Posl.aktualizace: 29. ledna 2010 11:06
 bubak-diky,takhle sem to chtel vysvetlit
Datum: 29. ledna 2010 11:06
 za prvy aby to nenasalo tolik vzduchu a za druhy aby to ze sani nedelalo takovej kraval
Datum: 29. ledna 2010 10:54
 jasny,vim jak to funguje..jenom sem nevedel proc maj takovy tvary..treba filtrbox na fichtla,kdyz se da dat normalni sportovni filtr,tak jakej ucel ma ten box..
Datum: 29. ledna 2010 9:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych to rekl ze je to normalni airbox jen na molitanovi filtr na 2 fotce jak je to otevreny by mozna mel prijit molitanovi filtr presne vyplneni to toho tvaru
hned vedle mas nasavani cerstveho vzduchu ktery se bude cistit pres ten molitan a vzduch bude nasavan do karburatoru kde se smisi z palivem zadnou
schranku tam nevidim jen prostor pro filtr ... stejny system muses vydet u spousty dnestnich endur a crossu
Datum: 29. ledna 2010 9:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych to rekl ze je to normalni airbox jen na molitanovi filtr na 2 fotce jak je to otevreny by mozna mel prijit molitanovi filtr presne vyplneni to toho tvaru
hned vedle mas nasavani cerstveho vzduchu ktery se bude cistit pres ten molitan a vzduch bude nasavan do karburatoru kde se smisi z palivem zadnou
schranku tam nevidim jen prostor pro filtr ... stejny system muses vydet u spousty dnestnich endur a crossu
Datum: 29. ledna 2010 9:24
 No mně osobně přijde, že to až tak složité není. Je to schrána/box, do kterého je šikovně zakomponováno sání - úspora místa. Má to takhle Simson, Jawa 90 a další. Je to prostě tak konstrukčně navrženo. V boxu bude možná baterka, nějaká spínací skříňka nějaká relé nebo tyristorová jednotka + sání a možná nějaký drobný úložný prostor.
Datum: 29. ledna 2010 0:12
|



|