Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus chtěl bych se zeptat mam mustanga a kdyz jedu na jednicku tak cukne kazdou chvilku , ale nekdy zase ne nevíte cim by to mohlo být? na jiny kvalty jede normalne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 17:23
 todlec muze delat spatne nastavena hladina v plovakovce - je nizka...nastavis to pomoci plisku, ve FAQ je to popsany, jinak to muze delat neserizeny zapalo (odtrh a treba spatne dosedaj kladivka), studenej to muze delat nez se zahreje, svicka...videl bych to na tu hladinku
Datum: 29. dubna 2009 17:23
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 Nazdar hoši ,napíšete mi sem prosím vás pár dôvodov prečo sa mi motor na mustangu prehrieva? diiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel5941
 chuda smes nebo malo oleje a nebo spatnej predstih
Datum: 29. dubna 2009 22:19
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 mě se taky v jednom kuse přehřívá jednou sem zastavil a z motoru šel kouř olek drahej a vsechno mam tak jak má být a pořád nevím čím to je.
Datum: 29. dubna 2009 20:04
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 este ma napadlo, menil som kruzky, ale motor nejak moc nevytacam ...
Datum: 29. dubna 2009 18:19
Jméno: Maverick
IP: uživatel5457
 tak zmes mam nastavenu tak ze pliesok na ihle mam uplne hore aby som mal pekne elektrody,,,,sviecku mam nejaku bosch bohuzial nwm ci tepla alebo studena,,ale je taka dlha ako N7Y ,,, olej mam novy v prevodovke,,,motor mazem polosyntetikou a cely motor je vycisteny,,nemam ziadne upravy tuningove ,,,,tak neviem este ma napadli loziska,,,nemam C3 tak ak to ma vplyv pls povedzte,,,diki za rady
Datum: 29. dubna 2009 18:16
 dalsi jsou zaspineny zebra na hlave, zadnej olej v prevodovce (neni co by ji chladilo a tak se motor hreje a to samozrejme nicemu neprospiva), tepla svicka (u fika vcelku maly vliv), valec je po vybrusu, mizernej motorovej olej (pac 2T olej ma jako jednu z fuknci mazat a cim min maze tim vic se hreja a ma taky castecne chladit - cerstva smes to ochlazuje) atd
Datum: 29. dubna 2009 17:21
 jakou tam máš svíčku?...
Datum: 29. dubna 2009 16:52
Jméno: Sharky
IP: uživatel5939
 chudá směs, málo oleje v benzínu, špinavej válec........
Datum: 29. dubna 2009 16:39
Jméno: petr
IP: uživatel5938
 ahoj lidi, mam takovej problem a nevim co snim mozná ze ho uz nekdo uspěšně řešil tak pls napište zkrátka řečeno jedu na fíkovi jedem po rovině nic se neděje nepřidávám nijak extra plin drzim otacky na takovym optim a najednou otáčky jdou dolu a jakoby brzdil (spatně se to popisuje protoze to brzdeni muze byt jen pocitový) pak sem tedy snízil rychlost zastavyl omrkl to a zase jel dal a jel v pohode zadnej problem a asi po 6 km znovu nenapada me cim to muze být
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 20:28
 měl jsem stejnej problém a byla to jen vadná svíčka dej tam úplně novou
Datum: 29. dubna 2009 20:28
 pomer 1:33 min je na skodu, pokud to mas po vybrusu nebo novy pist s krouzkama tak se ti to prehriva a pak to vadne, muze to prisavat olej z prevodovky (ohreje se olej a pres spatny tesneni to jde do valce, vyznacuje se to velkou kourivosti a stiplavy, specificky zapach), muze se to i jinak prehrivat (chuda smes, zasvineny zebra na valci a hlave kuprikladu) nedoteka ti benal, to bud jak rikal Standa nebo se to vysaje z plovakovky a pak tam nic neni (pricpany kohoutek na nadrzi nebo ventil v plovakovce, nizka hladinka atd), jinak bych to nevidel cili to vem postupne a zacni vylucovat, zrada tady z toho a Standovyho je vice mene tu napsana, musis uz jen hledat
Datum: 29. dubna 2009 17:31
Jméno: erger
IP: uživatel3402
 mozna se ti zadira koukni na pist jestli je mazlej,dystak davej v pomeru 1:40 ja osobne jezdim 1:33
Datum: 29. dubna 2009 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel5934
 mas ucpanej kohoutek a nebo odfuk bandy....spis ten odfuk bandy.....vzdy jak slezes ze sedacky tak to lapne vzduch,zacne tect benzin,ale jen tech 6km....pak se zase udela podtlak v bande a zase to zdechne.....
Datum: 29. dubna 2009 15:33
 Zdravím chtěl bych se zeptat jestli někdo nemá fotku nebo podrobnější popis policejní jawy 250/353 z roku 1957 prosím zasílejte na e-mail knezinek.eda@seznam.cz (klidně i odkazy) DĚKUJU MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 15:06
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte co má za učel větší tryska? Proč se doporučuje pro válec 40 tryska 72? Máte s tím někdo zkušenost jestli to jede lepší nebo něco Dík za odpověď. V 05ce mám hl 60 a 38 a válec 05 přebroušenej na 40.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel5934
 u toho vrtani to je jinak.....vetsi vrtani=vetsi plocha sten valce=vic oleje ve smesi proto vetsi tryska...a samozrejmne druhou veci je ze to ma kapku vetsi saci podtlak a kompenzuje se tak bohatost smesi
Datum: 29. dubna 2009 15:35
 Je to logický,,, větší tryska, víc benzínu, více zapálené směsi - větší výkon... ale ne vždy je větší tryska na místě - přechlastávání.
Datum: 29. dubna 2009 14:56
Jméno: Pepa
IP: uživatel5063
 Zdar hoši. mam babettu 210 cim to je kdyz mam ve valci moc benzinu, mokra svicka, zakarbonovany pist.. babetta jezdi ale nejak se mi to nezda jehlu mam na nejvyssim stupni at tam toho benalu nejde moc. jezdi normalne akorat ty rozjezdy nic moc. do kopne a tak jede to skoro krokem. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 17:35
Jméno: Pepa
IP: uživatel5063
 Je to asi fakt tim valcem nechal sem udelat vybrus... krouzky sem mel nove ale pist byl ve valci volny..
Datum: 29. dubna 2009 17:35
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Může být vyběhaný válec ,který má za následek snížení tlaku a tím i špatné hoření směsi.V jakém stavu jsou kroužky ?
Datum: 29. dubna 2009 17:29
 Ahoj, potřebuji poradit ohledně motocyklu JAWA 23 Mustang. Měl jsem strhané lanko plynu, tak jsem si koupil nové a vyměnil. Vše jde v pořádku akorát s rukojetí jde hýbat ztěžka. Když jezdím 15minut tak mě bolí zápestí. Zkoušel jsem to trochu promazat ale moc to nepomohlo. Předem děkuji za radu. Ocenil bych kdyby mně někdo napsal radu na email. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 16:46
 Zkus se podívat jestli ta dvojtá pacička která drží lanko v tom rychlopalu není moc vysoko...asi ti to dře.=)
Datum: 29. dubna 2009 16:46
 Zdar potřebuji sehnat hlavu do 555 je to nutné nemá někdo zvás??+kompletní motor do 555 funkční díky stačí posla sms a já se ozvu 775633168
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 22:21
Datum: 29. dubna 2009 22:21
 Reakce na Standovu nabíku ohladně motoru na 555 rád bych ti odepsal ale nemám tvůj E-mail
Datum: 29. dubna 2009 18:03
 no pokud by si chtěl hlavu tak myslím že doma jednu mám.
Datum: 29. dubna 2009 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel5934
 zalezelo by na nabídce? mam dost slusnej motor,dal sem si ho do kupy do moji 555 kde mam motor v háji.....pokud bys nabidl cislo,ktery by bylo zajimavy,tak sem ochotnej ho nechat a udelat si ten starej.....pro me to neni problem....ozvi se kdyztak na mail...
Datum: 29. dubna 2009 14:19
Jméno: Jiri
IP: uživatel5412
 mam dotaz ohledne nadrze a plastu z 640 jestli to treba nejak pasovala na 180,bez nejakejch vetsich uprav? nevíte nekdo?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 12:13
Jméno: Jarda
IP: uživatel5933
 Můžete mi to nastavení předstihu popsat jako pro uplnýho blbce kterej to ještě nedělal moc prosim.. Děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 16:30
 1,2 - 1,5 mm taky, udava se to na motorek po roce 75 nebo tak nejak, steloval sem to dycky podle teto hodnoty a gdyz to neslo nebo to bylo spatny tak pak podle 1,6 - 1,9 mm...jinak frikulin a Dobešová to pod timhle vysvetlili hezky, nejlip se to dela podle ty zarovky pac hned vis presne gdy ti to pali...doporucuju to pak jeste doladit za chodu...
Datum: 29. dubna 2009 16:30
 Tak dobře, zkusim to uplně nejvíc do detailů. Nejdříve sundej hlavu válce (ta část motoru co je v ní svíčka). Povolíš jí 4-ma maticema - sundáš. potom ti tam zustane valec kerej se ti nesmí pohnout, proto ho něčim zafixuj. Potom sundej na pravy straně ten trojuhelníkovej kryt. Ted uvidíš nad kondezátorem (váleček s drátem) kontakty přerušovače ( kladívka) mezi nima je mezera. V prostřed zapalovaní je šroub s hlavičkou na plochej šroubovák, tim toč doprava a pozoruj dokud se neotevře upe nejvíc, vraž tam něco co ma 0,4 mm a stahni šroubkem na destičce, co je vedle. Ted mezi ty kontakty dej cigaretovej papír a toč PROTi otačení motoru tj. doleva. Hlídej až tam papír začne tak trochu držet. Ted přeměř vzdalenost od hrany válce k pístu, a to by mělo pravě davat těch 1,6 až 1,9 mm. Pokud to nepomuže bud to zkus znova, ale taky by možna nebylo od věci to někomu přenechat, nic ve zlym, každej se to musí naučit a je lepší to nejdřív vidět.
Datum: 29. dubna 2009 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel5934
 rekl bych ze frikulin a dobeška ti to popsali jak pro blbce.....ale muzes este skusit http://www.fichtlkramek.cz/faq/id5.html jen bych dodal ze predstih u mustanga je stejny jako u 21,tj. 1.6-1.9mm pred HU .....kde kdo vzal hodnoty 1.2-1.5mm netusim a spravne nejsou
Datum: 29. dubna 2009 11:09
Jméno: Jarda.. Jawa mustang..
IP: uživatel5609
 Zdravím.. Napište mi někdo prosím, jak nastavit předstih podle cigaretového papírku a šupléry.. děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 10:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sundej hlavu válce. Válec si zajisti, aby se ti při posouvání pístu nevysunul.Otáčej klikovým hřídelem dokud píst nedosáhne horní úvrati.
V této poloze nastav vzdálenost kontaktů na 0,4 mm.Mezi kontakty přerušovače vlož proužek cigaretového papíru a otáčej klikovým
hřídelem proti směru otáčení motoru až se papírek začne ,mezi kontakty, téměř svírat. Nyní přeměř vzdálenost , kterou vykonal píst.
Měla by odpovídat vzdálenosti 1,6 -1,9 mm.Když tomu tak není , musíš pootočit celým magnetem podle potřeby.
Datum: 29. dubna 2009 10:08
 Nejdřív si ubalíš do papírku cígo...vykouříš ho aby ses uklidnil....pak nastavíš maximální otevření kladívka na 0,4mm pak sundáš hlavu a zajistíš válec pak vložíš zbytek papírku mezi kontakty a otáčíš ve chvíly kdy se uvolní je to okmažik jisrky a pomocí šupléry změříš od hrany válce k pístu předstih. Pokud neni správně otáčíš v příslušným směru celým zapalováním a postup opakuješ (i včetně uklidňující cigerety.....)
Datum: 29. dubna 2009 9:32
Jméno: frajer
IP: uživatel4510
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 23:24
 Zdarec mam pocit ze me prepousteci kanaly fungujou spis jako vejfuk ,kdz sem rozebral motom prostou u klikovky byl celej ocouzenej ,kde je chyba?mam jawa 05 a ted budu motor zase skladat a chtel bych se toho uz vyvarovat.jjinka dikec hosi\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 18:38
Jméno: Vacin
IP: uživatel5652
 Je to dost běžný. Špatný časování výfukovýho kanálu+nevhodná rezonační komora (to je konstrukcí) v kombinaci s přicpaným výfukem. V prvním kroku vyčisti výfukový kanál, kolínko a zbytek výfuku. Pokud se chceš pustit do úprav, tak zvyš(směrem k hlavě) a rozšiř výfukový kanál. Ale opatrně. Rozšířit to můžeš max. na22mm, zvýšil bych to max. o 0,6mm pokud nehodláš dělat celkový úpravy časování.
Datum: 30. dubna 2009 18:38
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci chtěl bych sa zeptat jaké máte zkušenosti s 9-ti zubovým sekundárem? Nepojede to moc pomalu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:48
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Takovy se taky dela??Ja sem videl jen 10z ale kazdopadne jestli jezdis v tezkym terenu si myslim ze by to mohlo jet dobre ale po rovine tezko rict
Datum: 05. května 2009 19:48
 zdarec simvas jakou ma zhruba hodnotu karbec 2914 HZ ? kompletni az na jeden sroubek od plovakovky a pruzinu soupatka
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 22:48
 Nazdar draci.... Jaký výfuk by jste mi doporučili.... jak po výkonnostní stránce tak i po vzhledové...díkí moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 22:53
 jsou vsechny stejny a vsechny stojej vicemene za pendrek pokud mas motor bez uprav
Datum: 28. dubna 2009 22:53
 myslím hlavně od HIKONU ... jaký typ..?
Datum: 28. dubna 2009 21:27
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Yamaha sr 125 nebo ybr 125? co je lepší na začátek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2009 16:41
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jj souhlasim rozhodne ta Aprilia RS 125 je pilka jak kokot.......hustej 2T
Datum: 29. dubna 2009 16:41
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 jasna volba Aprilie RS 125 do zacatku i pro pokrocily vytecna motorka ale to vase mito original bych bral hned ale s kitem 200ccm\r\nto bych radsi koupil fika nebo tu cizu 125/476
Datum: 29. dubna 2009 15:48
Jméno: standa
IP: uživatel5934
Datum: 29. dubna 2009 15:41
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Standa: Urcite ne kazdej v 15 zacinal na 513... Tady je klucina, co shani motorku do zacatku. A doporucit mu Mito 200 nebo otevreny EXC neni podle me nejlepsi volba. Vim, jak semnou cvicila v 16 Cagiva 125 Elefant (predtim jen mustang, simson a panelka).
Datum: 29. dubna 2009 15:18
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 no ono otevřený exc je v podstatě taky kroska(se světlama  ) a jinak k těm prachum, já na motorku šetřil pár let, a znáte to-vánoce svátky, narozky- všechno sem chtěl pokud možno v papíru  a hlavně každý volno co to šlo, tak jsem makal!!!! Takže u mě to rozhodně neni říct mami prosim dej mi 45 tis. na motorku... akorád by se mi tak vysmáli, ale prostě moje zájmy vyplnuji více meně jenom motorky, tak jsem na ní prostě šetřil... a rači jsem třeba ještě o jeden rok dyl dělal, abych si mohl koupit právě už nějakou pilku(pravě to exc) než abych to cpal do másel jako je třeba yuki apod. ..... je fakt že exc neni levný provozovat, ale jakej motokros jo??? prostě se musí zase chodit makat, aby se mohlo jezdit.....tot vše
Datum: 29. dubna 2009 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel5934
Datum: 29. dubna 2009 11:24
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Jinak ta YBR je novejsi. Kup, co se ti vic libi a na co mas kapsu, obe pojedou +- stejne.
Datum: 29. dubna 2009 6:06
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Uz vidim 16-letyho kluka, co bude krotit 40-konovou KTM. Taky bych chtel takovy kapesny, abych to uzivil. A hlavne me fascinuje, jak spousta lidi tvrdi, ze je to na ne slapy a protim umej jezdit akorat rovne
Datum: 29. dubna 2009 6:04
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 ybr je hnusen sráč......... a KTM seženeš tak od 40...a co sem koukal ty ybrka tak začínaj na 30. tisících...http://www.motoinzerce.cz/motorky/ktm/259213-125-exc.html
Ale ta KTM je fakt pila....jede jak debil..  ...ne nějaká hnusná kachna ybr nebo cbr :-!!!
Datum: 28. dubna 2009 22:13
 YBR je podle me lepsi...ale jeste lepsi by byla Honda NSR   to je ale vec nazoru...KTM?no nvm...asi na zacatek fakt drahe
Datum: 28. dubna 2009 22:07
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 KTm exc je enduro..  ....KTM sx je kroska...
Datum: 28. dubna 2009 22:03
 No a ještě si myslim že to ktm je na začátek moc ostrý a taky jak na koho,třeba já mam čz 125/516 a jezdim na ní doscela už dlouho a v pohodě mi tich 28koní stačí,ale zase kámoš má hondu 125 ostrou krosku 40koní a začíná a taky to na něj prej neni moc silný,skrátka si myslim že záleží na člověku jakej výkon mu stačí,chce to před koupením svezt(teda pokud se kupuje přes inzerát)!Ale dt je fakt šrot! Jo ale co já se díval tak yamaha sr 125 a ybr 125 je na silnici a ktm exc 125 je kroska takže to je ůplně něco jinýho!  A ktm je podle mě na začátek taky moc drahý!
Datum: 28. dubna 2009 21:23
 Tak k dotazu co je lepší:Já si myslim co sem o tom slyšel tak že je lepší ta ybr 125 a podle mě je i hezčí!A ještě détéčko pod rok 93 je spíš sráč jak má bejt(vim to z vlatní skušenosti měli to mý dva kámoši a oba se s tim pořád srali protože to nejelo,skrátka horší než fichtl)ale nad rok 93 až na ten výkon to de!
Datum: 28. dubna 2009 21:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Souhlasim s lk.....KTm je KTm
Datum: 28. dubna 2009 21:07
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 haha....prej dt  .... to je strašný... kamoš to má a jako fakt nic moc...... za mě jednoznačně do začátku ktm exc 125 otevřená na těch cca40 koníčků  to je teprve pilka...
Datum: 28. dubna 2009 21:05
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 détéčko to je mašina jak má bejt
Datum: 28. dubna 2009 20:53
 n azacatek je dobry pionyr a pak ciza 476, pak j350 a pak už co chceš
Datum: 28. dubna 2009 20:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cawe chtel jsem se zeptat jestli nekdo máte zkušeenosti z 11z řezezovím kolečkem jestli to víc táhne nez klasicky 12z diiíííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 13:09
Jméno: DeNziL
IP: uživatel5633
 je to nejvic dobry....ale 12 zube sekundarni kolecko sem jeste nevidel...
Datum: 24. května 2009 13:09
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 ja ho mam a nemam problemy vytocim to s nim aj na 65km/h a do kopce nemam problem
Datum: 28. dubna 2009 22:08
Jméno: Sharky
IP: uživatel5930
 jo taky ho mam...má to sílu, moc to nejede, pokud s tim nejezdíš po poli tak 1 a 2 sou pouze rozjezdový, 3 máš na rovině hned vytočenou...
Datum: 28. dubna 2009 21:11
 hele já ho mám a je super na akceleraci ale jede to s nim max. 50 teda aspon teda me kopce ktery sem daval na jednicku s tim davam bud na dvojku nebo trojku zazi jak se rozjedu jestli ti nevadi ze to bude pomalejsi tak ti ho muzu jen doporucit
Datum: 28. dubna 2009 21:02
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar co myslis?jo tahne to vic  jinak nwimjamam 12ti zub a sem spokojenej pojede to o neco pomalejc a lip potahne
Datum: 28. dubna 2009 20:15
Jméno: Seda
IP: uživatel5928
 ču nevite kde bych mohl sehnat planek elektriky na tatran 125 typ 03 rok výroby 1968 obsah valce 123 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 19:41
Jméno: Lasty
IP: uživatel5905
 Draci, chci si dát kufr na čz 477, ale nejdřív je potřeba nějakej nosič, tak se chci zeptat jestli nevíte o něčem co tam pasuje nebo jestli něco nemáte, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2009 19:46
 já ho mám z tý novější čz 175 typ 487
Datum: 28. dubna 2009 19:46
|



|