Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec drakovci....
Chci se zeptat...prodavaj tady ve fichtl krámku parádní plášť...nevíte,kde bych na něj sehnal komplet ráfek???Díkes...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 23:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
a pak tu nekde v diskusich je odkaz na stranku s ND na simsony a tam meli jak hlinikovy rafek tak chromovany o velikosti 16 x 2,75(nebo nejak tak) ktery je na simsonu i na fichtlu...
Datum: 05. srpna 2008 23:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
motoren.sk nebo ve stary perovne v usti nad labem....jezdi na kazdou burzu...
Datum: 05. srpna 2008 23:54
Jméno: barbo
IP: uživatel3690
 prosim vas Stela je dvojrychlostna? motor je okrem startovania zhodny z motorom babety 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 21:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
stela je dvourychlostni babetta s nakopavackou a stupackama
Datum: 05. srpna 2008 21:53
Jo myslim že na tuto stejnej
Datum: 05. srpna 2008 21:07
 Zdarec, nevíte někdo jak je široká převodovka u pionýra a jaká je rozteč tšch dvou os?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 23:49
A tu šířku by jste někdo nevěděl?
Datum: 05. srpna 2008 23:49
ma prepnuto at napise nick
Datum: 05. srpna 2008 22:16
Co to meleš...  Osová vzdálenost se nemění....! je stejná....hřídele sou rovnoběžně.....! Vzdálenost střed ložiska-střed pouzdra je stejná v jednom i ve druhym karteru...!
Datum: 05. srpna 2008 21:48
na jedný straně je osová vzdálenost 33 mm, jak píše frikulín, ale na druhý straně je 56 mm, musí to jít jakoby trochu do kužele, aby se tě zvětšovaly kvalty, jinak by byli všechny kvalty stejný
Datum: 05. srpna 2008 21:27
Musel bych najít výpočty ale co si pamatuju když sem si upravoval převodovku tam osová vzdálenost je 33mm...počkej já se mrknu....  OK je to tak...
Datum: 05. srpna 2008 18:26
 cus seso chtel bych se zeptat na číslo gufera (simeringu) na ČZ 175-477 který je ve spojce pod řetězovým kolečkem...díky moc za odpoved kohokoli
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 18:24
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
staci vzit šupleru a změřit si to, jinak na jawamania.info si mužeš v technice stáhnout příručku k 476-477 a tam to máš.
Datum: 05. srpna 2008 18:24
Jméno: s
IP: uživatel1181
jo prosim ja ho taky potrebuju
Datum: 05. srpna 2008 18:22
 Ahoj draci už jste někno někdy zkousel dávat nanormálního fichtla řadící páku jako u 555atd?aby byla na druhý straně kartelu?Pak by jse totiž řadila 1cka nahoru(http://www.sesa-moto.cz/galerie/renovace/id_12643.html) a proslo by to pak technickou?dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 5:36
Jméno: jaccob
IP: uživatel205
dik a nema nahodou sesa naky tydle radici páky mimo kramek protoze v nabidce nejsou.klidně i použitý
Datum: 07. srpna 2008 5:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jo mam to udělaný na fichtlu....... normálně sem to uchytil do díry, co drží v zadu motor na rámu, ale problem je v tom, že musíš poposadit(převařit) bud přímo řadící páku na tom čepu o kousek dál a nebo to rameno táhla......... protože kdybys to neudělal, tak by si měl řadičku jakoby dozadu(měla by stejnej směr jako u origo fichtla, ale byla by v zadu tudiž by to nešlo.......tot všše
Datum: 05. srpna 2008 23:07
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Datum: 05. srpna 2008 16:40
Jméno: Standa
IP: uživatel3688
normalne to tam pasuje,jen vyhodis ten m8 sroub z karteru a das misto nej tuhle radicku....u fichtlu je problem ze se ti to nevejde pod zadni plech ,musel bys tam kus vyriznout nebo nejak naohybat...pokud to budes mit pekne udelane tak na technicke nadavat nebudou....pokud to myslis obracene,ze na pareza naperes radicku z 21 fichtla,tak to jde,ale z motoru musis vyrazit takovou vlozku ktera je v uchytu na motor,pak misto sroubu tam das normalne cep na radicku z 21,sesa ho tu snad i ma,a utahnes ten motor na tom cepu,pasuje to v poho akorat nevim jestli se vejde pod prsicka....
Datum: 05. srpna 2008 15:20
Pokud půjde přehodit ten boční karter nebo to tam nějak uchytit tak teoreticky jo ale teď nevím jak to řadí u toho táhla tak bych hledal problémy. Ale pokud mám správné tušení tak to pude. Nejspíš to taky zkusím ale jestli to budeš dělat tak napiš jak to šlo.
Datum: 05. srpna 2008 15:20
Jméno: Monty
IP: uživatel13
snad dolů by se řadila 1 ne? ale je je to možné už sem to párkrát viděl hlavně na teréních upravách ale nic moc o tom nevim
Datum: 05. srpna 2008 15:13
 CHCI SE zeptat jesty by slo zadni kolo z 250/353 nebo ze 175 na mustanga. Na mim mustangovi mam zadni plašt z 250 (3,25). ja mam rozetu orig 55zubu a na rozete z 250/353 je 45zubu tak by to mozna jelo i vic DÍÍÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 12:52
cim mensi zadni rozeta tim rychleji pojedes ale malej zaber
cm vjedsi rozeta tim ti to pojede malo ale budes zase stim dobre hrabat a budeto mit vjedsi sylu
Datum: 05. srpna 2008 12:52
tu rozetu si nech s orginál počtem zubu sice takhle budeš určitě největši dravecc ale jak nastane kopeček tak máš hned z chrchla koloběžku a vedvou ti bude trvat dlouho než se rozjedeš... to samy sem řešil asi před 8 letama...
Datum: 05. srpna 2008 12:08
Jméno: fojta
IP: uživatel764
jestli chces tak ti muzu prodat moji pneumatiku mam jich afo.jestli mas zajem tak napis na icq 499037721,a s tou rozetou cim vic zubu tim vetsi sila.
Datum: 05. srpna 2008 11:41
 nazdar nevite jestli je na babetě 210 která má kola vypleteny stejná rozteč děr na přinýtování rozety jak na litých loukoťových kolech z novějši babety???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:06
 Cus hej schanim rozetu na lite kola mam babetu typ 210 a schanim na to rozetu nemel bys te na prodej nebo nevite kde bych ji sehnal??? napiste dekuji
Datum: 03. září 2009 21:06
Tak to je uplně super tak pozor namně tam unás mi řikaji vlkodlak...
Datum: 05. srpna 2008 12:22
to neim, ale vím že se u nás vyráběly starý dřevěný kola loukoťová, tak se u nás řiká u loukotů, a tak já sem měl přezdívku loukoťák, a vod loukoťáka LoukotMAN...  ¨
Datum: 05. srpna 2008 12:17
Jméno: linkon250
IP: uživatel3687
 kam mam dat na stojane taku strunku s takim trojuholnikem kam to mam prichitit .dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2008 6:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
tak volny konec pruziny zahaknes za pricku stojanku(je vni zarez na pruzinu),na druhy konec pruziny navliknes mensi dirou ten trojuhelnicek(zachyt stojanu) a ten trojuhelnicek se da do vyrezu mezi kartery ve spodnim uchytu motoru a tim uchytem se prostrci sroub od motoru
Datum: 05. srpna 2008 6:35
 Zdar Draci.Chci se zeptat,jak to,ze mi chcipe fichtl kdyz se spojkou zabrzdim??Ze by svicka??Nebo blbej privod benzinu??Diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 21:14
No to muže byt spiš hladinou v plovakuvce, ale i tu svičku očisti, jestli něco budeš potřebovat napiš na icq 373591934
Datum: 04. srpna 2008 21:14
Jo,a nemuze to byt i trochu tou svickou??
Dela mi to taky,ze jedu a najednou,i kdyz mam plyn tak to nic nedela a pak to zabere...
Datum: 04. srpna 2008 20:51
Diky moc....Kdyby jeste nekdo neco chtel poradit tak hned napiste,budu vam moc vdecny....dikes
Datum: 04. srpna 2008 20:43
Na pravy straně motoru máš šroubek s matičkou, tu povoliš a šroub trochu utahneš, pak dotahneš matičku ale pozor, podrž šroubek šroubovakem aby se při dotahovani matičky neotočil taky, neutahuj ho moc, protože pak by spojka zabirala furt
Datum: 04. srpna 2008 20:42
dotáhni víc spojku aby víc vypínala, ale né zas tolik, aby klouzala!!
Datum: 04. srpna 2008 20:41
Aha.A jak to mam teda správně seštelovat???Diky
Datum: 04. srpna 2008 20:25
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
spatne seštelovaná spojka
Datum: 04. srpna 2008 20:23
Jméno: mara
IP: uživatel426
 hoj lidi jaky je novy oznaceni pro kola 2,75-16 a 2,75-19 ??? moc mi tim pomuzete
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 20:24
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
stejny tohle značení se stale používa te
Datum: 04. srpna 2008 20:24
Jméno: ondrar@z
IP: uživatel3682
 Zdar draci. mám problém s jawou 250 pérák. při neutrálu kontrolka nesvítí, ale zapne se při dvojce. Co stím? (skříňka s ampérmetrem) dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 18:34
Jméno: frenk
IP: uživatel10810
 tak to bude bod žarovkou ve spínačce a nebo bude špatna kontaktnice
Datum: 04. prosince 2010 18:34
Jméno: Standa
IP: uživatel3683
me nesvitila na peraku nikdy a neresim to....co mas za model?? Ja mam z krouzkem ve znaku,1953...
Datum: 04. srpna 2008 16:48
Jméno: koleckp
IP: uživatel162
nejspis bude naka hnuta kontaktnice neutralu
Datum: 04. srpna 2008 16:36
 Ahoj, potřeboval bych radu. Mám pionýra a je mimo provoz protože.... když jsem byl malej byl jsem kokot. Z trojky jsem tam dal za jedna a pak divný zvuky a a řazení v pr....No a teď už jsem trochu starší a chtěl bych ho oprvit. Poradil by mi někdo na co kouknout a tak?? Nejde vůbec řadit vyřadit. Dík Vojta
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 14:14
Zdarec hele ja ti poradim stim pionyrem maš tam v prdeli zyby na kolech m,usiš rozdělat motor a dat tam novy kola a možna maš zadřenej motor ale vyměn kola a zkus to
Datum: 04. srpna 2008 14:14
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
http://images.google.cz/imgres?imgurl=http://www.sweb.cz/m.b.simpson/vozitka/postup/fichtlapul/23blok_motoru_komplet.jpg&imgrefurl=http://www.oresi.estranky.cz/stranka/ruzne-navody-na-javu-20_21_05_555&h=480&w=640&sz=107&hl=cs&start=21&tbnid=JifrIDikVmGiwM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dgo%2Bmotoru%2Bjawa%2Bpionyr%26start%3D20%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Dcs%26sa%3DN http://www.mimotojawa.wbl.sk/Novinky.html tak snad ti to pomuze jako me
Datum: 04. srpna 2008 13:50
No podle mně se to chce podivat na převodovej olej a mozna to chce i novou šajtrpáku.
Datum: 04. srpna 2008 13:47
to je rozpůlení motoru....to je na nezkusenyho hodne velka vec...podivej se vsude jsou nejaky navody....tohle je na dlouhy vysvetlovani ale vysledek by mohl stat za to ale zase podlke toho co s tim vsechni je....myslim ze tam budes mit mozna i vylamany zuby na prevodovce atd atd....
Datum: 04. srpna 2008 13:45
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
skus se podivat na kliku a asi bude v prdeli radici automat a mozna nejaky kolecka v prevodovce  ¨
Datum: 04. srpna 2008 13:44
Jméno: jirka
IP: uživatel2409
 problém se spojkou vyřešen, byla uvolněná lamela... ale prosímvás jak tedka složit startpáku s tím segmentem startování a pružinou na 250-559 aby to zasde fungovalo jak má? při rozebírání byl zařazen neutrál
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 13:46
takže hádám že ti segment vyletěl..dáš tam tu prižinu a zasekneš ju do té drážky,pak vemeš ten čep start páky a nasadíš to do pružiny a ty 2 výběžky na tom čepu musí jít naproti těm zářezím uvnitř,takže s tím čepem trochu potočíš,pohýbeš a měl by tam skočit,a pro příště když sundáváš výko,tak dej startpáku do startovací polohy,potom ti to nevyletí,čest práci a hodně štěstí při nasazování!!
Datum: 04. srpna 2008 13:46
Jméno: jirka
IP: uživatel2409
 čau prosímvás na 250/559.....začalo to tak že v tý spojce dole něco chrčelo když sem ji zmáčkl, když ne tak trochu míň, možná by se dalo říct že klepalo....chvili sem na to jezdil a tedka najednou se motorka chová jako když bych jel s na 2/3 zmáčknutou spojkou...nevíte čímto je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 12:00
Cau Jirko mám taky J250/559 ale momentálně v rekonstrukci. Myslím že máš nejspíš povolenou matici na vnitřním spojkovým koši to zpusobuje ty zvuky a jak se koš povytáhne na hřídeli lamely ztratí potřebnou přítlačnou sílu a spojka prokluzuje, ale bacha na to musíš to opravit co nejdřív pač korkový lamely se za chili spalí a jsou na nic
Datum: 04. srpna 2008 12:00
 cim to ze muj tachac na 555 nehce merit vzdalenost????? jednou sem ho mel rozebranej a mel pekne omlety kardany  ... a na tom tachaci bylo kdyz sem 555 koupil bylo pouhych916 km... tak sem videdukoval ze ten muj fichtl musel driv najezdit pres 10000 KM pac to neni mozny aby to bylo tak omlety... jedine co me napadlo bylo udelat novy nahony na ty ozubeny kolca.... pak by to mozna bylo OK..... kupovat se mi nechce pac je to zbytecny.. a jeste nevite jak udelat novej plysek kerej je po obvodu toho tachometru??? (myslim u sklicka) mam to pozohybany jak prase a sklicko praskly
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 11:07
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja bych vzal plexi a prilepil ho tam tavnou pistoli
Datum: 04. srpna 2008 11:07
 jawa 21-- Ještě mám problém že když řadim třeba z dvojky na jedničku tak jak když nezmáčku spojku ...jenže ten šroub u ty spojky vždycky dotahnu ale po 10 min je to už zas stejny jako před tim :-/ ..nejsem žádnej znalec tak plís poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 22:57
hele tak jenom tim šroubem to neni ..musim vyměnit lamely.. z ty jedny strany sou ty korky pěkně sjety...a taky sem zjistil že mám nějakou potrhanou tu hřídel
Datum: 04. srpna 2008 22:57
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja tam mam nerezovej drzi jak novej na imbus
Datum: 04. srpna 2008 11:16
Jméno: tomas
IP: uživatel3677
musis tam mat kalenu srubku ,aj ja som mal ten isty problem
Datum: 04. srpna 2008 9:33
sezen si zavitnik a udelej si tam novej zavit a mas vistarano
Datum: 03. srpna 2008 22:08
tak mas asi strhlej zavit
Datum: 03. srpna 2008 22:07
jj tak ok..di za rady
Datum: 03. srpna 2008 21:27
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
jeste muzes mit v tem tahelku strhli zavit, pak to umy vyskakovat... skus to prekontrolovat
Datum: 03. srpna 2008 21:24
Jméno: josef
IP: uživatel2969
jo přesně tak aby se ten šroubek zajistil a nemoch se povolovat nebo dotahovat.prostě aby se nemoch hejbat
Datum: 03. srpna 2008 21:00
Jméno: josef
IP: uživatel2969
jo přesně tak aby se ten šroubek zajistil a nemoch se povolovat nebo dotahovat.prostě aby se nemoch hejbat
Datum: 03. srpna 2008 20:58
mam ji tam no...ale já se bál abych netrhnul závit ..tak já to zkusim nebi tam dám jeste jenu aby se to nepovolilo
Datum: 03. srpna 2008 20:57
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
a mas na nem tu maticku? ta tam musi bejt a poradne ji utahni!!!!
Datum: 03. srpna 2008 20:52
 Čau draci chci se zeptem mám problém že když u fichtla (Jawa 21) mam zažazenou jednička a točim to trochu do větších otáček tak mi vypadne na neutrál nevite někdo čim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2008 0:00
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Radici automat je takova blbost v prevodovce, ktera posouva vidlicku razeni a ta posouva kolecka v prevodovce...Hodil bych ti sem i odkaz na link, jenomze sesa tady automat nema...Musis si od nejakyho kamarada(ktery ma plnou bednu nahradnich dilu a vyzna se ve fichtlech) sehnat náhradni a funkcny automat. p.s.: jestli chces menit automat musis pulit motor!
Datum: 04. srpna 2008 0:00
že se tak blbě prám ..co je to automat...já asi tušim ale chci se ujistit
Datum: 03. srpna 2008 23:37
Jméno: Standa
IP: uživatel3676
omlety zuby na automatu
Datum: 03. srpna 2008 23:27
vidlicka nebo radici automat nebo omlety koliky na prevodovejch kolech
Datum: 03. srpna 2008 20:36
 Dobrej, chtěl bych se zeptat kde seženu 14tizubou rozetu na fíka. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 20:53
je to jako u kola s přehazovačkou
Datum: 03. srpna 2008 20:53
Jméno: pelli
IP: uživatel1864
a rozeta u kola! je zas cim vetsi tim vetsi sila ale mensi rychlost! a sekundarni! je zas naopak to je cim mensi tim vetsi sila
Datum: 03. srpna 2008 15:13
A ta velká rozeta jak je u kola u tý to funguje jak ten tah a rychlosT?
Jinak dík znova  .
Datum: 03. srpna 2008 15:05
no čím více zubů tím vetsi rychlost ale zase mensi tah....mín zubu velkej tah do kopce ale mensi maximálka....  jinak nemas zac
Datum: 03. srpna 2008 14:51
Koukám že tu máte i 15ti zub  to bude asi eště lepšé co? A ještě něco ohledně tý rozety čim víc zubů tim větší tah? Nebo jak toe čim víc zubů tim větší/menší .. a čim měnší počet zubů tim větší/menší ... Dík
Datum: 03. srpna 2008 14:43
Sorry, sekundárko no   .. Díky moc, na netu jsem našel jediný a to za 350,- a hle tady je tak levně  :o) díky mooc  .
Datum: 03. srpna 2008 14:39
Datum: 03. srpna 2008 14:06
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 22:43
Jméno: Janec
IP: uživatel3531
jo tak me se vysipala 1 a 2 na 250,pac mi tam chybel cely ten blbec na vypinani spojky. ale jeste jsem se neodhodlal to rozpulit.pocitam ze bude ocesany stromek
Datum: 03. srpna 2008 22:43
Jméno: Standa
IP: uživatel3672
copak 632 uz nema spojkovej poloautomat??? asi to mas blbe serizeny jinak by se ti to nemohlo stat...
Datum: 03. srpna 2008 16:08
Holt smůla no.......co dodat.
Datum: 03. srpna 2008 12:18
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno,kamos u me vcera byl na 350/640,a u nas v ulici se mu urval zub na predloze,a to ma ta trinda najeto jenom nakejch 4500km
Datum: 03. srpna 2008 9:16
Jméno: mara
IP: uživatel426
me ne ja to jen opravuju kamosoj brachy ale nemuzu se nepochlubit
Datum: 03. srpna 2008 9:05
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
to nasere
Datum: 03. srpna 2008 9:03
 Ještě jednou,potřebuji 13 zubé primární kolečko na pionýra(to je u spojky) nechci sekundární,to není problém koupit ,ale je problém sehnat ten primár s 13ti zubama.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 13:11
doufam ze tohle neberete jako inzerci ?? ,jen sem narazil na to kolečko tak sem ho sem dal....
Datum: 03. srpna 2008 13:11
Datum: 03. srpna 2008 12:07
Jméno: blazenn
IP: uživatel3666
zuby z kona alebo byka bitam nepasovali?
Datum: 03. srpna 2008 0:17
Jméno: petr
IP: uživatel1553
sesa ho tu nema??????
Datum: 02. srpna 2008 23:27
|



|