 čau draci,tak už mám v profilu fotky nového stroje,ale mám na něj první dotaz.Dnes sem se v tom vrtal a pioinýr už jede pěkně,ale blbne na volnoběh,tak po 2 minutách se udusí,trvá než se na neutralu vytočí,dám plnej na neutralu a 2 vteřiny to kloktá a pak teprve jde do otáček.Šoupátko jsem dal nový,volnoběžnej šroub je dotaženej na max,hladina plov. komory akorát,nevím jestli to nenasává faleš vzduch.podložka na jehle na 2 zářezu.je tam nová klikovka a válec a na to najeto cca 900 KM,může to být tím?A pak ještě jeden problémek,mám černé svíčky,a z výfuku mi teče černej oil,nevím jestli je to tím že to rok stálo a ted se to tam roztejká,a nebo to nasává olej z převodovky.Dík všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 8:30
 Zdar bud to saje olej z prevodovky a nebo když maš černou svíčku tak to je špatný spalování.
Datum: 22. prosince 2009 8:30
 fikus: kdyš budu chtít to těsnění vyměnit,tak vono tam je jaksi nalepený??kdyš ho pak odlepim jak tam dám to nový aby tam drželo?
Datum: 21. prosince 2009 21:48
 to fíkus: jj to těsnění dole je malinko promočený,utřel jsem to nechal běžet tak tři minuty a bylo to mokrý zas takže zkusím vyměnit.,,a denzileck: šoupátko mám nový
Datum: 21. prosince 2009 21:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To cerny z vejfuku nedela nic jinyho nez M2T a jestli ti to na volnobech blbne tak zkus jiny soupatko jestli se ti tohle vikla
Datum: 21. prosince 2009 21:33
Datum: 21. prosince 2009 21:04
 Pro dachl21 > je mi to trochu trapné ale klidně mi to video pošli na maila a já ti to uložím na youtube.com nebo na ICQ se domluvíme. Stačí když mi pošleš video a komentář k tomu a já ho přidám. Samořejmě s tvojim copyryghtem. Nemusíš se bát parchant nejsem že bych to video zneužil. K čemu by m to bylo ? Moje ICQ je 577712351 a mail boba.cz@gmail.com . Není problem
Datum: 21. prosince 2009 20:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tachometr je bud do 9999 a ten novejsi do 99 999 . To cerveny cislo je ve stovkych m. takze mas najeto 26 700 km. A to stim volnobehem se mi taky stalo chytal pekne ale netahnul dobre dootacek sel dost,volnobech jsem mel naplno a se studenym motorem to dost rvalo a s teplym chcipalo kdyz jsem mel zarazeno ubral sem plyn pak pridal tak mu trvalo nez se rozebech na volnobech se taky spatne rozbyhal z malejch otacek a bylo to tim karbecem proste netesnil k valci. Je zajimavy ze jsem mel spotrebu 1,5 L. na 100 km byla to hruza netahnuloto
Datum: 21. prosince 2009 20:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 černý sraćky z vejfuku to taky znám a netuším co to dělá u 05 je ten vyfuk uplně suchý já mám taky černou svíčku a jezdí parádně
Datum: 21. prosince 2009 20:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 netesni tito pod karburatoremk valci
Datum: 21. prosince 2009 20:31
 jj ok natočím hned zítra ale pak nevím kam to mam nahrát,ůčet na youtube má jen brat pač já to neumim je to v angličtině  ..ale nějak ho přemluvim
jo mimochodem,ta kontrolka spínací skřínky dobrá tož věc
Datum: 21. prosince 2009 20:17
 natoč video jak vrčí fichtl. tady je můj. http://www.youtube.com/watch?v=qKo-gyF-Jwk sorry za kvalitu jejich tam více jen dej doporučená videa jestli se chceš podívat. Na facebooku to běží plynuleji. Mimochodem to bylo po seřízení
Datum: 21. prosince 2009 20:11
 jj díky moc,ale jestli ten motor nebude vrčet tak jak má,tak budu vrčet já vsteky
Datum: 21. prosince 2009 20:02
 to je také pravda. No držím palce
Datum: 21. prosince 2009 20:01
 trysky sem jentak profoukl,ale nevím jestli to může být i tou novou klikovkou a válcem je na to najeto asi 900 km,a si myslím že to eště není tak dobře zaběhlé a tím pádem nění tak dobrý volnoběh,pak si myslím že to může být o filtrem ten si zajdu koupit novej,a pak klidně to může být i faleš vzduchem,to vše zkusím kdyby to nebylo ono tk sem z toho jelen,
Datum: 21. prosince 2009 20:00
 trysky sem jentak profoukl,ale nevím jestli to může být i tou novou klikovkou a válcem je na to najeto asi 900 km,a si myslím že to eště není tak dobře zaběhlé a tím pádem nění tak dobrý volnoběh,pak si myslím že to může být o filtrem ten si zajdu koupit novej,a pak klidně to může být i faleš vzduchem,to vše zkusím kdyby to nebylo ono tk sem z toho jelen,
Datum: 21. prosince 2009 19:58
 před měsícem tušim tady na pokecu bylo že někdo tu měl stejný problem jako ty. Zkusil všechno nové zapalko, elektriku apod. a pořád nic. Pak se ale kouknul na trysky a v jedné z nich byl bordel a říkal že mu to teď krásně drží volnoběh. Tak se zkus kouknout.
Datum: 21. prosince 2009 19:54
 draci,nevíte pls eště někdo co může býr s tím volnoběhem?
Datum: 21. prosince 2009 19:39
Datum: 21. prosince 2009 18:35
 a tachometr ukazuje 267 000 kilometrů,myslíte že je to dost ?
Datum: 21. prosince 2009 18:33
 byl asi hodně zrezlej co?
Datum: 21. prosince 2009 18:33
 mě stál 5 roků venku pod malinkatou plachtou. Podle toho taky vypadal
Datum: 21. prosince 2009 18:32
 jj stálo,venku ale pod takovou dřevěnou stříškou.
Datum: 21. prosince 2009 18:31
 moc dík,taky ti přeju co nejvíce ujetých kilometrů bez oprav.
Datum: 21. prosince 2009 18:30
Jméno: s
IP: uživatel7898
 Teda na to že to rok někde stálo venku je pěkný. Fakt.
Datum: 21. prosince 2009 18:30
Datum: 21. prosince 2009 18:27
 a nevíte pls někdo něco s tím volnoběhem?
Datum: 21. prosince 2009 18:26
 jo azbestovou šnůrou sem to měl taky utěsněný,a těsní to na výbornou ale je to jedovatý.To máš ale pravdu s tím že se vypálí sám po dlouhé jízdě.To musím taky na jaře vyzkoušet
Datum: 21. prosince 2009 18:21
 No to máš pravdu s tím chromem. Ale já mám spíš strach u svojeho výfuku že mi může tím horkem podélně rupnout protože jak je spoj mezi výfukem a kolenem tak od toho spoje mi ten výfuk vede cca 6-7 cm mezeru. Je to utěsněné azbestovou šňůrou a keramickou pastou bo by mě na STk vyhodil to čadilo a kravál to dělalo ale spíše pořád s toho teče ten olej. Jak se ujede 1 km tak je to celé od té sračky. Ale jak se jede dejme tomu 20km tak se jako by ten výfuk vypálí tou jízdou a je suchý. Teď je zima ale na jaře uvidíme. Já bych potřeboval komplet koleno a výfuk ale nejsou many.
Datum: 21. prosince 2009 18:19
 jj,svítí zadní i přední,troubí,tachák ukazuje najeté kilometry i rychlost,a ten tvůj pionýr je taky moc pěknej,ten bošák jak chceš dávat mám na tom starém černém pionýru a je to o dost lepší než originlní spínačka,ta zástěrka se mi taky moc líbí.A čím to budeš stříkat?
Datum: 21. prosince 2009 18:17
 no nevím leda že zkusit vypálit výfuk jinak nevím. Každopádně se chci zeptat jestli ti svítí apod. Mě se líbí i ta stěrka vzadu já mám takový šunt. A stejně ještě mě dokonce roku čeká nová elektrika s bošákem a přes přestříkat na new barvu( modrou ).
Datum: 21. prosince 2009 18:14
 jj dík,to jsem taky zkoušel jehlu níž a nic,a právě se divím taky startuje hned na poprvé bez plynu,ale olej teče jak svin,ale vypalování je škoda  je tam eště pěkný chrom
Datum: 21. prosince 2009 18:11
 Bo jsem zkoušel snížit jehlu a přidávat míň oleje a snížit hladinu a nic. Podle mě to z toho výfuku to může nasát zpět a tím pádem je černá svíčka. Ale neboj. Jak sundáš válec tak tě čeká horší překvapení  Z pístu mi to šlo dobře ale z hlavy to bylo horší. Tak jsem to ponořil na noc do benzinu a bylo to.
Datum: 21. prosince 2009 18:08
 Krásá, pěkné m/Foto. S tím zaojelováním to mám to samé. Dívím se že to jede protože svíčka je úplně černá a mokrá a chytá i po 4 týdnech napoprvé. Mám takový dojem že se musí vypálit výfuk s toho to prská jak cip. A spoj mezi kolenem a výfukem jak by sme. Teoreticky by mělo pomoc vypálit to a bude to oká. Viz. http://bobacz.rajce.idnes.cz/Zaolejovany_vyfuk_a_hlava/ Jinak ať ti slouží  Pěkné
Datum: 21. prosince 2009 18:06
|



|