Jméno: PavelManak
IP: uživatel10861
 Ahoj lidi, mám takový dotaz: .. mám babetu 210, mám vyměněny všechny čelisti , a neustále mi teče olej do bubnu .. když chci nastartovat tak to prokluzuje /vyměnoval jsem i gufero takže nevím co dál .. prosím mohl by mi někdo poradit ?? .. Předem děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 11:37
Jméno: -!!-
IP: uživatel10577
 Nevíte jak urychlit aby zařadila dvojdu dříve ,, ?
Datum: 29. prosince 2010 11:37
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Navařil,zbrousil a jede "!" . Zatím jen doufám že tam někdy naskočí ta dvojka .. zatím jede jen na jednicku .. nechce přeřadit .. Jinak díky moc ...
Datum: 28. prosince 2010 20:17
 No takže máš nakonec otlačený unašeče, když jsi psal že jsi vyměnil čelistia unašeče nechal starý, tak jsem předpokládal, že jsou v pořádku(neotlačené). Navařit tam na to otlačené místo, už mě taky jednou napadlo ale zatim jsem to ještě nezkoušel. Pak dej vědět jak to dopadlo.
Datum: 28. prosince 2010 14:19
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Děkuji myslel jsem si to že to bude tím ,,plíškem" .. zkusím kousek navařit .. zatim ahoj...
Datum: 28. prosince 2010 8:55
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 zdar hej měl sem to same newěděl jsem si rady až jsem nato přišel když šlapneš na pedal mělo by to přitlačit čelisti k bubnu . ale jestli ten roztahovak je starši tak už je ne ktajich vyježděnej a netlačí na ty pracky protože ho už nepusti ty dva konce stači když nadvařiš to misto na roztahovaku kde se dotykaji pracky a mělo by to byt ok.
Datum: 27. prosince 2010 22:02
Jméno: PM.
IP: uživatel10577
 Zkusím to vše ještě překontrolovat, zdrsnit ..a snad to půjde ...
Datum: 27. prosince 2010 11:28
 Čelisti tam musí mít vůli mezi bubnem a také musejí dosedat celou plochou. Jestli se nechytají k bubnu, tak jsou buď špatně složené, nebo bych buben trochu zdrsnil jemnym šmirglem a ono to naskočí a po třech přeřazení je zase hladký. Zkoukni podle dílenský příručky nebo katalogu náhradních dílů, jestli tam máš všechno co tam má být a hlavně ve správném pořadí.
Datum: 26. prosince 2010 10:21
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Ano myslm buben dvojky /ten vpravo .. .. může to být tím že čelisti v něm jsou zbroušené - nejsou úplně na těsno... ??.. zkusím babetu roztlačit z kopce jestli při vyšších otáčkách to nenaskočí ..
Datum: 25. prosince 2010 23:43
 Pokud si to dobře vybavuju, tak se má za káždých okolností točit buben dvojky a když se na něj přichytí pakny, tak protočí převodovku a ta roztočí vnitřek jedničkovýho bubnu a startovací čelisti v jedničkovym bubnu se roztáhnou a roztočí klikovku. Nevim jestli jsem to popsal úplně dobře. O jakém bubnu mluvíš ty? Popřípadě si zopakuj, jak fungují spojky: http://alesmarek.byl.cz/babetta/
Datum: 25. prosince 2010 14:42
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Gufera jsou taky nové/olej odlit, už to konečeně neteče .. unašeč jsem nechal starý .. vše je jak má být ale neustále nechce nastartovat. .. čelisti se při šlápnutí točí ale nepotočí bubnem ..
Datum: 23. prosince 2010 23:28
 Po každém zásahu do spojek(ať je to odmaštění nebo cokoliv jiného), tak se musí spojky zaběhnout. Takže musiš jezdit hodně po městě aby se to furt snažilo řadit a uvidíš jak se to bude zlepšovat, stačí tak 50-100 km. Pokud jsi měnil čelisti, podívej se, jetsli se v bubnu otáčí volně, kdyžtak je přibruš, unašeče jsi předpokládám dával taky nový. Pokud tam tekl olej doufám, že jsi vyměnil všechny ty gufera(ve spojkách jsou 4 + O-kroužek a další dvě jsou na druhé straně), pak taky ulej ten olej, jak ti tady radily, když vyšroubuješ ten šroubek na kontrolování, tak Babettu ještě nakloň na stranu toho šroubku aby vyteklo ještě trochu víc. Po tomhle by to mělo řadit jedna báseň.
Datum: 23. prosince 2010 14:33
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Odmastil jsem to jak jsem jen mohl, ani kapka oleje ale neustéle to nechce zabírat .. nerozočí se buben .. nevíte co s tím ? Děkuji.
Datum: 23. prosince 2010 0:16
Jméno: PavelM.
IP: uživatel10577
 Ok. dekuji za odpoved.. zkusím a napíšu
Datum: 17. prosince 2010 19:00
Jméno: Uffoneek
IP: uživatel5767
 Moc oleje v převod. skříni, měl jsem ten samý problém po GO  Povol ten šroubek co je z boku a trochu odpusť, inak ty bubny potom pořádně odmasti, ať ti to neprokluzuje
Datum: 16. prosince 2010 21:05
|



|