Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 standooooooo  taky mam problem,porad mi cuka ta ctvrta rychlost mel sem to rozpuleny,dal jsem novy kolecko na 4,vidlicky nejsou ohly automat je dobrej,uz me nic nenapada,nemohla by to delat rozeta? pomoooooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2009 12:40
 Jestli ti rozeta napíná řetěz tak zkontroluj taky ložisko na výstupní hřídeli, jestli už neni znčený-tim by mohla bejt způsobená závada převodovky, sjetý vidličky atd. prostě řetězová reakce...., vždy to chce najít příčinu poškození a né jen opravovat následky....
Datum: 03. června 2009 12:40
Jméno: pavelc
IP: uživatel6287
 je pravda ze ta rozeta v jednom míste napína retez,zkusím to vymenit díky
Datum: 03. června 2009 11:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je u Jawy 634 volná předloha, tak obyčejně cuká nebo vypadává dvojka.
Datum: 02. června 2009 13:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nějak blbne odesílání.
Datum: 02. června 2009 13:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je zařazen čtvrtý rychlostní stupen, tak je převodovka v přímém záběru, to znamená, že se točivý moment nepřenáší přes předlohový hřídel. Kolečko na hlavním hřídeli zapadne bočními ozuby do hřídele řetězového kolečka. A právě zde může být problém i když to nebývá u 4. zas tak obvyklé. Boční ozuby na kolečku se otlačí a zrovna tak okraje děr v hřídeli řetězového kolečka. Potom to pořádně nedrží, má to snahu odskakovat a projevuje se to tím, že začne škubat motor, jakoby takové rázy při větším zatížení a nakonec se poubrousí vidlička a rychlost začne vypadávat. Jestliže jsi měnil kolečko, je nutné vyměnit i protikus. Dále si zkontroluj ložiska, hlavně to na pravé straně, jestli nemá vůli, drží pořádně v bloku a je v pořádku drážka pro segerovku a segerovka samotná, jinak by se mohl hřídel i s ložiskem povysunout ven. Mrkni na řetězové kolečko a rozetu jestli nehází a je v pořádku řetěz, může být v některém místě příliš napnutý a vyvrací to ložisko na řetězovém kolečku. Uložení tyčky, po které se pohybují vidličky je v pořádku, nejsou ty dírky v bloku moc vytlačené až oválné? Netlačí některá vidlička příliš příliš na kolo? Nelze vyloučit ani závadu řadícího automatu. Jinak předloha by měla mít axiální vůli 0,2-0,3 mm a měla by se lehce točit.
Datum: 02. června 2009 13:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je zařazen čtvrtý rychlostní stupen, tak je převodovka v přímém záběru, to znamená, že se točivý moment nepřenáší přes předlohový hřídel. Kolečko na hlavním hřídeli zapadne bočními ozuby do hřídele řetězového kolečka. A právě zde může být problém i když to nebývá u 4. zas tak obvyklé. Boční ozuby na kolečku se otlačí a zrovna tak okraje děr v hřídeli řetězového kolečka. Potom to pořádně nedrží, má to snahu odskakovat a projevuje se to tím, že začne škubat motor, jakoby takové rázy při větším zatížení a nakonec se poubrousí vidlička a rychlost začne vypadávat. Jestliže jsi měnil kolečko, je nutné vyměnit i protikus. Dále si zkontroluj ložiska, hlavně to na pravé straně, jestli nemá vůli, drží pořádně v bloku a je v pořádku drážka pro segerovku a segerovka samotná, jinak by se mohl hřídel i s ložiskem povysunout ven. Mrkni na řetězové kolečko a rozetu jestli nehází a je v pořádku řetěz, může být v některém místě příliš napnutý a vyvrací to ložisko na řetězovém kolečku. Uložení tyčky, po které se pohybují vidličky je v pořádku, nejsou ty dírky v bloku moc vytlačené až oválné? Netlačí některá vidlička příliš příliš na kolo? Nelze vyloučit ani závadu řadícího automatu. Jinak předloha by měla mít axiální vůli 0,2-0,3 mm a měla by se lehce točit.
Datum: 02. června 2009 13:15
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 motor to je 477
Datum: 02. června 2009 12:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaký motor se jedná?
Datum: 02. června 2009 12:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaký motor se jedná?
Datum: 02. června 2009 12:01
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kup si vymezovací podložky. Dělají se v různých tloušťkách. Při sestavování převodovky vlož nejprve oba hřídele ,bez klikového\r\nústrojí a stáhni obě poloviny skříně několika šrouby. Tedˇpřekontroluj osovou vůli obou hřídelů. Hlavní by měl být bez vůle a\r\npředlohový 0,2 -0,3 mm. Jestli je vůle větší použiješ vymezovací podložky.Na kterou stranu je použiješ,zjistíš při kontrole\r\nsestavené převodovky. Vidličky nesmí bočně tlačit v drážkách ozubených kol.
Datum: 02. června 2009 7:50
Jméno: standa
IP: uživatel6275
 ackoliv nejsem odbornik na 4Q prevodovky z jawy,tak sem chtel napsat to a samé,protoze na to trpí i fichtly..........vymlety ulozeni predlohy
Datum: 01. června 2009 23:15
 Chlapi já vím čím to je máte špatně uložený hřídele mě to dělala jawa 634 - měla špatný pouzdra v převodovce-tím myslím ty bronzový či mosazný hřídel se mi posouvala v ose tam a zpět tak jsem si vysoustružil z hliníku podložku a už letí jak raketa ale pozor musíte si dát pozor na kterou stranu si podložku dáte anebo si futra vyměnte uplně za nový servurs.
Datum: 01. června 2009 19:42
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 me to taky cuka na 4
Datum: 01. června 2009 19:24
|



|