Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: §0 NZ
IP: uživatel16407
 Zdravíčko draci, tak pomalu začíná zima a chci se zeptat zda necháváte před jízdou zahřát své auta. Mám octavii II 1.9 pumpe diese  , nechávám asi tři minuty, ale mám pocit, že je to bezúčelné? Před oktávkou jsem měl felicii 1.6 benzin a tu když jsem nechal pět minut a potom jsem sedl a jel tak hned topila. Ale zajímá mě to spíš kvůli životnosti motoru, ne kvůli topeni.  Motorkám zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 20:24
 matouši kdyby měl motor nohy,nakope tě do kulí.
Datum: 13. ledna 2014 20:24
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel16695
 Hyundai Elantra 1.6 77kW, jak chytne tak vytočim okamžitě někam na 3500, někdy i víc aby chytla na všechny válce a hned nechcípla.Ale to jen na okamžik ráno za studena, pak nechám cca 30 vteřin klapat aby necukala a v klidu jedu, moc to zbytečně za studena netočim a nešlapu na to, dokud nepovyleze ručička. Jezdím na E85, když je do toho vyjmečně přimíchaná trocha benzínu tak i v mrazech tohle nemusím dělat. Jinak i v minus 20ti to na čistej E85 startovalo, dokonce i když sem měl v prdeli baterku a nemohl sem dlouho točit. Letos tam radši mám 90 Ah.  Jinak motor má naklapáno 250 tis, dokonce sem i jezdil třeba 45tis. na jeden olej, v poho šlape jak má.
Datum: 13. ledna 2014 2:33
 já mám Peugeot 406, sice benzín 1.8 16V a nechávám to ohřát v zimně jen tak než oškrábu okna a očistim auto od sněhu, pak jedu a volnější jízdou se to ohřeje a topí to skoro hned, takže je i za chvíly odmlžíno
Datum: 12. listopadu 2013 21:32
 Jojo stando taky to tak dělám, ráno skočím do auta, nastartuju, oškrabu to je cirka minutka až 2 a pak chvilku piánko si to brnkám do těch 2000, jakmile už jde cejtit ohřátej olej a turbo pěkně začne tahat, pohne se ruka na vodě, už se jí dá pomale nakládat trochu víc  ony tyhle starý TDička toho snesou fakt hodně.. jde taky o to jakej olej tam je, jak často ho měníš, najetý km... atd
Datum: 12. listopadu 2013 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 No to už je docela extrém,ale benzínum to moc nevadí ... Ty jsou ba naopak choulostivější na to,že do toho takle skočíš v mrazu,dáš tomu céres a po 1km to vařící chcípneš a za hodinu znova - to je do půli roka hlava v prdeli...u nafty(resp.TDi) to až tak neva,protože se to za ten kilák v mrazu ani neohřeje... No nic,to sou extrémy ... Kdo nemá v palici "vykydáno" tak nemusí řešit... Pro normální lidský používání jsou opravdu motory blbuvzdorný...
Datum: 12. listopadu 2013 13:36
Jméno: mustang23
IP: uživatel14518
 Taky sem videl borce , kterej sed do laguny 1.6 16v , v -15 stupnich , dal plnej kotel , motor si zaspival s omezovacem a bylo zahrato , nevim jak dlouho mu to vydrzelo ,ale prej to dela casto a motor ma uz 250 tkm  . Muj nazor je , že tyhle věco sou blbovzdorny a extremne naddimenzovany (jinymi slovy pro normalní užití) takze jestli budes zahrivat o par set otacek jinde , vubec nic se nestane .
Datum: 12. listopadu 2013 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel15547
 Řiká se že s TDi máš nastartovat a jet v nízkejch otáčkách do cca 2000 protože ty motory maj tak velkou účinost že se neohřejí a navíc na volnoběh to hovno maže. Osobně to u Oct I. TDi řešim tak,že nastartuju,je to trochu konzert,takže napřed necham sednout hydroštely aby přestaly klepat ventily,pak to necham ještě minutu až dvě,ono si zatim všechno v motoru popovidá,přestane to hulit a jedu v klidu okolo těch 1500-1600ot/min než se hne ručička na vodě. Ovšem nemam to auto úplně seriový,s holou serií je lepší jet okolo 1800-2000 ot/min aby se to zbytečně nepodtáčelo. Ale jinak to není potřeba nějak extra hrotit,znam hafo lidí co to natočej a hned jedou naprosto normálně a auta jim jezdí naprosto v pohodě. Takže tak.
Datum: 12. listopadu 2013 9:29
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Stačí pár sekund volnoběhu a pak můžeš vesele vyjet. Podle mě je mnohem lepší to zahřát klidnou jízdou než volnoběhěm, protože voda se sice ohřeje rychle, ale oleji to trvá podstatně dýl. A ten volnoběhem jen tak neohřeješ.
Datum: 12. listopadu 2013 8:51
 Nezahřívám.. Sednu, nastartuju, oškrabu a jedu. Jen to tak nehoním, dokud se to trochu nezahřeje..
Datum: 12. listopadu 2013 8:30
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Životnosti to rozhodně nepřidá, protože na volnoběh se ztuhlý olej špatně rozstříkává, tudíž to špatně maže. Ale ono je to super, nastartovat, zapnout ventilátor, oškabat okna a pak už se odmlží sami.
Datum: 12. listopadu 2013 8:19
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Vzkaz pro Sesu když si objednám kdy mi to dojde když krámek není v provozu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 23:44
 no,,zabalim az asi 22,11,pac uz ted mam praci
Datum: 12. listopadu 2013 23:44
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Nejsem SESA,ale z logiky věci ti umím odpovědět. 18.11. je pondělí,takže v pondělí bude tvoje objednávka zabalena,v úterý 19.11. odeslána a do pátku 22.11. u tebe.... že mám pravdu Big BoSS ?
Datum: 11. listopadu 2013 17:17
 Zdravim nevite nekdo renovuju jawa 555 rv.1958 jak vypadala ve skutecnosti jake casti byli chromove jaky byli kola atd diky nejlepsi by bylo foto dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 12:28
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 to je sice hezký, ale původní ne...
Datum: 13. listopadu 2013 12:28
 Já chromoval i ráfky.. A rozetu i s věncem dával do zinku.
Datum: 13. listopadu 2013 10:53
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 platí co jsem psal... jestli ti nebude jasná povrchovka konkrétního dílu, tak mi napiš na mail a já se ti pokusim poradit.. kadleclk@seznam.cz
Datum: 12. listopadu 2013 21:29
Datum: 12. listopadu 2013 18:59
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Tak to nebude J555,ale j550,že? A nebo mutace ? Nahoď foto,kouknem na to,co vlastně máš,co tam patří,co tam nepatří a jak by to asi mělo vypadat.
Datum: 11. listopadu 2013 17:13
 kdyby jsi jeste na neco prisel potreboval bych to podrobneji moc se v tom neviznam jako takovy drobnosti atd a tak vis diky moc budu moc rad kdyz mi v tom pomuzes mam jeste ten typ co ma klakson pod prsickama
Datum: 11. listopadu 2013 16:39
Jméno: lk
IP: uživatel16245
http://crossar07.rajce.idnes.cz/j555#1454714_3577175565461_2085199148_n.jpg nedávno jsem jí dodělal... chrom: komplet řídítka, startovací páka, vejfuk, rámeček světla, kryt bzučáku, rámeček tachometru, hlavy mu matice os kol (to si nejsem jistej, zda nemá být v zinku)... zinek: brzdovej pedál, napínáky řetězu a drobnosti. (mam v zinku objímku indukční cívky, pant sedla, nosník zadního světla atd.)... kola: ráfky v šedostříbrný, výplet zinkovanej, rozeta v šedostříbrný + věnec v zinku, ale je dost možný, že to lakovaly až jako komplet, to nevim a neřešil jsem... to je tak co mě napadá z hlavy, možná sem něco zapoměl...
Datum: 11. listopadu 2013 16:19
Jméno: TEDY
IP: uživatel9772
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 20:38
 Dřív jsem s tim dělal a dobrý. Dneska už dělam ale jenom akrylátem...perfektně se s tim dělá, vypadá to super, je to kvalitní...na toho fichtla té barvy zas tolik nespotřebuješ, tak ani nevadí případná vyšší cena...
Datum: 08. listopadu 2013 20:38
Jméno: genius
IP: uživatel16384
 Zdar draci, tak jsem se pustil do
stavby valníčku, taková rikša na čtyřech kolech. A mám dotaz, vzadu
mám kola ze škodovky, na hřídeli s
náboji, bez diferaku. Tak nevím jestli
hřídel rozpůlit a hnát jedno kolo nebo
obě? Taky bych potřeboval vyřešit
brzdu, bude to jezdit pomalu, takže stači něco s menší učinností. Zatím
mám rám s korbou, naistalovaný
motor J250 s převodovkou 1203.
Přední kola mám bantamky, ale zatím
řeším jejich uchyceni k napravě. Tu
mám lehce kyvnou. Kdyžtak sem hoďte nějaky fotky, kdo něco
podobného stvářel. Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 8:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mám na odvážení bordelu ze zahrady udělanou 3kolku, zadní osu mám dělenou spojenou třecí spojkou s možností "uzávěrky"... když je takhle, tak mám furt natvrdo obě kola, na silnici to sice zatáčí hůř, ale někde v mezi je sakra rozdíl, jestli bere jedno, nebo obě kola... je to taky na osmičkách kolech se šípovym vzorkem (jako má emefka)
Datum: 09. listopadu 2013 8:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Stando! Toš tak sem se uš dlúho nenasmíl jak při čtení Tvojich příspěvkú. Děkuju! Taky sem blbnul s motokárú, ešče před motocrosem.Tam bylo hnaný jedno kolo! A pro genius. Na traktorku sem viděl hnaný jedno kolo. Druhý mělo zubovú spojku a při uvíznutí se zapnula a nesmělo se zapomět ju zaséj vypnút!!! Ať se Ti to podaří nejak vyřešit! Toš tak.
Datum: 08. listopadu 2013 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel16385
 Jo a rám byl festovní železnej,menší stromy a keře to sekalo  jednou sem z ní vypad když sem dělal kraviny a ona se zašprajclym ručnim plynem ujela a vytrhla zabetonovaný trubky s drátěnkou kolem tenisovýho hřiště  ale o fotbalovou bránu se pak zastavila  ono tech havárií bylo vcelku hodně
Datum: 08. listopadu 2013 21:21
Jméno: standa
IP: uživatel16385
 Bohužel,asi před 8-10lety sem to prodal a nikdy sem to nefotil... Jinak sem zapoměl...ta hřídel byla uložená v ložiskovejch domkách... Bylo to taky takový co dům dal... Dělal to kdysi nějakej pán na Kladně,mě to děda koupil asi v 10 letech,když už sem měl papíry na motorku i na auto tak sem to prodal,protože se to pozvolna rozpadalo a víc sme u toho ztrávili opravovánim upadlejch částí,furt se přivařovali táhla řízení a kola,sedačka,držák motoru,zadní brzda ... Pak sem se v tom rozmlátil a šlo to z baráku. V jednu chvíli se zaseklo šoupě v karbecu,utrhla brzda a pak prdlo řízení,na dvojku plnej sem proletěl známýmu velkejma železnejma vratama na dvůr.Vrata sme opravili ale v plechu v jednom křídle je dodnes obtisk mojí hlavy  takovej ďůlek  a šla do světa !
Datum: 08. listopadu 2013 21:13
Jméno: genius
IP: uživatel16386
 Standa: stavím z toho co mám doma ;-D , jinak, nemáš nějaký fotky? Zajímá mě to..
Datum: 08. listopadu 2013 19:56
 jo a na zadní ose máme kotouč z pitbike a je to koplet přední brzda pitbike a pomocí lanka přitahujeme pedálem páčku brzdy a tím brzdíme
Datum: 08. listopadu 2013 19:05
 máme motokáru na bantamkách, motor KTM SX 85, 6 kvalt, hnaný obě kola a nezatáčí to... předek udělanej do lichobežníku... trochu to zatáčí když tomu člověk nedává ale jakmile ten motor chytne šponu tak ho zastaví až zeď... chtěly by to diferák no, bohužel se kousla převodovka momentálně a dávat tam slabší motor nám přijde už "zbabělý"
Datum: 08. listopadu 2013 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel16385
 Vim že je to už asi pozdě,ale proč převodovku z 1203? Třeba převodovka z fáčka a nebo trabanta sou malý a maj v sobě diferák... Po zkušenostech s motokárou hnanou jen jedním či oběma koly naráz bych takové řešení už nikdy nechtěl... Jedno kolo se na nerovnostech zahrabalo raz dva,anebo naopak se stalo že motokára stála na třech nehnaných kolech,čtvrté hnané v luftu a bylo vymalováno ( tenkrát pro nás jo,motokára měla snad 80kg a my byli malí sráči)... A teď si vem,že se ti stane něco takovýho v lese s naloženou károu,hnaný kolo v luftu a ty s tim nehneš... Pro zajímavost motokára měla vzadu napříč hřídel,na té rozetu a buden brzdy z fichtla,víko s brzd.čelistma bylo uchycený na rámu,takže podle zapojení kol to brzdilo jen jednim kolem a nebo oběma. Náboje kol byly nasunutý na hřídeli a bylo to zkrz hřídel provrtaný,když se dal zkrz šroub,tak se kolo připojilo k hřídeli a bylo hnané....když se dal šroub do obou,tak to hnalo obě akorát to jelo furt rovně  s oběma hnanejma kolama to prostě nezatáčelo - kola osmičky bantamky všude...
Datum: 08. listopadu 2013 18:06
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Když to bude jezdit pomalu a po trávě nebo nějaké polní cestě tak můžou byt hnané dvě a zatočí to. Ale po tvrdé cestě ve větší rychlosti už by to byl problém. A ještě doporučuju záklon čepů uchycení předního kola asi 5°.
Datum: 08. listopadu 2013 17:24
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 umím odpovědět jen na jedno: když budou hnaná obě kola na tvrdo bez diferenciálu, tak to bude špatně zatáčet
Datum: 08. listopadu 2013 17:09
Jméno: mara
IP: uživatel14082
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 14:33
 9.11.2013 Prostějov
Datum: 07. listopadu 2013 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tušim 17 . 11 . Nový Bydžov
Datum: 06. listopadu 2013 21:54
Jméno: n
IP: uživatel1272
 v sobotu v plzni
Datum: 06. listopadu 2013 20:36
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 10:50
Jméno: Standa
IP: uživatel16360
 Jsem asi trochu opožděnej,ale co je na tý ojnici tak IN ? Vidím obyč ojnici,kdyby na ní nebyl nápis rocket,tak bych si myslel že je to ta měkká sračka z východu....
Datum: 03. listopadu 2013 10:50
 recenze? Názory? odkaz?
Datum: 02. listopadu 2013 18:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 už se tu o tom psalo, nic nového
Datum: 02. listopadu 2013 15:49
 jojojo
Datum: 01. listopadu 2013 22:03
 to je na fichtla?
Datum: 01. listopadu 2013 21:29
 Čau draci chci jse zeptat jek z max rychlosti vypocitam otačky motoru jede mě to 70 km/h a mam 12 zubý kolečko. A ještě jestli nekdo nema na prodej papíry na pionýra s max. rychlostí 45 km/h.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 15:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 maximální otáčky jsou mimo jiné dány časováním válce a to tě prostě o moc víc než na 6500 prostě nepustí a na 7500 rozhodně ne
Datum: 02. listopadu 2013 15:56
 Dá se říct že všechny hodnoty, které naměříš pomocí standartních sériových analogových tachometrů, tak jsou chybné. I elektronický ručičkový tachometr co mam na velký mašině tak prostě o nějaké procento přeměřuje...A tachometr ze škochtle neni žádná výjimka, i ten dokáže kecat velice slušně, to mam odzkoušené...
Datum: 02. listopadu 2013 1:06
 Nevim jestli je to přenějši ale ma tam tachometr ze škody 120.
Datum: 01. listopadu 2013 22:44
 To je sice super, ale číza je na tom s přesností tacho podobně jako pio, takže ehm, digi je digi ...
Datum: 01. listopadu 2013 22:03
 Jel za mnou kamoš s ČZ 175/450 a rikal ze sem jel max. 70 km/h.
Datum: 01. listopadu 2013 20:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Moje klasická otázka u podobných rychlostí: čím jsi to měřil tu rychlost?
Datum: 01. listopadu 2013 19:01
 A jsou ty otačky na seriovyho fechtla hodně ja sem jen slicoval saci a vejfukovej kanál.
Datum: 01. listopadu 2013 17:28
 Za ten inzerat se omlouvam to sem nevěděl a diky za rady.
Datum: 01. listopadu 2013 17:27
Jméno: revmaplechař
IP: uživatel16352
 12/55 70km/h = cca 7640 ot/min.
Datum: 01. listopadu 2013 16:08
 Jinak rychlost třeba měřit pokud možno přesně, tzn třeba digitálem...jo a inzeráty patří uplně někam jinam, kdyby to nebylo takhle rafinovaně zapojený na jinej dotaz tak by se to hned mazalo...
Datum: 01. listopadu 2013 16:02
 Obvod kola-vypočítat otáčky kola-a pak přes převodové poměry si dopočítáš otáčky klikovky...obvod kola si nejlíp změř krejčovskym metrem, zbylé údaje najdeš na http://www.sesa-moto.cz nebo je dopočítáš tak nějak z hlavy. Vlastně jde jen o poměr počtu zubů na dvojici "primární kolečko-lamela" a na dvojici "sekundární kolečko-zadní rozeta". Na trojku jde převodovka napřímo 1:1, takže netřeba ji uvažovat...
Datum: 01. listopadu 2013 15:58
Jméno: vena
IP: uživatel15908
 kolik má hodnotu motor péraka 250 chybí spojka levej a pravej dekl a hlava
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 18:16
Jméno: vena
IP: uživatel15908
 dík stando, to neni špatnej nápad. jinak válec žadny žebro nechybí píst taky v poho, klika by taky šla akorat karter jak má přijít řetězovy kolečko tak tam je krapet ulomeny, ale jak říkate neni foto
Datum: 02. listopadu 2013 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel16354
 Takže "polomotor" ... Dva kartery,převodovka,klika,válec ... Rada ... Jako motor to prodáš za litr,ani ne... Rozeber to,extra prodej vyčištěné kartery,extra prodej kliku,extra prodej válec,extra prodej převodovku a možná na tom dvojku trhneš
Datum: 02. listopadu 2013 14:40
 Zase takový dotaz.Vždy záleží na stavu motoru!!!Pokud to je nějaký kus šrotu s přirezlým pístem k válci a olámanýma kartrama a žebrama tak skoro nulovou max. 500,- ,ale pokud je po komlpetní precizní renovaci cena se může pohybovat i okolo 10.000 - 15.000,-tis..Bez fotky se to těžko určuje.
Datum: 02. listopadu 2013 10:07
Jméno: Dragoun
IP: uživatel16321
 Netuší někdo zda se budou dávat objednávat nadále věci z fichtlkrámku? , Zrovna se mi blíží skládání pincka po generálce a bojím se že budu ještě dost věcí potřebovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2013 9:18
 doma je to dost zanedbane a tak musim zehlit draku,,, urcite drivn nez 18,10 budu posialt ale ted nic nevim a prestavam makat
Datum: 01. listopadu 2013 9:18
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
 až se sesa zrekultivuje a rodina ho pustí do práce, tak určitě
Datum: 31. října 2013 21:52
 Zdar, jak jsou na motoru dole ty 4 držáky kříže (2 na každé půlce) tak ten levý přední se mi ulomil, vadilo by, kdybych to nechal tak jenom na tom pravém? Jestli by po čase neodešel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 18:05
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Časem ti to utrhne oko na karteru
Datum: 31. října 2013 18:05
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 no raději bych to přivařil, protože by to dělalo problémy. Jak se stojanem tak s upevněním kříže kvůli revmaplechům.
Datum: 31. října 2013 16:37
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar hoši,tak jsem něco přes léto našetřil a přemýšlím o něčem silnějším než je pincek a timton... Scháním spolehlivou motorku,to především... Rozhoduju se mezi HONDA XR 125 a YAMAHA TDR ... To TDRko se mi strašně líbí vzhledově,chci jezdit delší cesty,ale prostě nesedí mi k tomu ten 2takt a bojim se že v tom budu muset furt něco vrtat. (myslim že by opravováni problem nebyl,ale je to o tom že když už kupuju takovou motorku,chci spíše jezdit než se stresovat,kde mě to nechá) To XRko má kámoš,žere mu 3/100 a jenom jezdí,ale ten vzhled-né že se mi nelíbí,ale... Co myslíte vy? Je to TDR ko spolehlivý? Nebo co jinýho by jste doporučili? Mám 30 000,- ... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 8:43
Jméno: jjjjjj
IP: uživatel14632
 yamaha DT 125 2T nejlip otevrena ja ji mam a za 4 roky co jezdim me nikde nenechala 140 je tam hned  na cesty i teren idealni motorka no a spotreba prumer tak 6l
Datum: 02. listopadu 2013 8:43
 Ber TDRko. Kámoš ho má a je hodně spokojen, na cestování dobrý a i lehkýho terénu se nebojí, má to otevřený a i ve dvou velký zátah a není problém těch 130-140 km/h, nic se mu nesypalo .. je to 125ka ber 2T sice větší žravost ale jedeš jak pán, dají se krásně otevřít .. ale tomu XR se spíš přibližuje DT 125 R, popř 125 X, s tím je terén jedna radost a i na cestě se to dá .. je to na tobě no, ale volil bych 2T pilu
Datum: 31. října 2013 20:46
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Tak díky za odpovědi... Dneska jsem jezdil na tom XRku a musim říct že se mi to líbí... Asi jsem se rozhodl
Datum: 31. října 2013 17:50
 Honda XLR 125
Datum: 31. října 2013 14:03
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Záleží na tobě.  TDR má velice výkonný motor hlavně po otevření, ale žere to dost. XR je taková pohodová, málo žere a je to držák. Pro TDR není problém jet 140 Km/h, pro XR je i 90 moc a to nemluvím o jízdě do kopce... Za mě 2T ve 125ccm - TDR nebo DT.
Datum: 31. října 2013 12:41
 Víc se mi zamlouvá TDRko, spolehlivosti bych se nebál, kámoš to měl a nebyly s tim žádný problémy...Vzhledově se mi taky líbí víc, však mam taky doma větší sestřičku od toho TDRka. Jinak obecná rada...vždycky si k ceně motorky přičti rovnou servisní výdaje, málokdo prodává mašinu s novejma gumama, řetězovkou, deskama, olejem atd...Taky bys mohl napsat co si představuješ pod pojmem delší cesty...o prázdniny jsme jezdili několikrát i víc jak 800km za den a to už byla celkem štreka...pro někoho je třeba 100km dlouhá cesta...
Datum: 31. října 2013 12:39
Jméno: martin
IP: uživatel13882
Datum: 31. října 2013 12:04
 Mohl se mi simson dusit když jsem měl ohlou jehlu v karburatoru ? O.o díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 13:44
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Aji to je možné.
Datum: 30. října 2013 13:44
 Zdar draci kde bude v nejbližším termínu burza?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 12:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 chotusice v sobotu
Datum: 30. října 2013 12:43
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 v sobotu v Zákupech u Český lípy
Datum: 30. října 2013 12:27
Posl.aktualizace: 29. října 2013 18:07
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 přečti si popis tam píšou že ne
Datum: 29. října 2013 18:07
Posl.aktualizace: 29. října 2013 13:54
 zdar máte někdo na emzetě laďáka? má to luxusní zvuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 10:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Je to asi tak luxusní jako simson s laďákem... Měl jsem oboje.
Datum: 30. října 2013 10:44
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 http://www.youtube.com/watch?v=P1qeR4m8stA
Datum: 29. října 2013 16:38
 jde nejak poznat rozdíl v motoru MANET 100 a 125 ? nebo mám sundat hlavu atd ? BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 12:22
 Zdarec draci.Chtěl bych si naleštit tempem pionyra,ale zajímalo by mě,co byjste mi doporučili na zakonzervovani toho naleštěneho laku aby to nějakou dobu vydrželo.Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 9:25
 Presne jak pise koleso tim tempem to zaroven nakonzervujes
Datum: 29. října 2013 9:25
 To zakonzervuješ tim tempem, ne?
Datum: 29. října 2013 8:53
Jméno: Dráček
IP: uživatel15299
 Zdarec draci  někdo z okolí přerova na malou vyjížďku s mojí jednadvacítkou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 9:40
|



|