|
 ahoj, tak se zas ptám tentokrát na vypnutí motoru v návodu k obsluze sem to pochopil tak že mám uzavřít palivovej kohout nechat doběhnout motor na zbytek benzínu a pak teprv otočit páčku do leva.Jak je to dobře a jak to děláte vy?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 12:34
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Já buďto vypnu benzím pár metrů před zastavením, nebo hop vypnu a jen pár vteřin nechám motor běžet na vypnutej kohout a pak chcípnu. Může to bejt dobrý třeba při opětovným teplým startu, že se motor neuchčije, když ta hladina bude o něco níž.
Datum: 22. června 2012 12:34
 Tohle dělam před delší odstávkou, aby byla plovákovka suchá a nezustal tam olej...
Datum: 21. června 2012 21:57
 já vždycky zavírám kohoutek kousek před barákem, už ani nevím proč, asi síla zvyku  ; ale hlavně to bude asi, aby ti nevytekl ten benál a pak si tam pustil "čerstvej" z nádže, jak pojedeš znova
Datum: 21. června 2012 21:38
 normálně chcípnu a pak zavřu .. benzín nikdy nevytekl .. ale když si vzpomenu tak třeba 100m od cíle vypnu páčku benzínu .. ale není to nutný
Datum: 21. června 2012 21:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
Datum: 21. června 2012 20:25
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 dělám to jak to píšeš protože se muž stát že benzín co zůstal v karbecu ti vyteče na zem
Datum: 21. června 2012 20:15
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 já teda tohle dělam jen na zimu jinak normoš zastavim a chcipnu to
Datum: 21. června 2012 19:45
|



|