Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarte,potreboval bych nekoho schopnyho,kdo mi poradi,popr.udela naky mensi lehci tuning na fichtla,tak abych se vesel tak do 1000,-.Kdyz tak pisknete na icq:499037721 nebo meil
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 22:41
 Vyčisti si karbec, kanály, seštěluj předstih, nalij do toho stooktan a máš to... tynung jen o pár korun dražší, než normální benzín a pár minut čištěním ...
Datum: 29. prosince 2008 22:41
Jméno: standa
IP: uživatel4856
 ja mu rikam furt at napred udela GO a pak resi tuning,ale ne....on si neda rict....a za litr  to tak koupis primej filtr a vyfuk
Datum: 28. prosince 2008 11:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zacni generalkou, to je kamen na kerym se pak da stavet...ale pokud chces "tuning", opravdu "tuning" tak to jde do tisicu a nechutne to zere prachy a zdima kapsu...pan FK by mohl vypravet...
Datum: 27. prosince 2008 20:36
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 do litra uplne v pohode stačí potunit kanály zajit za nekym at ti stočí hlavu a karburátor na 18 koupiš trisku 72 nejakej lepsi filtr sani a muzes bejt maxi pig
Datum: 27. prosince 2008 19:30
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Uděldje nejdřív hlavně Celkovou GO a nezapomeň to udělat tak jako tomu drakovi co tu nedávno psal... Jinak jeslti nemáš k dispozici dílnu s dobrým vybavením a znalosti (podle te GO asi ne), jako frikulín tak se se strojem jako má on rozluč...
Datum: 27. prosince 2008 19:00
 Dej vědět co si vytunil za litra... ale jak ti tady řikali když to neuděláš všechno pořádně nic od toho nečekej, nejlepší je stejně originál po pořádný GO co si budem nalhávat  takový ty úpravy že vykucháš vejfuk dáš ohromnej karbec takovej že se to bude uchcávat no nevim  třeba to pojede, já se v tom nevyznám
Datum: 27. prosince 2008 18:54
 ne,ja nejdriv jsem si udelal repas kliky,pak ho zavrel jak bude jezdit,jezdil dobre,pak jsem ho znovu rozdelal,dal novy loziska a gufera,novy gumicky,ocistil jsem ho od bordelu,pak jsem ho slozil a jezdi do ted,jen me trochu brzdi fichtla rozeta a kola,pac jsou v riti loziska,tak je vymenim,ale predtim jsem jezdil s jinyma kolama a jinou rozetou(loziska byly gut),ale stejne to nebylo ono,bylo to liny a slaby,tak si udelam vybrus a pak zacnu tunit,ale ja za par dnu nemam cas,tak uz zhanim tuningovani ted
Datum: 27. prosince 2008 17:44
 Já tě chápu,ale základem každýho tuningu je dobrá kondice motoru.Nejlepší je udělat celkovou GO motoru a pak teprv začít tunit.Pokud začneš tunit motor kterej 40 let jezdil bez GO tak se s ním rovnou rozluč
Datum: 27. prosince 2008 17:35
 chapete me co ja pisu??
Datum: 27. prosince 2008 17:15
 vyměň si ložiska a gufera, a udělej výbrus, to máš za litr a ještě ti možná zbyde
Datum: 27. prosince 2008 17:13
 ale jo,dam,kdyz dam jen loziska s guferama,coz je klasika,ale to ja nechci resit,ja se jen ptam jak se da nak lip potunit
Datum: 27. prosince 2008 17:07
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Za litra nedas ani poradne motor do kupy...
Datum: 27. prosince 2008 17:01
 ne,ja chci si ho trochu vytunit,hlavu si necham snizit,karbec dam but z 90 nebo z cz 150(125),ale jeste neco urco chybi na vysi vykon,nechci byt jak frikulin,kterymu to vali o par km vic jak sto
Datum: 27. prosince 2008 16:55
 Bud rád že maš original fichtla,a nedělej si tuning
Datum: 27. prosince 2008 16:50
 kdyz si chci zvysit vykon,tak chci,a nechci aby me odpovidal nekdo kdo mi nepomuze(neporadi),ach jo
Datum: 27. prosince 2008 16:43
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ježiši kup si blikačku a vetrník a máš to to sou teda trapný dotazy
Datum: 27. prosince 2008 16:40
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 zdravim draci.Chtěl jsem se zeptat,když na mustangu máte předni tlumiče ze simsona tak uznaji to na technické?nechystám se to udělat,ptz simson je skur.. německý hebloo,ale zajimalo by mne to,dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 20:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 marja pano...na co ty kamery sou? az se stane nejaka nehoda tak teprv potom se jdou kouknout na zaznam do STK...a pokud tam mas znamy tak to proste zaprou...navic zadny zaznam neni na veky...pokud budes milej, chytnes si chapajiciho technika tak to pak jde jedna basen...neni to tak dlouha doba gdy deda posilal jenom cislo a prisly mu nalepky  je to sice jen par let ale neco se zmenilo...jenom stary znamy zustavaj  ...gdyz mu reknes - helec, davam to na origo, renovuju, ty vidlice sou jenom docasny a naslibujes mu hory doly jak to zrenovujes tak te pusti...pokud se bude ptat tak mu to rekni...
Datum: 27. prosince 2008 20:39
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 ty cole myslis ze kazdej ten co ti to tam vocumuje pozna ze tam mas vidlici o pul centaku sirsi a ze ma o 2 cm vetsi zdvih tam nejsou fichtl manijaci
Datum: 27. prosince 2008 19:31
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Právě že dneska už ne  Průběh kontroly každého vozu je zaznamenáván na kameru a kontrolován...Jsou za to taky velké postihy
Datum: 27. prosince 2008 19:02
 Pokud tam mas znamosti,nebo je podmázneš,tak ti uznaj všechno!
Datum: 27. prosince 2008 16:24
Jméno: jano799
IP: uživatel4851
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 20:23
Jméno: dd
IP: uživatel1913
 *74*
Datum: 02. ledna 2009 20:23
 To víte no.Pav je už veterán,takže je to drahý
Datum: 27. prosince 2008 16:17
 už som to pochopil předtím sem se na ňu nedíval
Datum: 27. prosince 2008 16:00
Jméno: jano799
IP: uživatel4851
 nevydis tu cenu ?? a za čo? vari za tu skatulu na náradie? xD
Datum: 27. prosince 2008 15:56
 a co je na tom
Datum: 27. prosince 2008 15:54
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Cau nevite jaky vykon by mel pionyr s 60 kitem a jaky by mel simson se 60 a 70 kitem vykon?Mate s temito kity nekdo zkusenosti?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 11:17
Jméno: Standa
IP: uživatel4856
 po rovine a z kopce nema simson proti fichtlu sanci....takle proti normalnimu fichtlu,serizenymu atd...no ja na vsech fichtlech predjizdel simsony  a je to strasne vytacelo  to ze fojtovy a par dalsim jedincum ty simsony ujedou...jo to je opravdu o skills ridice,respektive mechanika,kterej ten motor delal a serizoval  ja to umim  Je to strasne jednoduchy  ale nekdo se to nenauci za celej zivot
Datum: 28. prosince 2008 11:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 rychle, ale ne dost rychle
Datum: 27. prosince 2008 20:59
 kurňa... radši mi řekněte, jak rychle simál vytáhne na 4 kvalt... páč mám strašnou skušenost s mojí 555... a to tu že když se rozjíždím v obci tak je t raz dva tři šedesátka po pár metrech a už porušuju zákony xD
Datum: 27. prosince 2008 19:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 taky nerikam ze kazdej fichtl na neho ma (zalezi na skills ridice, trat, ale hlavne stav stroje a vetru v zadech  ) ale z vlastni zkusenosti muzu ric ze maj na neho a muzou se s nimi statecne rovnat, prevysovat klidne...
Datum: 27. prosince 2008 19:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 helec Fojtoslave  uz taky jezdim nejakou dobu a simaly sem za svejch mladejch let porazel jednoho za druhym pac sem vybral dycky takovou dlouhou trat na kerou nemel...co se tyce seriovyho simala tak jede do 70km/h a vic proste nejde ani gdyby se mel rozsypat coz by mohl, by by pokoj...nekery byly docela orisek ale pokud bylo videt ze nema ani kratsi vzdalenosti sanci tak to byly opravdu srace...jinac me litaval pres 75 (obycejna ale serie ale dobre udrzovana) gdyz mel svuj den, ted s moji 21 davam tech 70-75 (kouzlo  ) taky a to este mame rezervu...s Jozou souhlasim, oni vic jak tech 70 proste nevymacknout, jejich akcelerace spociva ve 4kvaltu a o malinko silnejsim motorem (brano podle papiru) ovsem gdyz doslo na vec tak polovina za moc nestala...
Datum: 27. prosince 2008 19:32
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Ja mam taky fichtla seriovýho a vytáhnu 75km/h a bratranec má simála taky seriovej a jede mu tak tech65-70km/h. Sice má lepší akceleraci ale na delší trasu prohraje vždycky
Datum: 27. prosince 2008 19:06
 hele Steve,kazdej fichtl neda simala,jen naky,tomu se rikaj zazracny stoje a ty co nedaj fichtly,tak se jim rika sunty
Datum: 27. prosince 2008 17:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to bacha! seriovy fichtlk dokaze porazit i dobre zajeteho simala! zalezi na skills ridice ale hlavne na stavu stroje! na dlouhe trate nema simal sanci, mozna na kratsi ta plecka by mohla vyhrat pac ma dobrou akceleraci...jinak na bazacich se bezne prodava 60ccm kit (ale je to jen 8. vybrus cili 55,35ccm) ovsem neni to zas tekzy udelat opravdu 60ccm - gdyz mas znamy, matros, zkusenosti tak to jde...vyndas vlozku, sezenes si litinu, z toho udelas vetsi vlozku, vybrousis valec a tu vlozky posles na vybrus...vybrusuje se na 45mm (pro 70ccm ale to je asi vopravdu max. samozrejme pist ze simala o tomto prumeru) a na 60ccm je to 42mm v prumeru, pak to ma 60,9ccm...takze at mi tu nigdo nepovida ze neni 60 a 70 ccm motor na fichtla...
Datum: 27. prosince 2008 17:45
 to nvm,ale oni to nejak kloudne nezajizdi ti simalisti,takze jim to je na nic
Datum: 27. prosince 2008 16:59
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 zajimalo by me na kolik zvedne ten 70 kit na simala vykon.napr (5 Hp ...)
Datum: 27. prosince 2008 16:53
 seriovej fichtl nikdy nema na simala,jen kdyz je simal vybehanej,pak uz mozna jo,ale jinak ne.a s tim kittem,ja pise standa,je to 55ccm,tak he lepsi si udelat normalni vybrus a hlavne ho KLOUDNE,kloudnym olejem zajet!!nechci vas presvedcovat,ale moc bych nekupoval ten kitt
Datum: 27. prosince 2008 16:38
Jméno: Standa
IP: uživatel4845
 no tak na fichtla 60 kit neni  jen 8.vybrus a to je 55ccm  a jede to s tim stejne
Datum: 27. prosince 2008 15:59
Jméno: bača
IP: uživatel4847
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 17:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 u nas kolem litru i fichtl s papirama, motor podobnej mozna celkovy stav stroje je horsi ale za to ti zbyde vic penez na renovaci...
Datum: 27. prosince 2008 17:46
Jméno: tomys
IP: uživatel4172
Datum: 27. prosince 2008 17:32
 Za tu cenu je to drahý, za 1000 koupíš pěknýho fichtla bez papírů s motorem ve stejnym stavu....
Datum: 27. prosince 2008 17:14
 Za stejnou si koupiš,fichtla sice v horším stavu,ale se steným motorem.(myslím stejný stav motoru)
tenhle motor nemusí být taky moc v pohodě,,vyleštit se dá i nějaký kšunt.
Datum: 27. prosince 2008 16:29
 víš jak ho naštveš, napiš mu, že přijedeš a že to jednu sobotu rozeberete a podíváš se jestli je po go a výměněných ložiskách atd.
Datum: 27. prosince 2008 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel4845
 vy ste kupci  zajima vas jestli to vypada hezky  tak to vam slozim motor z nejhorsich vnitrnosti s klikou pred vysipanim a vylestim ho a necham ho za 1200,- a taky bude vypadat dobre
Datum: 27. prosince 2008 15:34
Jméno: motor
IP: uživatel680
 taky si myslim vypadá v poho
Datum: 27. prosince 2008 14:42
 ale jo,gut
Datum: 27. prosince 2008 14:27
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 zdarec,zajimalo by me, jestli nahodou neni na Slovensku v Povazske Bystrici nejake muzeum pionyru,kdyz se tam vyrabely? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 19:32
 je to skoda,u nas v rakovníku taky neni ani znamky ze by se tu kdysi delaly Stadiony,dokonce ani fabrika uz nestoji,misto toho tu postavily Valeo
Datum: 27. prosince 2008 19:32
Jméno: :)
IP: uživatel4846
 nie, nic take tam bohuzial nenajdes... vyzera to tam ako na srotovisku a po pionieroch ani zmienky...
Datum: 27. prosince 2008 12:16
Jméno: vojta
IP: uživatel4803
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 19:02
 Kdyby byl v origo stavu tak jo, aspon co se barev týče ta červená na středech kol je hrozná  a černý ráfky taky. Jinak je fajn  Ale já sem zastáncem origo, jinak bych ho bral
Datum: 27. prosince 2008 19:02
 taky si myslim,ale gumy gut,new valec,mozna aj hlava,zrdcatka bych vymenil,ale jak pise martin.popo tkay bych nedal vic jak tri klacky
Datum: 27. prosince 2008 16:42
 pěkný mustang,ale za to cenu nestojí,,
Odhaduju,že ho nikdo nebude chtít víc jak za 3 tis.
Datum: 27. prosince 2008 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel4845
Datum: 27. prosince 2008 12:21
 Já,jsem sháněl jenom ten hranatý tachometr,ale už jsem jej sehnal,ale neměl by někdo jenom na hranatý tachometr tu plastovou přední masku?Kdyžtak napište na email.Díky moc.
Datum: 27. prosince 2008 11:42
 čau chlapi... mám dotaz, co mám dělat pro to, aby mi chrom na ráfkách a špicích co nejdýl vydržel.... neni na to nějakej ochranej prostredek??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 nejezdit v mokru a v bahne...hlavne se vyhnout soli..!
Datum: 26. prosince 2008 22:12
 Hlavně se o něj musíš dobř starat.Když se namočí tak ho po jízdě vysušit a vyleštit.Když nebudeš dýl jezdit tak ho nakonzervovávat.Stačí když na hard naliješ trochu oleje a tim ráfek potřeš.Nebo sou určitě nějaký konrezvační oleje a přípravky
Datum: 26. prosince 2008 21:19
 zdarec chlapi... má z vás někdo toho simsona, co jezdil před tím, který h oasi všichni známe??? popřípadě jak to jezdí.. já vím jen to, že to vypadá hnusně... fotka http://images.motoinzerce.cz/m/i/244/244551_1.jpg ... jestli se snažili tímhle napodobit nebo porazit fíka xD tak teda nevím, co dělali... každopádně, jak se začal vyrábět hranatej simson, tak už se pinda nevyrábel (aspon myslim xD) a bezttak si myslím, že brali nápady z mustanga (nebo spíš z mistralu )
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel4845
 az do hranatejch typů je to skoro stejnej motor jak na stadionu...videl sem to rozebrany....jede asi jako kdyz das do S22 15mm karbec a 3 kvalty....takze to jede jako fichtl  zadnej zazrak....ale je pravda ze sem mel toho staryho Simson Star 2 kvalt a nez se posral tak jezdil vic jak stadion a ty jizdni vlastnosti? to si neumite predstavit...stroj z roku 60 co sedel lip jak dnesni simsony  a na dvojku mozna tech 60 letel  Dodnes mi mrzi ze jsem se ho zbavil...tenhle typ uz sem v CZ od ty doby nevidel
Datum: 27. prosince 2008 12:17
 kurna ale dival sem se na youtube.com a nak jim to tam lita xD... pak sem si vsimnul, ze to mivaj predelany.. ze tam je motor z S51
Datum: 26. prosince 2008 22:54
 no prostě hroznej stroj xD
Datum: 26. prosince 2008 22:37
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 puvodem to nevychazi z pincka ale ze stadionu...! mel jsem doma jeste 2 rychlostniho simsona a to byl celej stadiony...casem to sprskli s tvarama 05 a 20 a ze STARu vzniknul Schwalbe nebo jak se tenhle hnus jmenuje  Uplne prvi byl Suhl a ten pochazel ze Sachsu...a myslim ze v prvnich stadionech jezdil sachs nebo mofa,takze to melo k sobe dost blizko...a byl to vychodni blok,takze tak
Datum: 26. prosince 2008 22:25
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čau draci,měl bych dotaz,který nejspíš nejlíp zodpoví Standa.Jaké jsou čísla originálních barev co se dávaly na jawa 555?Protože koupil jsem si jawu 555 a budu renovovat a chci renovovat do originálu.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 9:29
 viděl sem 555 v bledě modrý, to je něco, řeknete si červená ,"jako já vím že to jr origoš atd," ale prostě je to úplně jiný a řekl bych že i hezčí. to samí sem viděl u péráka, jasně, sou červený, je to pěkný, ale viděl sem bledě modrýho a smekal sem jako bylo to fakt hezký!
Datum: 27. prosince 2008 9:29
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 vic ti nereknu ...kazdopadne ty stary s hlinikovym uchytem riditek byli snad jen cerveny 8850(RAL 3003/3004) a zcela vyjimecne cerny...pak dalsi barvy jako svetle modra atd....koukni jakej ta 555 ma spodní lak az ji budes obrušovat....
Datum: 26. prosince 2008 22:03
 vojta:víš proč dávaj skoro všichni jawy do červena?Protože je to origo barva a jawě sluší nejvíc
Datum: 26. prosince 2008 21:22
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
 jj v černej je to špica sám ho tak mám
Datum: 26. prosince 2008 20:06
 já bych jí dal do černé, nebo do světle modré, to mi připadá daleko hezčí, červenýho ho má skoro každej
Datum: 26. prosince 2008 19:50
 hele ty cisla nevi snad ani standa,vono ale ani ve vyrobe to asi nebylo presny cislo,co sem slysel tak se to tam prej strikalo vsim moznym,nejlepsi bude kdyz vezmes nakej dil,vylestis na nem poradne lak a vodneses to do nakejch barvy-laky a voni ti to namichaji
Datum: 26. prosince 2008 19:50
 dobrý, že:http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/244745-bibina.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 19:52
 lukáši, ty si mi nabízel nějaký díly, tak se tě ptám jestli tam máš nějakej pojízdnej motor
Datum: 26. prosince 2008 19:52
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Toto tak 100l na 100km.To víš Americká síla.
Datum: 26. prosince 2008 19:39
 chlapi to musim mít!!! ale kolik žere?
Datum: 26. prosince 2008 19:38
 Zdarec ...Jen takovej dotaz.... kolik vám jezděj vaše fichtlyyy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 22:33
 Ten posledni je do krosu
Datum: 26. prosince 2008 22:33
 No upravena 21 mi jede kolem 95km.Zavodni 555 mi lezi na ponku takze nevim a zavodni dachl taky navim nemam tacho a prece to nebudu trapit na silnici
Datum: 26. prosince 2008 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 jawa 550 hodne  555 asi 60 a 21 asi 75 ...
Datum: 26. prosince 2008 22:11
 jo a je tam origo karbec 555
Datum: 26. prosince 2008 18:17
 no mě moje 555 jede 70.. 13 zub kolečko a laděný výfuk origo na sifona... nyní mám objednané nové přední kolečko na řetěz.. a možná že bude časem větší tryska.. ale tomu moc nevěřím.. je v tom origo píst.. kruhy.. šecko.. a jede to jak svině.. jo a v kanálech jsou uuuuplně hrubéé odlitky  uvidím kolik to pojede s větším kolečkem
Datum: 26. prosince 2008 18:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
Datum: 26. prosince 2008 17:51
Datum: 26. prosince 2008 17:48
 co tam máš za úpravy frikuoline??
Datum: 26. prosince 2008 17:48
 107km/h....  Už sem s tim skoro trapnej co...? Už by to chtělo přidat...
Datum: 26. prosince 2008 17:30
 Tak na mym fichtlovi 65km/h. s 12/55 z. Jak za studena, tak za tepla...prostě jede 65 a víc nic...
Datum: 26. prosince 2008 17:19
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 na jawě 20 z mírného kopce 80 km/h s 13ti zubem a s větrem v zádech
Datum: 26. prosince 2008 16:59
 a ne na seriovej tahak to by tam bylo mysto 40 50m/h mam digitalni a ozkousený ukazuje presne seriový taho ukazuje mynimalne o 5km/h vic spis o 10km/h mam to ozkousene
Datum: 26. prosince 2008 16:32
 babetta 70km/h a ty moje zavodni motory hh je to naladove ale za jedna na 13zub 40km/h =11100ot/min
Datum: 26. prosince 2008 16:30
 já na svim mustangoj jel po rovince max 75km/h ale to sem na tom ležel a měl se vítr v zádech  ale jinak normálně tech 60-65km/h...
Datum: 26. prosince 2008 16:23
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 Moje babeta jede teda kdyz se zahreje 55km/h a merili mi to autem a je po generalce cerstve zajeta
Datum: 26. prosince 2008 16:21
 Ja se svim mustangem jedu MAX 60Km/h,,ale to jen prvních 10 minut,jak se to zahřeje,tak jesdim kolem 50 Km/h
Datum: 26. prosince 2008 16:10
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 za studena mě to vylítne strašně rychle na kolem těch 65km/h , po zahřátí se rafičce moc nechce od spodu ale na těch 60km/h se dostane , jinak nejčastějc jezdím 50km/h , zas to tolik nežere a mám ju tam hnedka a bez přemlouvání.
Datum: 26. prosince 2008 15:54
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Na poslednich zavodech v Sendrazicich sem po polnich cestach ujel za 3h 160km...
Datum: 26. prosince 2008 15:48
 já s jawa 21sport 75km/h na 555max.60 babetta 40 fichtl cross nevím nemám tacho na 175 90km/h a na jednom fichtli co mám jeden deda u nás ve vesnici sem jel 75 po polňačce kdby sem jel po ceste tak 80 valí ten deda ho má od novoty a má najeto 567km asi ho koupím je to jawa20
Datum: 26. prosince 2008 15:39
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 mustang se starým motorem z krabice s 11z po rovině max 60km/h víc z něj nevymáčknu
Datum: 26. prosince 2008 15:29
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Před Go jsem na mustangu dal 65 km/h a po GO ještě nevím,protože jsem na něm najel celkové asi 1 km.
Datum: 26. prosince 2008 15:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz mi jezdil este normalne tak porovine 65 vic ani tuk pak uz zacal vynechavat tak asi bylo neco spatne sestelovany dneska mi toci vic ale zase nema vykon protoze ho mam po GO tak zajizdim
Datum: 26. prosince 2008 15:02
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 Cau Draci nevite jsetli se da nekde koupit nejaka kniha co se tyce konstrukci dvoutaktnich motoru?Jestli vubec nekdo neco takovyhleho vydal?  Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 12:00
Jméno: maro50
IP: uživatel4835
 to martin: neni zac..
Datum: 26. prosince 2008 12:00
Jméno: maro50
IP: uživatel4835
 to martin: neni zac..
Datum: 26. prosince 2008 12:00
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 to maro50: diky moc
Datum: 26. prosince 2008 11:56
Jméno: maro50
IP: uživatel4835
Datum: 26. prosince 2008 9:38
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 15:47
 vy z toho deláte vědu to ste ješte nestartovali motor z mf70 na ponku to je jinej rachot jinak mator z fichtla startovat ve svěráku to se delá běžne
Datum: 26. prosince 2008 15:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to ti takhle jedu jednou na kamosovy dvacitce po poli, skok, rana a obrovskej randal no myslel sem ze negdo za mnou nakopl pul litra a on jen upad vyfuk...kraval je to jinak strasnej, na dvorku se to jeste rozliha takze nasi sousedi byli radi gdyz sem se nauciil utesnovat vyfuk...ono i jenom s tim kolenem to dela kraval az to hezky neni a neutesnenej motor je pomalu to samy...
Datum: 26. prosince 2008 13:20
 hej chlapi xD my sme startovali motor z 555 na podlaze xD... vede byla židle, na ní nadrátkovaná nádž a indučka... bez vyfuku samozrejme... a roztocil se xD... jen sem držel to ocelovy lanko v ruce a tahal za nej... jenze kuli kravalu se to nedalo vydrzet xD (jednou sem to nakopl omylem bez vyfku, kdyz byl v uzavrene garazi u náš pes  chudák málem se zbláznil)
Datum: 26. prosince 2008 12:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 povedeny  ...my sme s klukama gdysy delali neco podobnyho, po slozeni motoru se dycky zkousel jestli to jde aby se to nemuselo davat do stroje a pak kvuli nejaky blbosti zas vytahovat, clovek by nerekl jakej to dela hlukovou clonu ze neni slyset pomalu vlastniho slova
Datum: 26. prosince 2008 12:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to je mazec  ja tam preventivne dal malo benzinu jen do karburatoru
Datum: 26. prosince 2008 11:58
Jméno: Standa
IP: uživatel4836
Datum: 26. prosince 2008 9:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stando to mas este ruku?
Datum: 26. prosince 2008 9:37
 stando ty jsi dobrej alchymista
Datum: 26. prosince 2008 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel3711
Datum: 26. prosince 2008 0:26
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 tj mě se to líbí taky to zítra zkusím na druhým motoru
Datum: 26. prosince 2008 0:04
Jméno: mxaxrxox
IP: uživatel4829
 je to borec ten chlapec..
Datum: 25. prosince 2008 23:40
Datum: 25. prosince 2008 23:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo toje moje  ale jezdil chvili dobre pak to nekde vyfluslo tesneni pak jsem to nechal z GO a je pokoj ale je to naky liny snovejma krouzkama
Datum: 25. prosince 2008 23:22
 to je tvoje fikusi??
Datum: 25. prosince 2008 23:18
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 jo tywe hovado
Datum: 25. prosince 2008 23:15
Datum: 25. prosince 2008 23:14
 Čau draci potřebova bych vědět jaké velikosti drapáků můžu nasadit na fichtla dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 18:59
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 na zadek das 90/100-16 ale na strane u retezu musisi orezat spalky ale na rafek ho das a v pohode to je 3,50 krasa
Datum: 26. prosince 2008 18:59
 já mám 90/100-16 a v pohode mám tam sice zadní kyvku z 175 ale do pionýráckej by se to nelo vejít
Datum: 26. prosince 2008 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel3711
 predek 2.50-2.75 (dle typu drapaku) a zadek 2.75-3.00(3.25) ...zadek je individualni,ale mam skusenost ze dopredu se ten 2.75 sotva vejde,ale vejde...treba ten enduro od mitasu....
Datum: 26. prosince 2008 0:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslel sem zadek! do přebu bych řek tak maximálně 2,75
Datum: 25. prosince 2008 23:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no tak záleží jestli je to na serii nebo upravu......předpokladam, že když chceš drapák, tak to nebude serie se všema plechama atd. ale řek bych že od 2,75-3,25x16 by to mělo jít v pokodě, 3,50x16 už nevim nevim......to by se muselo vyzkoušet, to bych kecal
Datum: 25. prosince 2008 23:05
 tak jestli myslis jako rozmer tak normalni fichtlacky kolo... a jestli myslis špaliky tak jak chceš... podle toho kde jezdíš
Datum: 25. prosince 2008 22:43
 ČAU draci co myslíte vleze mustang do pick up felicia dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 17:19
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 vleze v poho,ale at se neumažeš  ,zavolej nekdy ..
Datum: 26. prosince 2008 17:19
 I 3 by se dali.-..
Datum: 26. prosince 2008 9:17
Jméno: standa
IP: uživatel3711
 vejde a zavres za nim i dvere  dva uz sou horsi,ale pokud nejezdis na LPG tak se vejdou
Datum: 26. prosince 2008 0:30
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 vleze uplne krasne ja tam vozim i 2 motorky  musis je dat a koso ale das je tam i jawetu a cz 125/453 sem tam vez ale pionyra mustanga uplne v klidu taky se vezlo
Datum: 25. prosince 2008 22:27
 jasne v nejhorsim sundas predni kolo s blatnikem
Datum: 25. prosince 2008 21:24
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 ahoj dracii,může mi někdo pls říct jaky je rozdíl mezi tranzystorovým a tyrystorovým zapalováním....??díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 0:32
Jméno: standa
IP: uživatel3711
 je to soucastka ,ktera funguje skoro stejne,ale tyristor funguje i pod stridavym napetim a tranzistor pod stejnosmernym....
Datum: 26. prosince 2008 0:32
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 jj tak to je peknýý  ae dík za snahu
Datum: 25. prosince 2008 23:14
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no práve v tech tyrystotorech nebo tranzistorech sry už jsem to zapomnel mistr nám to vysvetloval jedinej rozdíl je v tom že u tyrystorovýho spínaj tyrystory a u tranzistorovýho
tranzistory
Datum: 25. prosince 2008 22:36
 Cau SESO chtel jsem se te zeptat obednaval jsem si tu veci asi pred 2 dny nejak tak nebo včera uš nevím ale na email me žadna kopie nepřišla mam to brat tak že co jsem si obědnal tam mi to nepříjde a mam si to znovu obednat? diky za odpoved zatím zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 19:34
 draku uz to mas i zabalene,, nic ti neprislo pac se mi vratil mail jako nedoruceni,,uvedl jsi ok adresu
Datum: 25. prosince 2008 19:34
 Zdravim...chci se zeptat...co je to : Stavitelný Výstružník ??  díkes...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 19:45
 Jj tak.Prostě můžeš měnit průměr v určitým rozmezí
Datum: 25. prosince 2008 19:45
 jinak jsou jeste rozpinaci a to je jakoby prořizlej vystruznik na 6mistech a v tom je dana kulicka kterou zas pomoci sroubu posunojes na horu a dolu a tim menis prumer
Datum: 25. prosince 2008 19:10
 jestly vis co je normalni vystruznik napr:H7, H8, H11 tak tohle je neco podobneho ma to myslim 6 nozů ktere jsou pridelane na tele vystruzniku a to telo je nejaky oble nebo konusove nevim jak to popsat a kdyz posouvas pomoci dvouch matek ty noze výs tak se ti prumer zvisuje a kdyz dolejc a tak se zmensuje jsou vetsinou v rozsahu cca 2mm napr,18-20, 20-22, atd
Datum: 25. prosince 2008 19:08
 Tak jsem právě zkoušel v domácích podmínkách leštit chemicky hliník. Nalil jsem do sklenice chlorid sodný a vložil jsem do něj hliníkovou lžičku. Po 20 minutách byla lžička rozpuštěná. Ale pak jsem tam nechal 30 sekund druhou a perfektně jí to vyčistilo. Tak nevím, zase si říkám, že když takhle budu dělat motor tak mi tam můžou vzniknout vůle... tak na to asi kašlu a koupím si leštičku  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 21:41
 to chong: otevřel jsem skriptum fyziky a dočetl jsem se že hydroxid sodný nerozpouští běžné kovy, ale amorfní kovy ano. (hliník) Omlouvám se za překlik.
Datum: 25. prosince 2008 21:41
 to Chong: Použil jsem roztok na čištění odpadů. Teď jsem se na něj byl kouknout a omlouvám se je to Hydroxid sodný (NaOH). Myslim si že jsem dost starý na to abych si vymýšlel.
Datum: 25. prosince 2008 21:35
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To chceš říct, že obyčejná kuchyňská sůl (NaCl = chlorid sodný), respektive její vodní rozok rozpustí hliník? Na pohádky jsem dost velikej... Ještě bych ti to věřil, kdybys do roztoku přes lžičku pustil proud, ale takhle se mi to jeví jen jako plácání játrama...
Datum: 25. prosince 2008 21:30
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 stando já sem tak lešil a vypadá to celkem k světu
Datum: 25. prosince 2008 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel3711
 zajimavy zpusob,ale kdyby to bylo tak simple,tak to nestoji takovejch penez....
Datum: 25. prosince 2008 19:23
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 stačí ti koupit si filcový kotouč a pastu na leštění hliníku, ale než začneš leštit, tak musíš motor pevně očistit a obrousit, aby na něm nebyly hrbolky.
Datum: 25. prosince 2008 19:16
|



|