Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Dobrý den,
mám dotaz ohledně mé jawy 05 po renovaci. Problém je ten, že jsem měnil svíčku a při té příležitosti jsem sundal hlavu. Bylo to asi 200km po záběhu. Spalovák byl lehounce zanesený karbonem a směrem od svíčky k výfukovému kanálu byla hlava zabarvená šedě. A horší byl ale píst. Vrstva karbonu byla větší a hlavně na něm byla vrstvička jakoby jemného písečku a to po celé ploše. Chci se zeptat, jestli je to normální a co s tím popřípadě. Pionýr je jezděný na silnicích, výjimečně na polní cestě. Směs ředím v poměru 1:40 (při záběhu 1:25) a to olejem Silver MotorOils SAE 15W/40 který mi byl doporučen Jehla na 2. zářezu od shora, při zajíždění 3 zářez. Zajížděno klasicky na silnici ve středních otáčkách s přestávkami. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 12:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Uvidíme, jak moc v pohodě bude klika časem... 4T olej nemá ve 2T motoru co dělat!
Datum: 19. září 2012 12:45
Jméno: fogl
IP: uživatel14442
 olej 15W-40 sa nemísí s benzínem a když jo tak blbě
Datum: 19. září 2012 11:55
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 ja tam taky leju olej co lejetata do motoru do auta a vpohodě
Datum: 19. září 2012 6:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ať koukám, jak koukám, tak ten olej je pro 4T motory... v pionýrovi nemá co dělat. Ten, kdo ti doporučil, tomu očividně moc nerozumí.
Datum: 18. září 2012 23:23
|



|