Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, prosim vas jenom o upresneni, jestli to chapu spravne : pri prvnim kvaltu jsou zacvaknuty do sebe dva pary kolecek 14-23, pri druhym kvaltu zacvaknuty kolecka 14-23 a 18-20 a pri tretim zadny? a jak je to pri neutralu? dik predem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 17:53
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 tak a jsem zmatenej...nemohl by mi nekdo vysvetlit ten princip? moznost puleni motoru nemam..
Datum: 04. září 2009 17:53
 ne za 2
Datum: 04. září 2009 7:01
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
Datum: 03. září 2009 22:39
 asi si nerozumíme.hnací hřídel jeten co je na něm přišroubovaná spojka.Hnaný je ten na kterém je sekundární kolečko.ten 3 hřídel je předloha.hnací hřídel je na konci otočně v hnaném.jedno dvojkové kolo je na předloze adruhé je na hnací hř.při zařazení 3 spojíš hnací a hnaný hřídel dvojkovým kolem na hnacím hřídeli.je to tzv. přímý záběr.jestli jsi to ale neviděl otevřené tak se zbytečně namáhám
Datum: 03. září 2009 22:10
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 dik postule, chapu to ale proc se musi udelat ta zubova spojka? To se nemuze tocit hnaci hridel sama?
Datum: 03. září 2009 21:31
 při 3 propojíš hnací a hnaný hřídel prostřednictvím dvojkového kola které ffunguje jako zubová spojka a předloha se otáčí naprázdno.
Datum: 03. září 2009 21:16
 pri neutralu je to mezi  rpzdelej si motor a pochopis, jinak myslim ze to pises cca spravne ale z hlavy to presne nevim
Datum: 03. září 2009 20:29
|



|