slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: James12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevite proc jawa prestala vyrabet tak dobre stroje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 20:31
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa přestala dělat motorky hlavně proto, že jí to bylo tehdejším režimem znemožněno... prostě hlavy státu řekly že do evropy v automobilu a bylo... konec motorek.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak to ses jedinej komu se tu nelibi protoze i kdyz je tohle nova Jawa tak jako jedinej typ by pripominala starou.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 18:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Burak: no lenže v EU sa možeme už rozlučiť z 2T EU ich vyrobu už nepepvolí radšej nejaký kríženec jawy z dieslovým motorm aby som mohol kradnúť naftu otcovi z traktora :-D aj keď nepopieram že pekač na ňu nefunguje ale chce to tn správny pomer aj teplotu najlešie nad 100C :-)
 
 
Datum: 09. ledna 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzil a spol.: ten kalif je pekne hnusnej, ackoliv ma dost puvodnich prvku , puvodni californinan je daleko hezci, ani tohle by dnes neuspelo...
 
 
Datum: 09. ledna 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: konrad      IP: uživatel4180    
Jawa je tam,kde je,ale mohla dělat náhradní díly na motorky co kdysi dělala.Pérák ve své době špička,kdo dneska na něm jede,tak posaz žádná sláva od kývačky to je jiná.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
karlos.:-Presne tak ale je to fakt hezky bych chtel mit za 20 let v garazi vedle fika a Yamahy TT600R :-D
 
 
Datum: 09. ledna 2010 15:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa: zdieľam taki istý názor pre mňa jawa skončila výrobu v roku 1989 :-( hrozne sa mi páči zvuk 4T ale na tie nové motorky sa nedá pozerať je fakt hnus zato taký Ural http://ural.katalog-motocyklov.sk/ sa výraba 1941 a zvysoka sere na to ako je trend motocyklov on má svoju cetu jawa už ne:-(
 
 
Datum: 09. ledna 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7979    
Sorry......pro me Jawa uz skoncila......kdyz nekdo rekne Jawa,predstavim si Peraka,kejvačku, fichla....proste 2T.....kdyz nekdo rekne soucasna Jawa,predstavim si kamose s vecne vysypanou 4T Sportkou......
 
 
Datum: 09. ledna 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry ted vidim ze udelal som samé pravopisné chyby sorry
 
 
Datum: 09. ledna 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pidla mna je to preto lebo kedy este bolo CSSR pod socializmu nepustili tu produkty zo západa,,,potom socializmus kaputt a lidi kukaji ze auu vyrobené no západu ooo vsetky produkty kupily od západného vyrobcu a pomalicky jawa nevedel predávat svoje stroje..... lebo ked si vsimnete teraz sú ilion znacky zo západu ale potom uz od vihodu (este vatsi mnozstvo)..... a jawa by bolo len jeden z nich.... kvapka v more ale predtim pod socializmu boli len najviac 5 znacky napriklad jawa,CZ,simson,MZ a ked napriklad zo 100% motoristi kupili len 20% jawu alebo cezetu oplatilo ich vyrábat ale ted uz ne...
 
 
Datum: 09. ledna 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak záleží čemu říkáme dobré stroje. Poslední konkurenceschopné stroje byly asi kývačky a možná ještě panelky. Kývačky se vyvážely do mnoha zemí světa. Pak začali nastupovat Japonci a převálcovali nejen Jawu, ale i jiné světové značky. V Jawě věděli, že konkurence nespí, ale nějak nový typ bizon se nějak nepovedl a pak s 634 taky neudělali žádnou díru do světa. Tím neříkám, že 634 by nebyla dobrá motorka. Pro mě je pořád ještě dobrá motorka a ne žádný kýč, jak je hodně strojů dneska. Prostě hodně dnešních motorek, jakkoli mají vyšší výkony a jsou ekologičtější, tak jsou strašně falešné a trapné jako holka, co si nechá dát silikony. Ale držím Jawě palce, aby si na trhu zase našla svoji parketu. Ale bez talentovaného týmu konstruktérů a přístupem, že zavoláme dizajnéra a až potom konstruktéra to asi nepůjde.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 09. ledna 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 denzileck: jj toho sem videl bylo to myslim v ČMN. celkem pekny retro. to udelala chybu, ze ji nechce vyrabet myslim, ze by sni mela uspech.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nebo videli jste toho novyho Califa co navrhnul jeden anglican ale jawa ze ne?Ten je fakt peknej!
 
 
Datum: 09. ledna 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA uz jako byla driv neexistuje byla zalozena spolecnost JAWA moto spol a.s. jako nastupce a uzivatel ochranne znamky JAWA. nemyslim si, ze by to bylo uplne tim, ze by delala uplne nanic stroje, ale spousta lidi nema ani tuseni, ze neco jako JAWA este existuje, nehlede nato, ze cenove JAWA nedokaze konkurovat motorkam z ciny a pod a nadruhou stranu nedokaze vykonove na Japonsky a italsky stroje a ani kdyz se rekne JAWA nezni to nijak svetoborne a spousta lidi si spis priplati za jiny motorky. A JAWA napr. u 650 Dakar vyuziva zastaralej motor, od kteryho uz jini vyrobci dali ruce pryc a sli do modernejsiho. JAWA kdyby zacala delat vlastni stroje a zacala propagovat svoji znacku tak by se mohla zase dostat vejs-ne na vrchol, ale vejs ode dna. A napriklad nova JAWA 660 Sportard nevypada spatne, ale spis by to chtelo dostat ji do podvedomi verejnosti.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 12:30
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAk asi pro podívejte se na nějakou současnou jawa a sronejtejí třeba s yamahou nebo hondou ....Honda bude sice dražší ale vzhled ,výkon, jízdní vlastnosti budou úplně někde jinde....Kdybych si měl já ten kupovat motorku tak si raděl připlatím.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Poslední super stroj byl pérák. Na ten se jezdili dívat Japonci, aby věděli, jak má vypadat motorka. Ale od té doby to šlo špatně. Kývačky jsou mezi námi nic moc. Těžký a poměrně malý výkon na 125/175 i na 250 i 350. Co měla Jawa dotáhnout do konce byl projekt Jawy 90. To byl super stroj.... 5 kvalt, šoupátko, výkon jak kráva 9,5 koně..... to měli v té době 175 ale byli 1,5 krát těžší. Jedině ta spolehlivost, Jinak bylo hodně dobrých projektů, ale ty zašlapala vláda (viz. Jawa 50 Mistral, 4 kvaltový PIO......... atd.). Prostě za to, kde je dnes Jawa vděčí těm zas*aným komunistům, kteří bránili vývoji. Dyť v 80. letech chtěla Jawa udělat 500 myslím OHV boxer.... 2 Válec prostě vypadalo to podobně jako dnešní BMW. Jenomže Vláda řekla ne, tak prostě ne.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 11:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
souhlasim s klikarem, posledni konkurence schopna masina byla kyvacka, potom uz to bylo akorat horsi a horsi...
 
 
Datum: 09. ledna 2010 11:31
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapcí jestli myslíte těma bezvadnýma strojema dvoutaktní mašiny co se vyráběly do konce roku 1995 (u nás) tak je to proto že dvoutakty více zasírají ovzduší tak se jawa rohodla že dvoutatkty přestane vyrábět anebo jí to bylo přikázáno státem a dneska do toho ještě přispěla EU a ty 350/640 jawky prodávají do zemí mimo EU, jawa vyrábí 2T ale ne pro EU
 
 
Datum: 09. ledna 2010 10:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale upřímně je to škoda že už nevyrábí jawa bezva stroje
 
 
Datum: 09. ledna 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože už asi 40let dobrý nejsou.
 
 
Datum: 09. ledna 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: fikuss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jasny, poctivy lidi vymreli :-(
 
 
Datum: 09. ledna 2010 9:21
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 15:19:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu