|
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravim Draci, chtěl bych se poradit. Dělám renovaci Pionýra (21) a zjistil jsem, že rám jde trochu k jedný straně. Jedná se o tu část, co vede zpodnádrže k tomu jeklu napříč. Přední krk a kyvka je OK. Mám takový pocit jestli to třeba taky nemůže být chyba výroby (jekl je svařenej ne kolmo, ale trochu k tý straně pootočenej - teda doleva). Setkal jste se někdy někdo s tím? Je to Pionýr na silnici, občas i terén a jezdil supr. Moje otázka teda zní: nechat nebo jinej rám? Díky za odpovědi. Ať to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2014 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel17544
 Ohřát a narovnat. Měl jsem podobnej problém. Jeden tlumič byl skoro natvrdo zatuhlej a asi i přirezlej a druhej zas hluchej vyteklej,šel skoro naprázdno a rám se ohnul k tomu měkkýmu a zkroutila se i kyvka. Kyvku sem srovnal zastudena,rám sme ohřáli a narovnali. Moc sem to nekoumal. Bez držení řidítek při zaaretování plynu mi jede rovně klidně i delší dobu,i náklon do zatáčky bez držení v poho,,,tak jsme to asi udělali dobře i od oka... když je rám ok,tak to musí jet rovně bez držení řidítek ... nesmí se nijak kroutit ani naklánět ...
Datum: 28. srpna 2014 21:33
|



|