Posl.aktualizace: 29. března 2013 10:08
 motory TSFi ani nevzpomínej... slyšel jsem to co konstruktéři říkaly a prej bude něco když tx motory naběhají 200tis .. jinak k té vectre na netu byl záznam o červené vetře B 2.0 benzin majitel na ni mel najeto 700tis km a dělal jen pravidelný servis a udržbu (brzdy, svičky, oleje a filtry).. ale to byl holt ještě trochu poctivě udělaný motor... nejžádanější jsou 8mi ventily které jsou nezničitelné.. a somozrejme u nafty stare motory ISUZU které taky překpaují tím co vydrží bez jediné poruchy... ono se na něm ani nemá co pokazit
Datum: 29. března 2013 10:08
 chlapi miluju tyhle diskuze  v reálu sem je zažil mockrát, nejsem v podstatě na žádné straně je to pouze o preferencích jednotlivých uživatelů, ale dost mě dostává jak TDičkáři mají spočítanou spotřebu přesně na desetinu a hlavně vocpodu a dýmec
Datum: 28. března 2013 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel15284
 Holt máš špatný zkušenosti se špatnejma autama.... to pro špatnej úsudek stačí  Sám nevim,čim vystřídam oktávku až v 700-800tkm dojede,protože mě osobně se nelíbí ani Comonrail ani PD...takže čekam,až se vývoj vrátí ke kořenům a zas v tech motorech bude něco mechanickýho  ...k tý poruchovosti.... to čerpadlo a elektroniku si nedal jako zrovna dobrej příklad...známýmu se teď vysral Opel Vectra(?) 2.0i automat.....auto tak nějak v cajku,fajnově to frčelo,do 10 litrů jezdilo,nákupka asi 13t...bylo po beznohym invalidovi s ručními pedály atd....najeto nula nula nic...pak jezdilo denně prahu....po půl roce prostě najednou uprastřed dálnice chcíplo a už to nikdo neoživil...oprava by byla astronomická....za 4 to prodal na vrakáč a za 5 koupil Astru 1,7TD  a zase má pokoj....a chrochtá si... Jinak o TDCI jen ve zlym,o tom se nic dobrýho nedočteš  Motory HTP a MPi mají opravdu po 40 letém vývoji furt "stejný" výkon i spotřebu  Zajímavé jsou motory TSFi které slibují hodně....víc než dokážou splnit....neoficiální informace hovoří o neoficiální obavě konstruktérů,zda se motor v běžném provozu dožije konce záruky vozu.... jedinej argument pro benzín beru ten atmosférák ve Ferrari....to je prostě masáž....a přitom úplně "blbý" auto....
Datum: 28. března 2013 17:13
 kdzy naftaka tak jedině něco staré s mechanicky ovládanou rotačkou nebo řadovkou.... elektricky řízené NÉ DĚKUJI  ... nehledě na to že turbo odejde at chceš nebo ne.. prostě časem žačne prolínat a něnaděláš s tím nic... a co se elektricky ovládaných vstřiků nafty týče tak to ej kapitola sama o sobě... vrchol byly chrochto motory s PDčkem.. noc horší snad vymyslet nemohly a proto se vrací ke common railu který je jakž takž.. ale když vezneš v potaz životnost tak rotačka/řadovka a mechanické vstřiky je nesmrtelná... známej měl starého medveda v nafte... prodaval ho pri 800tis km a motor běžel bez problemu. chtěl bych vidět ty moderní motory co najedou bez problému 800 tis  ... ji něco jiného je motory od iveca cursor a tector... ty mají v busech bežně najeto přes milion a jezdí.. cursory maj PDčky a tectory common rail.. ale motory v autech se s životností v busech nedají srovnat... to je jak jabko s hruškou.
Datum: 28. března 2013 16:48
 cos čekal od lorda,to je mrdka.od lorda jedině starý tranzit.
Datum: 28. března 2013 16:31
 no já nevim.. na natfu byly vždycky kamna a traktory... benzín patří do auta.. a když to tak veznem když se to posere v naftaku čerpadlo nebo vstřikování tak jsi víš kde  .. opravy za deseti tisíce.. u benzínu když se podělá vstřik tak cena je jen zlomek toho co na naftu... neni to tak dávno co známej začal mít u forda 2.0 TDCI problémy se vstřikováním nafty... několikrát se měnily vstřiky a i čerpadlo a auto pokaždé po rár stovkách km zase nejelo.. 2x koupil i celý funkční motor který za nedlouho kiksnul.. celkem do oprav vrazil 80tis a byl rád že auto prodal za 20tis
Datum: 28. března 2013 16:27
 já se zase směju těm co mají 1,2htp či mpi.myslí si kdoví co a stejně jezdí za 7 jako stará 1000mb.40 let vývoje.
Datum: 28. března 2013 16:25
Jméno: standa
IP: uživatel15284
 Tak proč do nás reješ "zaryté šetřílky" .... dostal si tu od nás před 10 argumentů,proč my zrovna preferujem TDi...pokud to znova pročteš,zjistíš,že tvé poslední popíchnutí je naprosto bezpředmětné....od benzínářů tu nepadl defakto žádný kloudný odpovídající argument....pouze nesmyslné posměšky...které jsou vesměs úsměvné.... tak dobře,jaká je alspoň jedna výhoda benzínovýho motoru,vyjma toho,že nemá turbo a že nafta muže ztuhnout pří mínus 25°....další jeden argument? Stačí mi jeden... ale kloudnej.... ne že nafta někomu smrdí
Datum: 28. března 2013 16:12
 na zaryté šetřílky s dehetem neříkám nic  jen se usmívám
Datum: 28. března 2013 14:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně, pro sychr přidávám VIF a naprostá pohoda, chytá bez problémů na otočení, když je dehet v dobrým stavu tak je to pohoda...... benzín patří do lampy nebo do fichtla
Datum: 27. března 2013 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel15280
 Žhavičky  haha...i když odpojim lištu žhaviček v -12 ° tak jde na první otočení,jen to bíle zakouří  Ve 20°mrazech sem to nezkoušel,nejvíc tu u nás bejvá 15-16°mrazu... Párkrát i přes 20,ale to jen vyjimečně 2-3x za zimu...Když je zdravá baterka a nafta od prověřenýho dodavatele tak není problém se zimníma startama... To jen červená nafta mrzne  Ta je prostě letní
Datum: 27. března 2013 10:23
 Žhavičky měním po 50 000km a žádný problém v zimě nemáme. Vyjde to na 800Kč a to přece není problém. Horší je když tam má někdo žhavičky po celou životnost motoru to se pak není čemu divit že to dlouho točí ...
Datum: 27. března 2013 9:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 No a proto abych se odlišil tak jezdim v dvouapůl litru od BMW a samo že v benzínu
Datum: 27. března 2013 9:27
 ta posedlost čechů škodovkama a dehetama je větší nez jsem si myslel  .. děně u kauflandu samá uchrochtaná otávka nebo fábka  .. a jak slyším jak dlouho točí než jim to chytne... žhavičky KO... ale hlavně že má usporný diesel ale udržba nulová  .. taky starty v mrazech u dehetů nic extra.. v zimě u nás bývá běžne -27 a to je pro naftu zkouška... benzín mi i při této teplotě lapne okamžitě bez trucování
Datum: 26. března 2013 23:16
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 za me TDI mam 66 kW od ty doby co sem koupil to auto sem najezdil 120 000 jen s vymenama oleje a rozovdy,porucha motoru? ani naznak.....je to moc sploehlivej motor protoze me vozi do prace skoro kazdej den 70 km uz tri roky se spotrebou okolo 5 litru. I kdyby mi tedka ten motor treba explodoval jen tak z prdele tak do nej jdu znova...tak asi tak
Datum: 26. března 2013 21:21
 BMW M550d nie je k zahodeniu. Podľa mňa na svete aktuálne neexistuje lepšie spojenie "supersedan" a "diesel". Ale benzínovej M5 sa nevyrovná, aj keď má k tomu blízko... Ale tá cena
Datum: 26. března 2013 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel15280
 Auto na běžný ježdění no  Výplach to je,o tom žádná,občas jezdíme na čumendu na sprinty do Mimoně a do Panenčáku,takže vim co jede...třeba Nisan GTR...osobně sem jezdil ve Ferrari F430(?) - nízký placatý červený drahý auto... No byla to masáž,o tom žádná... Jen sem na runwayi nedal vic jak čtyřku a to mi sralo...byla krátká...ale asi 250 jak hovno...tunel v autě je supr...jen mi nebavilo furt se bát kde co urazim na našich silnicích....mrzelo mi,že to auto prostě jede až od 6-7tisíc... Na podtočenou trojku má lepší zrychlení bráchovej Leon...ale zážitek neskutečnej... Doporučuju...pak má člověk s čim porovnávat...
Datum: 26. března 2013 21:17
 no jo ale V10 v M6 v 7000rpm to je výplach.Ale M550d se 380ps 780 Nm taky není k zahození co?
Datum: 26. března 2013 20:21
Datum: 26. března 2013 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel15275
 Vůbec jsem tu nechtěl rozpoutat diskusi,jen sem se musel nafty zastát. Samozřejmně souhlasim  to mi na tom baví nejvíc  ale teda když narazim na otevřenýho,tak podřadí o dva kvalty,má tam 80,je přede mnou a chce se honit,protože mu to pošramotilo ego,jenže já na něj seru,,,,tak jí aspoň na tu dvojku roztáhne do plnýho až do prvního semaforu aby svym řevem dal najevo,kdo je tady král  No nic,taková veselá vsuvka  Takle sem se z prdele honil po kladně s nějakym borcem s ňákou rezavou šunkou s megamaxikrutym sportovnim vejfukem a to sem se neskutečně pobavil...vždycky sem mu fouk trochu dehtu pod nos,o kousek ujel a jel zas piánko...on mi s ohlušujícim řevem ztěží dojel a lepil se mi zas na prdel...tak sem si zase odfouk trochu dehtu a znova  no borec to prostě nevzdával a takle sme strašili přes skoro celý kladno...pak sem jí podržel v pár zatáčkách a po výjezdu z města už byl jen vdáli v zrcátku...tenkrát to byla neskutečná prdel...brácha se řezal smíchy až domu...
Datum: 26. března 2013 19:56
 Stando přesně! mluvíš mi z duše.. taky máme octávku a neměnil bych. Ono je to o něčem jiným když máš uhuhňanou 1.6 co má 70 nebo 90kw viz civik co má každej podělanej flexař  a když máš TDi o 90kw  vždycky se jen směju jak jede nějakej boreček po městě a řve mu to jak špatně píchlá svině, za ním jede octa přišlápne full a civik jde vidět jen v kouři
Datum: 26. března 2013 18:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně, na běžný ježdění asi fakt není lepší motor než 1.9 TDi. Dá se s tím jezdit denně do práce za pár korun a když potřebuju tak to jede jak hovado se spotřebou běžný jízdy v benzínu. Když se to chipne tak kam se hrabou nějaký benzíny. Tam je právě krásně vidět, že ani tak nejde o výkon, ale o krouťák kterej má ten diesel bezkonkurenční. A hlavně stačí chip a už to jede, když chci víc stačí vyměnit turbo, vstřiky, IC a máš z toho letadlo. A neříkám to jen proto že ty auta chipuju
Datum: 26. března 2013 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel15275
 Určitě je to subjektivní názor každého jedince. Pro každýho je prioritou něco jinýho. Pro mě třeba hraje roli 280Nm v 2000ot/ min,protože nějakejch ani ne 100Nm v 4500ot/min mi nikdy nezaujalo. A to je muj subjektivní názor. Někomu se třeba zas líbí jezdit v otáčkách. U mě jednou pro vždy vyhrál ten suprovej pocit z naprosto bezpečnýho a hbitýho předjíždění. Prostě šlápnu na plyn a jedu. Nemusim podřadit o dva kvalty aby se tech 92kw rozhejbalo jak u starý benzínový A6 jako měl dřív muj brácha ...pak se svez tou mojí utrápenou koktávkou lehce čiplou na 100kw a audinu střídal Leon.... Dnes naše velká hračka...prozatim 203HP na brzdě... Úžasný co se s těma motorama dá za pár šupů vyvádět.
Datum: 26. března 2013 15:19
 za mě taky jedině benzín ! Nafta patří do kamen a když už někdo má na superba tak na palivo snad taky ne ? Ale tady ten na kterého je odkaz bych nebral jak už bylo psáno níže je to náké podezřelé.
Datum: 26. března 2013 14:47
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Já už si nemůžu pomoct jak všichni povídají že TDI je nejlepší motor co kdo kdy vyrobil atd.a prostě se už jen směju.Opravdu snad 80%lidí má fabii nebo koktavii TDI.Já ti vám hoši nevím ale tohle prostě není doba pro mě.Ale hlavně že jste spokojeni...
Datum: 26. března 2013 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel15275
 Ale krásná posedlost...
Datum: 26. března 2013 13:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... není nad posedlost českýho národa deht. motory.
Datum: 26. března 2013 9:28
Jméno: standa
IP: uživatel15275
 Čezeťáku holt si měl mrdku,takový auto bych nebral ani zadarmo. Za mě vede rotačka TDI motor 4 ever. Do benzínu bych nikdy nešel,je mi líto vyhazovat prachy za kvanta benzínu a navíc to nejede ...za 7 nafty bych jezdil jak to největší prase...za 7 benzínu piánko,pomalu na spotřebu...asi jako s Oktávkou za 4,5  Asi tak... Do toho Superba bych nešel. Je levnej protože je to atyp a něco je domrdaný.
Datum: 26. března 2013 6:04
 Superb je dobré auto. Ale určite ho ber v nafte a hlavne s manuálom. Ten 4 st. automat ti pekne zvýši spotrebu...  Ale za tú cenu je tam síce gut výbava, sám som bol prekvapený, ale zase je tam pri tej cene riziko, že je to búrané a motor po 198 000km je už nič moc. Ako tomu vy hovoríte - je to asi ,,vyhonená hůjda" bude to už žrať veľa oleja... Hlavne to zváž, či sa to za tú cenu oplatí. Predovšetkým si over VIN číslo, či to nieje, kradnuté, alebo búrané a či niesú kilometre stočené. Skontroluj na ráme všetky zvary a spoje, medzery na karosérii, či sú všetky také, aké majú byť. A taktiež skontroluj farebné odtiene jednotlivých plechov na karosérii - či to nebolo prelakované po nejakej búračke...  Prajem ti veľa šťastia
Datum: 25. března 2013 23:18
 Cezetaku to se ti nedivím když jsi měl Opela v naftě.. to je něco staršnýho, Ale ty TDI co dávaj do superbů jsou vcelku bezproblémové.
Datum: 25. března 2013 21:55
 naftak sem jsi koupil jednou a už nikdy více  .. měl sem 3.0 benzín v omeze a byl to luxus dokud nezarapotilo v mtoru a výkon šel na půlku... pak sem si pořídil vectru nafte a naftu nikdy víc... ted sem si pořídil docela malý obsah 1.8 benzin ale jede to docela hezky... uz jedine benzinovy motor..
Datum: 25. března 2013 21:50
 2.8 V6 (204 PS)měl kámoš v Golf IV a jezdilo to parádně, ale ta spotřeba benálu šla i k 17litrům....Teď má AUDI TT 1.8 T je to prostě maniak co kupuje auta jenom v benálu.... Mě stačí AUDI A6 3.0 TDI (225 PS) a jsu spokojené.... Být tebou tak bych vzal verzi v TDI................
Datum: 25. března 2013 21:09
 za ty prachy bych to nebral.. je to az moc levne.. bude to pojizdny srot
Datum: 25. března 2013 21:06
 Superb je gut, ale bral by som ho bud 2.0 alebo 2.5Tdi.
Datum: 25. března 2013 19:37
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 obrovská pojistka a spotřeba,komfort si myslím že bude hodně podobný jako u oktávky
Datum: 25. března 2013 19:21
 V benzínu bych to nechtěl..  můj názor..
Datum: 25. března 2013 18:56
|



|