 čus draci na fechtlovi mě potkala hoodně zajímavá věc.. jednou se mi stalo, že sem to trochu přehnal s poměrem oleje a šel jezdit..dal sem new svíčku.. pincek to v poho snášel...( trošku kouřil) ale asi po 10 kilometrech přestal jet, blbnul..vynechával... někdy vůbec nejel.. rejpal sem se s ním asi 3 hodiny, nakonec jsme zjistili, že stačí pouze vyměnit svíčku..byla tam brisk n17c.. na druhej den sem šel znovu jezdit s new svíčkou, brisk n15c... bohužel se stalo to co před tím.. ujel sem sotva 10 kilometrů a svíčka opět klekla.. úplně nová... nakonec sem se naštval a rubnul tam svíčku brisk n14c ( všechny byly nové), ale neúspěšně, dopadla jako ostatní brisky... to už sem byl opravdu vytočenej, vysral sem se na nějaký brisky, doma sem vyhrabal starou svíčku Pal Super 14-8-R, dal to do fechtla a....... jezdím prostě až do teď.. co je nějakých 150 kilometrů..  máte k tomuto nějaký vysvětlení? ps: celou dobu sem jezdil na ten samý poměr benzínu s olejem, a vlastně jedinnný co se furt měnilo byly svíčky..mě napadá jen jedna věc.. starý československý palky je nejlepší kvalita co seženeš.. a to je ta svíčka opravdu stará..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 18:11
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 měl sem podobný problém a od te dobi brisk nemohu ani vidět bud NGK nebo mam takovou hrozně starou už na ni neni ani napis je cela hnusna,nevypada to hezky ale jede to na ni za každe situace na drc,neni na starou kvalitu
Datum: 30. srpna 2010 18:11
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nejlepší jsou Boshky....kdepak PAL, ty mě furt odcházely...
Datum: 30. srpna 2010 12:47
 Já sem měl v 555 PAL Super 14-K-7, pincek nejel, tak sem vyměnil svíčku. Nakonec nebyl problém ve svíčce, ale v karbecu. Dal jsem tam novou Brisk N15C, a ta tam zůstala taky asi těch 10-11 km. Pak už to nejelo, ani blaf. Hodil jsem tam tu starou Palku, a jezdím s ní doteď.
Datum: 29. srpna 2010 23:20
|



|