 Caw ted sem dodelal podtlakovou regulaci predstihu ze Š 100 na 487, je to zatim jenom prototip. sice to funguje, ale zajimalo by me, jestli to taky nekdo nezkousel a nevyresil nejak pohyblivy ulozeni ty desticky ? koumal sem nad tim hodne hlouho a nic sem nevyresil. jediny co me napadlo bylo udelat tam nejaky kolejnicky, ale na to je desticka moc mala a kdyz sou ty sroubky jenom povoleny tak desticka desne skace a po chvili se stejne vysroubujou. co vy na to ? dik a at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel8448
 hele myslenka dobrá....taky sem nad tim uvazoval,ale proste u tehle prskoletů to nejde spravne nainstalovat a vzdycky to bude padat ke spodu a bude se to klepat....tudiz se tam bude menit odtrh,bude to prskat atd........uz sem to mel na papiru taky.....jinak pro cezetaka.......máš castecne pravdu,ale u 2T je vhodne zvetsovat az do jiste meze,kde motor dosahne max krouticiho momentu....pak uz to neplatí.....ale seriový motor funguje parádně i bez toho......rizenej predstih je dle me treba az u motorů co točí nad 10 000 otacek......a verim ze ten motor pobezi dobre pri 10 000 RPM i bez toho.....
Datum: 11. ledna 2010 22:15
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
Datum: 11. ledna 2010 20:22
 kolečko: blbost... u 2T i u 4T se předstih s roztoucíma otáčkama zvětšuje.
Datum: 11. ledna 2010 20:03
 nemeni se hodnota predstihu u skodovky opacne nez u dvoutaktni cezety?nekde jsem neco takovej cetl
Datum: 11. ledna 2010 19:55
|



|