
Jelo to zatím ve zkušebním provozu baterka chycená k rámu elektrikáčskou páskou, CDI bylo papírové krabičce od šroubků, aby na to nenacákala voda a chycený drátem ke karburaci.. takhle jsem najel pár kilometrů. Sice na nějaké závěry je to brzo, ale vzhledem k ttomu že nic neshořelo, nepřehřívalo ani neodešlo, tak myslím že je to z nejhoršího otestováno. KOnstrukční info k tomu najdeš na
http://mujweb.cz/www/elektronic . Zrovna řeším jak to zakrytovat proti vodě a dát tomu štábní kulturu aby to nehyzdilo motorku. Zrovna k tomu páchám i zadní LED světlo (40x červená LED, 2x bílá na SPZ) aby se vzadu ušetřilo ještě cca 4,5W. Jo to čtyřcívkové magneto mě také čeká, ale já to šacuju že bez soustružnických prací to původní upravit nepůjde... Bezkontaktní snímání už mám taky na papíře, ale není čas to otestovat, tak později. Jinak pro Standu info... bezkontakt je vymyšlenej tak, aby se nic na desce CDi nemuselo předělávat. pokud to projde bez potíží, a nebude se muset prodlužovat blokovaání při zážehu tak by se v podstatě jednalo pouze o katalogové zapojení TLE4905 a připevněnej protáhlej magnet na rotoru magneta.