Jméno: dan
IP: uživatel7590
 zdar kdyz chci u fichtla vymenit lamely..musím povolit spojku na pravé straně motoru? a myslite že tam mám dát ty ferodo nebo klasické? včem jsou lepší ty ferodo?dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2010 16:52
Jméno: Standa
IP: uživatel7979
 Burak: Mas pekny stroje,ale fichtla mam hezčího,mimojiné taky žlutýho
Datum: 09. ledna 2010 15:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No jasny,nejde nam o nic jinyho nez te srat....
Datum: 08. ledna 2010 21:25
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 yuri:možná máš pravdu ale ono je to vesměs to samý,a když je máš dobře udělaný ty korkový tak to taky dlouho vydrží. no ale myslím si že ty ferodový vydržej
otrochu dělemale ono to bude všechno na jedno kopyto
Datum: 08. ledna 2010 18:13
 nebo staci rozdelat primarni retez a nemusite sundat primarko. na parezu jsme to tak udelali a je to ok. v jednom to jde taky, ale vzdy je lepsi to delat ve dvou.
Datum: 08. ledna 2010 18:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 při výměně lamel nemusíš sundávat primární kolečko!!sundej těch 5 segrovek a oddělej ty pérka a ty misky a celou tu pokličku a pak povol matku která drží spojkový koš (je tam pojištovací podložka tak jí ohni zpátky)a celý koš i s lamelama krásně sundáš a není k tomu zapotřebí nějaká síla
Datum: 08. ledna 2010 15:37
 cus ferodovou spojku bych volil je dobra a vic vydrzi o hodne vic jinak musis upravovat spojku delaj ji malou a musis ji zvetsovat pilnikem tak se mej cus
Datum: 08. ledna 2010 15:35
 ondrjawa: no to by som nepovedal lebo tie korokové mám v jednom motore a majú tedenciu prešmikovať hlavne ak nakopávam a to mám spojkú úplne povolenú ale dása na tom jazdiť v pohode a zase ferodo ak stoji motocykel na mraze a pri studenom štarte stisnem spojku tak môžem nakopať vpohode sú tak zlepené aleasi pri 3nakopnutý sa rozlepia ale na spojky a na lemely sa nesťažujem treba trochu praxe možno je to tým olejom je to PO80 tak neviem či to ten robí
Datum: 08. ledna 2010 15:22
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mezi korkovýma a ferodovýma lamelama neni skoro žádnej rozdíl,je to uplně to samý
Datum: 08. ledna 2010 15:12
 no Buráku, nevím jak seš na tom se spojkou u fichtla. Ale jen na tomhle vlákně porušils dohromady tři pravidla diskuse - budu se chovat slušně, nebudu nikoho urážet a nebudu sprostý.
Nechápu co z toho máš, když někoho nazýváš debilem nebo volem, možná že seš jen takovej svéráznej, každopádně na to co si o zdejších diskutujících myslíš se Tě tady nikdo neptal..
Jinak k tématu - mám ferodo, musel jsem ho upravovat, jinak nešlo vůbec nasadit. Mám na něm natočeno cca 4000km a spokojenost.
Datum: 08. ledna 2010 15:03
 Burak: len tak schválne netrieti ten primárný reťaz už o kárter???
Datum: 08. ledna 2010 14:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5394
 Tady je videt kdo dela praci poradne a kdo to jen odflakne!!! Novy lamely bez sundani primaru nenandáš!! novej retez to nedovolí!! A je pravda,ze kdyz nemas omletej spojkovej kos,tak se musi nove lamely protahnout o desetinu,jinak nejdou takřaka nandat....jo narves je tam,ale pak nebude vystavovat spojka....
Datum: 08. ledna 2010 13:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No mě ty lamely nepasovali cca o 0,2mm. Po vysoustružení už fungují. Ale ještě k tomu sundávání: Jak říká Bugs- možná to jde sundat, ale velkou silou. Já to vždycky vemu i s tím kolečkem. Ono záleží, jak máš vytahaný řetěz. Já mám nový, takže není tak volný jako třeba ten Burákův.
Datum: 08. ledna 2010 13:21
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Buraku, ale když sundáš i prim. kolečko, tak se potom lamely, řetez a prim. kolečko sundavají a nandavají krásně a nemusíš to rvát silou! Marku já sem tam ty lamely dal tak, jak sem je koupil a vše funguje jak má, asi je to kus od kusu jiný.
Datum: 08. ledna 2010 12:56
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Burak: 1) http://www.motokramek.cz/lamela-spojky-ferodo-pionyr/ to je prosím ferodo spojka. Má na sobě zlatou barvu, díky které se mi lamela kousla na koši. 2) Musíš sundat i primárko, jinaknesundáš lamely. Řetěz tě nepustí. 3) pružiny jdou krásně stalčit. Není to tak těžký. Stačí být jen šikovný
Datum: 08. ledna 2010 11:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud chceš vyměnit spojku- musíš oddělat levý kryt motoru. Ale předem vypusť olej  . Pak musíš povolit klíčem primární kolečko a stáhnout ho. Pak vem šroubovák a sundej segrovky z toho přitlačovacího tácku. Bacha strašně rádi létají po dílně. Radši si kup nové. Když budeš mít všechny segrovky sundané, sundej přitlačovací tácek a sundej i ty 2 lamely a mezilamelu. Teď ke druhu spojky- jedině ferodo. Klasický korkový nevydrží tak dlouho, musí se namáčet v oleji. Prostě radši si kup ferodo. Ale bacha na to! Než ji tam zaděláš tak obrus vnitřek těch lamel. Mě se stalo, že se mi ferodo kousla na koši a musel jsem si dávat soustružníkovi. Stačí když vemeš smrigl a trochu obrousíš tu barvu. Jo poslední rada: primární kolečko se nasazuje tak, že ten šroub, který ho jistil, tak ho s tími zaděláš. Dáš tam primárko a začneš utahovat ten šroub a ono se to samo natalčí na ten kužel.
Datum: 08. ledna 2010 10:54
|



|