 čau lidi.mam takovy problem,mam motor jawu 350/634...po dvouch kylometrech se mi sjede nova vidlička a newim proč...skoušel sem měnit tyčku ktera vede vidličkamia furt se mi sjiždí a někdy se mi i ohne..ja už vážně newim co stim to je moje patý pulení motoru a furt ten sami problem...tak kdybyste někdo věděl co by to mohlo dělat tak mi dejte prosim vědět.Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 7:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Ještě bych ti doporučil si koupit tu knihu o Jawách od Dočkala. Seženeš ji i na netu, dej do vyhledávače třeba dočkal jawa a objeví se ti tam několik nabídek z e-shopů. Opravy motorů tam jsou opravdu dobře a podrobně popsány, mohu jen doporučit. Tak at se daří.
Datum: 12. května 2009 7:25
 Jo a díky moc za ty rady snad mě něco z toho pomuže viskoušim to cos mi psal
Datum: 11. května 2009 14:22
 právě mě udivuje žě když sešroubuju kartery tak de všechno lehoulince.co se týče spojky tak ta de dobre,jak ma.a dvojku tam davam normalně nemužu řic z citem ale nasilim taky ne
Datum: 11. května 2009 14:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když dáš novou vidličku a sešroubuješ kartery, točí se všechno lehce, netlačí při některé rychlosti kolo na vidličku? Jakou vůli má předloha? Takhle na dálku ti to přesně neřeknu, musel bych to vidět. Vždy, když dávám novou věc do převodovky, tak to zkouším na nečisto, bez kliky a zatmelení, jestli vše funguje jak má. Předpokládám, že nemáš moc vyčvachtané uložení tyčky řazení a hlavně musíš dávat pozor, když montuješ řetězové kolečko aby se hřídel neposunul zpět do bloku. Ale viděl bych to pravdopodobně na ty otlačené boční spojky na kolech. Zde je potřeba vyměnit nejen kolečko, do kterého zapadá vidlička, která se opotřebovává, ale i kolečko, které do něho při řazení zapadá. Jde ti pořádně spojka a řadíš dvojku s citem?
Datum: 10. května 2009 22:47
 mě se opotřebý jedna vidlička,ta která když odělíme pravý blok,ta ktera je první...to s tim škubaním to mi to dělalo taky ale ted´ uz mě to neděla jenom se mi furt sjíždí ta prvi vidlička a někdy se mi i sjede a zvohne zaroven
Datum: 10. května 2009 16:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Obrušuje se ti jedna vidlička nebo obě? Problém obyčejně bývá v tom, že boční zubové spojky na kolečkách jsou již vytlačeny a kola se snaží od sebe odskakovat. V první fázi se obrušuje vidlička, vytvoří se vůle, motor začne při vytáčení obyčejně na dvojku, ale někdy i na trojku jakoby škubat. Nakonec začnou vypadávat kvalty. Někdy to opotřebení bočních ozubů nemusí být moc viditelné. Doporučuji při montáži provést úkony, jak radí p. Dobešová. Předloha musí mít vůli 0,2- 0,3 mm s hlavní hřídelí problémy obyčejně nebývají. Jestli je v pořádku kulisa řazení, bude nutné vyměnit dvojková a trojková kola. U těchto motorů je to poměrně častá závada, měl jsem tento stroj 7 let a několik motorů s touto závadou jsem dělal i kámošům a sousedům. Dobrá je chytrá knížka od Dočkala, tam je převodovka přesně popsána.
Datum: 10. května 2009 12:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Po složení převodovky otáčej předlohovým hřídelem a kontroluj vůli vidlic v drážkách ozubených kol.Nesmí nikde tlačit na převodová
kola.Jestli někde tlačí,musíš budˇvypodložit předlohový nebo hlavní hřídel,nebo přihnout aretaci kulisy řazení.Kontroluj to při všech
zařazených rychlostech.
Datum: 10. května 2009 11:50
 neškube motor de nádherně
Datum: 10. května 2009 11:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když vytáčíš dvojku, neškube ti v motoru?
Datum: 09. května 2009 22:14
|



|