 cau... chci se zeptat kdyz mam motor z 05 a chci z nehoo udelat 20jednicku. co se tam musi zmenit? ve vnitr se mi zda ze je to vsecko stejne nebo aspon podobne takze tim smerem neuvazuju. staci jen udelat vybrus valce a zvetsit tam kanalky jako ma 21?? nb jak to s tim je ... diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2010 10:28
 no to uvidim no 24. jdu na fichtl cup.
Datum: 04. dubna 2010 10:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ještě něco  05 má odost menší spotřebu...já bych řekl že zgenerálkovanej motor z 05 pojede líp jak 21
Datum: 04. dubna 2010 10:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo a ta 05 momentálně nejezdí...odpočívá ve stodole a čeká na generálku motoru...já jsem na ní popravdě ani nikdy moc nejezdil protože to žralo olej z převodovky takže to vůbec nejelo ....
Datum: 04. dubna 2010 10:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám jednu kompletní 05 z roku 1963 a pak asi 3 nekompletní motory,ale 2 by se z toho složili
Datum: 04. dubna 2010 10:19
 já netvrdil že všechny, poslední 05 měly kliku stejnou s 21 a pak zde uplynulo 45 let, takže je vysoce pravděpodobné, že spousta 05 má už v rámci různých GO klikovku z 20/21. Tvrdit, že jsem něco
generálkoval a bylo to origo je docela odvaha u takhle starý věci, já trvdím, že na ježděným motoru z roku 63 nemusí být origo už vůbec nic
Datum: 04. dubna 2010 9:28
 takze ty cepy sou stejne? no ale stejjne to nebudem delat bo je tam toho hodne
Datum: 04. dubna 2010 6:42
 já mam 05 z roku 63 a pístní čep mam origo 14,1mm, co jsem generálkoval jinou 05, taky z roku 63 tak měla též 14,1mm čep...
Datum: 03. dubna 2010 22:48
 né všechny 05 mají čepy 10!! já mám řadu klik do 05 jsou na čepu 14,1
Datum: 03. dubna 2010 22:29
 dobre tak teda dik no necham to tak. cus
Datum: 03. dubna 2010 22:19
 lepší je větší, ale všeho s mírou, že ano...
Datum: 03. dubna 2010 22:14
 tak teda dik no ale ten karbec je lepsi mit vetsi difuzor nb mensi
Datum: 03. dubna 2010 22:10
 líp domenzovaná je převodovka 21(ale při běžným užívání je to úplně jedno) a karbec má větší 21 - 17mm (2917PSB), 05 měla 2915 - 15mm
Datum: 03. dubna 2010 22:08
 pero: jestli jo kolik ti jezdi?
Datum: 03. dubna 2010 22:04
 o te prevodovce co pises ze je lip dimenzovana to mluvis o 05? a ktery je ten karbec lepsi z 05?? nb 21
Datum: 03. dubna 2010 22:03
 no 05 měla průměr čepu 10mm, 21 měla 14.1mm,převodovka byla líp dimenzovaná (třeba kolečko dvojky) a bylo tam jiný víko zapalovaní a prodloužený hřídel na řetězový kolečko (ve víku bylo u 21 ještě ložisko), karburátor by s difuzérem 17mm a 05 měla 15mm.
Datum: 03. dubna 2010 22:01
 pero ty mas doma nakou 05?
Datum: 03. dubna 2010 21:59
 ale karbec neres ted myslim jenom motor a valec a hlavu karbec mam z 21 uz dlouho
Datum: 03. dubna 2010 21:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je tam všecho jiný!!! a tozhodně ho nek*rvi...to radši přijed a já to ho vyměním za motor z 21
Datum: 03. dubna 2010 21:57
 nevim jestli pistni cep. nevyznam se v tom tak se ptam.
Datum: 03. dubna 2010 21:57
 a převodovka... a uložení kliky a karbec a já nevím co ještě.
Datum: 03. dubna 2010 21:56
 co pístní čep?
Datum: 03. dubna 2010 21:53
 co pístní čep?
Datum: 03. dubna 2010 21:53
|



|