Jméno: boro
IP: uživatel625
 draci pomozte my prosim domysliet akym sposobom mam spravit prevod z hriadele klukovky(strana spojky) na predne koleso
bicykla. Jedna sa o upravu -skratenie(odrezanie karboskou)prevodovej casti kartrov motora-pincka. Zostalo tam vlastne len hlava, valec, klukovka(valcova cast kartrov). Mam to uchytene na prednej vidlici bicykla ako pomocny motor, len mysim domyslet prevod tak aby zahrnal aj spojku ktora by mala byt vlastne principom pritlacenia remena ale existuju asi aj ine rieseniatakprosim pomozte. Dakujem za navrhy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2007 6:53
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Datum: 21. března 2007 6:53
Jméno: boro
IP: uživatel625
ROBO prosim mohly by stemy poslat nejaky obrazek?
Datum: 20. března 2007 22:17
Jméno: robo
IP: uživatel662
Viděl jsem na klikovce náhon něčím, co připomínalo špulku na nitě, bylo to však v třecí části gumové, zabíralo to součesně o boky i vzorek pláště, spojka fungovala tak, že se motor naklápěl na přední kolo shora a prokluzováním to pomalu zabíralo o plášť. Mělo to výhodu jak to bylo jednoduché. Zdravím Robo.
Datum: 20. března 2007 19:20
Jméno: boro
IP: uživatel625
OK no dik, ale chcel som radsej prevod remenom.(klinovym, plochym kozenym/gumovym........)
Datum: 20. března 2007 16:57
Jméno: OVERdriver
IP: uživatel43
Já bych na kolo nějak nabastlil rozetu, na motor upravenou spojku a spojit řetězovým převodem.
Nebo dej dopředu zadní kolo s rozetou a volnoběžkou.
Datum: 20. března 2007 15:16
Jméno: boro
IP: uživatel625
ked tam dam ozubene tak nebudem moct spravit spojku na rozbeh a vidlica sa da vselijako upravit
Datum: 20. března 2007 15:04
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
No pokud na přední tak tam se asi nevejde navařit nějaký ozubený kolečko jestli jo tak ho tam navař a je to
Datum: 19. března 2007 20:49
|



|