jj některý cívky se vejdou ale někdy se musej trošku upravit aby nedřely o rotor.....
Datum: 25. února 2008 20:18
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jj ale ja mam 30W na 20kovej motor a de mi to tam vklidu
Datum: 25. února 2008 18:38
Weaponman>to je jen úprava karteru pro použití 30W zapalka (větší cívky) od určitýho roku to maj všechny
Datum: 25. února 2008 17:38
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
wim vo jednom rozdilu neni moc velky jak je zapalovani tak tam jsou hrbolky u 21,23 u 20 tam nejsou jeto pravy karter
Datum: 25. února 2008 15:31
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
dikes
Datum: 25. února 2008 15:17
Za tie roky sa motory lisili len silnejsim zapalkom a segmentom nakopovania.Inac vykon a vzhlad je uplne rovnaky.
Datum: 25. února 2008 14:44
Jméno: radim
IP: uživatel202
no proste mezi 20,21 23 je rozdíl akorát v karoserii,jinak se tam používaly u všech typů stejné motory,převodovky,atd.,to ze maji jine hlavy je cypovina
Datum: 25. února 2008 14:39
Jméno: petr
IP: uživatel1883
jo sou stejny ale nevim proc
Datum: 25. února 2008 14:34
Jméno: speedondra
IP: uživatel1654
mara má pravdu
Datum: 25. února 2008 14:09
Jméno: mara
IP: uživatel426
20,21,23 motory jsou stejny
Datum: 25. února 2008 13:56
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
je to stejný
Datum: 25. února 2008 13:39
Jméno: pavko
IP: uživatel430
myslim ze 21 ma jinaci hlavu nez 20 jinak je to stejne
Datum: 25. února 2008 10:52
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
Nazdar medzi 20 a 21 neni rozdiel vo vykone motora a ani vo vzhlade motora je to to iste
Datum: 25. února 2008 10:48