Jméno: David
IP: uživatel12679
 Zdravím draci, kdo z vás nástrojařů ví, ze kterého materiálu je kolík (podle katalogu 6x22), který zajišťuje segment proti protočení na hřídeli startování u Pionýra 21? Jestli je to ta měkčí, nebo tvrdší ocel. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 22:29
Jméno: David
IP: uživatel12679
 V pohodě, nic se neděje. Já jsem se právě setkal s tím, že už jsem v motorech viděl obojí (záleží taky na tom, kdo se v tom předtím hrabal). V motoru co dělám teď jsem tam měl ten tvrdší a na obou stranách ten kolík praskl (a to by měkčí neudělal - ožužlal by se asi spíš) tak se právě ptám taky ostatních jaký zkušenosti s tím mají.
Datum: 15. srpna 2014 22:29
Jméno: standa
IP: uživatel17514
 sory,sem si to nepřečet celý...ty řešíš kolík na nakopávačce a já to nedočet a myslel jsem,že se ptáš na kolíček na klice....sorry... na tom nakopávání to bude tvrdý... jestli myslíš "kolík" na nakopávačce,tak ten jsem dělal z kusu šroubu,v nouzi tam jde vrazim i jakýkoliv šroub m8,jinak to lze vyrobit vcelku elegantně z šroubu m10.
Datum: 15. srpna 2014 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel17514
 Něco jako spojková tyčka. Bude to tvrdší,ale nic extrémního. Vždyť se místo toho kolíčku dá použít cokoliv co do toho otvoru vleze,jediný co se mi kdy strhlo byl kus mosaznýho šroubu (moje blbost),ten se umáz... jinak je to jedno,stejně se kužel utahne na kuželu a nehne se to ....
Datum: 15. srpna 2014 21:18
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, to Ti asi nikdo přesně neřekne, protože technologické postupy výroby ví jen ten výrobce. Jestli je to vyrobený z 12050 nebo z 19 oceli nebo jestli je to kalený, popuštěný, pocementovaný čert ví. Jedině si skus vyhledat na netu postup výroby zajišťovacího kolíku.
Datum: 15. srpna 2014 6:38
|



|