Jméno: Nunik
IP: uživatel9817
 Cau draci  prosim vas jak je to stěma svíčkama  14, 15, 17? kerá je teplá kterea je studena? Ktera je lepsi na studeny starty a ktera je lepsi na to kdyz se motorka prehriva? uz si to chci nejako ujasnit  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 18:25
Jméno: Michal
IP: uživatel10518
 N-14 odvádí z válce nejvíc tepla proto je to nejstudenejší svíčka
N-15 patří ke studenějším
N-17 uš je teplejší svíčka mělo by to sní líp startovat za studena
N-19 nejteplejší moc se nepoužívá moc lidí jí nezá ale je je nejteplejší z válce odvádí nejmín tepla
U svíček NGK je to obráceně do pioníru sedí svíška B8HS a ta je nejstudenější
Datum: 10. října 2010 18:25
 studená na studeny starty v zime a teplá na léto ale jezdím pořád na letní v zimě si zajezdím jen málo
Datum: 08. října 2010 16:13
 ja jezdim pořád na N17c a jezdim po nejakech polnačkách lesem a ve vetšim terénu.Může to byt?
Datum: 05. října 2010 6:17
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 to neni vidět,je to uvnitř.... každá jinak odvádí teplo....nejvíc odvádí teplo N14c proto se používá do hodně rozpálených motorů,naopak N17c z řady brisek odvádí teplo nejméně,ta je dobrá do starejch pomalochodů kde nejsou vysoký tlaky,teploty ani otáčky... tady je řez svíčkou http://www.jawa-50.cz/clanek/prurez-zapalovaci-svickou.html tzv.špička izolátoru a její síla určuje zmíněný odvod tepla a tudíž zmíněné vlastnosti svíčky....která svíčka je studená či teplá....já sám nevim a je mi to jedno....pro mě je teplá ta,která má větší odvod tepla(N14) a studená zase pro nižší odvod tepla(N17,N19)....ale rozdíly nejsou až tak markantní....seriovka musí jet na každou svíčku s krátkym závitem a správnym odtrhem elektrod....tepelná hodnota svíčky je už to poslední a nejjemnější doladovani vykonu seriovyho motoru....zásadní vliv na samotnou funkci motoru nemá....
Datum: 04. října 2010 18:48
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 u každe je jina tvrdost elektrody
Datum: 04. října 2010 18:44
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 a jeste by me zajimalo co je jinyho na tech svickach 14, 15, 17?? pripadaji mmi uplne stejny... ale kazda ma jiny vlastnosti?? cím to ??diky
Datum: 04. října 2010 18:18
 Dej tam N15c,je univerzální...pokud jezdíš nejakej "polekros" či "lesokros" použij N14c s tím,že by to třeba mohlo hůř chytat studený,ale teplý to nebude tolik vadnout......
Datum: 04. října 2010 17:19
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo a ještě dodám brisk n15c je takový neutrál spíš do léta...ale samozřejmě můžeš tyto svíčky používat i v zimě, ale starty by byly trošku složitější no
Datum: 04. října 2010 15:03
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čím větší číslo=tím teplejší svíčka.. brisk n14c je dobrá pro ty stroje, co se pořádně hřejou ( léto) a zase n17c je do zimy.. měl sem n17c v létě, jelo to na pohodu ale když se fechtl pořádně zahřál tak nešel vůbec nastartovat kolikrát sem ho musel aji domů tlačit...
Datum: 04. října 2010 15:02
|



|