 Zdarec,poradte jak je to se zajížděním 516.Je to stejný jako u fichtla?Jakej tam mam lejt při zábehu olej v jakým poměru a jak se zabýhá dlouho?Ještě mě napadlo dát do válce grafickou vazelínu(molikot)slyšel sem že je to pak zaběhlí za 30min..Je to dobrej nápad?A ještě se chci zeptat kde dou sehnat ty červeý sylikonový gufera,a jestli ty obyč černý rozleptá olej TSF.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:17
 Mam kompletní go!
Datum: 08. června 2009 17:17
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 ty vole TSF tam radši nelej  dej tam jakoukoliv plnou syntetiku, jinak první to nastartuj nech schladnout, potom projed (5 a 6tku vynech je to psané v manuálu) a jak píše standa za 30 min. je stroj pripraven k závodu, píšou to i v manuálu  , ale nevim no, hlavně to nedus!! a nebrzdi motorem. Máš tam i nový ložiska nebo jen výbrus?
Datum: 08. června 2009 16:47
Jméno: Standa
IP: uživatel6330
 Tak samozrejmne olej TSF gufera nerozežere,ale TSF pro 516 neni zrovna moc vhodnej,ale tak budiž... O molykotu nic nevim,ale cetl jsem o zajizdeni 513,ta se zajizdi uplne jinak nez fichtl....pomalu-vychladnout,pomalu-vychladnout,rychle-pomalu,rychle-pomalu-vychladnout a tak dále....a myslim ze psali ze za jedno odpoledne ji zajedes....stahni si prirucku k 516 bude to tam presne napsany...sesa ji tu má.....ale 516 je dost točivá na TSF....nevim jakej kdo na to mate nazor,ale ja myslim ze na 516 aspon polosyntetiku....co sem si na zavodech všim,tak hodne jezdej na Motul 510....
Datum: 07. června 2009 20:02
|



|