
čau draci mám takový problé před víc já týdnem sem si musel na mojem mustangu z určitých důvodů vyměnit motor, již jsem tu rozepisoval jaké jsem měl problémy se sanim jako s hadici od filtru ale to je jedno to jsem vyřešil sportovním filtrem a až dodnes fichtl jezdil jak drak každý den do školy ve 2 sem vyjížděl kopce jak normálně když sem jel sám ale pořád se mi to zdálo málo mi hnupovi a tak sem to furt steloval včera sem to měl postelovane úplně nejlépe a dnes ráno jsem předstih ještě trochu zmenšil už to nebylo ono ale pořád se to dalo bylo to nepatrně jiné tak sem dnes odpoledne steloval pořádně první sem prestih zvětšil a to bylo blbě tak sem jej zpět zmenšil a pořád dokola vždy jen o kousíček a porovnával jsem to na kilometrovém úseku cesty bez zatáček, pořád se mi to nezdálo ideální tak sem pořád steloval až když sem najednou vyjel motor začal cukat a střílet do sani přitom na stejnou polohu magneta dřív motor jezdil bez takových to věci. pak se mi podařilo tuto závadu nějakým zázračným způsobem odstranit (jako to střílení) jenomže teď zase když jedu při vyšších otáčkách tak motor cuká jako kdyby docházel benzín ale pitom nevynechá jen snižuje a zvyšuje výkon prostě cuká, přitom hladina je dost vysoko aj jsem ji zkoušel zvýšit a bez výsledku svíčku sem tam taky dál novou a stejně to nepomohlo takže to bude zase predstihem jenže se zase bojím že mi to bude zase střílet do sani když jej posteluju takže co radite? nebo jsou i jiné možnosti co by to mohlo dělat? a odtrh je 0.4 taky správný kladívka jsou čisté neopalene spoje v konektorech jsou taktéž čisté a pevné
odpovědět