slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Tibor      E-mail:      IP: uživatel3912    
Zdar draci mate někdo jawu 350/640? Potřeboval bych vědět kolik žere l/100 a maximalku připadně nejčastější poruchy. Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2009 21:07
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, s tim Economic je to pravda ze v tom to ma mit "optimalni" otacky a ze vetsina jezdi mimo je jejich vec, pravda ze pokud chces kone tak ty lezi negde okolo 5 - 6000 (kazdej notorickej jawar zna 5250 otacek:-D bo kolik to ma v papirech) a ze posledni tripade co sedlam je ta Twin sportka v autoskole (638 v dezolatnim stavu ale jezdi stale pekne a motoricky stav je hodne slusny) tak tam litam neco kolem dvou tisic pac vic me ucitel nepusti, asi vy svi, nechtel bych delat ucitele v autoschool se zdivocelejma motorkarema...ale i tak to jede docela pekne i tak nizko na hranici...jinak tys policejni jawy jsou tak torchu mytus, ona jedna pani povidala ze to byly 5Q (vubec todlec zprava se siri uz snad od ty doby co se Jawy zacly u komunistu pouzivat jako statni vozidla VB) a zatim jsou to secko kecy...aspon ty 5Q se nigdy nepotvrdili...to o dvou karbenatkach taky nic newim, uz sem videl hodne masin co kopovali tady kluci v dobe, gdy to ministerstvo prodavalo, az na logo chlupatych na venek nebylo nic jineho...takze ty karbenatky taky padaj, jinak tuto upravu dela treba TK moto a pry to prida "jen asi dva kone" pac to ma sice lepsi plneni valce ale jinak to zadnou extra vyhodu nema pokud se nezvetsi sani (a vubec prefuky ve valci by to taky potrebovaly pri takovedlec uprave aby se dalo vytezit vic nez "jen ty dva" kone, ale to je jina kapitola zas)...a k ty snizeny hlave - u tohodlec se musim opravdu pozastavit pac to je asi jedina vec ktera by mohla byt pravda z mytu o jawach ve statnich sluzbach...znal sem jednoho co si ji koupil jako mnoho od ministerstva a fakt je ze do kopcu se tam dala dat i 4 tam, kde jine tripade stejneho typu museli mit vytocenou trojku, dokonce to melo i vetsi vibrace a byla trosku hlucnejsi...coz jsou vicemene priznaky vetsiho kompresniho pomer...na druhou stranu zase na tolika tripade sem nelital abych opravdu objektivne posoudil ze byly horsi nez tady ta poliš, hluk muze byt spatne utesnenym laufem, nedotahnutyma sroubema na kolene laufu, ze lip tahla mohli byt tez tim ze o ni bylo vcelku dobre postarano a motor se tvaril v opravdu vyborny kondici, a ze ma vetsi vibrace je u kazde Jawy jine, je to o pocitu...btw na netu sem gdysy cetl ze tyto vibrace jako velky nesvar Jaw (zase jak pro koho) se da uplne paradne odstranit usazenim motoru do silentbloku, pry mu to trvalo zimu a bez vibraci (nebo s minimalnima)...cili to je asi vse co bych o tom celem mohl jeste rict, berte to prosim s rezervou pac nemam na tripade nalitano to co vy a u me zadna nigde nekotvila, i gdyz zkusenosti naprosteho zelenace to nejsou:-) ...
 
 
Datum: 03. června 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím žádná myslím sériově vyráběné modely, ne žádné prototipy
 
 
Datum: 31. května 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sám mám 350, ŽÁDNÁ nikdy nepojede 160, max rychlost je 140 a to ne u káždá, chce to fakt v dobrym stavu. ta spotřeba když se to nehoní tak je klidně těch 5L a když se to honí tak do 8L, jestli to někomu žere 10 tak něco neni v pořádku, ty pověsti o brutální spotřebě většinou šířej lidi co tomaj maximálně vymrdaný a vůbec se o to nestaraj
 
 
Datum: 31. května 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jasny:-Dod toho je na otackomeru to pole ECONOMIC:-D:-Djen by me zajimalo kdo tak s tim jezdi v rozmezi tehle 2-3000 otacek:-D jinak jak sem se dival do toho TP jak tam mel 17kW a je to ten typ 638...taky sem videl policejni upravu co mela snizene hlavy...dva karburatory a jezdila i tech 160 v pohode...ale to je zase otazka zivotnosti motoru...a spotreba u takoveho motoru co ma dva karbanatky jak ty rikas:-D snizene hlavy a jeste udelany vybrus aspon na 400ccm je urcite aspon 10 litru:-D
 
 
Datum: 31. května 2009 13:30
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukam ze sem to rekl dobre ale nekterym nazorum oponovat musim...o ty spotrebe se radeji uz fat bavit nebudem pac zalezi na tom kolik tocis, pokud jedes 2-3 tis. otacek tak je to skoro 2x takovej rozdil jako v rozmezi 4-5 tis. ...to je to samy jako u fika, ten ma tez od 2 do 3l (3,5l) podle toho jak ho toscis, jakou ma bohatost smesi, jak je serizenej, neserizenej klidne pet pokud este kape z karbenatku:-D a to je jenom padesatka, co teprv 350 co ma karbec skoro zaokrouhlene 2x tak velkej...dalsi vec - neni pravda ze 640 byly rychlejsi nez 638, je to naopak! mely stejny motory (i 639 samozrejme) ale prvni serie co dostaly novej motor tak se uvadi ze mely 19kW, oproti 17 kW jak se pak pise na vsech typech je ro rozdil, souvisi to s tim ze pak se musely "priskrtit" aby prosly emisema, udelaly to pomerne blbe ale s emisema se to veslo takze jeste jednu chvili vyvazely stroje do EU (znama je histroka jak diky francouzskemu importerovi vznikla nakonec 350/640 retro Californka) takze 640 mely v jistych pripadech slabsi motory nez 638...a o rychlsti se tu bavit nebudu, gdo jel tak stejne wi, jinak v papirech to ma napsano 125 km/h (pak ty inovovany 640 mely este vic, tusim ze 130 nebo 135)
 
 
Datum: 31. května 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa:-Dobre o spotrebe uz nebudeme debatovat...:-D...koukam ze chlapci tu asi na 350 sedeli mozna tak na nejake vrane z roku 1980...tech 140 neni vubec zadny problem 150 se da jet kdyz ji trosku budes honit...:-)to je proste 350 jak ma byt...serizena...krasne vsecko chodi...jinak...eee 170 v TP nema...to je zase moc..:-)ta 638 na ktere sem jel mela v technicaku tusim 145 nebo tak nejak...kazdopadne tvrdit ze jede max 130 je blbost...:-)
 
 
Datum: 31. května 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6257    
Hele kazdopadne spotreba bude velká!!! Kdyz ji točíš,tak bežně kolem tech 8 a nektery si vemou i 10:-D Konkretne 640 je motor novy koncepce s hlinikovejma valcema...je pravda ze starsi 350 jeli tak 140(ja osobne na 632 jel 130km/h a nedrzel sem ji nadoraz)......ze CB jede lip nez 640? co je to za blud? :-D:-DJe videt kdo na cem jel!!!! Ty 640-tky maj v technicaku v max snad 170,ale tech 160 dá.....samozrejmne v peknym serizenym nevykloktanym stavu!!!!! Nejaka kurva za 3000,- bez papírů je tak na ND:-D
 
 
Datum: 31. května 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava...chtel sem napsat je 640 ma jeste o neco malo vetsi vykon....
 
 
Datum: 31. května 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem jel na 638 ve dvou 140...:-)takze tak...a 640 ma jeste o neco mensi vykon...koukam ze ste to jeste asi nikdo nezazili serizene jak ma byt...pac 8 litru je totalni picovina...ano je to velky t motor...ale neni to ZIL...:-)
 
 
Datum: 31. května 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to dvoutakt, je velkej...pod pet litru se nedostanes, tech 6 je vcelku realnych a v technickych datech tusim ze pisou neco kolem peti...to zalezi secko na stavu stroje a jak se seridi karbenatek ale necekej zazraky, pod tech pet se opravdu nevlezes...jinak 640 je ese vcelku diky emisim priskrcena, co teprva takova Califonianka ctvrte generace...jinak zadnej japonec, zadnej cinan, to vubec, ber ji dokud je, za me mas zelenou pac je to vybornej stroj ale pravda stale nedodelanej, gdyz si vezmu ze pred padesati lety na tom muj deda lital a prakticky se to za 50 let moc nemzenilo, ma to mouchy ale daj se vychytat...takze vybornej ceskej vyrobek...:-)
 
 
Datum: 31. května 2009 0:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
třipade že jezdí za 4l?....to ji tlačíš ne?:-D
 
 
Datum: 30. května 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no spíš bych se přiklánej k tý spotřebe 8 a max 130
 
 
Datum: 30. května 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
tak to je hodne velka blbost kdyz tu motorku osolis tak si tech 8 vezme a maximalka je okolo tech 130
 
 
Datum: 30. května 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: fddfg      IP: uživatel3402    
160 pekna blbost ,to by musela tocit pekny otacky nad 130 se s ni nedostanes,kup si raci nejakyho japonce treba hondu cb 500 pro zacatek dobra motorka a hlapne prd spotreba oproti 350
 
 
Datum: 30. května 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo na maximalku sem zapomnel...ta by mela byt neco kolem 150-160kmh ale to uz se pak hodne klepe:-)
 
 
Datum: 30. května 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tahle motorka uz ma motor co se moc nesere takze je to vklidu...kdyz ji budes hodne honit tak si vezme neco kolem peti-sesti litru...jinak se da jezdit i za 4
 
 
Datum: 30. května 2009 18:47
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 22:35:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu