 Jde vyměnit řadicí a startovací hřídel u motoru čz 150 bez úplnýho rozpůlení motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 17:40
 Musí se vyměnit kartery, hřídele, spojka, páky a je to v pohodě. Ještě se zeptám-nemáte tu někdo klasickou kývačku. Já mám na té své spoustu dílů jak nových, ale jsou neoriginální. Nepovyměňovali byste? Třeba lavici za kytaru......
Datum: 02. prosince 2009 17:40
 motor 150C je primitivne jednoduhý.... podle toho popisu ten motor je asi tak 2X po smrti
Datum: 02. prosince 2009 16:42
 Já to chci dát někomu na GO. Válec a zapalování je úplně provtřídní. ALE, ALE. Nakopávačka a řadička maj strhaný tisícihrany a musí bejt přivařený k pákám. Pak na spodku motoru je ulomený ten závit, takže je o strach na tom jet. A spojka je taky úplně v pr****. Částečně prokluzje a částečně nevystavuje. Při pokusu o start klouže, rozjíždí se se zmáčklou spojkou. Při každým protočení motoru skočpákou ukápne z motoru kapka oleje. A karbec má víko směšovací komory přidělaný provázkem. Jehla je křivá, chybí tam zářezy a plovák se kouše a neustále přaplavuje. Ale jel jsem s tím max 65Km/h, což není špatný.
Datum: 02. prosince 2009 14:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8106
 nejde.....a dela se to pekne blbě!! Napred skoukni jak to tam maka,nez to rozeberes......ta radicka este jakžtakž jde,ale ta nakopavacka je masakr
Datum: 02. prosince 2009 14:05
|



|