 čau, chci se zeptat na motoru jawa 350/634 pry byli na náhon pouzity nekdy 12zuby osičky a někdy 14 zubý. Jak je to možný, když se to nedá štelovat? Neřikejte mě, že udělali jinak karter a nebo menili osicku z prevodovky...logicky mi prijde, ze si tam nemuzu dat, jakej nahon chci, pac nvm jestli ho tam dostanu ten 14 zub a i kdyby tak to bude meřit jinak...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 20:18
 Díky moc za radu
Datum: 15. března 2012 20:18
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Když se k 634 připojovala sajda, dávalo se 15 zubové sekundární kolečko místo orig. 18ti zubého. Aby tachometr neukazoval kraviny, měnil se náhon tachometru ze 12ti na 14ti zubý. Podle katalogu se ale liší jen celý náhon, nebo osička náhonu a sekundární pastorek, hřídel předlohy je pořád stejný. Navíc je tam ještě jedna kombinace 16 zubů sekundár a 13 zubů náhon pro Anglii.
Datum: 14. března 2012 21:16
|



|