slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdravím.. mám problém se spojkou / startováním. Měnil jsem lanko, spojku jsem seřídil, vypíná jak má, moto jede jak má, tedy aspoň si to myslím, jelikož když mám jedničku, stojím na místě a dřžím spojku, moto stojí a ani trochu netlačí dopředu, když ale spojku pustím, tak zase začne pěkně zabírat. Ovšem je problém motor vůbec rozjet.. Nakopávačka prokluzuje tak, že moto na ni nenastartuju nikdy, roztlačení je taky celkem problém.. Musím moto rozjet fakt pořádně, +- 20 km za hodinu a pak tam hodit jedničku a doufat, že se to chytne.. Přitom ani tohle není stoprocentní. Poraďte prosím. Co s tím? Jawa 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:47
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Předtím to bylo jen o trochu lepší.. taky žádná sláva ale občas to nakopnout šlo a roztlačení hned, teď se doba startování výrazně prodloužila, tak to řeším..
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to fungovalo před výměnou lanka, tak bych hledal v lanku
 
 
Datum: 20. srpna 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Díky moc všem za rady. Ještě zkusím nějak poštelovat lanka apod, jestli se to nezlepší, jestli ne,tak čeká výměna lamel. Díky
 
 
Datum: 20. srpna 2011 12:25
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
nejsem si jist jaká je tam spojka, ale předpokládám že již pěti kolíková. takže lamela ti tam půjde. tří kolíky byli u 550,555.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Lamely půjde použít tyto? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/korkova_lamela.html ? Je tam psáno "lamela je učena pro spojkovej koš s pěti pružinkami,,pro spojkovej koš se třema pružinkami je zcela nevhodný", jak zjistím, jeslti mám koš s 5 nebo 3 pružinkami (aniž bych to musel zbytečně otvírat)? Jawa 05, r.v. 1965, s revmaplechy.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ano, samozřejmě to jde vyměnit i bez stáhnutí... vypust olej, sundej dekl, sundej segrovky, pružiny atd. vyměň lamely a mezilamelu, nasaď řetěz na kolečko a na lamely a poté nasaď na koš. nandej misky,pružiny,segrovky, nasaď dekl s novým těsněním. nalej olej a nastav spojku. návod najdeš na webu jawa50.cz. mnoho zdaru.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Abych pravdu řekl, nejradši bych to chtěl mít opravené za co nejmenší námahu a co nejmenší potřeby zručnosti.. Je to tedy možné i bez stahování primárního kolečka (že bych vyměnil opravdu pouze ty dvě lamely a mezilamelu) a řetěz a vše ostatní nechal původní?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
čezaťáku: jak sis jistě všiml tazatel se ptá proč mu nefunguje spojka. Níže jsou reakce na pravděpodobnou závadu ve špatných lamelách s čímž bych se i stotožnil. Reagoval jsem na odpověď boochera, kterýž uvádí nutné stažení primáru. Můj komentář tedy jest psán pro situaci výměny lamel, kdy opravdu, ale opravdu stahovat kolečko netřeba při zachování původního řetězu, což jsem vzhledem k dotazu autora předpokládal. Nicméně bych bych si dovolil souhlasit s tvojí tezí nutného stažení kolečka při komletní generálce spojky. Což, jest možná pro tebe překvapením, dělám standartně. No a co víct napsat k tvým urážkám? překvapivě nemám potřebu se vyjadřovat v tématu s tímto nesouvisejícím. Ještě pro autora: olej vypustit, následně nalít nový, příkladně pp80 nebo jiný převodový.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej vypustíš tym šroubkem na spodu motoru a patří tam převodovej olej pp80 PP90 a když ho tam budeš nalévat tak musíš mýt vyšroubovanej ten šroubek na boku a jak tam bedeš lít ten olej a začne to na boku přetékat tak přestan lít a zašroubuj ten na boku pak tam kdes to naléva a je to
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein dibly: stahovák je potřeba ty mamlasáku!!! nepotřebuješ ho jen pokud je vytahaný řetěz.. a ten se musí vyměnit spolu s lamelama takže primární kolečko tak jako tak musí stáhnout! .. ty budeš asi jeden z těch opravářů co pokužívají velké kladivo a šrupovák že
 
 
Datum: 20. srpna 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Díky moc, určitě na to kouknu.. Poslední dotaz, předpokládám, že tam bude olej, takže jak ho vypustit z tama? A jaký tam případně pak zase nalít?
 
 
Datum: 20. srpna 2011 9:10
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
stahovat primární kolečko netřeba...
 
 
Datum: 20. srpna 2011 8:11
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pouze sundáš víko které je na straně řadící páky. Tam vycvakneš 5 ségrovek které drží pružinku,stahovákem sundáš primární kolečko z hřídele... Vyměniš lamely a vše opět složíš jak má byt
 
 
Datum: 20. srpna 2011 7:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Když ji povolím, tak zase nevypíná.. a startování nakopávačkou nejde stejně, akorát jde líp roztlačení.. k výměně lamely a mezilamely se musí půlit motor že? To jsem nikdy neprováděl, takže se toho celkem bojím..
 
 
Datum: 19. srpna 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vše nasvědčuje tomu, že spojka buď hodně klouže a nebo jak už napsal jawasimson, bude potřeba vyměnit lamely a mezilamelu, pak už by to mělo být OK ;-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm a nemas to moc utazenou tu spojku kdyz ti prokluzuje ? a nebo uz potrebuje vymenit lamela + mezi lamela.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 22:29
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 13:56:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu