Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Draci prosím nevíte o nekom kdo děla 4rychlosti na pionyra?děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 14:55
Jméno: David
IP: uživatel16770
 Zdravím, 4Q převodovku do originál karterů mám vyrobenou. Šířka orig. koleček, uložená komolet v jehlách. Řadící auutomat, na původní spojku. Teď dodělávám 4 lamelovou spojku bez primárního řetězu.
Datum: 03. února 2014 14:55
Jméno: Joski
IP: uživatel7860
 Zdravím.Pre Standa (12880).Ak si cez papier a počítač skús si hodiť na papier pilový diagram tohoto:tuningová hriadeľ 17/21 zubov,kolá na 2 a 3 Q počty zubov 18/20 a 20/18.Skoro ideálne na rýchlostný pio.A z dostupných dielov.Na cros a enduro je to už horšie,tam vychádzaj z pôvodnej prevodovky(čo sa počtu zubov týka) akurát na 2 a 3Q nahod 18/20 a 17/21.Fitomoto.
Datum: 04. ledna 2012 20:54
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 http://kedar01.rajce.idnes.cz/nastenka
Datum: 11. prosince 2011 1:59
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 možna by sem si na to troufl mně svařečku na hlinik
Datum: 10. prosince 2011 23:01
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 10. prosince 2011 22:57
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 tak jako převodove kolečka by možna šlo udělat ale horši by bylo z mechanizmem
Datum: 09. prosince 2011 22:57
 takže s tou úpravou za 1000Kč to byl asi podvod.... škoda
Datum: 09. prosince 2011 20:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Stando ty teda taky zkoušíš udělat funkční 4 kvalt do origo karterů?? a v jaký si fázi??
Datum: 09. prosince 2011 20:05
 môj vývoj stojí... nemám na to dielenské vybavenie a nezvládnem výkresy ozubených kol. teoreticky to už funguje.. ale ako základ by som potreboval upravené original kolečká na skúšky aby som doladil riadiací mechanizmus a vidlicku
Datum: 09. prosince 2011 19:47
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 a tak na tom soustruhu nešlo by ty převodove kolečka nejak udělat ?
Datum: 09. prosince 2011 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 jen se nesměj.....zima je dlouhá a na origo kolech je stále dost masa  ne dělam si prdel....to už by fakt nebylo kam dát....rozhodně ne na origo hřídelích....už ten 4Q je peklo....tam kdyby se nespřeázeli kolečka opačným smyslem,tak po jedničce řadíš trojku a po trojce dvojku
Datum: 09. prosince 2011 15:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 To sem zas něco napsal  Já vím dá se tam vevařit ledacos ale udělat 5 kvalt na stávající hřideli je asi nereálný
Datum: 09. prosince 2011 0:07
 soustruh? pockej.. mmmm. ne!
Datum: 08. prosince 2011 20:49
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 ja mam doma soustruh .Pujde to nejak udělat na 5 kvalt?
Datum: 08. prosince 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 a jeden s tim jezdí u Jičína......ono když s najdeš typ motoru který má převodovku cca stejně širokou jako fichtl(třeba Honda 80 MTX) tak se tam dá vevařit defakto cokoliv....jen to domyslet.....ale už to prostě neni to ono,jako když se honí čtvrtej kvalt na origo hřídele....
Datum: 08. prosince 2011 20:10
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Pánové, existuje i 6-kvalt. Má to jeden pán z Dačic. Kartery jsou sice upravené, ale zvenku to vypadá nadmíru decentně. A ta jízda... Naprosto dokonale odstupnovaná a plynulá jízda.
Datum: 08. prosince 2011 19:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 5 kvalt do origo karterů teda nevím úplně do origo karterů se asi 5 kvalt nevejde to by museli bejt kolečka hodně slabý, mít doma aspoň soustruh a frezu tak bych se do toho taky pustil.
Datum: 08. prosince 2011 19:37
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Taky sem slyšel ze existuje 5 kvalt do origo kartru!
Datum: 08. prosince 2011 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 shrek: Pilovej diagram máš takovej,jakej si uděláš  Neboli když tam dáš origo 4kvalt z jawy tak máš rychlej 3Q do fichtla s jedničkou  Jinak mam spočítanej pilák na 4Q z origo hřídelí do origo bloků,jedná se tam jen o výrobu vidličky a 1 páru koleček na trojku/dvojku a "lehkou" úpravu několika stávajících koleček a malinko poupravit automat.... dost toho na tom má rozdělanýho Jenco.....já sem spíš přes ten papír a počítač  .....je to ten "návod" z webu "fitomoto"....bratři na slovensku už se do toho docela opřeli.....čekam jak dopadne Jenco a pak do toho asi taky skočim....jestli teda tenhle borec náhodou nekecá a fakt nemá tuhle 4Q převodovku za litra hotovou....
Datum: 08. prosince 2011 17:40
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 jn.. ten kontakt by se hodil.. a musel by se ten motor nějak upravit..? nebo jen kuchnout hodit novou vidličku apod..? nebo se to musí ještě nějak upravit..?
Datum: 08. prosince 2011 15:51
 jo to je  má lepší pilovej diagram ten 4Q nebo rychlej 3Q? když pomineme 1. RS... samozřejmě myslím spíše terén
Datum: 08. prosince 2011 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 myslim že 25 jsou komplet obrobený včetně převodovky....to je jedno.....je to ranec....ale zase už je to fakt MOTOR
Datum: 08. prosince 2011 13:23
 určitě bych měl zájem na 100% hoď sem mail
Datum: 08. prosince 2011 12:46
 něco mi říká že ty nový odlitky stojí 25 tisíc ale na stopéro to nevím... Jiří: kontakt by se hodil
Datum: 08. prosince 2011 12:12
 Beru klidně 10 kusů,doufám že je to komplet s řadícím automatem,vidličkou a vyřešeným pilovým diagramem(z origo koleček nejde postavit použitelná trojka!). Pokud to není jen žert,ozvi se mi na mail.....delší dobu už to řeším....a nejen já....
Datum: 08. prosince 2011 11:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jiří: dej sem kontakt... beru 5 kusů.
Datum: 08. prosince 2011 11:18
Jméno: Jiří
IP: uživatel12881
 Ahooj mám dilnu a dělám Jawi a tohle bych ti udělal za 1000Kč  baví mě dělat fichtli
Datum: 08. prosince 2011 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 Nooo někdo to dělá...myslim že odlitky karterů stojej 15000,- a pasuje do toho 4Q z Jawy/čz .....investice cca 20000,-
Datum: 08. prosince 2011 11:03
|



|