Jméno: nevím
IP: uživatel5526
 Ahojda dračáci potřeboval bych radu. Chci si koupit nějakou motorku nejleépe 125 nějaké endurko nebo nějaké silniční enduro, né moc drahé, přemýšlel jsem o yamaha DT 125,80 nebo suzuki GN 125, RM 125 myslíte že bych udělal dobře kdybych ji koupil ? Nebo sami navrhněte jaká by byla tak vhodná do tejto kategorie. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 19:52
 Vedete te zajímavej pokec koukám. Jinak co se týče, toho co tu někdo tvrdil, že DT starší jak 91 nebrat, tak s tim nemůžu souhlasit. Mám DT 125R RV. 1988 a že by se to sralo nemůžu říct, sice to má trochu horší elektriku za ty léta, ale asi dvakrát sem spájel pár drátlů, a od tý doby nic. Jezdim s tim ostrý enduro, žádnej extra tvrdej kros, ale v peřince neni, a akorád leju benzín, olej a mažu řetěz a občas přepákování. Je na něm už vidět že má něco za sebou, ale myslim že to ještě něco naslouží. Všechno bez vůlí, nic neklepe, až na lehce klepající pístní čep. Co see týče motoru, tak jsem neslyšel o rosypanym DTčku. Jinak je to 2T a s tim samozdřejmě vyší spotřeba, ale zato s nesrovnatelnym výkonem vůči 4T (mám ho otevřený na plno).
Jinak kdyby měl někdo zájem, tak svoje DTčko prodávám
Datum: 06. července 2009 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to máš pravdu....japonci jsou prostě mašiny a ani díly na ně nejsou nejdrežší.... jsou to prostě japonci, ale ja si kTm rozhodně (zatim) nemužu stěžovat..... ale každopádně tim předchozim přízpěvkem jsem chtěl říct to co ty = 125- za mě jedině 2t
Datum: 17. června 2009 18:11
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 lukáši o KTM se rika ze jezdej asi nejlip ze vsech krosek,ale proc si myslis,ze na zavodech jsou nejcasteji zastoupené japonské motorky??? Z jedineho duvodu.....protoze pri dodrzovani servisnich intervalů jsou takřka bezporuchové,ale bohuzel o KTM se rika pravy opak.....od toho vzniklo i ono usmevne sousloví Každý Týden Montáž......ale samozrejmne musim rict ze motorka je to fakt skvelá.....parkrat sem se svez primo na zavodni EXC otevrene asi na 30kW a jako jede to zle.....hlavne se mi treba libi,ze proti 125RM to ma asi o 2kW vic a pritom to ma mnohem prijemnejsi prubeh odspoda,žadna vyhranena špička v rozsahu 2000 otacek....to RM je odspoda liny a chce se mu jezdit jen po jednom kole  No neco jako 513 číza,ale v menšim měřítku  Ja kdybych se mel priklonit k druhu motoru,tak za me jednoznacne 125 ve 2T.......uz jen pro to,ze ten motor je jednoduchý a nema to zadny ventily,vačky,rozvodak,olejovy cerpadlo,nic.....2T si ve vetsine pripadu opravis doma na kolene,4T ne.....ale to je jen muj nazor!!!
Datum: 17. června 2009 13:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 frikulin: když chceš koně, tak se každopádně počítá s udržbou.... mam exc vostrej dvoutakt a fakt si nemužu vynachválit.... je jasný, že mě asi nemine motor, ale s tim se u těhle motorek prostě počítá......osobně bych já do 125 4t asi nešel, i když to nic nesežere a je to teměř bezudržbový,,.... je to prostě o tom, co od motorky očekáváš.....když chceš jenom jezdit, tak je 4t jaasnej
Datum: 17. června 2009 12:47
 Já bych teda z osobního hlediska nevolil 2T všichni viděj koně a neviděj starosti který to přinese- spotřeba poruchy- každej sice tvrdí něco jinýho někdo si 2T nemůže vynachválit ale fakta sou fakta. Já osobně mám Hondu clr 125 už cca 6 let. Za tu dobu sem do ní jednou koupil svíčku a jinak měnim olej leju benzín (občas udělám ventily....) to je motorka která funguje startuje na cvrnknutí a jezdí dobře (pokud nepotřebuješ v 16 ti lítat 170 a máš spíš ohledy na spotřebu a na to aby ti to něco vydrželo.....) Jinak výpis tvejch strojů je prazvláštní....  Jak někdo může uvést GN 125 a RM 125 jako alternativy ke koupi....  Pravý enduro ve 2T a choper ve 4T (neni GN dokonce dvouvál.....kámoš ji jeden čas měl....) Je to ale všechno jen na tobě.....
Datum: 17. června 2009 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel6416
 Tak k tomuhle muzu rict asi jediny.....je to tvoje volba.....jen bych asi dodal,ze cim vic budes setrit,tim vic proseres  125 ve 2T nema vyznam kupovat zalevno v podivnym stavu,protoze se nikdy nedoplatis..... DT-čka sou dobry na pole,ale jak vidis,tak lidi nadavaj ze na bezny jezdeni je to katastrofa(je to stary no  ) a novy DT stoji pres 50 táců. Té Suzuki GN bych se kompletne vyhnul,protoze tyhle motorky nemaj dobrou povest(jejich prapodivné poruchy mazání a modré vačky  ).....Suzuki RM jako enduro sezenes horko tezko a kdyz uz,tak na značkách se pohybujou 2xdráž než provedení cross....a hlavne ta spotreba!!! 4T 125 Dandy a Jawa s motory Lifan bych take vynechal,takze z levné kategorie uz toho moc nezbívá  Tezko radit no....... Jako za 30 000,- sezenes krasny motorky....at City Fly,YBR,TDR,DT,MZ(SM i RT),Super city a tak dále.....Jinak silnicnich motorek v tyhle cenovy relaci je taky mraky....Mito,NSR,CBR.....co bych tak dodal.....chtel bys za malo penez hodne muziky.....tak si kup 125 skutra ve 4T.....stylový to neni,ale nic levnejsiho co funguje asi nesezenes....
Datum: 17. června 2009 8:20
 DT který je starší jak 91 si určitě nekupuj to serer fakt pořád!
Datum: 17. června 2009 7:07
|



|