 čauvec chlapi mám ČZ 125 a nwm jaky tam mám lít olej potřebuju poradit známí mě doporučil 2-taktní olej Husqvarna XP a ředit v poměru 1:50 máte někdo s tímhle olejem skušenost??? a popřípadě můžete doporučit nějaký jiný??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 20:05
Jméno: Standa
IP: uživatel6330
 Tak zacnu ja skusenostma! Pokud sezenu fichtla,kterej jezdil celej zivot na m2t a ma totalne zasranej motor od karbonu,tak do nej prece nebudu lejt nic jinyho nez m2t!!!! To je zda se mi logické!! A myslim ze jsem tu tisickrat psal ,ze m2t neni moc dobrej olej,ale pkud na nej jezdil fichtl 20 letr tak musí dál dokud se nevysype. Oleje Husqarna,Stihl,TSF i Shell jsou pry vyhovujici mineralni oleje. Pomer 1:40
Datum: 07. června 2009 20:05
 já začnu zkušenostma.. naliješ do toho husqarnu = z gufer ti zbyte jen cosi měkkého černého a rozpustí ti to karbon uložený v motoru = vyhoněno nebo zadřeno, nikdy nevíš co se do toho lilo předtím, takže M2T je nejbezpečnější řešení, to ti totiž žádný karbon nerozpustí a gufera ho taky snesou.. Jak psal Dr. Fik .. mineral by to možná taky uneslo.. ale nějaký takový aby nerozpouštěl karbon.. tzn. žádný fajnový.. nějaký spíš obyčejnější.. ale podle mě je M2T vola na jistotu.. pak jak uděláš motor.. komplet vyčistíš kliku i kanály.. pak tam můžeš lít cokoliv, co snesou gufera
Datum: 07. června 2009 19:53
 Začnu jako vždy-hlavně ne M2T.Osobně mám zkušenosti s Mogulem TSF-minerál,kolem 200Kč/litr,a Shell Advance SX 2T-taky minerál,stejný parametry jako TSF,míň kouří,115Kč/litr.Potom je prý dobrý Motul 510-polosintetika.Poměr TSF a Shell SX 1:1 až 1:40 s bronzovým futrem na pístním čepu,nebo 1:50-1:60 s jehlmama na pístním čepu.
Datum: 07. června 2009 19:28
|



|