slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  710  711  712  713  714  715  716  717  718  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdárek draci, nedavno jsem se tu ptal jestli je simál za 10K dobrej kauf.. Včera sem se na simálu projel a docela pohoda...Akorát tam prej baterka vydrží tak den, dva pak se vybije. :-( Prej je tam původní.. Ale nevim jestli to třeba jen nedobijí. A v zádu sou tlumiče z babetty, protože jeden půlvodní se prej zasek, ale dostanu je k tomu.. A povedlo se mi to asi ukecat na 9 000,- A ještě by mě zajímalo jak to bude s přepisem... Musím jít na STK na tu otypovačku nebo jak se tomu nadává, když třeba 2 dny předtím byla dělaná technická? A to dojedu na to STK, nechám udělat poviný ručení na moje jméno a pak dojdu na odor dopravy s papírama od pojišťovny, z STK a techničákem a plnou mocí od původního majitele a necham to na sebe přepsat?... Už si nevím rady, já to z těch návodů pořád nějak nechápu. Díky moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl sem tu možnost jí vidět a docela psycho. :-D A znam dost lidí co to maji udělaný jen tak aby to jezdilo a svítilo. :-D Jako já bych to MOŽNÁ dal dohromady pak nějak s kámošem podle schémat a tak...Ale musel bych vědět co je na tom v pytli. :-( Dnes mu schválně napíšu všechny tyhle závady a ať dá ještě slevu aspoň na 8 000Kč a o víkendu to pojedu zas skouknout.
 
 
Datum: 05. září 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12385    
Těžko říct.....se koukni na nějakej simson e-shop kolik stojej ty eletrický krávoviny do sifóna.....a taky málo kdo to umí dát dohromady....viděl jsi někdy vyndanou kabeláž ze simsona? :-D silně mi to připomínalo eletriku na GSXR :-D ......často to končí tak,že se to vyrabuje,zapojí se to jednoduše,jen aby to jelo,svítilo,chcípalo a hotovo....
 
 
Datum: 05. září 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak lak ten ěm netrápí..Známej veme barvy z práce a nastříká mi to grátis..Mě spíš trápí nejvíc to dobijení, protože simsony maj strašně složitou a na pytel elektriku.. :-( A co může spůsobovat to nefunkční dobijení? A na kolik by to tak vyšlo?
 
 
Datum: 05. září 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12385    
Čus. Pokud je tomu tak jak řikáš,tak bych jim za to nedal víc jak 7 tisíc. Tohle všechno sou kecy v kleci. Origo tlumiče sou dojebaný,tak tam vrazily z babety,který pudou taky do kopřiv,protože jsou stavěný na poloviční váhu. Pokud někdo tvrdí,že je tam už horší dobíjení a baterka tak kecá.....simsony bud dobijí a nebo nedobijí.....takže v tvym případě nedobijí....to znamená že je tam asi dojebaná eletrika....takže pokud se do toho zle nevysypeš s prachama,tak už na věky budeš jen svítit....blinkry a nic okolo nebude chodit....tlumiče taky budeš muset koupit nový-pořádný a pokud byly z pole dojebaný zadní,tak předpokládam že přední jsou taky zralý na repas....o oloupávajícím laku nemluvě....a navíc už se někdo hrabal v motoru....ja bych to nekupoval....
 
 
Datum: 05. září 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky se mi to zdá..Jenže oni do něj dali prej před pár lety asi 10 000Kč do motoru, zadního kola a laku..Jenže barva už je místy oloupaná. Sem říkal že mu za to dam tak 9 nebo míň..
 
 
Datum: 04. září 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nemůžu si pomoct, ale dát 10 000kč za simpla ježděnýho na poli s dobastlenýma tlumičema a s nefunkčním dobíjením, je moc...
 
 
Datum: 04. září 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-) nz
 
 
Datum: 04. září 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty tlumiče z babety sou takový provizorium prej.. Ale dá mi k tomu i origo ze simála akorát ten jeden se prej nevrací, takže se na něj kouknu a uvidím. A díky moc s tim přepisem, konečně sem to pochopil. :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl tlumiče z babety omg sežen tam funkční na simála tam se dá nastavit tvrdost atd a baterku kup určo novou nebo doli elektrolit a jeto jinak jestli je tam nová technická tak tam pojedeš tam se udělá evidenční kontrola skontrolujou čísla atd vem si velkej i malej TP pak to mužeš jít pojisti nejlepe ještě ten den kdy to ten tvuj kámoš zrušil no aaž to bude tak si vem sebou velkej malej TP tu zelenou kartičku co dostaneš jak to pojistíš lístek od evidenční kontroly o kterej si dyštak na tom stk řekni lae měli by ti ho dát automaticky a stím vším zajdeš na dopravní inspektorát a necháš to za 300 kč přepsat na sebe ale pokud ti není 18 musíš tam jít třeba s mamkou ta ti podepíše že s tím souhlasí aby to bylo přepsany na tebe taky jsem to nedávno řešil
 
 
Datum: 04. září 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: Tomíno      IP: uživatel5727    
Čau kluci mam problém mam jawu mustang a zlobí mě, když zařadim 3 stupeň motorka uplně přestane mít sílu a místo toho, aby to jelo tak to zpomaluje,ale za to 2 ta táhne a jede hezky,ale stejně bych rád věděl čím to může být poradíte díky zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak napsal JAWA_ceZetak nejspíš jsou prohozený kolečka v převodovce, takže máš hodně silnou 2 a hodně slabou 3
 
 
Datum: 04. září 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepůlil si motor? nejspíš prohozené kolečka
 
 
Datum: 04. září 2011 11:39
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Tak jestli ti to dělá na rovince tak ti může prokluzovat spojka, já jsem měl ten samý problém, zařadil jsem 3 na rovince a nechtělo se to rozjet, podívej se teda na tu spojku
 
 
Datum: 04. září 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Zdar Draci ! Mam jeste jeden dotaz de u pincka rozpulit motor aniz by se muselo demontovat zapalovani ?dík za rady a triky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké triky? vzdyt sem ti tu uz psal ze to jde... to mi jako neveris a musis si to jeste overovat?
 
 
Datum: 04. září 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Přesně tak abych to nemusel seřizovat protože ja mam origoš motor od vyroby seřizenej a naladit tam fora aby ten motor byl zivej jak je ted to neni jen tak ikdyz si udelam risky tak to uz podle men nebdue ono !! :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
význam to má ten že to neumí seřídit. ano jde to standartním způsobem.
 
 
Datum: 04. září 2011 7:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jako asi by to šlo, akorát mi uniká význam :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 7:39
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
ZDarec chlapi, dá se přehodit rotor ten novej velkej za ten starej od pařezáckýho zapalování ( Chci dat z pařeza do 20ky...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel9614    
jde to normálne ale musíš celí zápalko,já to mám taky v mustangu zápalko z pařeza
 
 
Datum: 04. září 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      IP: uživatel723    
Jojo to je jasné, ten stator nový je větší a úzčí... :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš i se statorem, pak to jde
 
 
Datum: 04. září 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Zdarec draci potřeboval bych poradit s mím pionýrem jawa 20 (1979) jeto origos stroj dobře zabehlej nikdy nepulenej motor a prosakuje mi mezi kartrama olej sem tam naka kapka cca deně 0,5 deci je to konkrétně místo jak se opírá stojan o kartry a tak bych tam chtel něco narvat abych to nemusel pulit (rozpulil bych ten motor to neni problem ale uz by to nebylo ono ),zkousel jsem silikon ,lukopren ale pokazde po case to stojan rozmackal a zacalo to zase prosakovat a pokazdy se vzdy řádně vypustil olej stroj nahl na stranu a poradne odmastil ale jak řikam stojan to pocase roztrhal nejlepsi řešení by bylo rozpuleni toje udelany za hodinu šup šup hlava valec kartr od spojky spojka vyndat pulku kartru a zapalovani odmastit narvat tam silikon a jeto ale uz byto podle men nebylo ono zestelovat zapalovani tak jak jak to udelali přimo ve vyrobe to neni jen tak,Za každou radu budu rád díky moc !:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Tak draci neska sem to zkousel apodarilo se motor je krasne pretesnenj a zejtra hazu na kostru takze paráda :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachle co to plááš o vyklepávání? :-D ... vidl si někdy rozpulovák motoru? přišrubuje se z leva na motor a středem tlačí na čep kliky a tím se levý karter odsune od kliky a ta zustane v pravék kartru ;-)
 
 
Datum: 04. září 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně že to jde...vyklepneš klikovku s karterem ze strany primárního kolečka i se zapalováním.
 
 
Datum: 04. září 2011 9:08
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Fakt to jde? ja myslel že sila magneta tahne dolu a nende to máš to aspoň vyzkoušený ?? :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 0:54
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Jako nejlepší by bylo kdyby motor šel rozpulit bez toho aniz bysu toho pincka nemusel vytahovat zapalovani a to prave nejde kdyby nato byla nak finta ze by si tim ani nepohl tak uz jeto davno pretesneny :-D
 
 
Datum: 03. září 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
No mezi kartrama to je jasny že neodmastíš tam se nemasj ak dostat ale trochu to jde a kdyz se to jeste obrousi smirglem a radne odmasti tak to tam musí vydržet,jo to dvousložkový lepidlo znam toje v takovejch dvou strikackach vyflaknes toho kolik chces namichas a prdnes to tam :-)
 
 
Datum: 03. září 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: LukeJawa20      IP: uživatel11264    
Jo ten muj ma taky nemalo najeto a šlapě parádně a nebyl nikdy půlenej
 
 
Datum: 03. září 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Na to bych se chtěl taky zeptat. Mám ČZ 477 a dole uprostřed motoru kape olej. Vždycky tak za 3 měsíce to celý vyteče ( je tam litr ). Dá se to nějak zatěsnit zvenku? Nechce se mi kvůli tomu půlit motor. Taky nebyl nikdy půlenej, má najeto jen 13000 a jezdí parádně. Dík!
 
 
Datum: 03. září 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z jakého důvodu musíš vytáhnout zapalování? normálně ho tam necháš a jenom sundáš spojku primár,levej karter a jseš tam aniž bys musel sundávat zapalování...
 
 
Datum: 03. září 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplne bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani :-) ..
 
 
Datum: 03. září 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplně bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani :-) ....
 
 
Datum: 03. září 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12380    
Nezbyde Vám asi nic jiného než to rozpůlit, mezi karterama to neodmastíš a poteče to pořád.\r\nI když já jsem kdysi jeden motor zkoušel podobně lepit dvousložkovým lepidlem a Al plničem a drželo to. Nevím jen jak moc nadával ten kdo to potom půlil :-)\r\n
 
 
Datum: 03. září 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel5506    
zdravim uveze stadion s11 120kg ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ve snímku "trhala fialky dynamitem" uvezl mladého růžičku tak proč by neuvezl jen 120kg? :-)
 
 
Datum: 03. září 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: jawak23mustang      IP: uživatel12379    
Zdarec, mám mustanga a mám takovej menší problém:motor jde nastartovat ale když přidám plyn tak to přidá asi 3x a pak to přestane fungovat jakoby to nekde nasálo vzduch nebo co a motor zdechne. Zkoušel jsem vymněnit karbec ale tím to asi není je to furt stejný, předstich seřízenej karbec utěsněnej a taky poštelovanej, lanko plynu je nové, motor taky utěsněnej, benzín tam teče tak nechápu proč to dělá dík za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohlo by to byt zasranym filtrem, ucpaný trysky (nejtačí je profouknout, musíš je prošťouchnout třeba štětinou ze smetáku), když to po nakopnutí zdechá tak roztláčej
 
 
Datum: 04. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, kámoš má motor po GO ale pořád zvoní. :-( Zkoušely sme zabrousit hrany kanálků a nic. Když jsme tam dali starej píst a nasadily válec a zkusily prošlápnout tak nezvonil, ale když jsme tam daly hlavu a dotáhly, tak to zase začlo zvonit.. Nejspíš to dělá bronzové futro v ojnici že? A jedná se o Jawu 21. Díky. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Vyřešeno :-)
 
 
Datum: 04. září 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to právě nultej výbrus... A někdy to zvonilo i když tam nebyla hlava, a podrželi sme válec a prošláply to, tak to taky zvonilo. :/
 
 
Datum: 04. září 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Mám podobnej problem dá se to nijak vyřešit ? nebo dát jinej píst
 
 
Datum: 04. září 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš je novej píst o kousek delší a klepe o hlavu. kolikátej to je výbrus??
 
 
Datum: 04. září 2011 7:43
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
zdravím draci, tak sem se díval do návodu na čz 175 a tam je napsané že baterka se připojuje na kostru kladným pólem, ale v el. schématu je ukostřený záporný pól, navíc odjakživa se přece ukostřuje právě záporný, tak se chcu zeptat jak to teda je? mají tyhle staré jawy a čézety nějakou vyjímku a fakt se musí ukostřit kladný pól? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
450 De Luxe rok myslim 64
 
 
Datum: 04. září 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odjakživa se dávalo v jawě na kostru + a v kabelech byl - ;-) ... až později se to otočilo... aspon napiš jaký typ čz to máš...
 
 
Datum: 03. září 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
no mrknul bych tam kdyby bylo něco videt. ta motorka 10 let stála a i zapalování je tak rezavé že se rozpadá pod rukama:-D
 
 
Datum: 03. září 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: peTTR      IP: uživatel8888    
Koukni na relátko tam je to vyraženy jestli kostra na + nebo na mínus nám se na 175čz taky připojovala kostra na +
 
 
Datum: 03. září 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel9456    
Chtěl bych se zeptat jestli je pionýr vhodný na každodení ježdění do školy cca 25km tam 25km zpátky?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky jsem párkrát byl 30km ve škole na fichtlovi a jedinej problém byl s totálně ignorujícíma ridičema, já osobně bych určitě už nejezdil nebo spíš záleží kam, ale v ranní špičce v Jihlavě je to s fichtlem docela problém
 
 
Datum: 04. září 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
No já bych se toho nebál, když to budeš udržovat v kondici a pár blbinek budeš vozit sebou tak to je v pohodě.
 
 
Datum: 04. září 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Já mám jawu 20 a jezdím už druhým rokem na učňák a ještě nikdy sem nikde nezůstal! Jen možná nějaká oprava na pět minut s kombinačkama nebo šroubovákem..., ale těch nebylo víc jak pět! Jezdím asi 25km na praxi 30km tam i z5 a jedu to okolo 45 minut... Spotřeba max. 3,3 litry...jinak třeba 2,6...
 
 
Datum: 04. září 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: Oid      IP: uživatel12378    
Zdarec. Nemám zkušenosti s pinckem, ale když jsem jezdil na simsonu, tak mě nikdy nenechal ve štychu. Je potřeba na tom stroji vyměnit pár věcí a nemá chybu.
 
 
Datum: 03. září 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
V prváku jsem jezdil do školu 20km tam a zpátky. Jezdil jsem to něco přes půl hodiny, takže pohoda...
 
 
Datum: 03. září 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel9456    
děkuju...go motoru bych určitě udělal
 
 
Datum: 03. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no když na něm uděláš kompletní GO motoru, tak tě tam určitě doveze. horší by bylo ale kdyby ti třeba někdo nasypal něco do nádrže nebo něco podobnýho
 
 
Datum: 03. září 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mám problém s dobíjením. Na jawě 250/353, do nedávna to bylo v poho ale teď najednou mi to dělá to že na volnoběh bez světel je relátko seplé a normálně dobíjí ale jakmile zapnu světla tak se rozsvítí kontrolka, čili se rolátko rozepne. Napadlo mě přihnout trošku ten plišek na relátku pokud by to teda pomohlo ale nevim na které cívce jestli u té která je obmotaná tim modrym.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: MiraStef      IP: uživatel12377    
no to by mě zajímalo jak se zapalování z ČZ dostalo do 250diny 353... nemáš v tom trochu guláš. Obvykle nad dynamem jawy žádná cívka není jen relé, ale to může být nahrazeno novým relé nekdě v kastlíku v hlliníkové krabičce.
 
 
Datum: 04. září 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No uhlíky jsem dával jiný protože tamty už byli malinky. No tak jsem se díval na ty jeho fotky z renovace a nejspíš tam mám zapalováni z čz 175 protože nad ním nemám tu velkou cívku. Vyfotím to.
 
 
Datum: 04. září 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: MiraStef      E-mail:      IP: uživatel12377    
Určitě to nebude relátkem ale dynamem, do relé nelez, všechno pokazíš!! bud je jedna cívka špatná, nebo může být zaoxidovaný kontakt dynama resp.uhlíku, co vede proud na kostru,ten se dá odšroubovat a očistit a přišroubovat zpátky. Nejlíp by ti řekl elektrikář po oddělání a proměření dynama. Zkontroluj i stav uhlíků, vypadá to, že dynamo nedává moc proudu. Profesionální opravy zapalování prov. p.Beran lze najít na netu - elektroberan, dynama.
 
 
Datum: 04. září 2011 8:06
 
 
 
 
Jméno: Oid      IP: uživatel12378    
Zdarec draci! Mam problem s čezetou 175/487 - rozemlely se mi jehličky v horním oku ojnice. Mám koupit novou sadu jehliček nebo sehnat bronzové pouzdro? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdrcený jehly většinou poškoděj i oko v ojnici= větší problém
 
 
Datum: 03. září 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
cau chlapi jake je prosim cislo laku JAWA - 3003 nebo 3004 .dik? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: pepiscek      IP: uživatel12404    
origo barva čsn 8850 nejlíp dvousložku stříkat kompresorem a dospod plnič :-)
 
 
Datum: 07. září 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
diky mě ta 3003 přišla taky nejaka svetlá
 
 
Datum: 03. září 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš RAl tak 3004
 
 
Datum: 03. září 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Sotor      E-mail:      IP: uživatel12371    
Hoj mam dotaz neví někdo nebo nedělal go na jawa 250, potřeboval bych co stojí cca pochromování nádrře na tu krasavici diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky říkal že to stojí stejně jako chrom :-) ... takže se to hodí tak na nekovové díly, které pochromovat nejdou
 
 
Datum: 04. září 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kenny tvrdil že to má stejnou odolnost jako barva.
 
 
Datum: 04. září 2011 7:47
 
 
 
 
Jméno: MiraStef      E-mail:      IP: uživatel12377    
to máš asi pravdu, ale beru barvu jako barvu, a půlka motorek je normálně nastříkaná barvou, tak tu lesklou stříbřenku bych nehanil úplně. ráfky a .bych s tím nedělal, ale zadní tlumiče nebo nádrž možná jo. Někdo třeba nechce dělat všechno v origo chromu a nemá tolik na investice, tak to prostě přestříkne, ahlavně může vyjet, no ne :-D ?
 
 
Datum: 04. září 2011 7:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mirastef: to neni žádný chrom ale pouze lesklá stříbřenka která nemá žádnou odolnost :-) .. je dobrá tak na nějaký nábytek do interiéru
 
 
Datum: 03. září 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: MiraStef      E-mail:      IP: uživatel12377    
No,chromovaná celá nádrž stojí cca 4000,- takže pod 3500 to jistě nebude. V Brně jsem nalezl,celkem dobrou blbost a tou je nástřik chromem, čekám na odpověď borce, coto dělá, co to vlastně přesně je, (motokenny.cz)
 
 
Datum: 03. září 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolem 3-4 tis
 
 
Datum: 03. září 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel12373    
čus draci,nevíte jak se spravuje náhon tachometru u zadního kola?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. září 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
Čau kluci,chtěl jsem se zeptat když chci koupit novej pist na jawa 21 a original je tam 3 kroužkovej, a někdo tady psal že je lepši koupit 2 kroužkovej akorat sem se chtěl zeptat jestli tam nebude slabší komprese nebo nějaka jina nevyhoda? diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Zdar kup 2 bude to lepší,menší tření a pojede rychlejc když budeš mít ho dobře zajetej tak by měl dávat 70-75.Chce to poctivě zajet,hlavně prvních 100 km šetřit a potom tomu přidávat ,když to ze začátku budeš honit tak to nezajedeš bude se to hřát a nepojede v horším případě se to přidře.
 
 
Datum: 06. září 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ten "60kovej poleskej válec" má vrtání 40mm, takže objem něco málo přes 55ccm. Výhoda 3-kroužku je v tom, že i dorpasený starý válec po smrti ještě nějak jede...
 
 
Datum: 03. září 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Já mám 3kroužkovej v 60tkovým polským válci a že by se to moc hřálo se mi nezdá, ale silu to má, i na trojku vyjedu v pohodě kdejakej kopec.
 
 
Datum: 03. září 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Tří kroužkový píst je pro získání větší síly. Potřebuje více kilometrů k záběhu, ale motor má výsledně lepší kompresi a větší životnost. Motor se ale nedá tolik vytočit a více se zahřívá. Použitím Jedno kroužkového pístu docílíme větší rychlosti. Motor má sice menší kompresi, zato méně tře ve válci a tak nedochází k takovému zahřívání a s menší třecí plochou přichází i menší odpor motoru a tím pádem se dá motor slušně vytočit.
 
 
Datum: 03. září 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
čus draci,mám takovej problém...mněním ložiska v předním kole - vyloupl sem ty 2 plíšky s těsněním na obou stranách náboje a teď se v knížce píše něco o tom že tam má být pjístná segerovka..FATAL ERROR buď sem slepej nebo tam není...v každým případě když sem se to snažil vyrazit tak se ložiska pohy o 20mm a dál ani noha....Děkuju za každou radu tak čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12095    
http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
 
 
Datum: 03. září 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
zdarec draci jak se da obnovit zašlej lak na motocyklu a zadělat odlouplej kousek laku diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Lak obnovíš pastou TEMPO,já stroje restauruji do původního stavu a lak opravuji tak že vždycky vezmu nějaký díl a podle něho mi namíchají odstín v prodejně laků a potom vemu modelářskej štěteček a šrámy zadělám a těsně před uschnutím barvy zaleštím tempem do původního laku a vypadá to pěkně.
 
 
Datum: 03. září 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Vylouplý kousek laku se podle mně ani nedá zacelit...možná jen díru vyplnit tmelem a danou část znova nalakovat,nejlépe natřit malým štětečkem ale jestli se ti lak loupe a chceš mít hezkýho stroja tak obrousit a hodit do laku a zase budeš mít na pár let pokoj :-)
 
 
Datum: 03. září 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,je možné aby se z válce po výbrusu ještě po 600km ozývalo narážení hran pístních kroužků do kanalků ve válci?Pořád totiž nemůžu přijít na to, co v tom motoru rachtá a tak zkouším vše.Jinak motor je po GO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tak zkus srazit hrany ne??
 
 
Datum: 04. září 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Dobře no,klika je po GO,nová ojnice CKR na jehlách a tak..Snad to přestane.Díky
 
 
Datum: 03. září 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Já mám válec taky po výbrusu,novej píst aji kroužky a taky mi to tam hrká...vůbec to neřeš jsou to staré stroje s tím se nedá nic dělat. Otázka...Nezvoní ti klikovka???to už je závada která se dá odstranit.
 
 
Datum: 03. září 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci na kolik bar prosimvas foukate pneu na 18 kolech? mam jawa 350/638 předek 3.25 a zadek 3.50 šiřka diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v příručce která je k mání na netu to vyčteš :-) .. jinak foukají se tak aby nebyly ani málo ani moc nafouklé
 
 
Datum: 02. září 2011 18:41
 
<  710  711  712  713  714  715  716  717  718  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.07.2025 16:51:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu