|
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdar všeci draci, chtěl bych veřejně poděkovat Standovi Hrbkovi, který mi dělal úpravu válce. Fichtl jede tak jak sem ho jeste nikdy nezažil a to se seriovým karbcem a origo výfukem. Fakt bomba díky STANDO !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2012 8:42
Jméno: libor1
IP: uživatel12925
 jo a jinak k těm úpravám - Stando, jak píšeš že bude zapotřebí zvětšit volnoběžnou trysku, tak jsem naopak musel skusit menší, protože to nedělalo dobrotu, zatim to vypadá že 35 VT bude akorát, jinak vše OK, téměř doladěno, časem zkusim vejfuk, teď tam mám origo doutník jedna přepážka upravená a taky to neni špatný, a taky sem zkoušel karbec ze síma jelo to, ale nebylo to vono a docela se sere a rád ucpává
Datum: 09. dubna 2012 8:42
Jméno: libor1
IP: uživatel12925
 já mám kladívkový zapalování a na tom mám připojenej tyrystor - paráda jiskra je pěkná i při malym šlápnutí, pěkně mlaská a kope jak blázen, svíčka pěkně cihlová,
Datum: 09. dubna 2012 8:34
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Ja používám origo kladívkový a v poho zatím stíhaj, dal sem na standovu radu dát nové a upe zatím v poho stíhaj
Datum: 07. dubna 2012 21:40
Jméno: Lite
IP: uživatel11057
 Draci jaky pouzivate zapalovani? Jinak je fajn ze tady napisete svoje zkusenosti aspon ostatni kteri o necem takovym premysli vedi vis  ..
Datum: 07. dubna 2012 20:48
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 bublinu výfuku nazýváme s klukama tu rezonanční část (kužel, válec, kužel), která je podobná splasklé bublině, tak odtud
Datum: 07. dubna 2012 13:57
Jméno: standa
IP: uživatel13560
 Já předpokládal,že je to nějaký slang pro resonanční výfuk....možná dokonce výfuk dělaný "hydroformingem".....kdo ví....necham sem překvapit.....
Datum: 07. dubna 2012 13:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co to sakra je "bublina" výfuk? .)
Datum: 07. dubna 2012 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel13560
 Děkuju všem. Dělam to spíš pro vás,než pro mě,abych z toho měl nějakej sakra velkej profit. Když poplatim náklady na vznik válce (vykouřená krabička startek,2 kafe,5 litrů nafty,výbrus,píst,kroužky,úprava hlavy) tak mi zbyde tak mizerně málo,že si za to du dát pivko a mam úplný hovno  Ale těší mi,že vdechnu "život" do něčí utrápený seriovky...nebudeme si nic nalhávat,prostě seriovej válec z fichtla je ubohej.....a hlavně co kus,to prasečina......ono jen když se všechno zarovná,spucuje,slícuje tak je za málo peněz hodně muziky.....a když se k tomu přidá milimetr sem a milimetr tam,tak z toho muže vzniknout zajímavá raketa.....a ve verzi 41mm to je už moc pěknej tahoun....válců už vzniklo možná deset (přestávám to počítat) a potěšilo by mi,kdyby někdo i ten "nejslabší" postavil na brzdu....a nebo holt budu muset časem já....Krátkým slovem ke komentářum. Libore,tvé hodnoty mi těší,přesně tak byl válec navrhnutý,dobrý průběh a trojka do 8000ot/min(kdybys tam narouboval lepší výfuk,tak se dostaneš dál)..... MaverickSK: Mirec,stále čekám,až se mi ozveš,jak to jede a koukám ty furt buduješ,buduješ....tak doufám,že bude vše ok,jako u ostatních  Jakub236: Kubo o spojce jsem ti určitě říkal,je to průser,musí se přitvrdit a použít lepší/vhodnější olej jak PP80....dopředu ti mužu slíbit,že "bublina výfuk" a karbec z devadesátky tě posunou úplně někam jinam....jen bacha při ladění,nebude to prdel.....ať se daří chlapi!
Datum: 07. dubna 2012 10:54
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Dělal živý válec, dělaný ne na závody, ale na silnici, jinak sem motor osadil na NSK ložiska, CKR ojnicu, a jinak nic víc, jinak co se týče montáže dal sem si záležet, a motor v pohodě naskočil při prvním startu a to sem tm měl ještě origo trysku, momentálně tm mám 72 a paráda, jezdím 13/55 a pohoda, motor je sice v půlce záběhu, ale už mu dávám kotel a zatím v pohodě, akorát spojka trochu začíná dělat bordel, na delší rovince v pohodě 75 a cpe se to výš, ale sem zvědav co s tím udělá "bublina" výfuk a karbec z 90ky, jinak plně doporučuji
Datum: 06. dubna 2012 22:19
Jméno: libor1
IP: uživatel12975
 ahoj, já mám taky úpravu od Standy a je to fakt paráda motor je točivější a fakt jede, do benzínu dávám polosyntetiku a pohoda, navíc mě potěšilo zabíhání - fakt netrvalo dlouho a motor povolil a šel do otáček asi tak po 150 - 200 km, akorát mi chvilku trvalo než sem vyladil karburátor, ale teď už sem to vychytal, navíc sem na fichtla sehnal dělaný tyristorový zapalování a fichtl chytá napoprvý, odzkoušený mám i různě velký pastorky -s 11z. jede max 65 ale má sílu -na 1ku se narozjezd přizvedá přední kolo, a s13z. kolečkem jede kolem těch 75 - 80max.
Datum: 06. dubna 2012 21:40
 Čau jakub akú úpravu ti standa robil?  Už mám tiež motor skoro dokončený a plánujem sa standovi ozvať  Vyladil si motor vpohode? Postrehol si niečo čo si motor vyžaduje viac než sériovka?
Datum: 06. dubna 2012 21:11
|



|