 a je to tady. Kontrolér  potřebuje radu  .Kámoš mi dal mustanga na spravení .Vše už je OK.Vše funguje.Ale jeden problém mám.Je hrozně slabý.Není to to samé jak jsem se ptal skoro natotéž tay na mustanga.to bylo o tom mojem.To už jsem si vyřešil..je to o jiném.výfuk tam je jakdyby ze skůtru nebo z čeho..zkoušel jsem tam dát normální a žádná změna.pístní kroužky , spojka nové,všude dobře utěsněn.Je to asi ten předstih nebo odtrh že? jestli jo , tak mám zkusit dát ten předstih nebo odtrh větší nebo menší ? a ještě jeddnou Vás o něco poprosím.Já vím že už vás tadyty dotazy co se zeptám štvou.Ale já jsem asi fakt magor ptrotože to nemůžu z žádné stránky pořádně pochopit.Jak nastavit předstih.jako né že to nemůžu pochopit ale mi to nikdy nevyjde.Já to udělám vše přesně podle návodu,ale jaknile to vše dotáhnu tak mi odtrh nakonec vyjde nějak 0,9mm.a nejede to vůbec.Omlovám se a díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2010 11:15
 mej dotazenej stator- nastav horní uvrat- na kladivku dej odtrh 0,4 nejakou merkou - pridrz to u sebe rukou - tu merku a kldivko- dotahni kladivko - pohybuj proti smeru - nez se kladivko spoji - zmer predstih- a kdyz to nesedi - povol stator -podle potreby odhadni kolik tak otocit -chce to praxi- dotahni stator aspo n zas na jeden sroub- a znova a znova znova
Datum: 02. září 2010 11:15
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 K tomu předstihu ,když uděláš odtrh a jdeš seřizovat předstih ,otáčej rotorem proti směru chodu motoru (proti směru otáčení
hodinových ručiček).
Datum: 02. září 2010 8:09
|



|