 Ahoj,zase já  omlouvám se ale mám ještě jeden problém  u DT 80,když jsem jí přivez domu,šlo tam řadit všechny kvalty,sice z tuha jak to dlouho stálo,ale šly.Pak jsme to nějak nezkoušel,dával to do kupy,pouze jsem rozebíral spojku jak je na tom,byla ok tak jsem to dal zase dohromady ale dal jsem tam fest hustsi olej nez tam ma bejt.. (ukamenujte me,zaslouzim si to)  Ted jsem zjistil ze jde radit pouze 1 N 2..Muze to bejt jen tim olejem?Puvodni se podobal spise vode,tak jsem myslel ze je to starym olejem a ze do nej nateklo,tak jsem dal hustej.Ale pak jsem podle německého manuálu zjistil,že ten olej tam byl správně takhle řidkej  Děkuji moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 19:05
 neboj nic říkat nebudu j ještě uvidím co a jak
Datum: 29. prosince 2011 19:05
 no do niceho te nenavadim,tak ne aby si pak nekde rek ze sem rek ze muzes  samozrejme ne  ale s tou 150 je to spis riskantni..kdyz uz te budou kontrolovat,uvidej jako prvni ze mas 150 a ne 125..to uz je lepsi videt 125..aspon takhle mi to rikali vsichni
Datum: 29. prosince 2011 18:30
 tak to jo toš to já si asi kopím MZtu 150tku i když mám jen A1
Datum: 29. prosince 2011 17:33
 to neni pravda..muzes na sebe mti prihlaseny klidne i auto uz od narozeni,ale nesmis ho ridit,pokud nemas ridicske opravneni
Datum: 29. prosince 2011 17:23
 áha tak tahle tj co jsme slišel tak prej nejde přihlásit motorku na kterou nemáš řidičák nebo tak.kámoš chtěl přihlásit na sebe simála ale nešlo to pač neměl A1.
Datum: 29. prosince 2011 17:14
 Ono je to slozitejsi  Original od vyroby ma mit 17,5 Kw,je to ve velkym technicaku.Ale jelikoz se driv do malyho TP nepsaly KW tak jsem byl v cajku,jelikoz to bylo z jednoho majitele odhlaseny na dalsiho,z toho zase na me  takze vlastne technicak byl napsanej porad na pana,co motorku uz asi 6 let nema  Pak jsme si udelali s pritelkyni vylet na Orlik,cca 150 km tam a 150km zpátky. Já věděl že ta podkladka pod znackou je na hovno,ale sem blbej a nechal sem to bejt..Pri jedny krasny projizdce po orliku jsem ji ale ztratil..To znamenalo prepsat ji na sebe a nechat si vystavit novou.(cely me to stalo asi 1000kč,kdybych to mel napsany na sebe rovnou,ztrata poznavacky a vystaveni nove je okolo 150 kč) no ale jelikoz jsem si ji prepsal na sebe,uz mi dali novej malej TP a tam ty KW uz jsou psany..Takze ted uz ano,ma to v papirech.Musim jen doufat,ze s policajtama nebudou problemy
Datum: 29. prosince 2011 16:13
 no tak vidíš ted jen dořešit ten zbytek no . M8m dotaz jak mš v profilu to NSRko ze 17 kw nebo nák tak tak tolik máš aji v tp ?
Datum: 29. prosince 2011 15:54
 tak razeni vyreseno  kvedlal sem s radickou a jak je to dlouho nepojizdny a zatuhly,nevrati se do ty mezipolohy,takze musim jako zaradit,vratit zmatky do prostred a takhle dal..to se casem rozhejbe  jinak nepojizdna je kvuli elektrice,mam spatny civky v zapalovani (podle vseho to tak je,jelikoz civka na svetla normalne dava stavu ale budici civka a civka co urcuje cas jiskry nedava)
Datum: 29. prosince 2011 15:35
 Jo tam má být fest řídkej olej. Ty kvalty jdou hrozně špatně když se motor netočí, musíš s motorkou popojíždět a nějak to vycitovat. A co s tim máš, že motor nechce naskočit na roztlačení? Dej sytič, pusť to z menšího kopečka a zařaď 2. Tak mi to vždy chytlo. Ale u DT 80 mi to nikdy nechtělo chytat když bylo venku kolem 0° a míň, to sem vždy musel nahřát svíčku zapalovačem a pak to šlo na první kick. U DT 125 to už nedělá.
Datum: 29. prosince 2011 13:02
Datum: 29. prosince 2011 13:00
 já vím v jakým ju máš stavu viděl jsme na motorkářích  no zkus to pokoumej třeba tě něco ještě napadne
Datum: 29. prosince 2011 12:48
 toho se bojim no..
Datum: 29. prosince 2011 12:47
 nebo tam taky někdo před tebou nalil SEA 10W30 ale motorovej místo převodovýho na to bacha ! ale když tam jde žadit 1 N a 2 tak nevydím problém proč by tam něměla jít i 3,4,5,6 jestli nebude třeba řadicí vydlička v čudu nebo tak něco
Datum: 29. prosince 2011 12:41
 to urcite dam jinej,taky zkusim radit na sucho jestli to pomuze.Jeste dodam ze motorku jsem zatim nenastartoval,probehlo jen par pokusu o roztlaceni (nemam nakopavacku)
Datum: 29. prosince 2011 12:35
 no tak možná to muže být tím olejem ale nejsem si jistej na 100 % podle manuálu tam má být SAE 10W 30 tak tam dej ten a uvidíš no na oleje.cz nebo jak to je jsem našel pouze klasickej gyrol něco a bylo tam napsany že odpovídá stejné vyyskozitě možná by tam stačil aji ten no
Datum: 29. prosince 2011 12:33
|



|