
ahoj ses, tak jsme s tatou rozebrali převodovku, a čekali jsme hrůzu, jenže jsme byly překvapeni, jak nejsou kolečka ošoupaná, vše bylo v pořádku, jen v ojnici se zadřelo ložisko když jel můj táta (86 KG) do kopca za dva na plný otáčky držel se jednou rukou, před zatáčkou se chytl oběma a hned poté se motor zastavil. No a teď jsme přišli na to, že je zadřený ložisko, naštěstí jsme měli dvě převodovky, takže jsme tam dali ojnici z té druhé, protože to nešlo vyklepnout, ale ta zase byla trochu skříplá, takže ju tata musel tata trochu narovnat, tak sme to tam neska naskládali, zatěsnily, vyleštily kryt spojky (trhá to teĎ oči) smontovali, a zítra to dáme na rám a budeme to vyskoušet, jen že nemáme ten novej primární řetěz, ten nám škrtá dole ažaž. A ještě jsem slyšel, že než se motor zaběhne, tak to trvá asi 1000 KM, a po 500 KM prej můžem dát plyn trochu víc nad půlku, není to trochu blbost? Tak dlouho se čekat nechce. A asi se až budu moct, přihlásím na Ecce homo historic závody do vrchu ve Šternberku. Kámoš má 23 mustafa a nějak mu nechce jezdit, tak sem přemýšlel, jestli není ta 555 kvalitnější, když se mnou, což je 42 kg + pincek54 kg je dohromady 96 kg do kopca na 3/4 otáček za tři, je trochu podivuhodný výkon škode že nám nefachčí tachometr, už se těším na zimu, budem našu 555 renonovat, ale jedna věc nám chybí, a bude ještě dlouho chybět, prokletý papíry!!!!!!!!!!!
odpovědět