Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 17:09
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Tyhle pouzdra, to je hrozná věc. Není to jen tak sehnat pořádnej kousek. Všechno se to dělá z mosazi a je to tvrdý jako bejk. Nejlepší je z bronzu, a i to musíš výstružníkem trošku upravit, aby ti sedlo...
Datum: 01. prosince 2010 17:09
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 no já jsem to teď dělal ale dával jsem to druhé a hřídel se mi otáčí trochu ztuha...tak jsem to složil dal do rámu(celé to šlo zuha) teď zajíždím výbrus a trochu už si to sedlo a de to líp...myslíš že si to bez vystružování nesedne? jinam motor po GO
Datum: 30. listopadu 2010 20:35
 Jo a poku to tam teda nalisuješ a pak tam budeš dávat hřídel a nebude se ti volně točit nebo tam ani nepůjde, tak musíš sehnat správný výstružník správného označení a protáhnout tím pouzdro. Pouzdro se protahuje vždy až je nalisované v bloku a samozřejmě až už je zchladlý blok - nalisované,aby se ti to nepodařilo nějak protočit.
Datum: 30. listopadu 2010 19:32
 Jo pokud vyklepáváš staré pouzdro z bloku,tak prvně nahřej karter a pak to pouzdro vyklepni - půjde snadněji vyklepnout  . A když budeš dávat nové do bloku tak pouzdro zmrazíš, blok se nahřeje a to pouzdro tam pak vpadne uplně samo,maximálně je mírně doklepneš gumovou paličkou nebo kladívkem - s MÍROU. Je to opravdu jak výměna a lisování kuličkových ložisek.
Datum: 30. listopadu 2010 19:30
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 dělá se to stejně ale neni odvěci je potom protáhnout výstružníkem ale většinou neni třeba pokavať do nich netlučeš jak magor.
Datum: 30. listopadu 2010 18:30
|



|