Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karlik
IP: uživatel5786
 Caute chtel sem se zeptat na olej stihl kamos mi ho doporucil,chtel bych vedet podrobnosti,do ceho to je kolik stoji ,jestli je kvalitni,a jake snim mate skusenosti,protože M2T uz mne docela chyta za nervy
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2009 14:47
Jméno: Chlumík
IP: uživatel6049
 Čau se stihláckým olejem mám dobrý zkušenosti, neni sice tak levný jako M2T ale hlavně to vůbec nekouří.
Datum: 11. května 2009 14:47
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 presne souhlasim z horstem , M2T uplne staci rozhodne lepsi koupit litr za 50kc nez za 200 kc
Datum: 02. května 2009 14:34
Jméno: Horst
IP: uživatel5948
 Nechápu tady několik lidí nebo přímo odpůrců oleje M2T.Dělám skoro 20let na živnosťák 2t motory a malou lesní a zahradní techniku.Já ho považuji za dobrý a že na něj jezdí dnešní i 50 let staré motory tak není co řešit.Ale zase že si nikdo nepřečte návod k motoru,motorce jak a jakým olejem nebo poměrem mazat tak se nebojím že nebudu mít co opravovat.P.S. nechci vám nic vnucoat ale lijte si do motorek co chcete.Jsou to vaše peníze.
Datum: 30. dubna 2009 23:10
Jméno: Fichtl man
IP: uživatel5943
 můžu ho jen doporučit...jezdím s ním už 3 roky a jsems ním spokojenej upe radost pohledět...aby bylo jasno leju ho do fíka.. 
tak hodně zdaru
Datum: 30. dubna 2009 21:18
 ze ficthtl neni vysokootackovy motor? ze serie dokaze v klidu 6500? ze jde az do 8000 otacek? to neni vysokootackovy motor? navic za vys. se povazuji motory tusim co toci od 6000 otacek...jinak to M2T uz je vcelku trapny olej, to neni olej ani newim kam bych ho zaadil jako mazivo, tak akorat na namazani futer u dveri a nebo na retez, a na ten je stejne lepsi vyjetej prevodovje  Stihl je dobrej, dobre maze, TSF a TS od Mogulu jsou tez dobry oleje, hlavne ze mazou, tesni, vcelku dobre se spalujou (coz se treba o M2T rict neda, kapjici vyfuk je jasny naznak a osmahly pist kolem krouzku taky svedci ze neumi tesnit, o mazani nemluve), Motul 510 je vynikajici olej do fika, mel sem s nim uz cest a je vybornej, jedine doporucuju, jinak treba ten TSF nebo Shell Advange je pry dobry ale z vlastni zkusensoti ho neznam...
Datum: 30. dubna 2009 20:47
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 coze?nevim jesi je to mineral nebo polosintetika.....mogul 2T,TS,TSF jsou taky do vysokootackovejch motoru  jesi mas doma flasku precti si to  rozhodujici nejsou otacky ale teplota.....    klidne ho tam nalej......
Datum: 30. dubna 2009 20:23
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Jo je ale je to do vysootackovych motoru coz fechtl neni!!je delany do pil a pod...!radej bych kupoval Mogul 2T nebo TSF!!
Datum: 30. dubna 2009 16:53
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Já ho dávám do pincka i do jawy a sem s nim spokojený. 2 litry sem koupil asi za 400 Kc, je to pro 2T motory.
Datum: 30. dubna 2009 16:10
Jméno: pestic
IP: uživatel3228
 stihl to je ten cervenej do sekacek?jj tak jako urcite bude lepsi nez M2T.....celej motor sem vycistil,palici i vyfuk vylestil a muzu rict ze me malem trefilo dys sem po 300km sundal palici a tam 1mm nanos karbonu  M2T nalej na retez.....oleje Stihl,Mogul TS,TSF,2T,Motul a vubec jakejkoliv jinej nez M2T.ja mazu Mogul TSF taky karbonuje ale ne tolik ani moc nehuly a nesmrdim jak avie.takze spokojenost a pride mi i ze ten motor ma takovej klidnejsi chod(muj nazor)zdar
Datum: 30. dubna 2009 14:08
 čau chtěl bych se zeptrat jak se ladí laděnej vyfuk na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:58
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 kladivem  fakt dobra odpoved ale kazdopadne si myslim ze toto nemuze delat zadnej amater protoze je to docela tezky,a kdyz si koupis hikone tak uz se tomu rika ladenej vyfuk takze uz se tam neda co ladit
Datum: 05. května 2009 19:58
 nech to v origo. ani počítaný výfuk nespočítáš na poprvé dobře a budeš to Xkrát předělávát, rači si to nech jak to je, jen ho vyčisti a jezdi.
Datum: 30. dubna 2009 15:44
Jméno: pestic
IP: uživatel3228
 zdar jesi chces ladit origo vyfuk tak spis k horsimu.....hikone jedine prevarit a spocitat.....a vubec kazdej vyfuk musis spocitat vytvarovat....  nwm presne jak se to dela ale i to kladivo je pravdivy nakej typek mel ladicku(neco jako na kytaru)nebyl sem u toho jen sem to slisel a nevim na jakym principu to fakalo ale vim ze to taky doklepaval podle otacek
Datum: 30. dubna 2009 14:03
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 hele taky sem se ptal jak řikal myslim cezetak nech to v origošu
Datum: 30. dubna 2009 13:45
Jméno: Rambo
IP: uživatel5251
 kladivem
Datum: 30. dubna 2009 9:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 vau draci, byl jste někdo v sobotu na fichtlcupu v Dolanech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 18:03
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 ooo anoooo já sem včude byl......je to tam pěknýá ale smrdí to ta
Datum: 01. května 2009 18:03
 v jakych dolanech?? ono jej ich nejspis vic
Datum: 30. dubna 2009 18:08
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 Ahoj rozpulil jsem motor u05 s tim velkym kruhovym zapalovanim jako u 550 a 555 a v navodu psaly ze celim statorem se otocet nema protoze to ma vliv na kvaliku jiskry a otaci se jenom tim koleckem s kladivkama a kondikem,ted jde o to jak mam zjistit spravnou olohu magneta kdyz mam novou kliku i jiny magneto aby me to davalo dobrou jiskru,dikas
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2009 18:45
 lempl : je to popsáno v návodu !!!
Datum: 02. května 2009 18:45
Jméno: lempl
IP: uživatel5959
 presne tak nejvetsi zrada je ze muzes tocit i statorem a i destickou a nevim jak je to prave
Datum: 02. května 2009 10:02
Jméno: neumetel_175
IP: uživatel5084
 Fk....proč blábol?? ty jsi nikdy nezažil že ti to při správně naladěnym předstihu nedávalo jiskru a když si to rozladil tak jo??......taky bych točil pouze destičkou...když točíš statorem tak se ti potom nemusí překrývat magnety s cívkama na statoru....zdá se to jako blbost, ale když vezmeš ty otáčky je to rychlost.....
Datum: 30. dubna 2009 21:09
 To cos napsal je správně až ke slovům : celim statorem se otocet ... to co je napsáno dál je blábol !!!
Datum: 30. dubna 2009 16:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute na jakou hodnotu mam nastavit prestih aby to v terenu melo tah a slo rychle do otacek a taky aby to neco jelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 22:24
Jméno: standa
IP: uživatel5941
 nejvetsi moznej na kterej este nebude kopat a nebude se prehrejvat....ja to tak jezdim
Datum: 29. dubna 2009 22:24
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdarec lidi , mam dotaz , ted se mi zacali prepalovat zarovky v zadnim svetle , ve predu mam 15W zarovku , mam 30 W zapalko , poradte , uz si newm rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 0:54
Jméno: emi
IP: uživatel5949
 pokud mas zapalko 30W tak v predu musi byt zarovka 25W a vzadu 5W
Datum: 01. května 2009 0:54
 ja mam 20W zapalko a vepredu 15w a vzadu sem mel vzdycky 6V 5W...ale porad se mi to taky palilo...dal sem 12V 5W a sviti skoro stejne a nepali se  spokojenost...jinak neni to zadna bludicka
Datum: 29. dubna 2009 22:09
 do předu dej 25W a do zadu 5W a melo by to byt OK
Datum: 29. dubna 2009 21:56
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zadarec draci mám problém s babetou typ 210. Dnes jsem zprovoznil babetu tak jí nastartuju tak to jede jen na jedničku a na dvojku to vůbec nezařadí,motor občas vynechává a když se vytočí tak ta dvojka tam prostě nevleze.Pak mi to chcíplo.A když jsem chtěl nastartovat motor tak to ve spojce přeskakovalo a tim pádem to neutočilo klikovku.Vydává to takový praskavý zvuky.Pak jsem na tom šlapal jak debil a nic.Nevíte čím to může bejt? DÍKY:
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 10:17
 bejt tebou tak to jeste jednou zkontroluju,me se ten korek na celisti(nebo co se tam lepi) sloupnul a drelo mi to o ten buben..taky mi to neradi na dvojku  no ale zkus porad jezdit aby si to poradne sedlo a odmastit to
Datum: 01. května 2009 10:17
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 No je to celý nový!!čelisti atd!
Datum: 30. dubna 2009 14:54
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Měl jsem ten samý problém zkus rozebrát řadící čelisti a přesně jak to má být slož na hřídel nezapoměn na žádnou podložku. A nebo máš taky pěkně hodně řadící čelisti zamaštěné a nebo jsou sjeté.
Datum: 29. dubna 2009 21:48
Jméno: fgh
IP: uživatel4881
 cus hosi nevite proc mi furt odchazeji kondiky na jawe 250 skousel sem jich uz moc i ze skodovky ale vydrzi tak 2 dny dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 21:14
Jméno: A
IP: uživatel4881
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 15:46
 dej si chleba se sýrem
Datum: 30. dubna 2009 15:46
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 kup si příručku,tam máš všechno napsany
Datum: 30. dubna 2009 11:30
 no ja sukokot! nejčastější příčina... máš pravdu stando
Datum: 29. dubna 2009 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel5941
 podle me to bude tema hlinikovejma lištama na plechách,jak na ne sviti slunicko tak se to hreje,ale jinak by to moh delat sroubek od predni brzdy........
Datum: 29. dubna 2009 22:26
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 29. dubna 2009 22:08
 chlapci vy taky neumíte poradit... já vím v čem je problém.. měl by si vyměnit kroužky a trysku v pneumatice.... dofoukni rám a ojnici, pak zapoj jeden kabel k zrcatku a druhej k ráfku a mělo by to frčet
Datum: 29. dubna 2009 21:50
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 D
Datum: 29. dubna 2009 21:25
 C
Datum: 29. dubna 2009 21:16
 B
Datum: 29. dubna 2009 21:11
 B
Datum: 29. dubna 2009 21:11
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 zdar,chtěl bych se zeptat esi je v pohodě dyš plivnu na valec dyš zastavim po jizdě a slina fest rychle odskoči,esi je to jak ma byt,nebo se to už moc přehřiva.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 8:46
 já na youtube viděl nějakého blba který rozpálený válec polél kýblem vody
Datum: 01. května 2009 8:46
Datum: 30. dubna 2009 21:00
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 to sem chtěl vedět,dik stando
Datum: 30. dubna 2009 7:03
Jméno: standa
IP: uživatel5941
 no slina se odpari,ale pokud je to v poradku,tak to neni moc rychly a nekdy ani nezasyčí,ale pokud rychle zasičí a je pryč tak to bylo prehraty jako hovado
Datum: 29. dubna 2009 22:14
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
Datum: 29. dubna 2009 21:47
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
Datum: 29. dubna 2009 21:47
Datum: 29. dubna 2009 21:26
Datum: 29. dubna 2009 21:17
Datum: 29. dubna 2009 21:11
Jméno: TAG
IP: uživatel2079
 zadrte libi potreboval bych neco vedet kdyz mam v ridicaku napsany ze musim jezdit s brylema na motorce a nebudu je mit ale budu mit cocoky ktery nemam napsany v ridicaku co mi na to reknou policajti newite nekdo kdo vit at rekne je to nutne zatim zdarec lidi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2009 8:34
Jméno: TAG
IP: uživatel2079
 no jo tak to je mi asny a co kdyz umi co mi na to reknou
Datum: 01. května 2009 8:34
Jméno: MITELHOF
IP: uživatel1801
 policajti nic nevědí,neumějí pořádně čist
Datum: 29. dubna 2009 20:53
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Nazdar hoši, kámoš má babettu 210, v pondělí jel do kopce na plný plyn a zničeho nic začala zpomalovat a ted nejede víc než 20, nevíte čím by to mohlo být? svíčka i zapalování je nedotknuté od této poruchy a ani se samo nepohlo, bezín teče na 100%
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 21:02
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 ja mam podezreni na zadirani tak to radsi moc nedrazdete sundejte hlavu a podivejte se na vlozku valce jestli neni nejak vydrena
a jestli pist je v pohode
Datum: 29. dubna 2009 21:02
 cu hele chtel bych se zeptat kde byh moh sehnat lestici kotouce na vylesteni motoru u fichtla nevite? nejlepe pres internet poslete kdyztak odkaz pls nebo cim to lestite?dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 20:57
Datum: 29. dubna 2009 20:57
Datum: 29. dubna 2009 20:56
 ahoj,mam mensi problem s prevodovkou,kdyz motor nahnu na stranu-radi,kdyz je motor v normalni poloze prevodovka nefunguje,nevite cim to?ja uz mam vyndanej motor a je pripraveny na rozpuleni tak bych potreboval jeste jednu radu,jak mam dostat ven ty dve vlozky zkousel sem uz snad vsechno co umim,dik za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:46
 Uz mam rozpulenej motor a ta pruzinka byla na dva kousky tak diky zkusim tu pruzinku ze zapalovace
Datum: 05. května 2009 19:46
 Jo to je řadícím automatem taky mě to ďálo.Praskla nebo vyskočila ti tam ta malá pružinka jsou tam 2 a když si upravíš malinko pružinku ze zapalovače jak se dávaj pod kamínek tak ta tam krásně de.
Datum: 29. dubna 2009 20:57
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 hoši chtěl bych si koupit vyfuk hikone na mustanga zatim bez uprav jak bych ho moch doladit abych ho moc nezničil
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 15:47
 jo počky, já myslel ž emáš mustanga bez uprav  ale i ten hikon nech jek je, jestli je zatočený tak ho srovnej...
Datum: 30. dubna 2009 15:47
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 takže jak ho koupim tak tak ho tam dam
Datum: 29. dubna 2009 21:21
 každou upravou ho ničíš. nejlíp ho dej do origo stavu a máš jistotu ž enic neničíš
Datum: 29. dubna 2009 20:18
 Hele chtěl bych se zeptat,odmontoval spojku a byla tam jedna lamela nemají tam být dvě?To sem zjistil teprve ted ale funguvala spojka,fichtla sem totiž koupil nějak v zimě tak nevím poradte prosim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 20:15
 Dvě lamely měla už jawa 05 ale neni náhodou možný že tam má spojku z pařeza celou i s žetízkem a sekundárkem
Datum: 29. dubna 2009 20:15
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 29. dubna 2009 19:57
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Typ 20,21,23 mají mít dvě lamely. Bez nich ti to nepojede.
Datum: 29. dubna 2009 19:55
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 a typ fika?vis ono jich je vic nez jen fichtl......  parezy a araby mely 1lamelu.....
Datum: 29. dubna 2009 19:52
Jméno: acylpiryn
IP: uživatel5940
 Ahoj. Jakej je to rozdíl když jedu na pionýru sám a když ve dvou? Koupil jsme mustanga zdá se mi že jede snad dobře (na jinym jsem nikdy nejel) ale když si k sobě posadím ještě přítelkyni (je dost vysoká takže bude mít k 70kg) už to s ní dost znatelně zvadne. Je mi jasný že to ve dvou nepojede stejně co sám, ale přijde mi že ve dvou s tím ten motor má krapet dost práce, před každým byť celkem i malým kopečkem aby se řadilo za 2 a v kopcích větších dost často i za 1. Přitom když jedu sám tak 1 nepotřebuju nikdy - do žádného kopečka. V podstatě se asi dá říct že sám a pak s ní to jede o jeden celej převod níž - tam kde sám jedu do kopce ještě na 3 tak pojedeme tak za 2 a když jsem i sám musel někde řadit na 2, je téměř jistý že ve dvou to pojede pouze na 1. Je to ok? Taky mi přijde že ve dvou si to celý dost sedne a že to několikrát na hrbolu propérovalo až na doraz? Zas ale v jednom to na stejným hrbolu dost často odskočí jako že to kolo vyskočí na druhej doraz(můj dojem). Asi je to normální a chce se to naučit jak s tím jezdit?? Ňáký tipy? Díkes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 20:06
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 já tam mám tlumiče z elektronika a je to ve dvou super
Datum: 29. dubna 2009 20:06
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 29. dubna 2009 19:56
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 To je uplne normalní u fichtla to neřeš.mojemu se taky moc nechce ve dvou.
Datum: 29. dubna 2009 19:28
Jméno: maresuk
IP: uživatel5936
 Já mám taky Mustanga. Když jedu sám tak vyjedu na dvojku ke mně domů(je to hodně velkej kopec typl bych že asi tak 20% stoupání). A když jedem ve dvou při max. zatížení tak tam vyjedeme na 1. Myslím že je to normální do větších kopců je lepší ve dvou na 1. Taky mně to dělá problem jet ve dvou. Ještě jsem to pořádně nepochytil. Když jsem jel poprví ve dvou tak jsem se rozjížděl jak když jedu sám a jak byl zadek zatíženej tak se to pěkně zvedlo nazadní  . To se nějak pochytí. Chce to jezdit opatrně.
Datum: 29. dubna 2009 18:47
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 Ahoj lidi tak doufám že už máte naladíno a přijedete podpořit rekord v počtu stadionů v Žebráku 2.5.2009
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 23:24
 Loni jsem tam byl poprvé a bylo to super, takže letos jedu zas. Až uslyšíte šílenej rachot a řev, tak to bude muj moped
Datum: 29. dubna 2009 23:24
 le mi lito ale letos se neucastnim,stadak neni dokoncenej,chyby mi brzdovej stit a par blbosti okolo,ale prijedu se podivat na cize,abych aspon videl jak to tam probiha,kdo tam vsechno jedete at mam prehled?
Datum: 29. dubna 2009 19:07
 Nemáte prosím někdo zkušenosti z výfukem na jawa 50 (chrom)na kross....má ho tu sesa...chtěl bych vědět jak by to vypadalo na 21ce nebo 23ce díky..foto kdyžtak posílejte na falkons@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 17:26
 ten dvoukomorac od simala? Standa ho tez chce a shani info takze neco o tom uz bude vedet, vypada to jako Hikon akorat se to leskne, nic extra, vykonove se to musi poladit ale na parezy a araby je to perfektni i nelazeny, proste nandas a jedes, jinak na tech motorech posledni generace to bud nigdo jeste asi nekoupil nebo se o tom nigdo nemluvi, nic se moc newi ale typuju ze bez nejakyho odlazeni to na serii moc extra nepojede...
Datum: 29. dubna 2009 17:26
Jméno: Jiri
IP: uživatel5412
 pasovala by nadrz z 350 na 175? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 20:31
 ¨asi ano možná to bude chtít upravit držáky záleží na tom estli je to jawa nádrž na jawa kostru nebo je to na půl s čz
Datum: 29. dubna 2009 20:31
|



|