Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi vsimte si ze proti M2T maji nejvic kecy do 15let mlady frackove co maj hovno najezdeno jako je rohliq atd. nj maminka jim dava penize na olej no  a proto plno fichtlaru odeslo kvuli bezduvodnejm kecum jako ze zadrzel atd. presne jak se to resilo nebylo to M2T. M2t do fichtla kejvacek uplne v pohode postacuje , jako motory co tocej prez 7tis otacek to je o necem jinym standa frikulin jo ale ostatni to moc prozivaj  tot muj nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 17:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja problem M2T vyresil tak,ze k tomu davam cca 5 ml catrsolu gardenu od krovinaku a 2-3(  ) kapky husqarny.Tim se karbonovani srazi fakt na hodne malo.Kdo neskusil-neuveri 
Jinak je to u myho zavodaka,tam sem na zajizdeni daval mogul TSF az z toho byl mazel,tak sem daval M2T cisty bez quarny nebo strolu a tedka kdyz uz vim ze budu vsecko vzime predelavat tak davam M6T,40 let starej olej,do 4 taktnich motoru-zprvu se daval do vsech pionyru kdyz M2T nebylo ale jen pred tusim 65 rokem.A ze mi to jede lepsejc nez profi oleje
Datum: 13. září 2009 17:42
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 19. července 2009 23:58
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 od 2 pavu po 150c do ctyrkoly a stelly  ja nevim nebudu to tu vypisovat vse
Datum: 19. července 2009 20:15
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 od 550 prez 551 po 23  tezko rict  od 125 do 250  kejvacky panelky perak  velorex atd
Datum: 19. července 2009 20:14
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 OK  tak jake mas motorky? s.w.i.n.e2
Datum: 19. července 2009 20:02
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 standa souhlasim stebou, tech 100 km za rok ? ale 100 km najedu do tydne  ale pocitam ze za tech par let mam najeto 3000km mozna i vic  ty motorky 10 celejch ?  to pridej ale to je jedno dyt vis  ja vyzkousel plno oleju a M2T se mi zda nejlepsi protoze tamty sracky oleje to ani nekourilo a ja nevedel jestli mazu
Datum: 19. července 2009 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel6754
 sakra vy ste ďáblové    40 prispevků a to sem se do toho este nevložil já   a ani se do toho míchat nehodlam......vsechno bylo receno.....a ze zrovna ty swine2 toho na motorkách najezdíš hodne co  30 motorek,z toho 10 celejch a z toho 5 pojizdnejch  kolik najedes za rok? 100km?? Objektivní sou nazory lidí,kteri uz neco najezdili.....tisíce kilometrů......coz treba Hlada najel......proto jeho nazor berte jako jeden z nejobjektivnejsich......Steve taky ví o čem mluví.....Kolečko je muj parťák v boji proti m2t  ....mimojine taky najede dost za rok a ví o čem mluví.... večný obhájce m2t od firmy Paramo ...JS taky zjevne najel haldy kiláků,takze jeho nazor taky berte za objektivní.....je to clovek kterej se k tomu umí chovat a proto mu to funguje.....neni to jen o oleji.... Ja toho uz dneska moc nenajezdim,co mam od 18 auto,tak vsude jezdim prevazne autem......na Peraku vyjedu jen o vikendy......jestli na nem najedu za rok 3000km tak je to moc......co jsem ho oživil,tak jezdi na motorex a myslim ze je to jediny co ho drzi pri zivote....... po 5 vybrusech sem zacal do fichtla lejt lepsi olej a od ty doby nevim co to je cinkání kroužků,prijdu,šlápnu,jedu.....jooo je pravda ze polosyntetika neni moc dobra na bronzovy futro,ale dneska uz beztak kazdej druhej jezdí jehly........jooo na fichtlu toho za rok moc nenajedu uz,jestli 1000km? nereknu presne.....ale to se změní......  po vsech mejch skusenostech m2t do mejch motorů nesmí......svym spusobem si za vsechno muzu sam,protoze jezdim jako debilní hovado,ale ten olej to kurva musí umazat!!!!!! Motorex to umaže....!!!...m2t to nezvladalo.......!!!! To sou moje objektivni skusenosti...... nekdo tu pise výkřiky typu m2t forever.......ja rikam: M2T NEVER EVER!!!!
Datum: 19. července 2009 15:00
 Steve: Tahle diskuze se trochu zvrhala no. Je problém obhajovat nebo zatracovat M2t, protože ho vyrábí hodně výrabců. Já jsem s M2t od Parama spokojen a jezdí mi to 75 km/h. Nikdy jsem na pístu nepozoroval oni známku přidření.
Datum: 19. července 2009 14:08
 souhlasim se Stevem
Datum: 19. července 2009 13:04
 rek bych ze je na case uzavrit tuto diskuzi zase s jenim a tim samym vysledkem jako byly secky zatim tady na kramku, S.w.i.n.e2 zvolil namet diskuze vcelku nestastne a tak se jakovzdy zvrhla v soutez gdo koho vic precura, gdy byla trochu na urovni coz naznaky tu byly tak by se ten problem s M2T uz mohl vyresit a ne ze za tyden tu bude dalsi horecna diskuze o dvou taberech, jez jeden tvrdi ze M2T je levny dobry oil a druha strana ze je to seda srajda co se nehoni ani na mazani pantu u dveri...pravda je vzdy negde mezi ale co si budem povidat, M2T je pro stary macety co malo toci a nejsou na jejich provozni naplne kladeny nijak zvlast velke provozni naroky, gdo chce ale jezdit s zivotnosti a "nad 60km/h" jak sem to tu uz rozebiral tak bude mazat necim jinym, a ze je levnej je pravda ale jsou i levnejsi oleje v prepocut Kc/l nez je M2T a umi to narozdil od neho skutecne mazat (chladit, tesnit, odvadet teplo, popr. i cistit u polosyntetik nebo zabranovat pogumovani, usazovani, ucpani atd.) a ne jen mastit, kourit, leptat a smrdet...to je kazdyho vec a nazorale pro ty co tim mazou - pro me ste jen draci co jsou lini prijmout nazor ostatnich a uznat ze ten oil ma i sve chybi a ze nekteri ho proste vystat nemuzou...receno uz bylo dost, pojdme jezdit
Datum: 19. července 2009 12:05
 Hele....mi je 14 a liju tam Castrol 2T....nedostávám na něj od rodičů, ale roznáším letáky a pak si za to kupuju Oil a benzín, tak nevím, co má pořád svině2 za problém....M2T je humus a vše ostatní už je olej
Datum: 19. července 2009 11:47
 zde uz se neresi M2T ale urazky ostatnich...diskuze je o tom podelit se se svyma nazorama, lobbovat, podelit se a repsktovat nazor ostatnich...to ze negdo nekoho bude urazet a mit ho za debila jen diky tomu ze rika neco jineho, to pak neni o obsahu samotnem ale o urakzach...
Datum: 19. července 2009 11:45
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 on to řeší  mně je to jedno klidně si na tu sračku jezděte
Datum: 18. července 2009 23:33
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 dostanete už rozum a přestanete tu řešit M2T????
Datum: 18. července 2009 23:21
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 to s.w.i.n.e2 asi tu nejsilnější ne
Datum: 18. července 2009 22:51
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tak vis co, nevedi co maji psat tak pisou z hladu picoviny
Datum: 18. července 2009 22:08
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 presne jawa cezetak dalsi rozumnej clovek , zadna dekarbonizace atd
Datum: 18. července 2009 21:53
 jinak já mám čízu která přes 30let jezdí na M2T a ještě ani dekarbonizace nebyla třeba, jen sem trochu přešudlil píst
Datum: 18. července 2009 21:50
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Datum: 18. července 2009 21:41
 svine máš ještě tu čz 516? nebo už jen mustanga? nebo už i něco lepší?
Datum: 18. července 2009 21:34
 JS - mam, jednim vydrenym valcem, raflym brnzovym futrem a pridrenym pistem...staci to? mimochodem uz sem to tu psal proc to nemaze...
Datum: 18. července 2009 21:25
 dobovej ale uz davno prezitej,uz sou lepsi oleje ktery mnohem lip chranej motor,proberte se lidi a nezabijejte svuj motor
Datum: 18. července 2009 21:24
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 M2T 4ever  hosi to je dobovej olej
Datum: 18. července 2009 21:21
 Jezdím na M2t bez sebemenšího problému. Čištění nepovažuju za problém. Komu vadí čištění od karbonu ten ať kupuje něco dražšího. Steve, ty pořád píšeš v tom smyslu, že M2t nemaže při vyšších otáčkach a že se trhá olejový film. Máš svý tvrzení nějak podložený?
Datum: 18. července 2009 20:28
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 davis 08 , to je tezky jakou ti mam rict totiz jich mam vic
Datum: 18. července 2009 20:19
 M2T používám na mazání vačky v zapalku.Ale při posledním mazání sem použil TSF protože mi zbylo
Datum: 18. července 2009 20:18
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 j maminka,jasně ty vole  je mi 15 a na motorku, olej, benzin sem si vždy našetřil, nebo vydělal na brigádě, tak napiš ty s.w.i.n.e2 jakou motorku sedláš, jaké máš zkušenosti. Vím že M2T se nehodí ani na řetaz od pily
Datum: 18. července 2009 19:59
 bože swině.... ty se sám chováš na 13 letyho a sem napíšeš, že do 15 nikdo nic poradne nenajel... chlapče ja jezdim asi od 10 nebo 11 na fichtlu a řeknu ti, mám nalítáno přes hodně tisíc km... sám se mě ptáš na primitivní otázky na ICQ.. beztak mě jen skoušíš... jezdil sem na stihl... pak sem na nejakou dobu přešel na M2T a za nějakej čas se zadřela klikova (ještě ji doma mám)... Pak jsem sehna druhou 555... lítala mě 70.. mazal sem castrolem.. mamka mi jednou jedinkrát koupila M2T... na benzince jsem tam dal toho cernýho cosi víc, než normálně... takže si tak jezdím, pak jedu z kopce něco lehce přes 70 a pod kopcem strašnej klepot, žádnej tah, a kouřilo se z válce.. tohle se me s castrolem nikdy nestalo.... tak neřikej blbosti o tom, že nám, co je 15 bo trocha víc, víme o mazání a všeobecně o fichtlech málo... připadne mi, že v hodne pripadech mám o hodne víc skuseností než ti, kterým je 20! jenže to jsou vetsinou lidi, co maj poprve za zivot fichtla... ty máš 18, chováš se jak desetiletej a ptáš se mě jak nezkušenej...
Datum: 18. července 2009 18:51
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 je plno olejů (skoro všechny) lepších než M2T. Ale furt je lepší tam lejt M2T než něco co tam nepatří
Datum: 18. července 2009 16:57
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no nevim mogule, jsi první na tomhle vlákně, kdo použil tak těsné spojení slov M2T- nejlepší.
Datum: 18. července 2009 16:52
Jméno: Mogul
IP: uživatel4226
 Vidim že tahle diskuze je o ničem nevimn vo co se snažíte jestli chcete dokázat že je M2T nejlepší tak se vám to nepovede
Datum: 18. července 2009 16:47
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 prevodovej olej a brzdovka taky horej jo ?  a ja myslel že do 4T se nemusi redit benzin s olejem...
Datum: 18. července 2009 16:18
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 furt lepší tam lejt M2T než jak to dělají někteří ''týpci'' že tam nalejou co jim přijde pod ruku olej do 4T ,převodák,brzdovku .....
Datum: 18. července 2009 16:13
Jméno: TOWINNN
IP: uživatel1196
 Koukám že je to tady rozdělený na příznivce M2T,na ty kterejm je to jedno a lejou to co je a na absolutní odpůrce M2téčka.A co bych na to řek?Lejte si co chcete!!!Je to váš motora nikoho jinýho to sr*t nebude pokud zadřete........
Datum: 18. července 2009 16:05
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 me 15 bude,jezdim na M2T od nejaky znacky myslim CARLINE a zadny problemy nemam..dekarbonizuju tak 1 za dva mesice a je tam malinka vrstva a to s tim litam porad 1,2 po poli..nevim no ale me to jako olej staci a problemy nemam...
Datum: 18. července 2009 15:16
 hoši já nevim,nemá cenu se kvůli tomu háadt,všichni dobře víme že M2T neni nejlepší olej i já to vim a stejně ho tam leju,brigádu takže si prachy vydělam ale tet koupim lepší olej a pak tam budu zas lejt M2T?a myslim si že kdo se o svou motorku aspon trochu stará tak ho to vyčištění jednou dvakrát za rok nezabije.Všichni víme že to neni žádnej zázračnej olej ale do fíka si myslim že stačí,tot můj názor lejte si tam co chcete
Datum: 18. července 2009 14:48
 diskuze o nicem, dalsi z mnoha co se tahnou od ty doby co je tu tendlec pokec a vysledek to ma vzdy jediny...
Datum: 18. července 2009 14:47
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Ježíšmarjá, to je hádek kvůli voleji. Tak jestli někomu M2T vyhovuje, tak ať si ho tam leje jako třeba já a pokud má někdo dojem, že to musí mít za každou cenu něco extra,
tak ať si tam pro mně za mně naleje třeba dvanáctiletou skotskou. Já bych do novýho dvoutaktu M2T taky nedal, u fichtla je to podle mýho fuk a přejít u motoru dlouhodobě
jetýho z toho M2T rovnou na něco "lepšího" je pro ten motůrek poukázka do šrotu.
Datum: 18. července 2009 14:27
 jinak jeste k otackam aby nejaky hnidopich mi nerekl ze fik toci tolik co kejva...rekneme ze posledni motor trindy (na typech 638,639,640 gdo newi) toci kolem 5ooo ot. gdyz ji moc honite, nejvic kolem 6ooo ot. priblizne...to je pri tretim kvaltu na pinovi 60km/h pac kazdej wi ze pri poslednim kvaltu co rychlost * 100 jsou otacky takze gdyz pojedu 50km/h tak to ma otacky 5ooo...kazdej tu pak nadava ze mu fik nejede, ze nejvic tak 50-60km/h co je otackovy rozdil jak sem psal mezi 5 - 6ooo ot. a ze maze M2T a potreboval by z toho dostat vic...dobre serizenej fik ve svych nejlepsich letech dokaze i 80km/h na rovince coz je asi 8ooo ot. a co si budem povidat to M2T to umazat nemuze a cili tady je ten okamzik gdy se motor z fika dostava do kategorie vysokootackovych...takze gdo maze M2T a jezdi si max. tech 50-60 km/h a staci mu to tak prosim, at si tim maze, gdo ale chce vic (coz asi kazdej hlavne v mladsi kategorii) tak wi ze musi mimojine prejit na jiny oil nez je tolik zminovane M2T pac s nim teto rychlosti nigdy nedosahne, leda z kopce nebo ustavicnym honenim fika a to pak neni divu ze zadre...takze panove, pokud litate na fikovi tech 60 tak ste pro me stary báby s drevenou nohou
Datum: 18. července 2009 13:41
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel866
 Mno muj nazor je takovy, ze kdo jede trochu ostreji m2t proste nestaci, jelikoz jak pri vysokych otackach tak hlavne za vysoke teploty proste nemaze.....Castrol 4ever!
Datum: 18. července 2009 13:41
 gdybych byl hodne vztahovacnej tak me beres za 15-letyho fracka? to si opúravdu myslis? a ze mam za ten zivot prd nalitano? kolik ti je a jak dlouho uz fusujes do moto ze sedm tak smelej? on je to spis opak - mladi kupujou M2T pac nevydelavaj, brigady jim nic nerikaj a melouchy neprovozujou a tak za par korun si splasi kasi jmenem M2T...a pak se divi ze to zadreli pac neznam mladeho draka co s tim pri zajizdeni jezdi opatrne a zvlaste pri mazani s tou kasi to pak i treba pri vylitanym valci honi v otackach gde to proste nemuze mazat...kejvy jo, tripade taky pac tam se nedopracujes do otacek co toci dobrej fik, to je neco kolem 8ooo ot., taky proc bys to na kejve (panelce...) tolik honil gdyz vykon to ma, to se u fika docela rict neda pac je to mala kubatura a ta se musi tocit aby to jelo gdyz na tom jedou dva s baglem na zadech...taky jak rekl Mogul neni M2T jako M2T, uzsem to tu mnohokrat rikal a Standa tez ze jej ich fura ale jen jeden ci dva sou oleje...nevadi mi ze to musim cistit, vypalovat a vybrusovat pistni drazky ze se mi zas pripekl pistni krouzek, to treba TSF, Stihl (a mnoho dalsich mineralu ne-li secky) delaj taky, ale vadi mi gdyz ten olej neumi mazat, gdyz netesni a nechladi...to je pak problem...pripada mi to docela nevdecny gdyz vztahujes kritiku M2T na vytvor mladych "do 15 let"...zajmalo by me jak ty si zacinal, je praveze opak, zacinajici vejrostek tam naleje i prevodovej oil a postupem casu zjisti ze to M2T nemaze, ze za ty stejny prachy se daj sehnat o tridu lepsi maziva, gdo toudlec fazi neprosel tak zustava zatvrzely fanousek toho nasedleho sajrajtu a pak pomlouva secky co nadavaj na M2T aniz sam wi proc proc tu srajdu kritizujou...reknu to jednoduse - M2T mi nestacilo na umazani svyho motoru a zkusensoti se zadrenim s nim uz byli tak sem presel na jinej a zjistil sem ze M2T je srajda...
Datum: 18. července 2009 13:28
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Muj nazor - když budeš používat méně kvalitní olej (M2T) tak budeš potřebovat dřív výbrus,než kdyby si jezdil na kvalitní.
To neni že pojedu na plný kotel a hned zadřu. Motor se prostě s horším olejem více opotřebovává. Já jezdim na shell. (před lety sem taky na fichtlu lítal na M2T-nikdy sem nezadřel,ale tak po třech letech to chce výbrus) Tet co jezdim s lepším už je to 5 let,tak sem ještě výbrus nedělal.(pro ty starší, M2T už neni jako před lety,tet je to ryciklat ruzných oleju)
Stejně nevim proč to furt řešíte!! At si každý jezdí na co chce!
Datum: 18. července 2009 13:21
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 nezlob se na me ale kdyz jsem zacinal a koupil si litrovou flasku m2t byl jsem stastnej do ty doby nez jsem sundal hlavu a malem me jeblo z toho kolik tam bylo karbonu dale nepocitam to ze je znat rozdil mezi m2t a polosyntetikou motor se hned chova jinak (mel jsem ladak tyrystko)
Datum: 18. července 2009 13:19
Jméno: mogul
IP: uživatel4226
 Taky není M2T jako M2T třeba u nás na benzínce je to jenom hnědá voda, ale pak je třeba M2T trysk od firmy paramo je dobrej
Datum: 18. července 2009 13:11
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 mě je taky 15 a na M2T sem v životě nejel od 8 let jezdim a vertám se v to pořát a vim co M2T udělá s motorem zeď jezdim a SHEL advance sx a to olej vo pohodě a stejně drahej jako M2T
Datum: 18. července 2009 13:04
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 mě se to taky zdá dost přehnaný už rok mam čz 175/477 anic jinýho než M2T tam neleju a když jezdim tak jí většinou drtim co to de (110 po rovině,130 z takovýho většího kopce) a motor je pořád ok. Dekarbonuju tak 1 za pul roku a uplně to stačí.
Datum: 18. července 2009 12:59
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jako nezlobte se na me ale ze jim to trosku zakouri a uz nadavaj, kvuli dekarobnizaci jako nehcapu tam nejakej psal po 50 km neni to dmmce ? po 50 km dekarbonizavat ? fakt jako smesny
Datum: 18. července 2009 12:54
|



|