Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdárek draci, nedavno jsem se tu ptal jestli je simál za 10K dobrej kauf.. Včera sem se na simálu projel a docela pohoda...Akorát tam prej baterka vydrží tak den, dva pak se vybije.  Prej je tam původní.. Ale nevim jestli to třeba jen nedobijí. A v zádu sou tlumiče z babetty, protože jeden půlvodní se prej zasek, ale dostanu je k tomu.. A povedlo se mi to asi ukecat na 9 000,- A ještě by mě zajímalo jak to bude s přepisem... Musím jít na STK na tu otypovačku nebo jak se tomu nadává, když třeba 2 dny předtím byla dělaná technická? A to dojedu na to STK, nechám udělat poviný ručení na moje jméno a pak dojdu na odor dopravy s papírama od pojišťovny, z STK a techničákem a plnou mocí od původního majitele a necham to na sebe přepsat?... Už si nevím rady, já to z těch návodů pořád nějak nechápu. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2011 18:16
 Měl sem tu možnost jí vidět a docela psycho.  A znam dost lidí co to maji udělaný jen tak aby to jezdilo a svítilo.  Jako já bych to MOŽNÁ dal dohromady pak nějak s kámošem podle schémat a tak...Ale musel bych vědět co je na tom v pytli.  Dnes mu schválně napíšu všechny tyhle závady a ať dá ještě slevu aspoň na 8 000Kč a o víkendu to pojedu zas skouknout.
Datum: 05. září 2011 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 Těžko říct.....se koukni na nějakej simson e-shop kolik stojej ty eletrický krávoviny do sifóna.....a taky málo kdo to umí dát dohromady....viděl jsi někdy vyndanou kabeláž ze simsona?  silně mi to připomínalo eletriku na GSXR  ......často to končí tak,že se to vyrabuje,zapojí se to jednoduše,jen aby to jelo,svítilo,chcípalo a hotovo....
Datum: 05. září 2011 17:15
 Tak lak ten ěm netrápí..Známej veme barvy z práce a nastříká mi to grátis..Mě spíš trápí nejvíc to dobijení, protože simsony maj strašně složitou a na pytel elektriku..  A co může spůsobovat to nefunkční dobijení? A na kolik by to tak vyšlo?
Datum: 05. září 2011 17:11
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 Čus. Pokud je tomu tak jak řikáš,tak bych jim za to nedal víc jak 7 tisíc. Tohle všechno sou kecy v kleci. Origo tlumiče sou dojebaný,tak tam vrazily z babety,který pudou taky do kopřiv,protože jsou stavěný na poloviční váhu. Pokud někdo tvrdí,že je tam už horší dobíjení a baterka tak kecá.....simsony bud dobijí a nebo nedobijí.....takže v tvym případě nedobijí....to znamená že je tam asi dojebaná eletrika....takže pokud se do toho zle nevysypeš s prachama,tak už na věky budeš jen svítit....blinkry a nic okolo nebude chodit....tlumiče taky budeš muset koupit nový-pořádný a pokud byly z pole dojebaný zadní,tak předpokládam že přední jsou taky zralý na repas....o oloupávajícím laku nemluvě....a navíc už se někdo hrabal v motoru....ja bych to nekupoval....
Datum: 05. září 2011 15:57
 Taky se mi to zdá..Jenže oni do něj dali prej před pár lety asi 10 000Kč do motoru, zadního kola a laku..Jenže barva už je místy oloupaná. Sem říkal že mu za to dam tak 9 nebo míň..
Datum: 04. září 2011 22:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nemůžu si pomoct, ale dát 10 000kč za simpla ježděnýho na poli s dobastlenýma tlumičema a s nefunkčním dobíjením, je moc...
Datum: 04. září 2011 21:10
Datum: 04. září 2011 15:26
 Ty tlumiče z babety sou takový provizorium prej.. Ale dá mi k tomu i origo ze simála akorát ten jeden se prej nevrací, takže se na něj kouknu a uvidím. A díky moc s tim přepisem, konečně sem to pochopil.
Datum: 04. září 2011 14:42
 tvl tlumiče z babety omg sežen tam funkční na simála tam se dá nastavit tvrdost atd a baterku kup určo novou nebo doli elektrolit a jeto jinak jestli je tam nová technická tak tam pojedeš tam se udělá evidenční kontrola skontrolujou čísla atd vem si velkej i malej TP pak to mužeš jít pojisti nejlepe ještě ten den kdy to ten tvuj kámoš zrušil no aaž to bude tak si vem sebou velkej malej TP tu zelenou kartičku co dostaneš jak to pojistíš lístek od evidenční kontroly o kterej si dyštak na tom stk řekni lae měli by ti ho dát automaticky a stím vším zajdeš na dopravní inspektorát a necháš to za 300 kč přepsat na sebe ale pokud ti není 18 musíš tam jít třeba s mamkou ta ti podepíše že s tím souhlasí aby to bylo přepsany na tebe taky jsem to nedávno řešil
Datum: 04. září 2011 12:42
Jméno: Tomíno
IP: uživatel5727
 Čau kluci mam problém mam jawu mustang a zlobí mě, když zařadim 3 stupeň motorka uplně přestane mít sílu a místo toho, aby to jelo tak to zpomaluje,ale za to 2 ta táhne a jede hezky,ale stejně bych rád věděl čím to může být poradíte díky zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 12:11
 Jak napsal JAWA_ceZetak nejspíš jsou prohozený kolečka v převodovce, takže máš hodně silnou 2 a hodně slabou 3
Datum: 04. září 2011 12:11
 nepůlil si motor? nejspíš prohozené kolečka
Datum: 04. září 2011 11:39
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Tak jestli ti to dělá na rovince tak ti může prokluzovat spojka, já jsem měl ten samý problém, zařadil jsem 3 na rovince a nechtělo se to rozjet, podívej se teda na tu spojku
Datum: 04. září 2011 11:37
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Zdar Draci ! Mam jeste jeden dotaz de u pincka rozpulit motor aniz by se muselo demontovat zapalovani ?dík za rady a triky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 13:02
 jaké triky? vzdyt sem ti tu uz psal ze to jde... to mi jako neveris a musis si to jeste overovat?
Datum: 04. září 2011 13:02
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Přesně tak abych to nemusel seřizovat protože ja mam origoš motor od vyroby seřizenej a naladit tam fora aby ten motor byl zivej jak je ted to neni jen tak ikdyz si udelam risky tak to uz podle men nebdue ono !!
Datum: 04. září 2011 10:44
 význam to má ten že to neumí seřídit. ano jde to standartním způsobem.
Datum: 04. září 2011 7:44
 Tak jako asi by to šlo, akorát mi uniká význam
Datum: 04. září 2011 7:39
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 ZDarec chlapi, dá se přehodit rotor ten novej velkej za ten starej od pařezáckýho zapalování ( Chci dat z pařeza do 20ky...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 14:11
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 jde to normálne ale musíš celí zápalko,já to mám taky v mustangu zápalko z pařeza
Datum: 04. září 2011 14:11
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Jojo to je jasné, ten stator nový je větší a úzčí...
Datum: 04. září 2011 12:16
 Musíš i se statorem, pak to jde
Datum: 04. září 2011 7:38
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Zdarec draci potřeboval bych poradit s mím pionýrem jawa 20 (1979) jeto origos stroj dobře zabehlej nikdy nepulenej motor a prosakuje mi mezi kartrama olej sem tam naka kapka cca deně 0,5 deci je to konkrétně místo jak se opírá stojan o kartry a tak bych tam chtel něco narvat abych to nemusel pulit (rozpulil bych ten motor to neni problem ale uz by to nebylo ono ),zkousel jsem silikon ,lukopren ale pokazde po case to stojan rozmackal a zacalo to zase prosakovat a pokazdy se vzdy řádně vypustil olej stroj nahl na stranu a poradne odmastil ale jak řikam stojan to pocase roztrhal nejlepsi řešení by bylo rozpuleni toje udelany za hodinu šup šup hlava valec kartr od spojky spojka vyndat pulku kartru a zapalovani odmastit narvat tam silikon a jeto ale uz byto podle men nebylo ono zestelovat zapalovani tak jak jak to udelali přimo ve vyrobe to neni jen tak,Za každou radu budu rád díky moc !
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 21:05
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Tak draci neska sem to zkousel apodarilo se motor je krasne pretesnenj a zejtra hazu na kostru takze paráda
Datum: 04. září 2011 21:05
 dachle co to plááš o vyklepávání?  ... vidl si někdy rozpulovák motoru? přišrubuje se z leva na motor a středem tlačí na čep kliky a tím se levý karter odsune od kliky a ta zustane v pravék kartru
Datum: 04. září 2011 11:10
 Jasně že to jde...vyklepneš klikovku s karterem ze strany primárního kolečka i se zapalováním.
Datum: 04. září 2011 9:08
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Fakt to jde? ja myslel že sila magneta tahne dolu a nende to máš to aspoň vyzkoušený ??
Datum: 04. září 2011 0:54
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Jako nejlepší by bylo kdyby motor šel rozpulit bez toho aniz bysu toho pincka nemusel vytahovat zapalovani a to prave nejde kdyby nato byla nak finta ze by si tim ani nepohl tak uz jeto davno pretesneny
Datum: 03. září 2011 23:56
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 No mezi kartrama to je jasny že neodmastíš tam se nemasj ak dostat ale trochu to jde a kdyz se to jeste obrousi smirglem a radne odmasti tak to tam musí vydržet,jo to dvousložkový lepidlo znam toje v takovejch dvou strikackach vyflaknes toho kolik chces namichas a prdnes to tam
Datum: 03. září 2011 23:52
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Jo ten muj ma taky nemalo najeto a šlapě parádně a nebyl nikdy půlenej
Datum: 03. září 2011 23:37
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Na to bych se chtěl taky zeptat. Mám ČZ 477 a dole uprostřed motoru kape olej. Vždycky tak za 3 měsíce to celý vyteče ( je tam litr ). Dá se to nějak zatěsnit zvenku? Nechce se mi kvůli tomu půlit motor. Taky nebyl nikdy půlenej, má najeto jen 13000 a jezdí parádně.
Dík!
Datum: 03. září 2011 23:30
 z jakého důvodu musíš vytáhnout zapalování? normálně ho tam necháš a jenom sundáš spojku primár,levej karter a jseš tam aniž bys musel sundávat zapalování...
Datum: 03. září 2011 23:30
 uplne bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani  ..
Datum: 03. září 2011 23:17
 uplně bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani  ....
Datum: 03. září 2011 23:16
Jméno: jarda
IP: uživatel12380
 Nezbyde Vám asi nic jiného než to rozpůlit, mezi karterama to neodmastíš a poteče to pořád.\r\nI když já jsem kdysi jeden motor zkoušel podobně lepit dvousložkovým lepidlem a Al plničem a drželo to. Nevím jen jak moc nadával ten kdo to potom půlil  \r\n
Datum: 03. září 2011 22:40
Jméno: pepik
IP: uživatel5506
Posl.aktualizace: 03. září 2011 23:15
 když ve snímku "trhala fialky dynamitem" uvezl mladého růžičku tak proč by neuvezl jen 120kg?
Datum: 03. září 2011 23:15
Jméno: jawak23mustang
IP: uživatel12379
 Zdarec, mám mustanga a mám takovej menší problém:motor jde nastartovat ale když přidám plyn tak to přidá asi 3x a pak to přestane fungovat jakoby to nekde nasálo vzduch nebo co a motor zdechne. Zkoušel jsem vymněnit karbec ale tím to asi není je to furt stejný, předstich seřízenej karbec utěsněnej a taky poštelovanej, lanko plynu je nové, motor taky utěsněnej, benzín tam teče tak nechápu proč to dělá dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 10:39
 mohlo by to byt zasranym filtrem, ucpaný trysky (nejtačí je profouknout, musíš je prošťouchnout třeba štětinou ze smetáku), když to po nakopnutí zdechá tak roztláčej
Datum: 04. září 2011 10:39
 Čau draci, kámoš má motor po GO ale pořád zvoní.  Zkoušely sme zabrousit hrany kanálků a nic. Když jsme tam dali starej píst a nasadily válec a zkusily prošlápnout tak nezvonil, ale když jsme tam daly hlavu a dotáhly, tak to zase začlo zvonit.. Nejspíš to dělá bronzové futro v ojnici že? A jedná se o Jawu 21. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 17:43
 Vyřešeno
Datum: 04. září 2011 17:43
 Je to právě nultej výbrus... A někdy to zvonilo i když tam nebyla hlava, a podrželi sme válec a prošláply to, tak to taky zvonilo. :/
Datum: 04. září 2011 12:14
 Mám podobnej problem dá se to nijak vyřešit ? nebo dát jinej píst
Datum: 04. září 2011 10:46
 nejspíš je novej píst o kousek delší a klepe o hlavu. kolikátej to je výbrus??
Datum: 04. září 2011 7:43
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zdravím draci, tak sem se díval do návodu na čz 175 a tam je napsané že baterka se připojuje na kostru kladným pólem, ale v el. schématu je ukostřený záporný pól, navíc odjakživa se přece ukostřuje právě záporný, tak se chcu zeptat jak to teda je? mají tyhle staré jawy a čézety nějakou vyjímku a fakt se musí ukostřit kladný pól?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 18:09
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 450 De Luxe rok myslim 64
Datum: 04. září 2011 18:09
 odjakživa se dávalo v jawě na kostru + a v kabelech byl -  ... až později se to otočilo... aspon napiš jaký typ čz to máš...
Datum: 03. září 2011 19:43
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 no mrknul bych tam kdyby bylo něco videt. ta motorka 10 let stála a i zapalování je tak rezavé že se rozpadá pod rukama
Datum: 03. září 2011 19:11
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Koukni na relátko tam je to vyraženy jestli kostra na + nebo na mínus nám se na 175čz taky připojovala kostra na +
Datum: 03. září 2011 18:56
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 Chtěl bych se zeptat jestli je pionýr vhodný na každodení ježdění do školy cca 25km tam 25km zpátky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky jsem párkrát byl 30km ve škole na fichtlovi a jedinej problém byl s totálně ignorujícíma ridičema, já osobně bych určitě už nejezdil nebo spíš záleží kam, ale v ranní špičce v Jihlavě je to s fichtlem docela problém
Datum: 04. září 2011 22:51
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 No já bych se toho nebál, když to budeš udržovat v kondici a pár blbinek budeš vozit sebou tak to je v pohodě.
Datum: 04. září 2011 22:13
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já mám jawu 20 a jezdím už druhým rokem na učňák a ještě nikdy sem nikde nezůstal! Jen možná nějaká oprava na pět minut s kombinačkama nebo šroubovákem..., ale těch nebylo víc jak pět! Jezdím asi 25km na praxi 30km tam i z5 a jedu to okolo 45 minut... Spotřeba max. 3,3 litry...jinak třeba 2,6...
Datum: 04. září 2011 14:56
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Zdarec. Nemám zkušenosti s pinckem, ale když jsem jezdil na simsonu, tak mě nikdy nenechal ve štychu. Je potřeba na tom stroji vyměnit pár věcí a nemá chybu.
Datum: 03. září 2011 23:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 V prváku jsem jezdil do školu 20km tam a zpátky. Jezdil jsem to něco přes půl hodiny, takže pohoda...
Datum: 03. září 2011 21:13
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 děkuju...go motoru bych určitě udělal
Datum: 03. září 2011 20:56
 no když na něm uděláš kompletní GO motoru, tak tě tam určitě doveze. horší by bylo ale kdyby ti třeba někdo nasypal něco do nádrže nebo něco podobnýho
Datum: 03. září 2011 19:33
 čau draci mám problém s dobíjením. Na jawě 250/353, do nedávna to bylo v poho ale teď najednou mi to dělá to že na volnoběh bez světel je relátko seplé a normálně dobíjí ale jakmile zapnu světla tak se rozsvítí kontrolka, čili se rolátko rozepne. Napadlo mě přihnout trošku ten plišek na relátku pokud by to teda pomohlo ale nevim na které cívce jestli u té která je obmotaná tim modrym....
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 19:28
Jméno: MiraStef
IP: uživatel12377
 no to by mě zajímalo jak se zapalování z ČZ dostalo do 250diny 353... nemáš v tom trochu guláš. Obvykle nad dynamem jawy žádná cívka není jen relé, ale to může být nahrazeno novým relé nekdě v kastlíku v hlliníkové krabičce.
Datum: 04. září 2011 19:28
 No uhlíky jsem dával jiný protože tamty už byli malinky. No tak jsem se díval na ty jeho fotky z renovace a nejspíš tam mám zapalováni z čz 175 protože nad ním nemám tu velkou cívku. Vyfotím to.
Datum: 04. září 2011 13:05
 Určitě to nebude relátkem ale dynamem, do relé nelez, všechno pokazíš!! bud je jedna cívka špatná, nebo může být zaoxidovaný kontakt dynama resp.uhlíku, co vede proud na kostru,ten se dá odšroubovat a očistit a přišroubovat zpátky. Nejlíp by ti řekl elektrikář po oddělání a proměření dynama. Zkontroluj i stav uhlíků, vypadá to, že dynamo nedává moc proudu. Profesionální opravy zapalování prov. p.Beran lze najít na netu - elektroberan, dynama.
Datum: 04. září 2011 8:06
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Zdarec draci! Mam problem s čezetou 175/487 - rozemlely se mi jehličky v horním oku ojnice. Mám koupit novou sadu jehliček nebo sehnat bronzové pouzdro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 16:39
 rozdrcený jehly většinou poškoděj i oko v ojnici= větší problém
Datum: 03. září 2011 16:39
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 cau chlapi jake je prosim cislo laku JAWA - 3003 nebo 3004 .dik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 19:15
Jméno: pepiscek
IP: uživatel12404
 origo barva čsn 8850 nejlíp dvousložku stříkat kompresorem a dospod plnič
Datum: 07. září 2011 19:15
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 diky mě ta 3003 přišla taky nejaka svetlá
Datum: 03. září 2011 18:03
 jestli myslíš RAl tak 3004
Datum: 03. září 2011 17:36
 Hoj mam dotaz neví někdo nebo nedělal go na jawa 250, potřeboval bych co stojí cca pochromování nádrře na tu krasavici diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 13:04
 a taky říkal že to stojí stejně jako chrom  ... takže se to hodí tak na nekovové díly, které pochromovat nejdou
Datum: 04. září 2011 13:04
 kenny tvrdil že to má stejnou odolnost jako barva.
Datum: 04. září 2011 7:47
 to máš asi pravdu, ale beru barvu jako barvu, a půlka motorek je normálně nastříkaná barvou, tak tu lesklou stříbřenku bych nehanil úplně. ráfky a .bych s tím nedělal, ale zadní tlumiče nebo nádrž možná jo. Někdo třeba nechce dělat všechno v origo chromu a nemá tolik na investice, tak to prostě přestříkne, ahlavně může vyjet, no ne  ?
Datum: 04. září 2011 7:32
 mirastef: to neni žádný chrom ale pouze lesklá stříbřenka která nemá žádnou odolnost  .. je dobrá tak na nějaký nábytek do interiéru
Datum: 03. září 2011 17:11
 No,chromovaná celá nádrž stojí cca 4000,- takže pod 3500 to jistě nebude.
V Brně jsem nalezl,celkem dobrou blbost a tou je nástřik chromem, čekám na odpověď borce, coto dělá, co to vlastně přesně je, (motokenny.cz)
Datum: 03. září 2011 15:13
 kolem 3-4 tis
Datum: 03. září 2011 13:49
Jméno: dominik
IP: uživatel12373
 čus draci,nevíte jak se spravuje náhon tachometru u zadního kola?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 19:35
Datum: 03. září 2011 19:35
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Čau kluci,chtěl jsem se zeptat když chci koupit novej pist na jawa 21 a original je tam 3 kroužkovej, a někdo tady psal že je lepši koupit 2 kroužkovej akorat sem se chtěl zeptat jestli tam nebude slabší komprese nebo nějaka jina nevyhoda? diky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 8:38
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Zdar kup 2 bude to lepší,menší tření a pojede rychlejc když budeš mít ho dobře zajetej tak by měl dávat 70-75.Chce to poctivě zajet,hlavně prvních 100 km šetřit a potom tomu přidávat ,když to ze začátku budeš honit tak to nezajedeš bude se to hřát a nepojede v horším případě se to přidře.
Datum: 06. září 2011 8:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ten "60kovej poleskej válec" má vrtání 40mm, takže objem něco málo přes 55ccm. Výhoda 3-kroužku je v tom, že i dorpasený starý válec po smrti ještě nějak jede...
Datum: 03. září 2011 21:15
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Já mám 3kroužkovej v 60tkovým polským válci a že by se to moc hřálo se mi nezdá, ale silu to má, i na trojku vyjedu v pohodě kdejakej kopec.
Datum: 03. září 2011 16:48
 Tří kroužkový píst je pro získání větší síly. Potřebuje více kilometrů k záběhu, ale motor má výsledně lepší kompresi a větší životnost. Motor se ale nedá tolik vytočit a více se zahřívá. Použitím Jedno kroužkového pístu docílíme větší rychlosti. Motor má sice menší kompresi, zato méně tře ve válci a tak nedochází k takovému zahřívání a s menší třecí plochou přichází i menší odpor motoru a tím pádem se dá motor slušně vytočit.
Datum: 03. září 2011 10:55
 čus draci,mám takovej problém...mněním ložiska v předním kole - vyloupl sem ty 2 plíšky s těsněním na obou stranách náboje a teď se v knížce píše něco o tom že tam má být pjístná segerovka..FATAL ERROR buď sem slepej nebo tam není...v každým případě když sem se to snažil vyrazit tak se ložiska pohy o 20mm a dál ani noha....Děkuju za každou radu tak čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 10:31
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12095
 http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
Datum: 03. září 2011 10:31
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 zdarec draci jak se da obnovit zašlej lak na motocyklu a zadělat odlouplej kousek laku diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 11:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Lak obnovíš pastou TEMPO,já stroje restauruji do původního stavu a lak opravuji tak že vždycky vezmu nějaký díl a podle něho mi namíchají odstín v prodejně laků a potom vemu modelářskej štěteček a šrámy zadělám a těsně před uschnutím barvy zaleštím tempem do původního laku a vypadá to pěkně.
Datum: 03. září 2011 11:37
 Vylouplý kousek laku se podle mně ani nedá zacelit...možná jen díru vyplnit tmelem a danou část znova nalakovat,nejlépe natřit malým štětečkem ale jestli se ti lak loupe a chceš mít hezkýho stroja tak obrousit a hodit do laku a zase budeš mít na pár let pokoj
Datum: 03. září 2011 8:03
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,je možné aby se z válce po výbrusu ještě po 600km ozývalo narážení hran pístních kroužků do kanalků ve válci?Pořád totiž nemůžu přijít na to, co v tom motoru rachtá a tak zkouším vše.Jinak motor je po GO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 10:44
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tak zkus srazit hrany ne??
Datum: 04. září 2011 10:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dobře no,klika je po GO,nová ojnice CKR na jehlách a tak..Snad to přestane.Díky
Datum: 03. září 2011 11:31
 Já mám válec taky po výbrusu,novej píst aji kroužky a taky mi to tam hrká...vůbec to neřeš jsou to staré stroje s tím se nedá nic dělat.
Otázka...Nezvoní ti klikovka???to už je závada která se dá odstranit.
Datum: 03. září 2011 8:04
 ahoj draci na kolik bar prosimvas foukate pneu na 18 kolech? mam jawa 350/638 předek 3.25 a zadek 3.50 šiřka diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 18:41
 v příručce která je k mání na netu to vyčteš  .. jinak foukají se tak aby nebyly ani málo ani moc nafouklé
Datum: 02. září 2011 18:41
|



|