Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Ahoj lidi,potřebuju pomoct se zapalováním čz 150 C....Jelikoz nejsem zadnech chytrak tak prosim popiste mi to obecne  ale tak potreboval bych vědět co všechno kam zapojit v zapalování, aby ten motor prostě jel, bez světel jenom aby to jelo... Diky za vysvetleni....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:57
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Takže stačí spojit kabely od cívky,kladívka a kondenzátoru.? ty samozdrejme museji byt odizolovane od kostry.....
Datum: 08. prosince 2011 19:57
 já to mám na manetovi jak na fichtlovi čili z cívky a kladívka je na kondíku udělaný uzel (všecko spájene dokupy, u fichtlu je uzel na kladivkách), našroubuješ průchodku, kabel na svíčku doladíš odrth a předstih a jezdíš
Datum: 08. prosince 2011 16:25
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 Čau, nevíte někdo kde by se dala sehnat origo odrazka pa pionýra ? Nikde ji nemůžu sehnat. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:30
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 http://www.motoren.sk/shop/detail/2648/42
Datum: 08. prosince 2011 19:30
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 *NA*
Datum: 08. prosince 2011 18:33
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Draci prosím nevíte o nekom kdo děla 4rychlosti na pionyra?děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 14:55
Jméno: David
IP: uživatel16770
 Zdravím, 4Q převodovku do originál karterů mám vyrobenou. Šířka orig. koleček, uložená komolet v jehlách. Řadící auutomat, na původní spojku. Teď dodělávám 4 lamelovou spojku bez primárního řetězu.
Datum: 03. února 2014 14:55
Jméno: Joski
IP: uživatel7860
 Zdravím.Pre Standa (12880).Ak si cez papier a počítač skús si hodiť na papier pilový diagram tohoto:tuningová hriadeľ 17/21 zubov,kolá na 2 a 3 Q počty zubov 18/20 a 20/18.Skoro ideálne na rýchlostný pio.A z dostupných dielov.Na cros a enduro je to už horšie,tam vychádzaj z pôvodnej prevodovky(čo sa počtu zubov týka) akurát na 2 a 3Q nahod 18/20 a 17/21.Fitomoto.
Datum: 04. ledna 2012 20:54
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 http://kedar01.rajce.idnes.cz/nastenka
Datum: 11. prosince 2011 1:59
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 možna by sem si na to troufl mně svařečku na hlinik
Datum: 10. prosince 2011 23:01
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 10. prosince 2011 22:57
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 tak jako převodove kolečka by možna šlo udělat ale horši by bylo z mechanizmem
Datum: 09. prosince 2011 22:57
 takže s tou úpravou za 1000Kč to byl asi podvod.... škoda
Datum: 09. prosince 2011 20:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Stando ty teda taky zkoušíš udělat funkční 4 kvalt do origo karterů?? a v jaký si fázi??
Datum: 09. prosince 2011 20:05
 môj vývoj stojí... nemám na to dielenské vybavenie a nezvládnem výkresy ozubených kol. teoreticky to už funguje.. ale ako základ by som potreboval upravené original kolečká na skúšky aby som doladil riadiací mechanizmus a vidlicku
Datum: 09. prosince 2011 19:47
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 a tak na tom soustruhu nešlo by ty převodove kolečka nejak udělat ?
Datum: 09. prosince 2011 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 jen se nesměj.....zima je dlouhá a na origo kolech je stále dost masa  ne dělam si prdel....to už by fakt nebylo kam dát....rozhodně ne na origo hřídelích....už ten 4Q je peklo....tam kdyby se nespřeázeli kolečka opačným smyslem,tak po jedničce řadíš trojku a po trojce dvojku
Datum: 09. prosince 2011 15:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 To sem zas něco napsal  Já vím dá se tam vevařit ledacos ale udělat 5 kvalt na stávající hřideli je asi nereálný
Datum: 09. prosince 2011 0:07
 soustruh? pockej.. mmmm. ne!
Datum: 08. prosince 2011 20:49
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 ja mam doma soustruh .Pujde to nejak udělat na 5 kvalt?
Datum: 08. prosince 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 a jeden s tim jezdí u Jičína......ono když s najdeš typ motoru který má převodovku cca stejně širokou jako fichtl(třeba Honda 80 MTX) tak se tam dá vevařit defakto cokoliv....jen to domyslet.....ale už to prostě neni to ono,jako když se honí čtvrtej kvalt na origo hřídele....
Datum: 08. prosince 2011 20:10
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Pánové, existuje i 6-kvalt. Má to jeden pán z Dačic. Kartery jsou sice upravené, ale zvenku to vypadá nadmíru decentně. A ta jízda... Naprosto dokonale odstupnovaná a plynulá jízda.
Datum: 08. prosince 2011 19:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 5 kvalt do origo karterů teda nevím úplně do origo karterů se asi 5 kvalt nevejde to by museli bejt kolečka hodně slabý, mít doma aspoň soustruh a frezu tak bych se do toho taky pustil.
Datum: 08. prosince 2011 19:37
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Taky sem slyšel ze existuje 5 kvalt do origo kartru!
Datum: 08. prosince 2011 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 shrek: Pilovej diagram máš takovej,jakej si uděláš  Neboli když tam dáš origo 4kvalt z jawy tak máš rychlej 3Q do fichtla s jedničkou  Jinak mam spočítanej pilák na 4Q z origo hřídelí do origo bloků,jedná se tam jen o výrobu vidličky a 1 páru koleček na trojku/dvojku a "lehkou" úpravu několika stávajících koleček a malinko poupravit automat.... dost toho na tom má rozdělanýho Jenco.....já sem spíš přes ten papír a počítač  .....je to ten "návod" z webu "fitomoto"....bratři na slovensku už se do toho docela opřeli.....čekam jak dopadne Jenco a pak do toho asi taky skočim....jestli teda tenhle borec náhodou nekecá a fakt nemá tuhle 4Q převodovku za litra hotovou....
Datum: 08. prosince 2011 17:40
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 jn.. ten kontakt by se hodil.. a musel by se ten motor nějak upravit..? nebo jen kuchnout hodit novou vidličku apod..? nebo se to musí ještě nějak upravit..?
Datum: 08. prosince 2011 15:51
 jo to je  má lepší pilovej diagram ten 4Q nebo rychlej 3Q? když pomineme 1. RS... samozřejmě myslím spíše terén
Datum: 08. prosince 2011 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 myslim že 25 jsou komplet obrobený včetně převodovky....to je jedno.....je to ranec....ale zase už je to fakt MOTOR
Datum: 08. prosince 2011 13:23
 určitě bych měl zájem na 100% hoď sem mail
Datum: 08. prosince 2011 12:46
 něco mi říká že ty nový odlitky stojí 25 tisíc ale na stopéro to nevím... Jiří: kontakt by se hodil
Datum: 08. prosince 2011 12:12
 Beru klidně 10 kusů,doufám že je to komplet s řadícím automatem,vidličkou a vyřešeným pilovým diagramem(z origo koleček nejde postavit použitelná trojka!). Pokud to není jen žert,ozvi se mi na mail.....delší dobu už to řeším....a nejen já....
Datum: 08. prosince 2011 11:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jiří: dej sem kontakt... beru 5 kusů.
Datum: 08. prosince 2011 11:18
Jméno: Jiří
IP: uživatel12881
 Ahooj mám dilnu a dělám Jawi a tohle bych ti udělal za 1000Kč  baví mě dělat fichtli
Datum: 08. prosince 2011 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 Nooo někdo to dělá...myslim že odlitky karterů stojej 15000,- a pasuje do toho 4Q z Jawy/čz .....investice cca 20000,-
Datum: 08. prosince 2011 11:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau hoši pasoval by 2 pakovej mechanismus z čz 175 prasete do jawy 250/ 353?aby to vypadalo jako první motor z kejvaček 54 a 55 rok
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:17
 to vzdadny pripdade maji velikoste scela odlisny tvar
Datum: 07. prosince 2011 21:17
 Rafek 17 palcu, nwvite kde sehnat v ČR??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 18:14
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 pokud by nebyl problem tam naplect fichtl stred a narvat tam mitas krosovou gumu 17 tak by to bylo ok
Datum: 08. prosince 2011 18:14
 ja ho spasim ale jen 1,85x17 na 36 dir,,nou problem ale uzsi nikoliv
Datum: 07. prosince 2011 21:16
 Ahoj SESO, prosím Tě, kdy budeš mít zase skladem kratší pružiny spojky na Pařeza ? Budou ještě před Vánocema? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 8:13
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
Datum: 09. prosince 2011 8:13
 bohuzel nemam, delsi pruzinu musis brousit , lebo nema moznist
Datum: 07. prosince 2011 21:12
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci prosim vas kolko asi ma hodnotu motor jawy 05 po celkovej GO (loziska, gufera,spojka,kruzky) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:02
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 za 30 eur som myslel toto: nové ložiská a guferá, piest, krúžky, čap, tesnenia + silikon, nové spojkové lamely, všetky šroubky, kondík, odtrhové ramienko, reťazové kolečko
Datum: 09. prosince 2011 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 K dotazu: Moje odpověď je 1200,- až 1500,- českých...tak nějak jsem to tušil od začátku....kdybys ten motor opravdu generálkoval,tak bys moc dobře věděl,jaká je jeho cena... jedno euro je 25,3 českejch.....
Datum: 09. prosince 2011 17:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nevím, jak se pohybují ceny v severním Maďarsku, ale za 900 GO? Za to nemáš ani repas kliky a kde jsou ložiska, výbrus, gufera atd.
Datum: 09. prosince 2011 8:07
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 investicia bola 30 eur - 900 kč
Datum: 08. prosince 2011 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 takže investice byla kolik? Origo polomotor z 05 jsem na burze kupoval za 350,-,válec 150,hlava 50,karburátor 120,- zapalování 200,- .......tak asi tak.....
Datum: 08. prosince 2011 11:51
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Je to poctivá GO, všetko čo bolo na odpis je vymenené, stačí len nahodit na rám a jazdit
Datum: 08. prosince 2011 11:14
Jméno: standa
IP: uživatel12879
 Pokud je ta GO poctivá,tak se ti nezaplatí nazpátek,nikdo nedá 5 tisíc za motor......jestli je to jen nějak narychlo spíchlý za litra tak to neni GO
Datum: 07. prosince 2011 20:50
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 jj tak díky
Datum: 07. prosince 2011 20:09
 urcite ti nikdo nezaplati prachy co jsi do toho dal..takze urcite mensi nez kdyby jsi spocital celkovou go( futra,vybrus,loziska,gufera,tesneni,spojka)
Datum: 07. prosince 2011 19:52
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 cawte chcem spitat ak tu ma niekto yamahu DT 125 aky je moment doiethnutia hlavy nasiel som 25 Nm je to pravda? dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:04
 25Nm je realnejch, ale běžně dotahuju na zápěstí a po zahřátí ještě lehce přetáhnu a hotovo, nikdy problem nebyl
Datum: 07. prosince 2011 22:04
Jméno: yamaha
IP: uživatel12734
 bohuzial v manuali som nic nenasiel ale na diskusi som nasiel ale na inu 125 ze dotahovaci moment ma bit 25Nm
Datum: 07. prosince 2011 20:36
 hlele co se zeptat někde na foru o yamaze hm? a pokud si to našel nekde návodu k obsluze tak proč by to pravda nebyla
Datum: 07. prosince 2011 19:02
 ahoj , mám problém nastartuju fichtla a asi po půl hodině mi za jízdy chcípne , musím ho nechat vychladnout , cca 15 min. potom zas běží půl hodky a furt do kola. zkoušel jsem už skoro vše . Začal to dělat po rekonstrukci . Koupil jsem už i novou svíčku ,čistil karbec ale furt to děla prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 7:06
 Dělal mi to samý na nic nerágoval až když jsem stratiůl trpělivost tak sem vyměnil kladívko kontakt kondík a cívku nemyslim indučku tak se vše vyřešilo
Datum: 08. prosince 2011 7:06
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Čau zkus se podivat na elektriku...
Mám zkušenost s tím že může být nějaká část v elektrike špatná a po ohřátí přestane fungovat, mě to dělala cívka (musel jsem koupit novou) ale může to být cokoli co je pridelane na statoru.
Zkus nejdriv nastavit vzdalenost civek od rotoru
Datum: 08. prosince 2011 6:53
Jméno: 1drak
IP: uživatel12830
 zdar haled skus sestelovat predstih,ja to mel taky tak...
Datum: 08. prosince 2011 6:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Skusil bych indučku
Datum: 07. prosince 2011 20:50
 me to zpusobilo nedotejkani benzinu do karbece..sice to nebylo po pul hodine jezdeni,ale zkus to taky omrknout
Datum: 07. prosince 2011 20:01
 možná přidřený válec... a co je to ta rekonstrukce?
Datum: 07. prosince 2011 17:55
Jméno: libor1
IP: uživatel12877
 zkus se pohrabat v elektrice, mě se u fichtla dřív srala jenom elektrika, zkusil bych třeba kondík nebo vysokonapěťovou cívku anebo jestli někde nemáš zkrat přes kostru, já jednou měl proklepanej kabel a taky - chvíly jelo, nejelo, jelo ,nejelo
Datum: 07. prosince 2011 17:49
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci nevíte čím může být že mi nestartuje Jawa 20. Benzín tam teče a jiskru hází. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 20:46
Jméno: pepan
IP: uživatel11186
 benzín teče kam? do válce nebo do karburátoru? jestli teče do karburátoru ale ne do válce tak se mrkni na trysky.. a pokud je mokrá svíčka tak zkus vyměnit, nemusí házet pod tlakem.. pokud nepomůže tak ještě třeba seřídit předstih....
Datum: 08. prosince 2011 20:46
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 07. prosince 2011 19:28
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 odtrh, predstih, vzdialenost na sviecke, hladina v plavakovke
Datum: 07. prosince 2011 19:27
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 čau já si myslím že máš budto zacpaný karburátor nebo špatně seřízený předstih.
Datum: 07. prosince 2011 18:34
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 Zdar SESO chtěl bych se zeptat nevíš kdy bude tachometr na fichtla vím že to tu už nedávno bylo ale tam neni kdy bude.Dík za odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 17:01
Jméno: jencek
IP: uživatel289
 tak to je super....Díky
Datum: 09. prosince 2011 17:01
 bude az v breznu a bude do 80km
Datum: 07. prosince 2011 21:16
Jméno: kozel
IP: uživatel12873
 Ahoj, chci si odtud koupit kolečka do převodovky, jedničkové s cvrčkem, 18,20z, máte snima někdo zkušenost co se týká kvality? Jedná se o novovýrobu nebo o zásoby z dob minulých? Díky za zkušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 21:18
 jsou orig z ototechny u me,,dopordavam posledni kusy,,poak budou drazsi z taiwanu,,ale ani jedna verze neni tak super jako orig,, lebo maji strasne ostry zuby
Datum: 07. prosince 2011 21:18
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 20:36
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zadr zčeho přesně jsou kartery toje čisty hliník ?? potřeboval bych to svařit a newim jestli mužu elektrodou na slitiny ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 8:24
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Je to klasickej silumín. Možná soudruzi používali eutekticej, což asi jo, takže kolem 13%Si.
Datum: 07. prosince 2011 8:24
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 zdar, já to svařuju v práci argonem a přidám klasickej hliníkovej drát z elektro rozvodů, ale musíš perfekně vyčistit a odmastit, a i tak tam z toho bude prskat olej,
Datum: 07. prosince 2011 8:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čistý hliník to není na 100%,ale dají se bez problémů svářet
Datum: 06. prosince 2011 21:54
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 Zdravím. Stavím krosku z fechtla a potřeboval bych radu, jestli dat jednokroužkový nebo dvoukroužkový píst. Který je lepší? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel12869
 Na upravený motor/válec použít jednokroužkový,na seriovku dvoukroužkový
Datum: 06. prosince 2011 19:54
 Dobry den,nevite kdebych sehnaln 17 palcovy rafek???? Potreboval bych tam vyplect fichtl stred..... Diky za odpovedi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 9:08
 www.puchshop.de
Datum: 07. prosince 2011 9:08
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čau SESO chci se zeptat do vánoc asi nebude tachometr na Pionýra že.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 22:45
 ne
Datum: 06. prosince 2011 22:45
 čau, když budu mít vozidlo v polopřevodu na sebe a majitel náhle zemře, vrací se vozidlo do dědickýho řízení, nebo s ním už můžu disponovat já volně jak chci, tzn. ho dopřepsat na sebe,prodávat atd. ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pochybuju,,, jednou to na sebe máš odhlášený, tak to nikoho nemusí zajímat,,, původní majitel už s tim prakticky nemá co dělat
Datum: 06. prosince 2011 21:15
 čus draci mam problem  na motorce sem komplet uz nekolikrat vycistil karburator  a furt me nende benzyn do valce nevyte co este s tim moze byt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 18:24
 propálenej píst? podfukující hlava? totálně vychozenej válec? palivovej ventil zaseklej? z hadičky to teče?
Datum: 07. prosince 2011 18:24
Jméno: s11
IP: uživatel12302
 A nemáš ucpanou nádrž ? jestli jo tak jí vyčisti... A nebo podívej se na plovák jestli neny děravej plovák
Datum: 06. prosince 2011 23:06
 niekedy fakt stačí otvoriť kohútik nebo proste nalít benzin
Datum: 06. prosince 2011 20:26
 Zkus stříknout trochu benzínu do válce, dej tam svíčku a rozběhni to, to mě pomohlo.
Datum: 06. prosince 2011 19:04
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Někde ti to saje falešní vzduch,buď mezi karburátorem a nebo mezi kolínkem a karburátorem a může ti jít ještě falešní vzduch tím čím se šteluje na karburátoru Vůla pilinového lanka?Pořádně to utěsni a poznáš čím to bude!!
Datum: 06. prosince 2011 18:58
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 Zdar. nemáte někdo nějaký typ, jak vytáhnou na babettě 210 koncovku výfuku? Na mojí to nebylo snad celou dobu co jezdí vytaženo a nejde s tím ani hnout. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:19
 Beru kombinačkama.
Datum: 07. prosince 2011 22:19
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jak se dava koleno tak strč nakou trubku nebo neco a vikleni to
Datum: 07. prosince 2011 15:44
|



|