 zdar mužete mi někdo napsat návod na upravu vzduchového filtru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 0:34
Jméno: standa
IP: uživatel8235
 jsem u fichtla zasadnim odpurcem otevrenyho filtrua... jak je známo dvoutakt začíná půl metru pred motorem a konci metr za motorem... puvodni filtr box má vyborný náběh usmerneni smesi do karbecu....ta gumová hnáta od toho filtrboxu je proste nejdulezitejsi!! Jinak nevim co chcete ladit na origo sání?? kdyz to nepřestřelíš s velikostí trysky,tak neni co resit......univerzální nastavení je : - perfektne utesneny filtrbox bez gumovejch záslepek,nový filtr,tryska 68,volnobezna 35-38,hladina jemně vyšší(podle volnobezny trysky),jehla na spodnim zářezu -dlouholetá výborná skusenost s timhle nastavenim...... pak mam skusenost s vydloubanou tryskou na cca 72-75 nevim presne.......a to proste s puvodnim filtrboxem bylo bohatý jako prase.....musel se navrtávat....pak to jelo jako prase....to tak zhruba odpovídá otevrenymu filtru........úplně nejlíp bych rek ze to jede s tryskou 65 a gumovejma ucpavkama na filtrboxu(musi se odskouset),nejnizsi spotreba pri nejvyssim výkonu,ale jak ti zacne prisavat filtrbox kde nema,tak jde svicka do bíla a pridira se to....... to je muj roman......dejte to do FAQ,me to nejde
Datum: 16. prosince 2009 0:34
 moony,,to by ses musel hodne rozepsat aby jsi me trumfnul v romanech,,,, je jasny ze kazdy karbec jiny a to same u motoru,,vyfuk,,opotrebovany vylec,,,atd,,, to je jasny ze je potreba zvlastni pece u kazdeho fichtla zvlast,, kazdopadne je dobre ze jsi presedlal,,, neco mi riky ze jsi dobrej spisovateľ
Datum: 15. prosince 2009 19:50
 tož úplnej Jirásek su, že? ani se nebudu divit, když to nikdo ani nedočte do konce...
Datum: 15. prosince 2009 18:48
 bohužel nevím který druh máš na mysli seso - víš co, různejch firem co tyhle blbinky vyrábí je fůra a ceny rozličné. Myslím si ale, že třeba tisíc korun za např. otevřený filtr dá tady málokdo, ty nejlevnější jsou kolem tří stovek a i to je někdy hodnota celýho stroje, dokonce jsem někde na inzerci viděl maníka, co ti pošle za tři sta kus jakýhosi leintuchu či co to bylo a narveš to do tý plechový ohrádky místo původního skládanýho filtru - a to je fakt maso, za tu cenu jistě  . Následná úprava karburátoru je taky otázka, zvláště u stroje jako pincek, protože moje zkušenost je taková, že karby jsou co kus to originál a ruku v ruce s tím, že nejmladší fichtl bude mít za chvilku třicet let jsou taky rozličně opotřebované, rozštelované a rozrejpané a někdy naprosto neseřiditelné. Čili prodat někomu filtr s radou: dej tam trysku číslo xx a jehlu dej na spodní zářez podle mého nebude rozhodně fungovat. U fichtla je tuning opravdu tuning a chce si to pohrát a vyzkoušet to stylem nasadím velkou - tarokuje, jdu na menší a menší dokud nejde krásně po plynu a
nežere jako Kraz. Čili pokud si dobře vybavuju - ty trysky prodáváš,nee?, čili řešil bych to tak - prodávat filtr s upozorněním na nutnost úprav, což obnáší u jednoho fika to, že ho musíš přetryskovat a strávit hodinu v podřepu se šroubovákem a jinej s již řádně rozchlastaným karburátorem nebude potřebovat vůbec nic. Těžko Ti ale zrovna já můžu radit a myslím že na takový věci tady najdeš mnohem větší
machry, třeba Standa???- nevím, já sem byl léta zalezlej v autech, a před dvěma rokama jsem se svezl po dlouhých letech na fikovi a tak nějak sem do toho spadl no...
Datum: 15. prosince 2009 18:42
 moony,,draku o tech filterch vim,, chtel bych prodat jak zlutej filt tak cerveny,,ty mas ktery?jak jisupravil karbec,, mam dodat k fitlru trysky?jake velikosti? a taky je dulezite kolik dir mate ve filtru sany,,lebo jak sem za svuj zivot koukal tak banky jsou provrtanej ,,, a to kazda jinak
Datum: 15. prosince 2009 11:27
 opravdu neuvěřitelná změna je koupit si novou vložku filtru. Já sem po výměně musel fichtla poštelovat na karburátoru, jak zchudla směs  a jede to jedna báseň. Stará vložka byla taky dvakrát těžší než ta nová. Jinak ty úpravy bych nějak nehrotil, pokud rozkucháš tlumič sání, má to pak třeba takovej zajímavej zvuk, ale zase se ti může stát, že zjistíš, že to jede hůř, protože i ten tlumič samozřejmě plní funkci regulace nejen tlumení sání, ale ovlivňuje i dynamiku a množství vzduchu, co pustí do filtru. Potom se taky prodávají dle mého názoru za nekřesťanský peníze "sportovní filtry",nebo pohledej na webu. Každopádně, počítej s tím, že to budeš muset sladit s jinou tryskou, takhle malý motůrky a zvláště dvoutakty jsou poměrně háklivý na jakoukoliv změnu. Myslím si, že pokud budeš mít seriový motor v dobrým stavu, dobře seřízenej, dobře nafoukaný kola a žádnej problém na ložiskách atd. atd., tak pincek jede velice dobře i bez nějakejch úprav.
Datum: 14. prosince 2009 21:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No naraz z kraje filtru hadici a tu tam prilep a serizni jako eredukci na karbec a na druhou stranu vicko od monte drinku ktery tam perfektne sedi a zase to zalep tou tavnou pistoli.Nezapomen na to,ze ti tam pujde vic vzduchu i prachu takze motor muze chit driv vybrus a taky dej vetsi trysku!
Datum: 14. prosince 2009 20:06
Jméno: honza73
IP: uživatel7949
 vyprat v jarové vodě...spěchal jsem
Datum: 14. prosince 2009 20:02
 sory ale napis to znovu jak to myslis nejsem si jisty....... nak se ti pletou pismenka
Datum: 14. prosince 2009 19:39
 nejlepší uprava ne ho vytrat v jarové věddě ....pak už jen koupit novy tuning
Datum: 14. prosince 2009 19:29
 jakou upravu máš namysli?
Datum: 14. prosince 2009 19:28
|



|