
Třetí rychlostní stupen u této převodovky funguje tak, že se dvojkové kolo na předloze nasune bočními ozuby na ozuby trojkového kola. A zde právě časem vzniká problém, tyto ozubové spojky se po čase vymačkají a kola mají snahu od sebe odskakovat. Projeví se to tak, že ze začátku motor při vyšším výkonu na trojku jakoby škube, postupně se to zhoršuje a jak se těmi rázy obrousí vidlička, tak začne trojka vypadávat. Bude nutno vyměnit dvojkové a trojkové kolo na předloze a pravdopodobně i vidličku Předloha musí mít axiální vůli 0,2-0,3 mm, bude-li vůle větší, závada se bude brzy opět opakovat. Vymezovací podložky se dávají na pravou stranu předlohy. Podobný problém se může vyskytnou i na druhém rychlostním stupni, ale tam to není tak časté, protože na hlavním hřídeli nedochází ke zvětšení axiální vůle. Podle převodových poměrů a počtu zubů jednotlivých koleček by měla být převodovka stejná jako u ČZ 175-450.