
čus, jak se rychle otáčky vrátí na volnoběh nezáleží na seřízení.. záleží to hlavně na motorce ( hmotnosti pístu a klikovky..).. prostě čím větší hmotnost pístu a klikovky, tím větší setrvačnost, tudíž tím delší doba než se to vrátí na volnoběžné otáčky.. co máš za stroj? jestli máš nějakou jawu nad obsah 125ccm a více a nízkootáčkovou, tak počítej že se to jen tak z vysokých otáček na volnoběžné nevrátí.. příklad třeba panelka 250 nebo nějaká 350 to trvá několik sekund než se z vysokých otáček dostane na volnoběh.. jinak volnoběh sešteluj tak, že moto pořádně zahřej a toč štelovacím šroubkem na karbecu ( poznáš ho tak, že se koukneš na karbec a měl by být někde v tom místě kde je šoupě..) pozor nespleť si to se šroubkem na bohatost směsi. když chceš větší volnoběh, tak jej dotáhni ( doprava) a když chceš volnoběh ubrat tak jej povol (doleva).. jinak třeba u fichtlů se dosáhne menší setrvačností stočením klikovky, nebo třeba odsoustružením setrvačníků a daním podkovy do motoru.. ale to je úprava na výkon ne na to aby se to dostalo rychlejc dolů z otáček..