Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ten imejl mě nefungoval tak jsem tam napsal jinej ten damon 94 ale tohle je muj pravej takže chcu se zeptat když vymontuju tlumič výfuku tak co se změní pojede to líp co se změní?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 20:14
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 pojede to uplne nejhur sice tam rychle nahazis kvalty ale zadnej tah a silo to mit rozhodne nebude
Datum: 04. ledna 2009 20:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pojede to o poznani hur...
Datum: 04. ledna 2009 18:05
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 nwm podle miho nazoru to mozna vo malino pojede lip ale bude to vic zrac mrte moc rvat a nic s toho dobryho
Datum: 04. ledna 2009 17:51
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 dyť on to umí ...ale nevim proč zakládá furt nový témata
Datum: 04. ledna 2009 16:52
Jméno: ZdenekK ®
IP: uživatel3276
 nauč se už vkládat příspěvky a né zakládat pořád další a další témata!!!
Datum: 04. ledna 2009 16:34
Jméno: Standa
IP: uživatel4915
 pojede to spatne...
Datum: 04. ledna 2009 16:32
Jméno: matysek :o)
IP: uživatel1913
 Zdarec mam dotazek...mam doma rozdělanej motor z pionýra .... a nechápu jak mam "protočit nakopávačku" ...poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 16:14
 prostě tu nakopávačku pootoč tak aby se tě vracela při našlápnutí musíš ji mít v poloze jako když máš našlápnuto (dole).Až budeš mít kártry tak 1cm od sebe tak ji takhle
stlač a gumovou paličkou nebo tak nečim je seklepni k sobě. dávej pozor na hřídele v převodovce hlavně na tu druhou (vedlejší) stává se že se nechce trefit do pouzdra
taky to často dělá vedení vidličky řazení hlavně vše chce trpělivost, já jsem po prvé když jsem skládal motor tak jsem ho z několika důvodů musel pulit 7krát
Datum: 04. ledna 2009 16:14
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 to ti věříim když to dlouho nejde tak je to na cvokhaus,ae chce to trpělivost...a tu nakopávačku musíš prostě protočit aby byla našponovaná ta pružina
Datum: 04. ledna 2009 16:00
 jjjjjj když pošleš budu rád...nevim prostě mi to nejde:_D a už sem ho chtěl rozmlátit palicí  kdybys to poslal na meil byl bych rád..
Datum: 04. ledna 2009 15:54
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 co?nechapu tvou otázku,normalne rukou protočiis ne?dneska jsem skladal motor,jesi neveris poslu foto i kdyz tam neni napsanay čas ale fakt.
Datum: 04. ledna 2009 15:50
Jméno: jawaman
IP: uživatel4653
 cafte kluci nevite nejakou internetovu stranku na motorky ČZ 125/516 alebo 250/513 to su crosky chapete nutne to potrebvuji dik moic za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel4915
 http://www.cz-motokros.wz.cz/
Datum: 04. ledna 2009 16:03
 Zdar, draci a dračice(teda jestli tu nějaká je), potřeboval bych vyrobit nějakej ten malej leštící hadrový kotouč na AL, nebo jestli se nějakej nedá koupit, ptž já mám jenom ten velkej a s ním se nedostanu na brzdovým bubnu do všech míst, tak jestli máte nějakej návod, tak sem s ním, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 14:09
 Nasříháš si z hadru kolečka,průměr podle toho kde to budeš leštit.Do prostřed každýho kolečko vysekneš nebo vyřízneš díru.Pak ty kolečka poskládáš do komínku a těma dírama prostrčíš šroub a stáhneš to nakou.Je dobrý pod hlavu šroubu a pod matku udělat plechový podložky aby šroub neprolezl skrz kolečka.Pak to strčíš do vrtačky a leštíš
Datum: 04. ledna 2009 14:09
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 Čau všichni promiňte že to sem cpu ale potřebuju vědět jakékoliv názory a zkušenosti ohledně tuningu motoru simson.Mám na mysli konkrétně tu sadu 70 ccm 2 přepouštáky.Kolik potom ten motor bude mít po zajetí přibližně koní?Použil bych sprotovní klikovku na to.Díky za jakékoliv názory.Jěstě jenou sorry za to že to sem píšu ale je to tady nejlepší!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 22:35
Jméno: fk
IP: uživatel1115
 Na simsona S70 mám doma klapku i s domečkem, pokud máš zájem, mejlni
Datum: 04. ledna 2009 22:35
 Frikulíne jak jo můj simson, ten moh bejt parádní  sakra, ty rodiče...
Datum: 04. ledna 2009 17:38
 Frikulíne jak jo můj simson, ten moh bejt parádní  sakra, ty rodiče...
Datum: 04. ledna 2009 17:30
 to s tím 130 ccm mám v záložkách... lepší než novodobá aprilka  a zvvvvvedne se to i na 4 q  ale to je o hubu!
Datum: 04. ledna 2009 12:37
 Co vim tak jednou za čas se dělá hromadná objednávka na simson v iglů ale nejsem si jistej. Poštovný stojí právěže docela dost tak to řešej hromadně. Měl sem jednoho simsona dělat pak z toho sešlo...! Jinak ale fichtl je fichtl...  Tam to musíš udělat ručně a ne si to koupit nasadit a dělat hrdinu....
Datum: 04. ledna 2009 12:12
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 no ty kravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pardon že sem sprostej ale to jinak nejde  sem na tom odkazu našel kit pro 20 PS to uz bych se bal  hele a nevite jestli se to da sehnat nekde v cr? nebo se to musi objednat z nemecka? kolik by to mohlo stat? to postovny a balny?
Datum: 04. ledna 2009 12:08
Datum: 04. ledna 2009 11:51
Jméno: motor
IP: uživatel680
 serie simson s 17 zub koelčkem je nic moc je to líný ale zase tam spon nedáš všechny qvalty na 10 metrech ale myslim že sady od 70 vejš se tady schánej blbe koukni na
youtube tam je dost videjek sou tam i 130ccm ale to už se zvedá snad na každou rychllost
Datum: 04. ledna 2009 11:48
Jméno: Standa
IP: uživatel4915
 rozhodne 70-80ccm je dobra volba...ale nesmis zapominat na veci jako je kraburator,prevody,kartery a vyfuk...neni to jen posadit na motor a jet....
Datum: 04. ledna 2009 11:44
 Čéče abych ti pravdu řekl.....já osobně nemám simsony rád. Ale viděl sem sadu 90ccm (válec hlava klapka příruba vejfuk samozřejmě píst...) A měla psanejch 16,5 koně v 9000ot. Stojí 420 Euro. K tomu kdyby byla slušná klika a 5Q. Nechal bych si to líbit. Ale i s klikou sem to spočítal na baj oko 25 000. Ale mít to v simsonu skůtru. Pořádně napodvozkovanym nabrzdovanym a obutym. Ty vole...  Oni měli psanou maximálku na obyč 4Q 115km/h. Myslim že s 5Q by to dávalo tak 130-135km/h....a to by bylo něcíčko....
Datum: 04. ledna 2009 11:40
Jméno: simak
IP: uživatel4653
 ja ti povim tak nedelej taketo kraviny bo je to skoda simaka to sa vubec neoplati len sa trapi radsi si udelej komplet Go motora jak ja ale komplet daj si 17 zube hnaci kolecko a simson ti bude litat jak mne 85km/h po rovine insi sem nedelal nic to je simak a ne upravy a blbosti dej vybrus klukovku stoc a tak pohraj sa s tym takto toto je skoda penez ten 70ccm vazne
Datum: 04. ledna 2009 11:26
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jo a na 70ccm válec potřebuješ nák vysoustružit kartery už se to tam nevejde jinak už to lítá celkem slušne no
Datum: 04. ledna 2009 11:09
 čauves, tohle bys měl dávat na simsonácký forum tam jsou lidi co tohle maj! Ale z jejich zkušeností vim že po zajetí 70ky/4 kanál
to jede +- 100 po rovině ted si nepamatuju jaký ale měli převody atd! každopádně potřebuješ primár z S70ky nebo 5ti kvalt protože na sériový převody i kdyby si tam naházel velký kolečko je to moc
Datum: 03. ledna 2009 23:28
 PROSÍM K ČEMU VLASTNĚ JSOU DOBRÉ VYLEŠTĚNÉ KANÁLKY JÁ JE TOTIŽ MÁM A PŘIPADÁ MI ŽE RYCHLEJC NABEROU OTÁČKY JE TO MOŽNÉ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel4915
 karle tak mi rekni kdo vlastne jses a jakej mas vlastne e-mail? posledne jsi mel email damon94 nebo nejak tak a na lidech jsem te nasel jako nejakou andreu...ted mas mail karel hatsan...tak jak teda?
Datum: 04. ledna 2009 16:07
 martys> přesně tak, přefuk neboli přepouštěcí kanál je ten, kterým prochází směs z prostoru klikovýho hřídele do válce.
Datum: 04. ledna 2009 13:37
 ahoj,chci se jen zeptat zeznelo tdy slovo přefuk...to jsou kanály kterými přechází směs ze spodní části do spalovacího prostoru..?
Datum: 04. ledna 2009 13:18
 Přesně tak....leštit přefuky neni dobrý. Existuje teorie kdy ve vyleštěnym kanálu kondenzuje směs a stéka po stěně...kdežto v nevyleštěnym směs narazí na nerovnost rozbije se a splynuje. OK beru čistý přesně slícovaný přefuky- o tom neni žádná. Výfuk je druhá věc ten se leští aby se opravdu neusazoval karbon a výfuk nezarůstal. Ten tvůj pocit je možná danej tim že jak si to leštil tak si sem tam někde strhl hranku na přechodu a tak....! A tim si možná trochu pomohl. Ale jinak....placeboefekt je docla fajn přirovnání.....
Datum: 04. ledna 2009 12:09
 a čím si je leštil???
Datum: 04. ledna 2009 8:53
 Leští se jenom výfukový kanál, aby se na stěnách neusazoval karbon. Přepouštěcí a sací kanály se NELEŠTÍ. Pouze odstranit hrubý nerovnosti a slícovat přechod válec-kartery.
Datum: 04. ledna 2009 0:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tomas to samy jako gdyz vylestis hlavu a pist - nemuze se tam jen tak usadit karbon...mozna se divite ale gdyz jde pist k DU a otvira prepousteci kanalky tak stejne nejake mnozstvi vyfukovych plynu vnikne az do klikovky a tim se usadi karbon na klikovce, v klikovce a taky v prepoustecich kanalcich...gdyz je vylestis tak je pri nejmensich vycistis a pokud je nalestis poradne a dobre tak umoznuje takto nalestene kanalky prepoustet lepe smesi do valce...takze jen placebo to nebude...
Datum: 03. ledna 2009 21:53
 Placeboefekt.
Datum: 03. ledna 2009 21:43
 BORCI NECHCU ZASE OTRAVOVAT ALE PROSÍM PORADTE MI SLIŠEL JSEM ŽE KDYŽ ZVĚTŠÍM PRÚMĚR DIFURZORU NA KARBURÁTORU JIKOV TAK TO POJEDE LÍP JAK HO MÁM ZVĚTŠIT TO JE TO SACÍ HRDLO? TO MÁM ZVĚTŠIT? PROSIM PORADTE DIKI MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 13:19
Jméno: mates
IP: uživatel1913
 Karle řekni mi jednu věc..proč zakládáš furt nový témata??.....dyť ty umíš psát do toho jednoho  sám sem to viděl...a jak řiká Willi .....ta tvoje čeština...
Datum: 04. ledna 2009 13:19
 Pane boze  vypni si Caps lock a nauc se aspon vyjmenovany slova pac slovo slyset se pise s Y DIKI po K mekke I je taky masakr dyt to uplne bije do oci
Datum: 04. ledna 2009 11:50
 jA ho mel osobne pujdcený od stejskyho je to rozdil nez se seriovým! hol ma to vetsi difuzor=vetsi max vykon kdo nema penize na nejyk lepsi karburator tak doporucuju!
Datum: 04. ledna 2009 3:29
Jméno: marfy
IP: uživatel4510
 Uz jste nekdo zkousel tu upravu co tam ma stejsky s tim karburatorem? jestli do toho mam jit taky .Dik
Datum: 03. ledna 2009 21:17
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Podívej se na:http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html ůplně dolů na tu stránku,tam máš celou ůpravu karbece!
Datum: 03. ledna 2009 20:44
 MÁTE PRAVDU NENÍ TO MUSTANG ALE JE TO JAWA KTERÁ JE PODOBNÁ SIMSONOVI
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 13:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ne ne Hladíku, Jawa Roadster 50 byla plánovaná do výroby, mělo se jednat o zmenšenou verzi původního 90ccm motoru a náhradu pionýra a mustanga.. někde mám zabordelené, naskenované raklamní letáky na tuhle motorku, měla být i ve verzi s laminátovým okarosováním po vzoru skůtru...
Datum: 04. ledna 2009 13:22
  nemyslel si Jawa 90 Roadster????? páč Jawa 50 Roadster není
Datum: 04. ledna 2009 12:40
 Chong: Jawa 50 Roadster byla o několik let dřív a když se na ně podíváš, podoba je veliká. Jawa 50 Roadster měla 5 kvaltu.
Datum: 04. ledna 2009 12:36
 hele kdysi sem ale viděl na nějakých slovenských stránkách jak borec prodával mistrala, tehdy sem jeste taky nevěděl co to je, takže sem myslel že to poskládal sám doma
Datum: 04. ledna 2009 10:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To JS - a proč by měl být simson kopíí jawa 50 roadster, jen proto že má 4 kvalty? Nebo snad má motor simsona rotační šoupátko? Nepleť si dojmy s pojmy....
Datum: 04. ledna 2009 9:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 teda kecam, on to chtel prodat...ale jak rikam, buhvi jestli to doopravdy mel...
Datum: 03. ledna 2009 20:40
Jméno: Speedo
IP: uživatel4823
 hele a nevite kde by se dal sehnat mistral???
Datum: 03. ledna 2009 20:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gde ho sehnat? pokud vim tak byly asi jen 3 kusy...to je nemozny sehnat, gdysy tu negdo rikal ze by ho chtel sehnat ale buhvi estli si nevymyslel...maj to soukromnici kery se toho nevzdaj ani gdyby nastal konec sveta...prece jenom je to bezvadnej kus, proc ho prodavat, to ma nevycislitelnou hodnotu...
Datum: 03. ledna 2009 20:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no tak Karel jak gdybys ho neznal...
Datum: 03. ledna 2009 20:38
Jméno: Speedo
IP: uživatel4823
 hele a nevite kde by se dal sehnat mistral???
Datum: 03. ledna 2009 20:37
 prosimte nezakladej porad novy a novy prispevky,staci kdyz to napises do toho puvodniho
Datum: 03. ledna 2009 20:36
 Simson je jen špatně zkopírovaná Jawa 50 Roadster.
Datum: 03. ledna 2009 20:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Simson se mu nemuze ani rovnat, to je oproti nemu jenom kupa srotu...jinak ten Mistral je vynikajici stroj, jeden z nejlepsich nejen z ty doby ale prakticky i dnes...
Datum: 03. ledna 2009 20:34
Jméno: Acer
IP: uživatel1913
 čauwes ...kdybych si nechal snížit hlavu na fichttlovy ...je to nějak znát na seriovym motoru? ...a můžu tam nechat normálně dvoukroužek píst?:o)
?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 14:04
 Tak mi napiš mail.....
Datum: 04. ledna 2009 14:04
 Ahoj,měl bych dotaz na Frikulina-byl bys schopnej mi udělat hlavu na mojeho fichtla? A kolik bys za to chtěl? Mam devátej výbrus s jednokroužkovim pístem a chtěl bych na to jen decentní úpravy-otevřenej vzducháč,sníženou,nebo vějířovou hlavu a možná výfuk.
Taky jsem zvědavej,jestli to taky nějakej výkon přidá,nebo je to blbost?
Jo a omlouvám se že to píši tady,nevim kde sehnat na tebe kontakt.
Datum: 03. ledna 2009 23:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ajo tak dekuju za ponauceni
Datum: 03. ledna 2009 20:50
 Steve i polokulovitá hlava se musí upravovat...! Když ji snížíš snížíš polokouli a tim ti to nedá na průměr 40 což je max vrtání....! takžře musíš tak udělat po obvodu rádius....
Datum: 03. ledna 2009 20:47
 Hele tuhle hlavu co sem teď dělal Stevemu sem jel nedávno na sériovce s 15 ti zubem vepředu a 100 oktanem Verva 100 s plnou syntetikou olejem. Motor chodil takovym stylem že mi to doteď hlava nebere....! Za 6 hodin chcípl jednou asi na 10 vteřin (vytrvalostní závod) maximální rychlost nebyla měřena tachometrem na motorce....ale tachometrem na motorce která jela vedle...! cca 90-95 km/h.... Ta hlava je vyzkoušená a funguje....! A jak se tu psalo...! je to i o úpravě komory...mám nabroušenej rádiusovej nůž kterej se nastaví na mašině na správněj úhel sklonu a jede to...! Co se týče toho benzínu.....musí se to zkusit...! Ale se speciálem to nedělalo dobrotu....! Natural na ten to jede....!
Datum: 03. ledna 2009 20:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak se ti vykon zvysi, ne snizi...pry se snizuje otacky ale to by ti povedel frikulin sam...
Datum: 03. ledna 2009 20:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo to by se melo delat k tomu pac mezera mezi shodkem na hlave a pistem by nemela byt vetsi myslim ze nez 1,2 a mensi asi 0,7, ted newim ale asi jako priblizne udaje by to melo byt ono...jinak u polokulovity hlavy se ten spalovak upravovat nemusi pac ta schodek nema...
Datum: 03. ledna 2009 20:36
 Samotným snížením hlavy se výkon spíš sníží. Co tu psal frikulin, tak ten psal, že ještě upravuje tvar spalovcí komory.
Datum: 03. ledna 2009 20:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak melo by to zvednout vykon a kroutak v celem rozsahu otacek ale ne zas moc...frikulin my to tedka dela a cena za 200 je optimalni...jinak az dorazi zpatky tak vam dam vedet jak to s ni lita...spsis bych se chtel zeptat jakej benal s okt. cislem by se mel pouzivat do snizene hlavy (kompres 1:10) a jak moc se meni predstih?
Datum: 03. ledna 2009 20:30
Jméno: Acer
IP: uživatel1913
 já si to nechám udělat...třeba frikulin to dělá
Datum: 03. ledna 2009 20:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na krouzkach se nic nemeni a prej to ma vetsi vykon taky to planuku ale na cem to stahnout?
Datum: 03. ledna 2009 20:02
 borci já ho viděl nejel jsem na něm ale má tachec do 120 km h a mám knížku tu co tu prodávají o tech pionýrech tak tam taky je a v technických údají to taky píšou převodovka-čtyřstupnová asi takový byli ale málo
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 20:32
 Nejstarší mustangy měli rychloměr do 120 km/h převzatej z Jawy 90.
Datum: 03. ledna 2009 20:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 4 kvalty byly 555 ale bylo to v maly serii (asi 1000 kusu) a vyrabela to nejaka mala firma kera to dostala za ukol od Jawy...jinak i Mistraly byly tez 4 kvalty a byly to fakt spicky ve svy dobe v Evrope, je to opravdu obrosvka skoda ze ji nevyrabely nebo se aspon nedelalo to nove zapalovani pro mustafy co bylo i na Mistralech...jinak tu knizku mam a je bezvadna...
Datum: 03. ledna 2009 20:19
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 to jo je to škoda, kdyby se vyráběl tak si tu o simsona nikdo ani kolo neopře
Datum: 03. ledna 2009 20:09
 Jjto bude Mistral.A je velká škoda že ho nevyráběly.Je to moc pěkná motorka
Datum: 03. ledna 2009 20:08
 to nebude mustang ale bude to asi mistral,ten mel 4 kvalt jestli se nepletu,ale bohuzel se nedostal do seriove vyroby
Datum: 03. ledna 2009 20:04
 čau já se chcu zeptat jestli je pravda že někerej mustang má 4 rychlosti?je to pravda?a kolik to jede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 20:44
Jméno: kubas
IP: uživatel555
 da se to ale stoji to moc usili a penez, u nas stim jezdej zavody asi 3 lidi a je to dcl mazec
Datum: 03. ledna 2009 20:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 trapnej spammer...ale k dotazu: mustafy nemely od vyroby 4 kvalty nebo aspon o tom nic newim, to mely jen Mistraly a omezena verze 555...ale da se to udelat, dokonce u nas ve meste lita i jeden cross fichtl co ma 5 kvaltu, fakt parada...ale je to slozity to tam navarit, umistit atd atd, jede to podle prevodu a stavu stroje ale co stoji za rec tak to ma opravdu dobre zprevodovany (ten 5 kvalt je z Jawy 90) a krasne akceleracni vlastnosti...
Datum: 03. ledna 2009 20:22
Jméno: Kalaka
IP: uživatel1711
 to spamer,fak,p.r.c.i.n si myslis ze si zmenis prezdivku ze ti na to skocime IP: uživatel2757
Datum: 03. ledna 2009 19:01
Jméno: fak
IP: uživatel2757
 JJ jede 300km/h... 4 rychlosti
Datum: 03. ledna 2009 18:52
 Dá se to udělat,ale musej se překopat komplet kartery a vevaří se do nich převodovka tušim že ze 175,ale tim si nejsem jistej
Datum: 03. ledna 2009 18:51
Jméno: p.r.c.i.n
IP: uživatel2757
 Ten kdo ti tohle řekl musel být asi pěkně nalitej co
Datum: 03. ledna 2009 18:49
 ->BlaznivejJezdec ® ja sem ze lžína. to teda mám asi 6 km. ale fik mi ted nejede. ale po polňačkách se tam dostanu přes zahoří. a p tý okrsce už je to vpoho. jen se dostat přes hlavní a pak je to v poho
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 12:48
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 20:19
Datum: 03. ledna 2009 20:19
 Krásnej dotaz....opravdu....
Datum: 03. ledna 2009 17:17
 jo ten třeti propouštěci kanal sem udelal hned jak sem fichtla dostal...a det to jede lip než naky šestikilo
Datum: 03. ledna 2009 17:12
Jméno: Standa
IP: uživatel4908
 nejjednodussi je treti prepousteci kanal...vyndas pist a uprostred ho provrtas
Datum: 03. ledna 2009 16:12
 vy vůbec neberete srandu
Datum: 03. ledna 2009 13:54
 Snickers16 má pravdu.Směs je nasátá pod píst (do klikovýho prostoru).A přepouštěcíma kanálama je přepuštěna nad píst kde se spálí a čerstvá směs ji vytlačí vytlačí do výfuku
Datum: 03. ledna 2009 11:19
Jméno: Snickers16
IP: uživatel1276
 Díky tomu to vůbec funguje! Čím by se asi dostala směs z klikový sříně do válce? Přepouštěcíma kanálama.....
Datum: 03. ledna 2009 8:26
 asi tak nejak no je to skoro zbytecne ale kdyz to proberes tim krumpacem tak to urco pojede jak raketa  jinak tam jsou uplne na hovno zj! nemely v povazskej strojarne co delat tak vymejslely picoviny a takle to dopadlo z kazdej strany jeden nj co nadelas
Datum: 03. ledna 2009 0:59
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jo pomáhá to nejvíc když je zvětšíš , a jak je zvětšíš ? Vezeš nejveší krumpáč co doma máte a šlahneš s ním z obou stran do válce....hodně štěstí pak nám dej vědět jak to jede .
Datum: 03. ledna 2009 0:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to jen taková malá nepodstatná věcička, která je zbytečná hlavně u dvoutaktů......
Datum: 03. ledna 2009 0:09
 jaká je nejlepší svíčka do pionýra ta nejlepší co múžu dat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 23:24
Jméno: Vojtas
IP: uživatel4912
 no ta brisk 14 je nejvíc ... tu mám taky a jezdim na ní už rok...
Datum: 03. ledna 2009 23:24
Jméno: metloš
IP: uživatel4911
 Zkus brisk N14C-Řek bych,že sou nejlepší.......
Datum: 03. ledna 2009 21:21
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Proč ne DENSO ???
Datum: 03. ledna 2009 17:33
Jméno: Standa
IP: uživatel4908
 hlavne ne DENSO!
Datum: 03. ledna 2009 16:13
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 pal jsou nejlepsi...jeste mi zadna neodesla..  kopil jsme Brisk N15YC do CZ a po dvou dnech mi odesla
Datum: 03. ledna 2009 12:21
 já tam mám N7Y a startuje skvěle na třetí našlápnutí bez problému
Datum: 03. ledna 2009 11:41
 já mám patnáctku a je skvělá, startuje i v zimě i vlétě i za studeného i za teplého motoru
Datum: 03. ledna 2009 9:55
 brisk 14 a 15, pal 7 a 5. jinak pro fíka asi bosch ani champion a pod. nemaj smysl. (brisk 15 a PAL 5 líp pálej za tudena, ale brzo odcházej.
Datum: 02. ledna 2009 22:28
Jméno: mates
IP: uživatel1913
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 13:51
Jméno: Standa
IP: uživatel4906
 vsak sem uz psal...pokud k nemu sezenes i sadu trysek tak jdi do nej....
Datum: 03. ledna 2009 13:51
Jméno: mates
IP: uživatel1913
Datum: 03. ledna 2009 13:09
Jméno: Standa
IP: uživatel4906
 Na dilne kluci ladili minibike a meli tam tenhle karbec...je dobrej...vypada jak malej Dell Orto  Cena rozhodne supr...jediny co bych resil,jestli je k mání sada trysek..na ladění
Datum: 03. ledna 2009 13:02
 lol no jistě že je to na minibike ...ale BING taky neni na fichtla a jezdí to snim
Datum: 02. ledna 2009 23:24
 to je na minibika, ne? když je přes obrazek minibiketuning...
Datum: 02. ledna 2009 22:31
 jj já se jen ptám že bych vyskoušel taky něco jinýho
Datum: 02. ledna 2009 22:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 e vychodisko pardon
Datum: 02. ledna 2009 22:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sak to je taky jediny vyhodisko...je to docela za solidni cenu ale pokud bych to chtel na upraveny motor tak bych sahl treba po Bingu, Dell ortovi a jinych...
Datum: 02. ledna 2009 22:14
 no udělám si to kolínko ne?  já to taky nechci na sérii
Datum: 02. ledna 2009 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nejen to...navic by me zajmalo jak to pripevnis na valec...vykon ti to mozna zvedne i na serii ale nebude to tolik znat...
Datum: 02. ledna 2009 21:22
 já bych ho taky nekupoval nedám dopustit na originální karbec jikov když ho budeš udržovat čistý a budeš ho mít dobře naštelovaný tak to taky jede
Datum: 02. ledna 2009 20:55
Jméno: mates
IP: uživatel1913
 tim upravenym válcem myslíš přefuky?
Datum: 02. ledna 2009 20:53
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Podle mě by to zvýšilo výkon ,ale asi jenom na upraveným válci kterej potřebuje víc štávy.
Datum: 02. ledna 2009 20:51
 Kdyz nemas sahnuto do valce(otevreny seni a vyfuk) tak to nema cenu.
Datum: 02. ledna 2009 20:51
Jméno: mates
IP: uživatel1913
Datum: 02. ledna 2009 20:50
 Ani to neni dělaný pro fichtla,myslim,že to je na nic
Datum: 02. ledna 2009 20:47
 čau ještě jednou se ptám k vyražení tý vložky válce mám ji tedy nahřát a pak tím co ju budu vyklepávat to dám do mrazáku zchladit a pak vyklepnu jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 13:49
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 a nebo mužeš válec z vrchu rozříznout a vložku vytlačit ven.
Datum: 03. ledna 2009 13:49
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 válec nahřeješ, vyrážecí trn zchladíš a zima z trnu pak přejde na vložku, která se zmenší, ale musíš bejt hodně rychlej nebo se ty teploty vyrovnaj a můžeš to dělat znova
Datum: 03. ledna 2009 10:27
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 hele nechci delat chytryho pokud myslis valec od pionyra tak bych dal ten valec do mrazaku protoze teplem se to roztahuje to je blbost chladit to cim vytloukas
Datum: 02. ledna 2009 23:10
 Zdar DRACI,chci se zeptat,jestli jste někdo eloxoval hliník podle toho návodu,co je všude na internetu.A kde ty chemikálie asi seženu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 19:00
Jméno: nart
IP: uživatel4910
 a ked chcem eloxovat dajme tomu na modro tak co ta musi byt ine? kedze toto je navod na eloxovanie len na cierno...
Datum: 03. ledna 2009 19:00
Jméno: Standa
IP: uživatel4906
 Hodnekrat uz sem o tom premejslel....k cemu to vlastne je  Tomu ze hlinik by odvadel vic teplo kdyz bude cernej moc neverim  To vic verim navarenejm žebrum.....co sem tak videl krosový speciály tak černenej nebyl ani jeden a ten 5-ti kvalt byl nabarvenej na černo....
Datum: 03. ledna 2009 13:56
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-povrch-motoru.html
a dík za informace,až bude čas pokusím se to sehnat.
Datum: 03. ledna 2009 9:54
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-eloxovani-cerneni-hlinikovych-al-soucasti-hliniku.html
Datum: 03. ledna 2009 9:45
Jméno: Snickers16
IP: uživatel1276
 A kde je ten návod? Docela by mě to zajímalo. Můžeš poslat třeba nějakej odkaz? Díky moc.
Datum: 03. ledna 2009 8:42
 takže draci poučení z chemie. . manganistan draselný je HYPERMANGAN, a koupíš ho v kaaždý lékárně, dosičnan měďnatý je hnojivo, v každym zahrádkářství, tim třetim se vyrovnává ph v půdě, takže taky v každym zahrádkářství. draci ohledně fíků ste machři, ale chemie, úplný střeva.
Datum: 02. ledna 2009 22:56
Datum: 02. ledna 2009 18:52
 cau chtel jsem to delat psal jsem par mejlu nekde kde vyrabej ty chemikalie ale jednu nikde nemely uz nevim ani jakou proste jednu z tejch 4 a hlavne to mely baleni asi po 25kg mozna po 50kg coz je strasne moc ti staci od kazdeho par gramu nevim kdybys to uskutecnil tak me pls napis dik
Datum: 02. ledna 2009 18:38
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
 Ahoj
Prosim jak jde na první pohled poznat rozdíl mezi jawa 250/559 panelka a jawa 250/559 automatik
.Moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 18:16
Jméno: DIDI
IP: uživatel4545
Datum: 02. ledna 2009 18:16
 jj přesně jak řiká stanoon
Datum: 02. ledna 2009 18:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 myslim že automatik má na levé straně motoru takovou ,,bouli´´, tušim že je to ta spešl spojka, ale třeba taky kecám a pletu si to s něčím jiným
Datum: 02. ledna 2009 17:59
 já už si tu fakt připadám jak na motoinzerci!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 14:35
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Musíš říct sesovi,ať udělá novu sekci.(-:
Datum: 02. ledna 2009 14:35
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 http://www.tipmoto.com/motorky/jawa/103954-500-ohc.html...tak tuto je fakt nádhera OHC...spicka
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 19:00
 Pětikila měli prej jednu konstrukční vadu na motoru.A to tu,že se nevracel olej z hlavy válců.Takže po nějaký době když se hlava zaplnila tak to přestalo jet
Datum: 02. ledna 2009 19:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jediny co by mozna slo vytknout tak koleno vyfuku ma "palenou" barvu, to je u 4T gdyz se nenechaj ohrat na provozni teplotu a hnedka se vytacej do vysokejch otacek tak po pak je na koleni videt...ale skoro to neni znat a je to prkotina takze u me je todlec prakticky bezchybnej kousek...
Datum: 02. ledna 2009 17:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no par minut jezdit a pak nekolik hodin to lestit  ale za ty prachy to fakt stoji...jinak neslysel sem do teedka od nekoho ze je to poruchovy stroj, u veterana se s tim musi pocitat ale rek bych ze pullitr OHC je docela spolehlivy rozmazlovatko...
Datum: 02. ledna 2009 14:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak todlec je opravdu Motorka s velkym M...videl sem na par videjich jak to startujou, nebylo to zas tak strasny...jinak ta cena vlceku i jde, na to ze to je typ 02 (asi, mel by byt) tak je to nadhera...a vubec se to hodne povedlo, na yt generalce si dal zalezet, skoda to prodavat a taky bych rekl ze skoda na tom jezdit, spis mozna na nejaky srazy nebo nedelni jizdu...s timdlec se nemuze srovnat snad zadny stroj, nekery se muzou dost priblizit ale tudlec legendu uz jen tak neco neprekona....
Datum: 02. ledna 2009 14:36
 !!! tak to chci domů! já si říkám, že do budoucna si koupím velorex nebo toto (ale nevím kde na to vezmu)... s tímhle bych se odstěhoval někam do zahraničí.. třeba doi nějaké alpské oblasti v Rakousku.. pěkný cesty a navíc by mi tam nehrozila tak velká pravděpodobnost srážky jak zde, v čr
Datum: 02. ledna 2009 13:16
Jméno: standa
IP: uživatel4893
 je to moc pekna motorka a hlavne cenna! Este sem na ni nejel,ale znamej mi ji nechal nastartovat a sednout si na ni....startuje se to strasne  ....az ji bude mit po GO tak mam domluveny svezeni  a co se týče té poruchovosti,tak snad jedine co tam odchazelo,tak ty externi dynama a to myslim ze odchazelo jen u 00 sneka ...01 a 02 uz meli dynama jiny....
Datum: 02. ledna 2009 12:33
 Tak tomuhle já řikám motorka.Ne ty dnešní japonci,číňaní a bůhví co ještě.Takhle vypadá pořádná motorka.Je to nádhera.Někdy bych se na tom chtěl svíst,ale to se mi asi nepovede
Datum: 02. ledna 2009 12:22
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 To skoro u každého veterána (např.:jawa 90),ale já ji mít,tak bych stejně na ní nejezdil,je to škoda,čekat na to,že nějaký cip do tebe vletí a veterán je na odpis.Jinak krásný kousek,akorád ty peníze,málo kdo si to může dovolit..
Datum: 02. ledna 2009 11:53
 ale má to jednu nevýhodu, každej kdo ho má říká, že se na tom víc naopravuješ než najezdíš
Datum: 02. ledna 2009 11:42
 Moc pěkný,ale doma bych to nehtel z jednoho prostýho duvodu-mě by bylo líto na tom jezdit.
Datum: 02. ledna 2009 11:09
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Klobouk dolu,fakt nádhera,jako nová,já to mít tak bych to určitě neprodal.
Datum: 02. ledna 2009 11:09
|



|