
tak sem neska dodelaval tu klapppku aby to sni jezdilo. celych osm hodin se s tim drbu...... rano sem vstal dal sem si caj a sel hledat sroub podobnej prumeru valceku do drzi lanko rychlopalu... udelal ho lanko usmikl zacinoval (pac bbylo zostrerpeny) spojil s valeckem a bylo.... pak sem sundal tedy klapku z motoru a začal si dělat ve vrtačce v kolenou šroub se závitem M6 do válce s kuzelovitou hlavou (puvodne to byl normalni sroubek s normalni plochou hlavou) dodelal sem to dal to na meziprirubu a zjistil ze ten avit v mezi prirube a ten co je ve valci nesedi a proste at delam co dela stale do neni napevno k valci tak 1 mm proste nedoseda... tak provrtam dirky a pote ty dirky vezmui nejakou 11 vrtakem abych vytvoril prostor pro kuzel na sroubek.. pak se to zabrousil a složil to vsechno dohromady....... mám ale problem a na ten se chci zeptat... poslouchjte (Spíš čtěte) vadí když na puvodní karbec dám větší kolínko?? (karbec má 14 mm to kolinko (vlastne hadice takova ta tlustsi) asi 22mm) páč se mi zdá že když je to vetší za tim karbecem tak to neladi (zatim to nemuzu nijak vyrobit bohuzel tak je tam ta hadice,,,)... no prvni poznatky jsou tyto: lip to smrdí (voní), nejde to momentálně do otáčeke (páč asi kuli ty hadici) este to mam nekde trocha blbe utesneny a min to žerre (poznal sem to tak ze sem vytahl hadicku z nadrže a nechal proste až motor chcipne až dojde palivo, dřív to bylo hned a ted sem cekal tak 2-3 minuty) a dalsi poznatek pac to nemuzu mvytacet protoze to nejde liip to tahne proste na troju si do dokaze v poho udržet a dalsi vec je ta, že když přidám tak mi to nechrstá benál ze sání.. dřiv sem mel mokrou ruku behem sekundy... no nic dam fotkyy (musim vyresit este nejak to kolinko misto hadice tak nenadavejte co je to za prasarnu). jinak mobil mi nejak nepobira zaostrovani takze je to trocha mazly no..... a jeste neco je to delany tak abych neničil válec proste jen na tom nasazeny a jedu ->
http://uloz.to/705542/klapka-na-fikovi.zip
odpovědět