Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 zdar hele potreboval bych sehnat na pareza Kolečko s nábojem s 24 zuby.sesa tu ma jen dvacetitrizube.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2008 0:30
Jméno: emino
IP: uživatel4817
 akoze otázka je až také tazké na tých skladoc nieco zohnať na tie 555 alebo550 ci co ze ni n ne nemáte
Datum: 24. prosince 2008 0:30
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 ja newim vo co vam de borci stejne sem si tu jeste nikdy nic nekoupil takze mi to je asi u pr.....!
Datum: 21. prosince 2008 19:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 abys nedostal ban ronie! se zase uklidni nebo si donakupoval, nebyl bys první...
Datum: 21. prosince 2008 16:19
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 jezis drz hubu ty hovadko jedno aby ses neposral ty zmrde je to normalni dotaz jako kazdej jinej takze vymrdej !!!!!!!!!!!
Datum: 21. prosince 2008 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel4795
Datum: 21. prosince 2008 13:25
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 ty vole stando nehraj si na borce pres fichtly urcite najdu 100 lidi ktery tomu rozumnej vic jak ty!!!
Datum: 20. prosince 2008 23:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vubec do parezackyho motoru je tekzy neco sehnat kor ta prevodovka, o te sem slysel nadavat uz par hlasu jak je to pomalu nemozny...
Datum: 20. prosince 2008 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel4791
Datum: 20. prosince 2008 16:53
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 stando aby ses treba nezblaznil ty vole
Datum: 20. prosince 2008 16:41
Jméno: Maverick
IP: uživatel3485
 jo standa ,mne by sa napriklad hodili 19zube kolieska  , mozno nas sesa vypocuje
Datum: 20. prosince 2008 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 pokud sis nevsim,tak to je kolecko na fichtla...a mimochodem sesa tu do prevodovky do pareza nema vubec nic
Datum: 20. prosince 2008 15:52
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 tak ta drážka tam samozrejmne bejt nema....bylo to spusobeny ulozenim rozety na lozisku...ale mam pro tebe dobrou zpravu....az to ulozeni opravis(psal si ze bude nova rozeta) tak to pouzdro nahonu muzes znova pouzit,ta vydrena drazka nebude nicemu vadit
Datum: 20. prosince 2008 15:29
 Zdar.Za prvé.Hodně úspěchů v dalším roce.A teď k mému problému.Mam dynamové zapalování a chybí mi tam drát na svíčku a ještě tam mám dva drátky které vedou od kladívka a od malé cívečky bo co to je a chci se zeptat kam mam dát ten drát na svíčku nebo mi tam ještě chybí cívka či co?Můžete mi nekdo helfnout či poslat na muj mail ňaky schéma zapojení. mail  etrix23@volny.cz Díky moc předem a ještě jednou hezký svátky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 tak za prve...jakou mas motorku? za druhe...lepe to popis...pochopil sem prd na co se ptas...nejlepsi by bylo foto
Datum: 20. prosince 2008 15:31
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 čau chongu tak jak to vypadá s tim CDI ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:59
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Standa... taky jsem prošel katalogy a hledal vhodnou halogenku pro přední světlomet a představ si že klasická patice, kterou si matně pamamtuju z předních světlometů škody 100 ... ta patice totiž pasuje do mustangového světlometu a se zelenou objímkou ze škodovky, nebo očesanou plastovou objímkou z mustanga tam regulerne sedí v ohnisku. Dělali se v provedení 6V či 12V na 40W/45W... tedy na čtyřpólové magnet jako dělané  . Tak jsem pátral dál a zjistil jsem že tahle žárovka (doporučuju si to najít na webu) se dělá s označením HR2 a to znamená H jako halogen... a tedy v řadě 40/45W a 55/60W což je stále na hranici použitelnosti čtyřpólu se silným rotorem magneta......
Datum: 20. prosince 2008 19:59
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jelo to zatím ve zkušebním provozu baterka chycená k rámu elektrikáčskou páskou, CDI bylo papírové krabičce od šroubků, aby na to nenacákala voda a chycený drátem ke karburaci.. takhle jsem najel pár kilometrů. Sice na nějaké závěry je to brzo, ale vzhledem k ttomu že nic neshořelo, nepřehřívalo ani neodešlo, tak myslím že je to z nejhoršího otestováno. KOnstrukční info k tomu najdeš na http://mujweb.cz/www/elektronic . Zrovna řeším jak to zakrytovat proti vodě a dát tomu štábní kulturu aby to nehyzdilo motorku. Zrovna k tomu páchám i zadní LED světlo (40x červená LED, 2x bílá na SPZ) aby se vzadu ušetřilo ještě cca 4,5W. Jo to čtyřcívkové magneto mě také čeká, ale já to šacuju že bez soustružnických prací to původní upravit nepůjde... Bezkontaktní snímání už mám taky na papíře, ale není čas to otestovat, tak později. Jinak pro Standu info... bezkontakt je vymyšlenej tak, aby se nic na desce CDi nemuselo předělávat. pokud to projde bez potíží, a nebude se muset prodlužovat blokovaání při zážehu tak by se v podstatě jednalo pouze o katalogové zapojení TLE4905 a připevněnej protáhlej magnet na rotoru magneta.
Datum: 20. prosince 2008 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel4791
Datum: 20. prosince 2008 15:56
 CZmoto dej mi pls your icq, chci pokecat o te převodovce...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 17:31
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 204-949-500
Datum: 20. prosince 2008 17:31
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Seso,prosím tě,jak se manipuluje s těma nálepkama,konkrétně znak jawa,chtěl jsem to nalepit a místo aby mi to zůstalo na té folii tak to zůstalo na tom papírku.Není na to nějaký fígl?Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 20:15
Jméno: míra
IP: uživatel4532
 jednou psali o lepení samolep ve světě motorů v takové té rubrice udělej si sám. Doporučovali tam ten papír zespodu navlhčit, aby všechno zůstalo na přenášecí folii. Od té doby jsem nic nelepil, takže to nemám ověřené, ale za pokus by to snad stálo.
Datum: 20. prosince 2008 20:15
 Jj,jde to špatně.Já sem to odloupával špičkou od nože
Datum: 20. prosince 2008 16:08
 a pak je zase boj dostat to z folie  ale jak řika sesa nehty pomůžou a jde to celkem dobře
Datum: 20. prosince 2008 16:02
 nene figl zadny musis cistyma rukama nejlepe nechty delat vse aby to zustalo na te folii,,,, a pak lepit i stou folii na jawku,,,
Datum: 20. prosince 2008 14:44
Jméno: Vichac73
IP: uživatel4790
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:04
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 S takovym přístupem na to muzes vzit jedine kladivo a poradne to vytunit
Datum: 20. prosince 2008 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 dobre vemem to od jineho konce....tohle nikam nevede... v jakém stavu más ted stroj?? jakej má výkon,jak je vyjetej,jak chytá,jak jde od spoda,kolik cca jede nejvic(po rovine),kolik zere,jaky jdou zvuky z motoru atd.... mam takovy dojem,ze jsi jako kazdy druhy,ktery ma fichtla pred smrti a mysli si ze ho rozjede nejakym"tuningem" ...ale to je omyl...motor musi napred bezchybne fungovat,nez ho zacnes ladit
Datum: 20. prosince 2008 15:05
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 Chongu tys mu dal  ale máš pravdu
Datum: 20. prosince 2008 14:13
 udelej to co ti napsal standa a myslim že bi ti to mohlo jet docela dobře.
Datum: 20. prosince 2008 13:21
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jediná úprava co mě napadá Vicháči, je že by jsis měl upravit cyklus dávkování léků... protože mi přijdeš krajně hysterickej, nebo možná spíš nevychovanej... slůvko ,,prosím,, by také neškodilo  . Jo a psát česky taky moc neumíš. Jen pro tvou analfabetičnost... MY je množné číslo , tedy se používá ve spojení např. ,,my všichni,, jakože je vás víc než jeden... MI je jednotné číslo stejného slova a používá se ve spojení např. ,,řekněte mi,, tedy jako že to říct se má jednomu člověku a to zrovna tobě... kapišto?
Datum: 20. prosince 2008 13:19
Jméno: Vichac73
IP: uživatel4790
 a jeste bych se chtel zeptat jak mam zvetsit vykon u mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 a jeste bych se doplnil.....samozrejmne sestelovat zapalovani a karburator a vycistit a utesnit ve spojich vejfuk...vyfuk nijak uvnitr neupravovat!!!!
Datum: 20. prosince 2008 14:49
Jméno: Maverick
IP: uživatel3485
 este ta doplnim ,a hlavne predzapal ,a dobry pomer benzinu s olejom , Kto maže ,ten jede
Datum: 20. prosince 2008 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 aaaaa zapomel sem dulezitou vec .....hlavne nafouknout kola!!!
Datum: 20. prosince 2008 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 dle stavu....zezacatku hodne pomuze vycentrovat kola,,vse utahnout,namazat a spravne napnout retez a vse spravne namazat...pokud je uz motor vylítanej tak vymenit loziska,ojnici a udelat výbrus...pokud i tohle ti bude málo tak zacni premyslet o nejakých úpravách
Datum: 20. prosince 2008 11:54
Jméno: Vichac73
IP: uživatel4790
 a jeste bych se chtel zeptat jak mam vykon u mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 13:26
Jméno: Maverick
IP: uživatel3485
 Zdarec ,tak mustangov(20,21,23) vykon je 3,5 koňa teda 2,6kw ked ho máš originál
Datum: 20. prosince 2008 13:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau......... heledte hoši došlo na nejhorší a strejc chce uplně odhlásit čz 175(nevim přesnej typ, panelka), tak se ptám, jestli by se už spíš ty papíry nedaly prodat popřípadě za kolik??? já sám bych to teda nechal přihlášený, ale moje to neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 13:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mno to je přesně mujnázor...... ještě ho zkusim přemluvit.......já mam zatim řiidičák na 125 a jedna 175 na papírech na mě čeká už u dědy, ale on si chce právě nechat motorku, ale papíry odhlásit tak při nejhoršim mu čornu aspon ty papíry.......
Datum: 20. prosince 2008 13:00
 tak od nej odkup... je to velka skoda to odhlasovat.. aji kdyby si nemel ridicak tak zaplatit par stovek rocne a nechat ji na papirech si myslim ze je lepsi nez to odhlasovat  takoav motorka na papirech ma svoji hodnotu.. skus mu to vymluvit
Datum: 20. prosince 2008 12:49
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Nevíte někdo jaké má vybrání originální hlava na Mustanga?Potřebuju vědět jestli není snížená.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 13:29
Jméno: standa
IP: uživatel4795
Datum: 21. prosince 2008 13:29
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo jinak je jeste polokulovita a ta ma myslim 8,6:1 a pak jeste parezacka a to ted newim ale mela asi jeste min nez ta polokulovita...
Datum: 20. prosince 2008 21:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 9,2:1 je normalni kompres snead na vsech hlavach, ta komprese 9,5:1 je bud zaokrouhleni nebo to byly vyvozni hlavy na mustafy (asi mely na zapade lepsi benal...)
Datum: 20. prosince 2008 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 zdroje říkají ze origo kompresni pomer je 9.2:1 a jine zdroje zase uvádějí kompresní 9.5:1 ....
Datum: 20. prosince 2008 11:56
Datum: 20. prosince 2008 11:52
Jméno: Vichac73
IP: uživatel4790
 cau draci nevite nikdo jak mam otocit kvalty abych mel misto 1 nahoru tak 1 dolu a ostatni nahoru????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 14:57
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 dej tam parezackou radicku i s osickou
Datum: 20. prosince 2008 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel4791
Datum: 20. prosince 2008 11:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podlemě zbytečný sraní (i když já sám to mám protože mi jednou upadla řadička tak sem to o rovnou předělal) .......... musíš otočit řadičku podobně jako to má pařez, čep řadičky dáš místo šroubu uchycení motoru, ale musíš převařit řadící páku nebo to rameno co tahá za táhlo řazení protože jinak bys měl tu řadičku pouze jakoby posunutou a byla by až za motorem........
Datum: 20. prosince 2008 11:30
Jméno: kohut
IP: uživatel4787
 Nazdar , neviete aky je kod jawackej cervenej { bordovej } . Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 10:03
Jméno: Peli
IP: uživatel4789
 čsn 8850, ral 3004
Datum: 20. prosince 2008 10:03
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 ahooj,hele jak a z ceho nejlépe udělt podsvíceni třeb blatníku??dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 10:50
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Podívej se třeba na stránky jawa 50 pionýr.Tam najdeš vše o podsvícení.
Datum: 20. prosince 2008 10:50
Jméno: motor
IP: uživatel680
 zdar proč 2taktní motorky nemaj volnobežku jako třeba trabant ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 0:41
Jméno: Dracek
IP: uživatel4698
 a to bys pak nemohl roztlacovat ne pres volnobezku
Datum: 31. prosince 2008 0:41
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Protože to technicky není nutné a prodražilo by to jen výrobní náklady, plus zvýšilo pravděpodobnost závady...
Datum: 20. prosince 2008 10:07
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 15:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel4792
Datum: 20. prosince 2008 15:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel4792
 ceho sak tam je MM a ne CM
Datum: 20. prosince 2008 15:05
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 mě spíš zaráží že to má skoro 30cm na výšku a asi 35 cm v průměru! není tam nějaká chyba??
Datum: 20. prosince 2008 12:26
Jméno: kohut
IP: uživatel4787
 Nazdar . Neviete ci maly posledne 20 pioniere 3-kruzkovy piest . Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 nemaly
Datum: 20. prosince 2008 12:00
Jméno: Standais
IP: uživatel3091
 poslední měly dvoukroužkový. tříkroužkový měly jen první serie
Datum: 20. prosince 2008 9:55
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 jaka je dobra polo syntetika do 100 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 21:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 M2T neni dobry mineral a podle meho ani olej...s tim bych mazal uz jen futra u dveri...ale jinak STIHL je dobrej, Shell advance 2SX je kolem dvou set, vybornej je MOTUL 510 na bazi polosyntetiky taky kolem 200 (i vic zalezi na prodejci ale pod 200 sem ho snad jeste nevidel) a ¨jeste MOGUL TSF nad 150 Kc...
Datum: 20. prosince 2008 21:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 dobrý minerál do 100kč ze M2T
Datum: 20. prosince 2008 17:35
Jméno: mira
IP: uživatel1412
Datum: 20. prosince 2008 12:26
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 kámo tak to asi neni....co vim tak snad nejlevnejsi je ten cervenej stihll a shell advance ....
Datum: 20. prosince 2008 12:01
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jen takovou kterou by jsis doma uvařil sám... pod 120kč jsem dlouho žádnou neviděl...
Datum: 20. prosince 2008 10:09
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 cosi myslíte mám fíka 21 a chcu tam dát blatník z mustanga myslíte že mám dat naněj bílou barvu když mám bílý vidle masku atd. a prostě jak to bylo od jawáků , co myslíte ?? sry že otravuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 15:09
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 predni blatnik jedine v barve zadniho plechu....pokud mas fichtla modryho,spodek prsicek,vidle,rám a masku bílou tak by nebylo hezky davat blatnik do bílí barvy...ja rikam na modro jak má být!!
Datum: 20. prosince 2008 15:09
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 já mám totiž doma světle modrý plechy upe mazec zachovaly a našel sem u nich blatník z mustanga proto se ptám, ale tak když naši tatové to tam tak rádi dávali tak ten blatník v origo barvě je stejnej jak maska atd na fíkovi ne??
Datum: 20. prosince 2008 12:48
Jméno: mjj
IP: uživatel1828
 to mi raci ten blatnik prodej
Datum: 20. prosince 2008 9:22
 Podle mě to tam vůbec nesedí  21 je 21
Datum: 20. prosince 2008 2:08
 To musíš rozhodnout podle sebe  ...podle toho co se ti líbí
Datum: 19. prosince 2008 21:13
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:51
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 standa to sportka neni to je normalni motorka na 16 kolech panelka
Datum: 20. prosince 2008 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 to chces tu sportku takle sprasit jo?? neni to skoda....jsou to krasny motorky....
Datum: 20. prosince 2008 15:54
Datum: 19. prosince 2008 21:09
|



|