|
 draci,je pravda že u jawy 350 s kladívkovým zapalováním pořád dochází k nějakým problémům? Slyšel jsem nějaké pomluvy že to je endokonale promyšleé že se neustále rozlazuje zapalování,že jeden válec udělá větší ránu než druhý a pak zase jinak. že se válce hádají,je to nespolehlivé a tak. Prej se té 350ce dokonce nějak kroutí rám nebo co.Jezdím na pionýru a dál se rozmýšlím mezi panelkou 250 a kývačkou 350. Chci koupit jednu z těchto motorek po renovai a kompletní GO. Ta 350ka mi vyhovuje víc ale nikdy jsem neměl příležitost ji vlastnit. Jde mi hlavně o tu spolehlivost a životnost. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 23:37
Jméno: RBMK
IP: uživatel5771
 Stejně tam pak dáš VAPE... Já jsem bral 250, po převrtání na 290 je to taková univerzální mašina a ani na dálnici se neztratí. 350 jsou 2 problémy oproti jednomu a řere to taky jako prase, si nevybereš. Projeď se na obou a ber tu v lepším stavu nebo co se bude víc líbit.
Datum: 10. července 2010 18:18
 dneska jsem prijel z vyletu na 350 dlouhyho cca 900 kilaku a ze by byl jeden jedinej problem rict nemuzu. Jasne seridit predstih na 350 je tezsi, nez na jednovalci, ale kdo to ma "v ruce" ma predstih za chvilicku hotovej a lita jak drak. Co se vlneni ramu u trindy tyce tak je to pravda ten ram se nechova zrovna jiste, hlavne v zatackach a vyssich rychlostech dela nekdy psi kusy, ale da se zvyknout a pak to ani neprijde. Jestli chces mit v zapalovani absolutni jistotu kup si bezkontakt VAPE a o zapalovani uz za celou dobu pouzivani motorky nebudes ani vedet. Preju stastnou ruku pri vyberu.
Datum: 09. července 2010 22:09
Jméno: jacob
IP: uživatel9852
 jezdím na Jawa 350 / 632 a sem s ni zatim spokojene jeji jizdní vlastnosti nejsou sice luxusni ale kdo nejezdil na Jawe ten nevi co to je extrémní jízda když ti někdy v zatačkách začne uskakovat zadní kolo. Rám se nekroutí ale zadní kyvka potřebuje čas od času dotáhnout. Kladívka sou opravdu na prd když už by si uvažoval o Jawe tak si ju kup s bezkontaktnim zapalovanim daji se sehnat luxusni motorky za 1200 ja sam jednu mam je to bezudržové a nemusíš se otravovat se seřizováním kladívek po každé delší jízdě. Ja už na svoji Jawe ujel 1000 Km a nechala mě ve štychu jen dvakrat a to jednou ucpana tryska a jednou zanešený vzduchový filtr. Jawa ma dlouhou životnost a opravy te vyjdou jednou za sto let do par korun. to sou moje zkušenosti tak si je přeber jak chceš. pokud si ju pořídíš tak přeju mnouho ujetech Km bez nehod
Datum: 09. července 2010 15:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 v zapalování bych zas takovej problém neviděl, dyštak ti to někdo sešteluje a bude to ok, jestli chceš motorku, do který by si nemusel moc vrážet peníze, je lepší 25O, když by si pak oddělal píst, je tam jenom jeden, než u 350 takže v tom by to bylo levnější....
Datum: 09. července 2010 15:14
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Každý motor, co má zapalování s kladívkama se musí občas poštelovat, jinak spolehlivost součástek zapalování je stejná jako u jednoválce. Jinak seřízení předstihu není žádná věda, akorát že tam jsou ty válce dva
Datum: 09. července 2010 14:59
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 na kladivkovy zapalování na 350 nadávají jenom lidi kteří ho neumí zeštelovat...
Datum: 09. července 2010 14:42
|



|