slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  644  645  646  647  648  649  650  651  652  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Ahoj lidi,potřebuju pomoct se zapalováním čz 150 C....Jelikoz nejsem zadnech chytrak tak prosim popiste mi to obecne :-D ale tak potreboval bych vědět co všechno kam zapojit v zapalování, aby ten motor prostě jel, bez světel jenom aby to jelo... Diky za vysvetleni.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Takže stačí spojit kabely od cívky,kladívka a kondenzátoru.? ty samozdrejme museji byt odizolovane od kostry.....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
já to mám na manetovi jak na fichtlovi čili z cívky a kladívka je na kondíku udělaný uzel (všecko spájene dokupy, u fichtlu je uzel na kladivkách), našroubuješ průchodku, kabel na svíčku doladíš odrth a předstih a jezdíš ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
Čau, nevíte někdo kde by se dala sehnat origo odrazka pa pionýra ? Nikde ji nemůžu sehnat. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12615    
http://www.motoren.sk/shop/detail/2648/42
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: mirplsek      IP: uživatel12665    
*NA*
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
Draci prosím nevíte o nekom kdo děla 4rychlosti na pionyra?děkuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel16770    
Zdravím, 4Q převodovku do originál karterů mám vyrobenou. Šířka orig. koleček, uložená komolet v jehlách. Řadící auutomat, na původní spojku. Teď dodělávám 4 lamelovou spojku bez primárního řetězu.
 
 
Datum: 03. února 2014 14:55
 
 
 
 
Jméno: Joski      IP: uživatel7860    
Zdravím.Pre Standa (12880).Ak si cez papier a počítač skús si hodiť na papier pilový diagram tohoto:tuningová hriadeľ 17/21 zubov,kolá na 2 a 3 Q počty zubov 18/20 a 20/18.Skoro ideálne na rýchlostný pio.A z dostupných dielov.Na cros a enduro je to už horšie,tam vychádzaj z pôvodnej prevodovky(čo sa počtu zubov týka) akurát na 2 a 3Q nahod 18/20 a 17/21.Fitomoto.
 
 
Datum: 04. ledna 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
http://kedar01.rajce.idnes.cz/nastenka
 
 
Datum: 11. prosince 2011 1:59
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
možna by sem si na to troufl mně svařečku na hlinik
 
 
Datum: 10. prosince 2011 23:01
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
 
 
Datum: 10. prosince 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
tak jako převodove kolečka by možna šlo udělat ale horši by bylo z mechanizmem
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže s tou úpravou za 1000Kč to byl asi podvod.... škoda :-(
 
 
Datum: 09. prosince 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Stando ty teda taky zkoušíš udělat funkční 4 kvalt do origo karterů?? a v jaký si fázi??
 
 
Datum: 09. prosince 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
môj vývoj stojí... nemám na to dielenské vybavenie a nezvládnem výkresy ozubených kol. teoreticky to už funguje.. ale ako základ by som potreboval upravené original kolečká na skúšky aby som doladil riadiací mechanizmus a vidlicku
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
a tak na tom soustruhu nešlo by ty převodove kolečka nejak udělat ? :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
jen se nesměj.....zima je dlouhá a na origo kolech je stále dost masa :-D ne dělam si prdel....to už by fakt nebylo kam dát....rozhodně ne na origo hřídelích....už ten 4Q je peklo....tam kdyby se nespřeázeli kolečka opačným smyslem,tak po jedničce řadíš trojku a po trojce dvojku :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
To sem zas něco napsal :-D Já vím dá se tam vevařit ledacos ale udělat 5 kvalt na stávající hřideli je asi nereálný
 
 
Datum: 09. prosince 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soustruh? pockej.. mmmm. ne! :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
ja mam doma soustruh .Pujde to nejak udělat na 5 kvalt?
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
a jeden s tim jezdí u Jičína......ono když s najdeš typ motoru který má převodovku cca stejně širokou jako fichtl(třeba Honda 80 MTX) tak se tam dá vevařit defakto cokoliv....jen to domyslet.....ale už to prostě neni to ono,jako když se honí čtvrtej kvalt na origo hřídele....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Pánové, existuje i 6-kvalt. Má to jeden pán z Dačic. Kartery jsou sice upravené, ale zvenku to vypadá nadmíru decentně. A ta jízda... Naprosto dokonale odstupnovaná a plynulá jízda.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
5 kvalt do origo karterů teda nevím úplně do origo karterů se asi 5 kvalt nevejde to by museli bejt kolečka hodně slabý, mít doma aspoň soustruh a frezu tak bych se do toho taky pustil.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
Taky sem slyšel ze existuje 5 kvalt do origo kartru!
 
 
Datum: 08. prosince 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
shrek: Pilovej diagram máš takovej,jakej si uděláš:-D Neboli když tam dáš origo 4kvalt z jawy tak máš rychlej 3Q do fichtla s jedničkou :-D Jinak mam spočítanej pilák na 4Q z origo hřídelí do origo bloků,jedná se tam jen o výrobu vidličky a 1 páru koleček na trojku/dvojku a "lehkou" úpravu několika stávajících koleček a malinko poupravit automat.... dost toho na tom má rozdělanýho Jenco.....já sem spíš přes ten papír a počítač :-D.....je to ten "návod" z webu "fitomoto"....bratři na slovensku už se do toho docela opřeli.....čekam jak dopadne Jenco a pak do toho asi taky skočim....jestli teda tenhle borec náhodou nekecá a fakt nemá tuhle 4Q převodovku za litra hotovou....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
jn.. ten kontakt by se hodil.. a musel by se ten motor nějak upravit..? nebo jen kuchnout hodit novou vidličku apod..? nebo se to musí ještě nějak upravit..?
 
 
Datum: 08. prosince 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je :-) má lepší pilovej diagram ten 4Q nebo rychlej 3Q? když pomineme 1. RS... samozřejmě myslím spíše terén :-D
 
 
Datum: 08. prosince 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
myslim že 25 jsou komplet obrobený včetně převodovky....to je jedno.....je to ranec....ale zase už je to fakt MOTOR
 
 
Datum: 08. prosince 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě bych měl zájem na 100% hoď sem mail ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
něco mi říká že ty nový odlitky stojí 25 tisíc ale na stopéro to nevím... Jiří: kontakt by se hodil ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12880    
Beru klidně 10 kusů,doufám že je to komplet s řadícím automatem,vidličkou a vyřešeným pilovým diagramem(z origo koleček nejde postavit použitelná trojka!). Pokud to není jen žert,ozvi se mi na mail.....delší dobu už to řeším....a nejen já....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jiří: dej sem kontakt... beru 5 kusů.
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel12881    
Ahooj mám dilnu a dělám Jawi a tohle bych ti udělal za 1000Kč :-) baví mě dělat fichtli :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
Nooo někdo to dělá...myslim že odlitky karterů stojej 15000,- a pasuje do toho 4Q z Jawy/čz .....investice cca 20000,-
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau hoši pasoval by 2 pakovej mechanismus z čz 175 prasete do jawy 250/ 353?aby to vypadalo jako první motor z kejvaček 54 a 55 rok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to vzdadny pripdade maji velikoste scela odlisny tvar
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: kipr31      E-mail:      IP: uživatel9074    
Rafek 17 palcu, nwvite kde sehnat v ČR?????? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: kipr31      IP: uživatel9074    
pokud by nebyl problem tam naplect fichtl stred a narvat tam mitas krosovou gumu 17 tak by to bylo ok
 
 
Datum: 08. prosince 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ho spasim ale jen 1,85x17 na 36 dir,,nou problem ale uzsi nikoliv
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj SESO, prosím Tě, kdy budeš mít zase skladem kratší pružiny spojky na Pařeza ? Budou ještě před Vánocema? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
Zkus se podívat tady . http://www.motokrnov.cz/6701-motor/
 
 
Datum: 09. prosince 2011 8:13
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohuzel nemam, delsi pruzinu musis brousit , lebo nema moznist
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci prosim vas kolko asi ma hodnotu motor jawy 05 po celkovej GO (loziska, gufera,spojka,kruzky) dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
za 30 eur som myslel toto: nové ložiská a guferá, piest, krúžky, čap, tesnenia + silikon, nové spojkové lamely, všetky šroubky, kondík, odtrhové ramienko, reťazové kolečko
 
 
Datum: 09. prosince 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12883    
K dotazu: Moje odpověď je 1200,- až 1500,- českých...tak nějak jsem to tušil od začátku....kdybys ten motor opravdu generálkoval,tak bys moc dobře věděl,jaká je jeho cena... jedno euro je 25,3 českejch.....
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nevím, jak se pohybují ceny v severním Maďarsku, ale za 900 GO? Za to nemáš ani repas kliky a kde jsou ložiska, výbrus, gufera atd.
 
 
Datum: 09. prosince 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
investicia bola 30 eur - 900 kč
 
 
Datum: 08. prosince 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12880    
takže investice byla kolik? Origo polomotor z 05 jsem na burze kupoval za 350,-,válec 150,hlava 50,karburátor 120,- zapalování 200,- .......tak asi tak.....
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Je to poctivá GO, všetko čo bolo na odpis je vymenené, stačí len nahodit na rám a jazdit
 
 
Datum: 08. prosince 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12879    
Pokud je ta GO poctivá,tak se ti nezaplatí nazpátek,nikdo nedá 5 tisíc za motor......jestli je to jen nějak narychlo spíchlý za litra tak to neni GO
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
jj tak díky
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urcite ti nikdo nezaplati prachy co jsi do toho dal..takze urcite mensi nez kdyby jsi spocital celkovou go( futra,vybrus,loziska,gufera,tesneni,spojka)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
cawte chcem spitat ak tu ma niekto yamahu DT 125 aky je moment doiethnutia hlavy nasiel som 25 Nm je to pravda? dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
25Nm je realnejch, ale běžně dotahuju na zápěstí a po zahřátí ještě lehce přetáhnu a hotovo, nikdy problem nebyl
 
 
Datum: 07. prosince 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: yamaha      IP: uživatel12734    
bohuzial v manuali som nic nenasiel ale na diskusi som nasiel ale na inu 125 ze dotahovaci moment ma bit 25Nm
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlele co se zeptat někde na foru o yamaze hm? a pokud si to našel nekde návodu k obsluze tak proč by to pravda nebyla
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12875    
ahoj , mám problém nastartuju fichtla a asi po půl hodině mi za jízdy chcípne , musím ho nechat vychladnout , cca 15 min. potom zas běží půl hodky a furt do kola. zkoušel jsem už skoro vše . Začal to dělat po rekonstrukci . Koupil jsem už i novou svíčku ,čistil karbec ale furt to děla prosim poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 7:06
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Dělal mi to samý na nic nerágoval až když jsem stratiůl trpělivost tak sem vyměnil kladívko kontakt kondík a cívku nemyslim indučku tak se vše vyřešilo
 
 
Datum: 08. prosince 2011 7:06
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12837    
Čau zkus se podivat na elektriku... Mám zkušenost s tím že může být nějaká část v elektrike špatná a po ohřátí přestane fungovat, mě to dělala cívka (musel jsem koupit novou) ale může to být cokoli co je pridelane na statoru. Zkus nejdriv nastavit vzdalenost civek od rotoru ;-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 6:53
 
 
 
 
Jméno: 1drak      IP: uživatel12830    
zdar haled skus sestelovat predstih,ja to mel taky tak...
 
 
Datum: 08. prosince 2011 6:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Skusil bych indučku
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to zpusobilo nedotejkani benzinu do karbece..sice to nebylo po pul hodine jezdeni,ale zkus to taky omrknout :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná přidřený válec... a co je to ta rekonstrukce? :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12877    
zkus se pohrabat v elektrice, mě se u fichtla dřív srala jenom elektrika, zkusil bych třeba kondík nebo vysokonapěťovou cívku anebo jestli někde nemáš zkrat přes kostru, já jednou měl proklepanej kabel a taky - chvíly jelo, nejelo, jelo ,nejelo :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci nevíte čím může být že mi nestartuje Jawa 20. Benzín tam teče a jiskru hází. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel11186    
benzín teče kam? do válce nebo do karburátoru? jestli teče do karburátoru ale ne do válce tak se mrkni na trysky.. a pokud je mokrá svíčka tak zkus vyměnit, nemusí házet pod tlakem.. pokud nepomůže tak ještě třeba seřídit předstih.... :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
nastavit :-) :-) :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
odtrh, predstih, vzdialenost na sviecke, hladina v plavakovke :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel12115    
čau já si myslím že máš budto zacpaný karburátor nebo špatně seřízený předstih.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: jencek      IP: uživatel289    
Zdar SESO chtěl bych se zeptat nevíš kdy bude tachometr na fichtla vím že to tu už nedávno bylo ale tam neni kdy bude.Dík za odpověď.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: jencek      IP: uživatel289    
tak to je super....Díky :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude az v breznu a bude do 80km
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel12873    
Ahoj, chci si odtud koupit kolečka do převodovky, jedničkové s cvrčkem, 18,20z, máte snima někdo zkušenost co se týká kvality? Jedná se o novovýrobu nebo o zásoby z dob minulých? Díky za zkušenosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou orig z ototechny u me,,dopordavam posledni kusy,,poak budou drazsi z taiwanu,,ale ani jedna verze neni tak super jako orig,, lebo maji strasne ostry zuby
 
 
Datum: 07. prosince 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
Prosím vás, chtěl jsem se zeptat, jestli někde nejde sehnat matici výfuku (mezi kolenem a válcem (měly by být stejně aji mezi kolenem a tlumičem)) na Jawu 90? A nebo jestli někdo neví, jestli by seděla s jiné motorky, třeba tady matice: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/mat_kolena_vyf_panelka_orig2.html vypadá stejně, jen aby rozměrově seděla. Díki za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
zadr zčeho přesně jsou kartery toje čisty hliník ?? potřeboval bych to svařit a newim jestli mužu elektrodou na slitiny ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Je to klasickej silumín. Možná soudruzi používali eutekticej, což asi jo, takže kolem 13%Si.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 8:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
zdar, já to svařuju v práci argonem a přidám klasickej hliníkovej drát z elektro rozvodů, ale musíš perfekně vyčistit a odmastit, a i tak tam z toho bude prskat olej,
 
 
Datum: 07. prosince 2011 8:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čistý hliník to není na 100%,ale dají se bez problémů svářet
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravím. Stavím krosku z fechtla a potřeboval bych radu, jestli dat jednokroužkový nebo dvoukroužkový píst. Který je lepší? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12869    
Na upravený motor/válec použít jednokroužkový,na seriovku dvoukroužkový
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: František Ježek      E-mail:      IP: uživatel9074    
Dobry den,nevite kdebych sehnaln 17 palcovy rafek???? Potreboval bych tam vyplect fichtl stred..... Diky za odpovedi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.puchshop.de
 
 
Datum: 07. prosince 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čau SESO chci se zeptat do vánoc asi nebude tachometr na Pionýra že.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 06. prosince 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, když budu mít vozidlo v polopřevodu na sebe a majitel náhle zemře, vrací se vozidlo do dědickýho řízení, nebo s ním už můžu disponovat já volně jak chci, tzn. ho dopřepsat na sebe,prodávat atd. ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pochybuju,,, jednou to na sebe máš odhlášený, tak to nikoho nemusí zajímat,,, původní majitel už s tim prakticky nemá co dělat
 
 
Datum: 06. prosince 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: chytil      E-mail:      IP: uživatel12443    
čus draci mam problem :-D na motorce sem komplet uz nekolikrat vycistil karburator :-D a furt me nende benzyn do valce nevyte co este s tim moze byt ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
propálenej píst? podfukující hlava? totálně vychozenej válec? palivovej ventil zaseklej? z hadičky to teče? :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: s11      IP: uživatel12302    
A nemáš ucpanou nádrž ? jestli jo tak jí vyčisti... A nebo podívej se na plovák jestli neny děravej plovák
 
 
Datum: 06. prosince 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
niekedy fakt stačí otvoriť kohútik nebo proste nalít benzin :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus stříknout trochu benzínu do válce, dej tam svíčku a rozběhni to, to mě pomohlo.
 
 
Datum: 06. prosince 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Někde ti to saje falešní vzduch,buď mezi karburátorem a nebo mezi kolínkem a karburátorem a může ti jít ještě falešní vzduch tím čím se šteluje na karburátoru Vůla pilinového lanka?Pořádně to utěsni a poznáš čím to bude!!
 
 
Datum: 06. prosince 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: babetista      IP: uživatel12258    
Zdar. nemáte někdo nějaký typ, jak vytáhnou na babettě 210 koncovku výfuku? Na mojí to nebylo snad celou dobu co jezdí vytaženo a nejde s tím ani hnout. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Beru kombinačkama.
 
 
Datum: 07. prosince 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
jak se dava koleno tak strč nakou trubku nebo neco a vikleni to
 
 
Datum: 07. prosince 2011 15:44
 
<  644  645  646  647  648  649  650  651  652  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.07.2025 4:51:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu