slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  660  661  662  663  664  665  666  667  668  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus.Prosím Vás mám dotaz.Nějak mi to vrtá hlavou a nemůžu na to přijít.Nedává mi to smysl.Jawa 50 / 20.Vše šlape.Ale jakmile držím déle plný plyn tak to začne vynechávat a chcípat.Uberu plyn a za chvíli je to OK.Musím prostě vždy jako by to nechat schladnout o nějakou nepatrnou desetinu stupně.Jinak si to nedokážu vysvětlit.Tahá naplno tak 500m a pak vypne.Dám čtvrt plynu a musím tak jet cca 200m a pak zas můžu na plný těch cca 500m.Díky moc za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
ja som mal podobný broblem a nakoniec to robilo plastoví čistič benzínu prepúštal benzín len trochu nie naplno
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
nestíhá dotékat benál-vyčistit
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyzkůšám vaše tipy.Díky
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dôvody: ucpaný kohútik, nízká hladina v karburátoru, nedostatočne vetraná nádrž,
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
nekde maš přiškrtenej benzín
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel12258    
mě to dělá na dvacítce to stejný. Tahne mi jako kráva ale jakmile to držím pár sekund ve vysokých otáčkách tak to začne zdechávat a musím tak na 4 sekundy uplně pustit plyn a až potom můžu znovu jet. A tak to jde pořád dokola. Trochu tomu pomohlo, když jsem posunul jehlu o jeden zářez dolů a dal jsem nový kohoutek, protože ten starý byl dost zanesený. Ale dělá mi to pořád až do teď ale ne až tak hodně.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel12656    
Ahoj draci mám takový větší problém mám jawa 23 mustang a nejde nastartovat a až chytne tak v ten moment zase chcípne jakoby se udusí, po čase až to jde celkem v pohodě tak se rozjedu a asi po 1km tak to začne cukat vynechává až to chcípne v ten moment to nakopnu na první šlápnutí rozjedu se a dělá to zase ... Je to čerstvě po diamantovém výbrusu je udělaný GO motoru hladina v plovákovce je v pohodě akorát.. jehla je na 1 zářezu(byla i na druhým a to samí) karburátor je vyčištěný , vyměnil jsem indukční cívku , fajfku a několik svíček, ted je tam 17Y zapalování je perfektně nastavený , výfuk vypálený poznámka:V sání je nějaká kapalina a ve na válci je taky asi benzín.. karburátor a vše je nově utěsněno, trysky jsou taky čisté už jsem fakt zoufalý nevím co už mám udělat prosím vás o odpovědi a spíše rady děkuji moc předem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
kámoš mi říkal že to může být i kondenzátor je to možné?
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel11376    
zdar,co vzduchovej filtr?
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12656    
gufera jsou kompletně vyměněný a ten filtr taky nepomohl..
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
menil si gufera na klice ?
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 17:34
 
 
 
 
Jméno: FICHTLAŘ      IP: uživatel4805    
nazdar draci chcu se zeptat mam jawu 23 a v niskych otačkach mi to začne zdechat karburator mam seřizenej nebo jak ho ještě seřidit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Řádně ohřej motor a šroubkem který zvedá šoupátko to vyšteluj na ideální volnoběh.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel3188    
cau draci chci se zeptat na co si mama davat pozor kdyz skladam zapalovani a vymenuju ho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Aby jsi ho složil tak jak bylo a když ho chceš mejt tak tech benzínem ,ten se odpaří a je to v poho
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: jofrey      E-mail:      IP: uživatel12748    
Nazdar draci!Koupil jsem Bábu 210 a vysí tam kablik od chcípáku,s takovym pérkem.Kam se strká_Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
do zadku :-) :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
na řidítkách by měl být čudl chcípáku... ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci slyšel jsem že se dá sehnat kit 90 na jawa 21 jedná se o válec, píst a pístí kroužky případně i ojnici nevite otom neco ?ja videl jen kit 60 děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12749    
Jde vyrobit všechno,ale musí se vědět co a jak. S nulovými znalostmi v úpravách motorů je to nemožné. A při "kitu" 90ccm to už není jen o "velkém pístu" ale musí se řešit i klika,pevnost ojnice,zdvih atd atd..... 70ccm(45/44) až tak nereálné není,to se vcelku "snadno" dá.....tam se řeší "jen" válec(protočení válce,nová vložka,vyfrézování kanálů) a díra v karterech a vyvážení soustavy klika/ojnice/píst(váha pístu je větší v řádu 20%)..... kdyby ti stačil "kit" 60ccm,tak tam neni co řešit,(i když nevyváženost už tam malá je-píst těžší o cca 10g,ale není to až tak problém u seriovky)... nějaké jsem už dělal, kdybys měl zájem,mailni....
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 13:23
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel12485    
Dá se vyrobit kit 70ccm, ale je to dřina, víc to snad ani motor nevydrží!!
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to říkal kamarád kamošového bratranca? :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: 3nakoks ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Chci dat dva vyfuky na mustanga bude to mít negativní vliv na výkon?dekuji za otpovjet všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
bude .....:-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zdravim, chci se zeptat, jestli je tahle miska řízení http://www.fichtlkramek.cz/nahled/miska_ramu_hranata.html určená i pro 555 rv. 61? Podle mě by měla být (celý předky jsou s 20/21 záměnný), ale jistota je jistota... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel11695    
Zdarec draci, skládám mustanga a scháním všude možně katalog nd. Jenže co sem za tím našel, tak všechny byly asi polsky, skrátka nutně bych potřeboval v ČEŠTINĚ. Díky za tipy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u nás v mototechně ho i prodávájí tak se tam skus zeptat, teda jestli ji tam někde v okolí máte..:-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: jawa20      IP: uživatel12615    
http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-katalogy-nahradnich-dilu.html
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravím. Stavím crossku a potřeboval bych nejake dobre rafky. Máte s timto rafkem nekdo nejake zkusenosti?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rafek_1_6x16_cr_komaxit2.html Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 9:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Já jsem je montpákama nepoškrábal a to jsem už párkrát přezouval. Oproti komaxu, co mám na čínským pitovi je to nebe a dudy.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 9:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune ani monter paky to neposkrabou?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám... Jezdím s ním 2 roky, komax drží, ráfek je poměrně masivní, nekroutí se...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to gut pevnej rafek,,jeste podctiva kvalite,,super do crosu jen jestli komaxit vydrží i paky tak to nevim ale je piskovany driv nez prosel komaxitem a ta kto musi drzet
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: KubiQ      IP: uživatel6617    
Cau draci dostal jsem napad a udelat si pekne kola ... :-) tak takhle sem si je udelal http://mojekola.wbs.cz/ kouknete co rikate jsou pekne nebo jsem znicil rafky ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 7:35
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel12460    
Pod pojmem fichtl předělaný do krosu mám úplně jinou představu
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 7:35
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ráfky to jsou krásný, ale nějak mě nesedí k tomu fichtlu. Kdyby byl fichtl laděnej do černa nebo doo žluta, tak by to vypadalo perfektně. :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: KubiQ      IP: uživatel6617    
tak ted se muzete kouknout dal sem tam fotku celeho fichtla zadni kolo zatim schne .... ale jako natiral jsem to normalne .... ale navickrat tak po tydnu to bylo :-) a natiral jsem to jakoze v celku jenom sem sundal plast :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Jo a ještě..ty jsi ty ráfky rozebral a potom nastříkal nebo natřel.? a nebo v celku..?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
ty jestli jsou k nejakému černému fichtlu nebo nejakému tmavému tak to může vypadat pěkně..;-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: KubiQ      IP: uživatel6617    
Jasne ze to mam do krosu ... :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jestli máš fichtla přestavěného na krosku tak jsou pěkné. Jestli máš klasiku tak je to bída.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám takový dotaz: nevíte čim by mohlo být, že mi furt odchází svíčky? Leju tam natural 95, ale to asi neni důležitý. Dík za informace a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok dobře provedu dík doufám že to tim bude :-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměn indučku... Taky mi odešla svíčka vždy po první jízdě. Vyměnil jsem zapalovací cívku a na svíčku jsem rok a půl nesáhl
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm no taky si myslim že to vždycky drželo dlouho a teď se mi to nějak kazí
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4000-5000km - fichtl
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no.. to já tak cca za 100km :-( nevim co kde tam mám špatně
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě se mi zdá že mám vše ok jehlu taky, ale svíčky furt odcházej, takže někde něco musí být špatně a za jak dlouho měníte svíčky vy?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak jednou za 10 000km jí měnim...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel6617    
Hele Natural 95 si myslim ze tam v dnesni dobe leje kazdej ale proc ti odchazi ? to netusim ...
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
Zdravím. Mám ČZ 175/477 a doted jsem jezdil na žárovku 6V 25/25W, která už dosloužila a já bych tam chtěl zkusit 6V 35/35W ale nevím jestli to utahne. Díval jsem se na zapalování a na štítku je napsáno 6V 50W a na takovém plastu je napsáno zase 55W, tak nevím. Co vy na to ? Bude se to stíhat dobijet, když tam dám 35/35W namísto 25/25W přední žárovky? Díky za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
No svítí to celkem dobře i na 25W ale chtěl jsem zkusit tu 35W, jak by to s tím svítilo. Nejspíš tam dám asi znovu 25W. Díky
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
je to tak na hraně, pokud nemáš blinkry a jezdíš často mimo město (tzn. klidný delší jízdy, žádný bublání na volnoběh, popojíždění v kolonách nebo stání na semaforech), tak by to stíhat mělo, maximálně jednou za čas dobiješ baterku na nabiječce nebo pojedeš na parkovačky.. jinak jestli ti to blbě svítí na 25W, spíš bude už slepá (zaprášená, zmatnělá, oloupaná) parabola a těch 10W navíc poznáš spíš než ve svícení akorád na spotřebě proudu.. a jen poznámka: statory dynama jsou (až na odpůrek mezi vinutím) stejné pro všechny dynama od 45W až po 75W, výkon udává v prvé řadě rotor, ohledně wattáže se řiď regulačním relé (buď na statoru dynama nebo pod levou podsedlovkou)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
No mě by zajímalo, který údaj udává správnou watáž. Jestli na štítku 50W anebo na tom černém plastu 55W. Potom by se dalo nějak usoudit jestli by mi to utahlo i s dobíjením žárovku 6V 35W/35W :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Já davam 35vv zarovku a mam 50vv dinamo a stihato.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však tam píšeš i watáž, ale to je jedno, rád bych poradil ale vůbec netuším... :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před chvílí si se tu ptal, tak proč to sem dáváš znova?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
to jsem ještě ale nevěděl jakou tam mám watáž
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
JAWA_ceZetak ® Díky moc za radu, už jsem to rozjezdil nakonec to bylo těmi kladívky. Jsi borec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Nic jen jsem ti chtěl poděkovat.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co bys rád?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel12484    
to teda je
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12258    
Pro Jawa ceZetak : Tak už jsem se na to díval a na štítku je tam napsáno 6V 50W a pod tím asi nějaké seriové čísla, ale ještě je tam na takovém černém plastu napsáno 55W ( moc se v tom nevyznám :-) ). Tak bych chtěl vědět, které je správné a jestli by to utahlo i silnější žárovku, např 35/35W namísto 25/25W. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
urcite vyreseno
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel3188    
cau draci chci se zeptat jaká svíčka má jít do hvězdicové hlavy normalní svíčka tam moc nesedí u svíčky n15y musím mít 3 podložky aby píst do kontaktu nehnápal nevím jestli tam mám dár nejakou speciální díky za informace odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý no, vy tu řešíte svíčku s vysunutým jiskřištěm, ale on má problém, že má v hlavě moc krátký závit a kvůli tomu musí dát na svíčku 3 podložky jinak mu do ni naráží píst. Do originál hlavy přece pasuje svíčka N (závit - M14x1,25 dlouhý 12,7 mm na klíč č. 21), proto se ptá, proč mu to do hvězdicovky nepasuje a jestli je to normální....
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel12593    
Já jezdí vysunutý jiskristem na mírně upraveným pionýru s hvezdicovou hlavou a pri dobre serizeny smesi bych nevidel duvod proc by se mel pist propalit, pisu zamerne mirne upravenej speciali co jezdi stejskal atd. nevim co jezdi tam uz se pracuje s trosku jinyma hodnotama
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 0:26
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
Johnny15 proc tam ta svicka nepatri , jen ze ma vysunute jiskriste ? Nekde sem cetl ze se ti propali pist kdyz mas moc chudou smes . Ja sem je pouzival do fichtla dost casto a nikdy sem nepropalil píst
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no robil som teraz "renovaciu jedného ficchtla a nanič tak dobre nechcel chytať ako na N15Y a to bola seriovka
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta svíčka vubec do fichtla nepatří má tam být brisk n 15 C ta by tam měla sedet pokud ne tak se rači poptej co a jak a pak dyštak když nebude jinám možnost tak pak až podložky
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6587    
jakou tloušťku má mít spojková lamela na jawa 550?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
2 mm z každý strany
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11620    
Čau draci. Potřeboval bych trochu poradit. Dělal jsem Go motorru na 250 kývačce, ale když jsem to celý složil, a zkoušel jsem jestli tam jdou všechny rychlosti nastal problém. Nejde zařadit čtyřka. Všechny rychlosti v pohodě, dostanu se na neutrál mezi 3 a 4 a konec, dál to prostě nejde. Podle mě je problém v řadiči! Ale ten jsem tady kupoval nový, protože tamten už byl docela v pytli. Takže nechápu co se tam děje, proč to tam nechce tu 4ku zařadit. Vůle na hřídelých mám vymezený, jediný kde je vůle tak je ta tyčka která drží řadící vidličky protože je už v bloku motoru trochu vůle, ale to by nemělo vydit protože to předtim všechno chodilo. Jediný co jsem dělal s převodovkou je že jsem vymezil vůle a vyměnil ten řadič. Jo a když jsem tam rychlost natlačil šroubovákem tak jsem jí tam dostal, takže tam nic nepřekáží. Ale pak stejně nešla řadicí pákou ani vyndat takže opět ruční vyndání šroubovákem. Nemáte s timhle někdo zkušenosti? Jedná se o konstrukční vadu toho novýho řadiče nebo jsem udělal něco špatně já. I když o tom pochybuju, protože tohle se mi stalo poprvý a hlavně na tomhle toho nejde zrovna moc zkazit.\\r\\n\\r\\nVšem moc díky za odpovědi a pomoc v hledání příčiny a opravy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11620    
JJ, byl tam kontakt na neutrál z panelky, ale ten jsem prohodil z toho starýho automatu. Samotný bez hřídelí jsem to nezkoušel.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když vyhodíš hřídele a v převodovce necháš jenom vodící tyčku vidliček, tak to také nejde? Řadící kolíčky jsou v pořádku? Tak mě napadlo, jestli u nového automatu není kontakt pro spínač neutrálu z panelky, je to takový pevná plechová packa. U kývačkového automatu je takový ocelový pružný plíšek. Kontakty v bloku jsou také jiné. Jestli tam je ta pevná packa, tak je možné, že ti dře o kontakt neutrálu v bloku, u kývačky je podstatně větší.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: andrewop89      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau lidi, přemýšlel jsem o čtyřpolovém statoru na fichtla http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-ctyrpolove-zapalovani-cdi-tyristorove-zapojeni-elektroinstalace.html ale známej mi řikal že se tam prej rušej cívky, je to pravda? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
standa: to je možný, ale kde? Jednodušeji to už zapojit nejde, všechno je, jak má být.
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12754    
Bakoun: Chyba bude určitě někde jinde.......skoro každé zapalování jsem před zapojením eletriky jezdil bez světelných cívek....nikdy sem si nevšim problému.......problém bude někde u tebe v eletrice....
 
 
Datum: 15. listopadu 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Chong: zkoušel jsem 2 30W zapalování se spojenýma světelnýma cívkama. Rotor pro 30W zapalování. Světelné cívky propojené ale bez zátěže. Zapalovací cívka propojená s indukční, jak má být. Nic jiného připojené není. Po odebrání svět. cívek téměř není jiskra. Obě zapalování se takhle chovala. Nenapadá mě, co by mohlo být špatně, jednodušeji to už zapojit prostě nejde.
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To Yuri.. no tím je myšleno že je vhodný aby měly všechny póly stejný výkona podobnou výkonovou charaekteristiku v závislosti na otáčkách. Jinej důvod v tom není.. Představ si to nějak podobně jako digram vektorů sil ve strojařině :-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
To bakoun: Netuším co máš blbě, mě se takhle zapalko nechová. Tedy respektive když jsem páchal experimenty, nikdy se tak nechovalo...
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12749    
Přesně to jsem myslel i já.....kdysi jsme se bavili o použití zapalovacích cívek a bylo mi řečeno že pro tří pól OK,pro čtyřpól jen 4x15w na světla.....
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 13:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
jhe tam napísane žýe každý treba usmernií a použiť rovnaké 15W poly lebo inak to nebude robiť dobrotu
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Nejsem sice Chong ani ti to neobjasním, nicméně já bez těch světelných cívek jezdim víc jak rok a jezdím, jiskra skáče jak má a pincek chytá na první našlápnutí v zimě v létě.. když se póly neruší navzájem namontované, nevidím důvod proč by se něco mělo měnit po sundání...
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 9:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Když už se tady nakouslo zapalování, mám dotaz na Chonga: U originálního pio zapojení po odmontování světelných cívek a ponechaní jen zapalovací, přestane svíčka téměř dávat jiskru, vrátím světelné cívky zpět a jiskra je, jak má být... Můžeš mi to prosím objasnit? Dík
 
 
Datum: 14. listopadu 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel10725    
Cívky (póly) se neruší. Provozuju to několik let a jedinej problém kterej se mi stal, byl v tom, že jsem dráty od pólu málo utáhl a přechodový odpor na svorkovnici způsobil svým teplem odletování nožičky svorkovnice a vznik dokonalého studeného spoje.. že to pak mělo pochopitelně menší výýkon dá rozum. Ale jinak OK a uživím s tím v pohodě 35W přední žárovky a pravděpodobně i 40/45W. Navíc s tím rušením.. viděl jsi pro inspiraci stator a rotor Jawa 90? Nechápu jaký jev by způsoboval rušenípóů navzájem.. to mu fakt nerozumím, když si představím siločáry magnetů jak procházejí póly během otáčky, nemám představu co by jako mělo ty siločáry vytrhávat pryč mimo využitelný směr :-) PS Yuri, ten článek jsem psal a jsem línej ho znovu číst, ale nepamatuju si že bych tam něco psal o vzájemném rušení energie naindukované na pólech :-). Kde jsi to četl?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12746    
Musí se použít přesně čtyři světelné cívky 15W a bude to OK.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pardon po preštudovaní súhlasím tie cievky sa budú rušiť je to tam aj napísane
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
keď v trojpólovom sa nerušia myslíš že v 4 polovom sa rušiť budú?
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol,, fichtlkramek se dostal az do ruska a to dokonce se SAŠOU 1 :-) http://www.dyr4ik.ru/forum/viewtopic.php?t=11991&postdays=0&postorder=asc&start=150,,, tyhle dva kolici jeli do pragu na dovoleno,, klucina a holcina,, osobne jsme se setkaly a predali dily,,, prifrceli na rejži a pokracovali do maticky rus, bez reflexnich vest a tak jsem klepal na celo s nazil sem se rict ze po D1 ve spicce by nemuseli spatrit rus a tak dostali posledni archivni pytliky se sašou a s osobnich rezerv byli vybaveny Redbulem,, aby tu D1 projeli bez problkemu :-) no a ted jsem dostal odkaz na jeho praci ,,jinej kraj jinej mrav :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Umím prd... Naštěstí jsou tam i české názvy pod fotkama.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune nekecej že umíš rusky:-)))
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Hezký... koukám na ty fotky, pár je mi jich povědommých, tak se začtu do popisků a ona hospoda Dačický v Kutné Hoře .)
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: wagi      IP: uživatel11440    
Rejže=Japonskej bike. Sesa tomu jinak neřekne.
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
pekne pekne :-) šak do SSSR sa toho vyviezlo dosť ale výrazu prifrceli na rejži nerozumiem :-) prosím preložiť
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je mazec :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2011 16:52
 
<  660  661  662  663  664  665  666  667  668  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.07.2025 2:53:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu